Jump to content
grnemo

Polo 1.2 Tsi Σβήνει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

παρακολουθώ το forum σας εδώ και καιρό, όπως και το συγκεκριμένο θέμα. Είμαι εν μέρη ενδιαφερόμενος μιας και είμαι κάτοχος ενός Skoda Roomster 1.2 Tsi. Το αυτοκίνητο είναι τριών πλέον μηνών και μετά από 6.800 χλμ, έχει κάψει 300 γρ λάδι, μου έχει σβήσει τρεις φορές ενώ αν ο κινητήρας για κάποιο λόγο δεν είναι πολύ κρύος κατά την εκκίνηση αλλά σε μια χλιαρή κατάσταση τότε έχει ένα πολύ άσχημο ρελαντί σα να δουλεύει με τρεις κυλίνδρους και με 700 στροφές κάτι που όμως σταματά μετά από 20 περίπου δευτερόλεπτα. Αν είναι καλά ζεστός ο κινητήρας έχει περί τις 700 στροφές και ομαλή λειτουργία ή αν είναι καλά κρύος συμπεριφέρεται άψογα ανεβάζοντας 1.200 στροφές για 20 - 30 δευτερόλεπτα και μετά κατεβαίνει στις 700. Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και δεν έχει βγει κάποια αναβάθμιση για εμάς.

Εκείνο όμως που θα ήθελα να σας ρωτήσω εσάς τους κατόχους των 1.2 Tsi είναι το εξής.

Έχετε παρατηρήσει το μέγιστο αριθμό στροφών του κινητήρα σας όταν αυτός είναι στο ρελαντί; Εννοώ έχετε ποτέ μαρσάρει το αυτοκίνητό σας πατώντας τέρμα το γκάζι να δείτε μέχρι πόσο ανεβάζει; Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία αφού γύρισα να πιάσω κάτι από το πίσω κάθισμα και πάτησα το πεντάλ του γκαζιού.

Οι μέγιστες λοιπόν στροφές που ανεβάζει το μοτέρ μου στο ρελαντί είναι 3.800 στροφές. Όριο το οποίο κατά πολύ ξεπερνάει ο κινητήρας εν κινήσει με ταχύτητα στο κιβώτιο (δοκίμασα από 2η και πάνω). Το ίδιο κάνει και το αυτοκίνητο ενός φίλου μου που όμως είναι ίδιο με το δικό μου.

Θα ήθελα λοιπόν να μου απαντήσετε στο ερώτημα που θέτω, ως τεχνικά - τεχνολογικά πρώτα ξαδέρφια, για να καταλάβω αν είναι φυσιολογικό ή όχι. Θα παρακαλούσα να απαντήσουν μόνο όσοι το έχουν δοκιμάσει για να αποφύγουμε λάθος συμπεράσματα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και ζητώ συγγνώμη αν έχετε θίξει το θέμα αλλά δεν βρήκα κάτι στην αναζήτηση.

Με εκτίμηση, Στράτος.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

παρακολουθώ το forum σας εδώ και καιρό, όπως και το συγκεκριμένο θέμα. Είμαι εν μέρη ενδιαφερόμενος μιας και είμαι κάτοχος ενός Skoda Roomster 1.2 Tsi. Το αυτοκίνητο είναι τριών πλέον μηνών και μετά από 6.800 χλμ, έχει κάψει 300 γρ λάδι, μου έχει σβήσει τρεις φορές ενώ αν ο κινητήρας για κάποιο λόγο δεν είναι πολύ κρύος κατά την εκκίνηση αλλά σε μια χλιαρή κατάσταση τότε έχει ένα πολύ άσχημο ρελαντί σα να δουλεύει με τρεις κυλίνδρους και με 700 στροφές κάτι που όμως σταματά μετά από 20 περίπου δευτερόλεπτα. Αν είναι καλά ζεστός ο κινητήρας έχει περί τις 700 στροφές και ομαλή λειτουργία ή αν είναι καλά κρύος συμπεριφέρεται άψογα ανεβάζοντας 1.200 στροφές για 20 - 30 δευτερόλεπτα και μετά κατεβαίνει στις 700. Έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία και δεν έχει βγει κάποια αναβάθμιση για εμάς.

Εκείνο όμως που θα ήθελα να σας ρωτήσω εσάς τους κατόχους των 1.2 Tsi είναι το εξής.

Έχετε παρατηρήσει το μέγιστο αριθμό στροφών του κινητήρα σας όταν αυτός είναι στο ρελαντί; Εννοώ έχετε ποτέ μαρσάρει το αυτοκίνητό σας πατώντας τέρμα το γκάζι να δείτε μέχρι πόσο ανεβάζει; Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία αφού γύρισα να πιάσω κάτι από το πίσω κάθισμα και πάτησα το πεντάλ του γκαζιού.

Οι μέγιστες λοιπόν στροφές που ανεβάζει το μοτέρ μου στο ρελαντί είναι 3.800 στροφές. Όριο το οποίο κατά πολύ ξεπερνάει ο κινητήρας εν κινήσει με ταχύτητα στο κιβώτιο (δοκίμασα από 2η και πάνω). Το ίδιο κάνει και το αυτοκίνητο ενός φίλου μου που όμως είναι ίδιο με το δικό μου.

Θα ήθελα λοιπόν να μου απαντήσετε στο ερώτημα που θέτω, ως τεχνικά - τεχνολογικά πρώτα ξαδέρφια, για να καταλάβω αν είναι φυσιολογικό ή όχι. Θα παρακαλούσα να απαντήσουν μόνο όσοι το έχουν δοκιμάσει για να αποφύγουμε λάθος συμπεράσματα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και ζητώ συγγνώμη αν έχετε θίξει το θέμα αλλά δεν βρήκα κάτι στην αναζήτηση.

Με εκτίμηση, Στράτος.

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες !!

Ναι , είναι φυσιολογικότατο μιας και κανένα TSI δεν "τουρμπίζει" στο ρελαντί ..

Δεν υπάρχει λόγος ν' ανησυχείς !

Να το χαίρεσαι ,καλά , ασφαλή κι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι !

Ότι άλλο θελήσεις εδω είμαστε ! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά, οφείλω να ομολογήσω ότι σας παρακολουθούσα καιρό τώρα, κι αν ακόμα διάβαζα όλα αυτά με τα τερτίπια του 1.2 Tsi αποφάσισα να τον πάρω, σε αδελφική εταιρία λόγω οικονομικών, αλλά μάλλον δεν έκανα κακή επιλογή.

Έχω μέση κατανάλωση από τότε που το πήρα στα 6.7 κι ας είμαι με 5-αρι σασμάν, φαντάζομαι ότι εσείς με 6-αρι θα είσαστε πολύ καλύτερα.

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και το ζεστό καλωσόρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Θα αναφέρω κάτι που συνέβη σε φίλο μου που έχει το χειροκίνητο κιβώτιο και παρέλαβε τέλη Αυγούστου.

Με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει το κλασσικό: μου εσβησε στο φανάρι 2 φορές! Τι να κάνω; Πήγαινε για το

update του λέω με περισσή αυτοπεποίθηση.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Το πάει και του λένε ότι το αυτοκίνητό του έχει ήδη το τελευταίο λογισμικό και δεν υπάρχει αναβάθμιση!!!

Αν σου το ξανακάνει, φέρτο να το δούμε!!!

Λέτε το πρόβλημα να επιμένει παρά τις βελτιώσεις; Το παρακολουθώ και σας ενημερώνω.

Link to comment
Share on other sites

Πωπω...τετοια λεγε μου τωρα...

Ρε παιδια επειδη 30 σελιδες θεμα ειναι δυσκολο να το παρακολουθησει καποιος , ποσο συχνο προβλημα ειναι αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Καθόλου μα καθόλου συχνό! Συνέβαινε σε τυχαίες στιγμές... ¶λλους το έχει κάνει 1 φορά, άλλους 4-5 και άλλους 2-3. Πάντα σε τελείως τυχαίες καταστάσεις και ποτέ εν κινήσει.

Link to comment
Share on other sites

εχω golf gti 5 και οχι polo..stage 2...ομως αντιμετωπιζω εδω και 2 χρονια περιπου ανα τακτα χρονικα διαστηματα το ιδιο προβλημα σβυνει στο ρελαντι!!!μερικες φορες και συνηθως οταν ο καιρος ειναι κρυος η δεν το εχω κινησει για 4 5 ημερες.παιζει λιγο το στροφομετρο κατα την εκινηση και μετα στο φαναρι ...σβυνει.μετα απο 1000 ωρες στις αντιπροσωπειες και αφου αλλαξα ολο το συστημα καυσης!!!αντλιες και ολους του αισθητηρες...ακομα και εκκεντροφορο!!!αλλαξα ενα σορο βενζιναδικα..το συμπερασμα ηταν οτι πρεπει να βγαλω το προγραμμα που φοραω και να γινει update απο την vw..(ετσι μου ειπαν στο τελοςτο οποιο δεν το εκανα ακομα αφου τοσο καιρο αλλαζα το μισο αυτοκινητο.Κανενας δεν μου ειπε για πεταλουδα γκαζιου ουτε γιa maf sensor..αυτο που θελω να πω ειναι οτι το προβλημα δεν ειναι καινουργιο.. και δεν ειναι απο βενζινες...ειναι θεμα προγραμματος ειτε εργοστασιακου ειται μη εργοστασιακου..δηλαδη ειναι προβλημα στην διαχειρηση καυσιμου(προγραμμα)!!

Edited by drt
Link to comment
Share on other sites

Πάντως επιβεβαιώνω και σε μένα ότι μου φαίνεται πως μετά το update σαν να τσιμπάει λίγο βενζίνη παραπάνω. Βέβαια μπορεί να φταίει κι ότι του έβαλα vpower 95 και να ήταν τίποτε νοθευμένη, δε ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επιβεβαιώνω και σε μένα ότι μου φαίνεται πως μετά το update σαν να τσιμπάει λίγο βενζίνη παραπάνω. Βέβαια μπορεί να φταίει κι ότι του έβαλα vpower 95 και να ήταν τίποτε νοθευμένη, δε ξέρω...

Τσιμπάει... 0,5 με λίτρο... και βενζίνη βάζω πάντα 100αρα (έως ότου δεν με παίρνει οικονομικά!). Τώρα έχω πετύχει και μούφα και καλή 100αρα αλλά όπως κ να'χει τσιμπάει. Π.χ. εκτός που πηγαίνω κάθε σ/κ, στάνταρ διαδρομή, πριν το update μου έκαιγε από 4,5 - 5,2 με νορμάλ οδήγηση - έως 120, βαριά 140 σε καμιά προσπέραση. Τώρα κάτω από 5,5 δεν θυμάμαι να το έχω δει και είναι συνήθως γύρω στα 6 - 6+ l/100 (μιλάω για τη συγκεκριμένη διαδρομή).

"Ανοίγει" στις 2500+ στροφές περίπου πλέον συνήθως. Έτσι είναι σε όλους;

Ρελαντί σταθερό πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Τσιμπάει... 0,5 με λίτρο... και βενζίνη βάζω πάντα 100αρα (έως ότου δεν με παίρνει οικονομικά!). Τώρα έχω πετύχει και μούφα και καλή 100αρα αλλά όπως κ να'χει τσιμπάει. Π.χ. εκτός που πηγαίνω κάθε σ/κ, στάνταρ διαδρομή, πριν το update μου έκαιγε από 4,5 - 5,2 με νορμάλ οδήγηση - έως 120, βαριά 140 σε καμιά προσπέραση. Τώρα κάτω από 5,5 δεν θυμάμαι να το έχω δει και είναι συνήθως γύρω στα 6 - 6+ l/100 (μιλάω για τη συγκεκριμένη διαδρομή).

"Ανοίγει" στις 2500+ στροφές περίπου πλέον συνήθως. Έτσι είναι σε όλους;

Ρελαντί σταθερό πάντως.

Αυτο φιλαρακι ειναι αληθεια. Εγω εκανα το update στα 8,000χλμ και τωρα ειμαι στα 15,000. Αισθητα καιει περισσοτερο ο κινητηρας. Αυτο ομως που με ανησυχησε σημαντικα ειναι οτι στα τελευταια 1000χλμ αρχιζει ο κινητηρας να τρεμει ξανα (οχι τοσο οσο πριν το update) αλλα σιγουρα αισθητα, δεδομενου οτι το παρατηρει ακομα και ο συνοδηγος. Κοιταζω να αλλαξω λιγο τις βενζινες και θα ξαναποσταρω αν ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι λετε εσεις , αλλα εγω που εχω το 1,2 δεν βλεπω την καταναλωση που θα επρεπε να βλεπω βαση τα νουμερα που δινει η VW.

H μεση καταναλωση ειναι καπου στο 7,5 με 8 (νουμερο στο ταμπλω) ενω η πραγματικη καταναλωση ειναι καπου στα 12,5 . Με 55λιτρα βενζινης εκανα 700 χιλιομετρα.

Ελπιζω συντομα να ανοιξει το μοτερ και να πεσουν οι καταναλωσεις εκει που πρεπει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι λετε εσεις , αλλα εγω που εχω το 1,2 δεν βλεπω την καταναλωση που θα επρεπε να βλεπω βαση τα νουμερα που δινει η VW.

H μεση καταναλωση ειναι καπου στο 7,5 με 8 (νουμερο στο ταμπλω) ενω η πραγματικη καταναλωση ειναι καπου στα 12,5 . Με 55λιτρα βενζινης εκανα 700 χιλιομετρα.

Ελπιζω συντομα να ανοιξει το μοτερ και να πεσουν οι καταναλωσεις εκει που πρεπει.

55/700 = 7,9/100

Το 12,5 πως το υπολόγισες?

Link to comment
Share on other sites

55/700 = 7,9/100

Το 12,5 πως το υπολόγισες?

lol..λαθος πραξη. Τσαμπα φρικαρισα.

Το θεμα ειναι οτι σημερα με παραξενεψε το αυτοκινητο. Ειχε ασυνηθιστα υψηλη καταναλωση σε πορεια (βαση των ενδειξεων στο καντραν).

Link to comment
Share on other sites

lol..λαθος πραξη. Τσαμπα φρικαρισα.

Το θεμα ειναι οτι σημερα με παραξενεψε το αυτοκινητο. Ειχε ασυνηθιστα υψηλη καταναλωση σε πορεια (βαση των ενδειξεων στο καντραν).

Δλδ?

Κάτι 40αρια τα έχω δει κ εγω, είναι φυσιολογικό (σε κίνηση ή εάν δεν έχει ζεσταθεί καλά η μηχανή)!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο φιλαρακι ειναι αληθεια. Εγω εκανα το update στα 8,000χλμ και τωρα ειμαι στα 15,000. Αισθητα καιει περισσοτερο ο κινητηρας. Αυτο ομως που με ανησυχησε σημαντικα ειναι οτι στα τελευταια 1000χλμ αρχιζει ο κινητηρας να τρεμει ξανα (οχι τοσο οσο πριν το update) αλλα σιγουρα αισθητα, δεδομενου οτι το παρατηρει ακομα και ο συνοδηγος. Κοιταζω να αλλαξω λιγο τις βενζινες και θα ξαναποσταρω αν ειναι...

¶ρα από όσο καταλαβαίνω δεν λύθηκαν εντελώς τα προβλήματα με το update.

Δύο ήδη άτομα ανέφεραν ότι παρουσιάζεται ξανά αρυθμία σε ένα βαθμό και

ο ένας εξ αυτών αναφέρει ότι του ξανάσβησε!

Οι υπόλοιποι updated τύποι τι παρατηρούν?

Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνετε οτι ισχύει αυτο που είχα ξαναγραψει 10 σελιδες πιο πριν.... όταν ειχα πει σε μια (κοπελα νομιζω) οτι καιει μισο λιτρο παραπανω μετα το upgrade και τοτε ειχα αμφισβιτηθεί .

Aν κσι εχω κανει μονο 1000χλμ μετα την αναβαθμιση , βλεπω ότι τα προβληματα (σβησιματα και αροιθμίες )μάλλον έχουν λυθεί .

Link to comment
Share on other sites

Εμένα στις 2000 μου ανοίγει, τουλάχιστον από 2α και πάνω εκεί παίζει.

Έτσι μου άνοιγε πριν το update...καταλάβαινες την ροπή.. κ η τρίτη του "έσπερνε" (:good:)... τωρα έχει παραηρεμήσει... τις περισσότερες φορές χρειάζεται να κατεβάσω για να προσπεράσω, κάτι που πριν συνέβαινε πολύ σπάνια. κ ούτε θέμα βενζίνης είναι δυστυχώς.. Να δω πότε θα βρω το χρόνο να το πάω κ για αυτό και για τα υπόλοιπα (υγρασία στα μπροστινά φανάρια -παρατηρήθηκε τη Δευτέρα με τον κατακλυσμο αλλά υποχώρησε από την επόμενη μέρα - κ ένα λάστιχο στην πόρτα στραβοβαλμένο έτσι για το γ@μώτο! :ninja:)

επιβεβαιωνετε οτι ισχύει αυτο που είχα ξαναγραψει 10 σελιδες πιο πριν.... όταν ειχα πει σε μια (κοπελα νομιζω) οτι καιει μισο λιτρο παραπανω μετα το upgrade και τοτε ειχα αμφισβιτηθεί .Aν κσι εχω κανει μονο 1000χλμ μετα την αναβαθμιση , βλεπω ότι τα προβληματα (σβησιματα και αροιθμίες )μάλλον έχουν λυθεί .
Νομίζω σε μένα το είχες πει, όντως έτσι είναι :lol: . Έχω κανει περίπου 2000 χλμ από το update, το ρελαντί του πάντως μια χαρά.
Link to comment
Share on other sites

Και μένα είχε 1 λάστιχο στην πόρτα στραβοβαλμένο. Το παρατήρησα την πρώτη μέρα και το έφτιαξα μόνος μου. Το update τελικά να το κάνω; Έχω φτάσει τα 3500χλμ σε 3μησι μήνες και δεν έχει σβήσει ακόμα. Έχω dsg. Δεν έχω πρόβλημα με το μικροτρέμουλο στο ξεκίνημα. Αυτά είναι για τους πολύ ψείρες.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Κοιτά το μικρό τρεμούλιασμα είναι απόλυτα φυσιολογικό στο cold start. Εφόσον δε σου έχει σβήσει ποτέ, εγώ θα σου πρότεινα να περιμένεις, ή αν δε σου σβήσει να μην το κάνεις ακόμη, καθώς εμείς που το κάναμε έχουμε παρατηρήσει μία μικρή αύξηση στην κατανάλωση βενζίνης.

Link to comment
Share on other sites

Και να μου σβήσει 1 φορά στα 4000 χιλιόμετρα πάει να πεί ότι το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα; Με το update όντως σβήνει ακόμα; Έχω δεί σβησίματα και σβησίματα σε πολλά αυτοκίνητα. Πάντως από κατανάλωση τα σπάει το αμάξι. Πραγματικά ξεχνάω να βάΛω βενζίνη. Η δουλειά μου είναι κοντά 3 χιλιόμετρα από το σπίτι. Ένα γέμισμα έκανα τον Οκτώβριο και ακόμα είναι στα 3 τετραγωνάκια από το τέλος. Θέλω ακόμα 30-40 χιλιόμετρα υπολογίζω στο να χτυπήσει καμπανάκι αντλίας.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Θα την πω την καφρίλα μου. 3 χιλιόμετρα και πας με το αυτοκίνητο; Σιγά την απόσταση!!!

3 χιλιόμετρα = 30 λεπτά περπάτημα .... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.