Jump to content
grnemo

Polo 1.2 Tsi Σβήνει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

Όχι το TSI είχε εξ' αρχής τον δείκτη ταχύτητας. Είμαι σχεδόν από τους πρώτους που παρέλαβαν και το είχε από την αρχή. Μόνο το 1.4 είναι που δεν είχε το δείκτη και με ένα update (ξεχωριστό από αυτό που κάναμε εμείς) τον συμπεριλάβανε.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μια απορία έχω όμως γιατί όλοι εμείς που τα έχουμε πάρει από τις αρχές του έτους με την παλιά έκδοση λογισμικού δεν το παρατηρήσαμε αμέσως μετά το update ότι έπεσε η ροπή και το λέμε τόσους μήνες μετά ;;

Δεν είδα κανέναν τότε που βγήκε το update να πει "έπεσε η ροπή" , το "καίει περισσότερο" και κάτι άλλα που μάλλον δεν ισχύουν νομίζω ακούστηκαν αλλά ποτέ ότι έπεσε. Έτσι τρέξαμε όλοι και 'γώ που είχε σβήσει 3-4 φορές σε 6.000Km και το κάναμε. Τώρα όμως έχουν περάσει για τους περισσότερους τόσοι μήνες μετά το update(απο Ιούλιο).

Μήπως τελικά δεν ήταν από την αρχή έτσι μετά το update;; δεν ξέρω αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Link to comment
Share on other sites

Η αναβάθμιση άρχισε να γίνεται τέλη Αυγούστου αρχές Σεπτεμβρίου και οι πρώτες αναφορές για το ότι ίσως το αμάξι έχει αρχίσει να είναι πιο ομαλό έγιναν αρχές Οκτωβρίου, οπότε δεν είναι καθόλου περίεργο καθώς 15 μέρες με 1 μήνα το θεωρώ κανονικό διάστημα για κάποιον να δει αν πράγματι υπάρχει θέμα μετά την αναβάθμιση και μετά να το ποστάρει στο forum.

Δεν είναι ότι δεν το έκανε από την αρχή στον καθένα.

Για να μην αναλωνόμαστε για το θέμα σε άσχετο post έχω κάνει νέο θέμα με τίτλο Update εγκεφάλου Polo 1.2 TSI. Προτείνω να συνεχίσουμε εκεί κι αν μπορούν οι admin/mods να κάνουν move τα μηνύματα για τον εγκέφαλο εκεί αν είναι δυνατόν.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μια απορία έχω όμως γιατί όλοι εμείς που τα έχουμε πάρει από τις αρχές του έτους με την παλιά έκδοση λογισμικού δεν το παρατηρήσαμε αμέσως μετά το update ότι έπεσε η ροπή και το λέμε τόσους μήνες μετά ;;

Δεν είδα κανέναν τότε που βγήκε το update να πει "έπεσε η ροπή" , το "καίει περισσότερο" και κάτι άλλα που μάλλον δεν ισχύουν νομίζω ακούστηκαν αλλά ποτέ ότι έπεσε. Έτσι τρέξαμε όλοι και 'γώ που είχε σβήσει 3-4 φορές σε 6.000Km και το κάναμε. Τώρα όμως έχουν περάσει για τους περισσότερους τόσοι μήνες μετά το update(απο Ιούλιο).

Μήπως τελικά δεν ήταν από την αρχή έτσι μετά το update;; δεν ξέρω αν κάνω λάθος διορθώστε με.

Η αλήθεια είναι ότι εμένα ήταν αισθητή η διαφορά από τη στιγμή που το ξεκίνησα για σπίτι από το συνεργείο... Άλλο αυτοκίνητο... (Απλά έλεγα να το δω, μήπως βενζίνη, μήπως κείνο μηπως το άλλο και πέρασαν 2500 χλμ έτσι...) Γι' αυτό ξαναλέω ότι εμένα μπορεί να είναι άλλη περίπτωση και να μου είχαν κάνει βλακεία...

@g-e-g-o : no news till now, θα πρέπει να πάω μια βόλτα από εκεί. Το πιο πιθανό να μου ξαναπέρασε το update (θα εξηγήσω όταν έχω νεότερα γιατί το λέω) Θα σε ενημερώσω. Αλλά έχε υπόψιν κ το παραπάνω (ότι μπορεί δλδ να ήταν μόνο η δική μου περίπτωση έτσι...)

Για να μην αναλωνόμαστε για το θέμα σε άσχετο post έχω κάνει νέο θέμα με τίτλο Update εγκεφάλου Polo 1.2 TSI. Προτείνω να συνεχίσουμε εκεί κι αν μπορούν οι admin/mods να κάνουν move τα μηνύματα για τον εγκέφαλο εκεί αν είναι δυνατόν.
Η συνέχεια εκεί λοιπόν.. Edited by mk2911
Link to comment
Share on other sites

@g-e-g-o : no news till now, θα πρέπει να πάω μια βόλτα από εκεί. Το πιο πιθανό να μου ξαναπέρασε το update (θα εξηγήσω όταν έχω νεότερα γιατί το λέω) Θα σε ενημερώσω. Αλλά έχε υπόψιν κ το παραπάνω (ότι μπορεί δλδ να ήταν μόνο η δική μου περίπτωση έτσι...)

Η συνέχεια εκεί λοιπόν..

μπορει τι να πω...παντως εγω που εκανα test drive προχτες σε πολο του κουτιου με 12 χιλιομετρα πανω....το οποιο μολις ειχε παρει πινακιδες απο αντιπροσωπια, και ειχε το καινουριο update πανω, πατουσα το γκαζι απο χαμηλα και "εδινε" το αμαξι...ειχε πολυ καλη επιταχυνση...ισως τελικα ο καθενας να το εκλαμβανει διαφορετικα το " επεσε το αμαξι".....

η συνεχεια στο καινουριο topic.

Edited by g-e-g-o
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια, πρωτη φορα γραφω γιατι εχω διαβασει τι λετε και θελω τη συμβουλη σας.

Πριν απο 7 μηνες περιπου, πηρα το πολακι και γω, γενικα ειμαι ικανοποιημενος αλλα εχω και γω το κλασσικο θεμα με το σβησιμο στο ρελαντι και το ξαφνικο τρεμουλο και μικρο ανεβασμα στροφων. Το σβησιμο δεν συμβαινει συχνα σε σημειο να ειναι ενοχλητικο. Μια φορα το μηνα περιπου, σαν να ειναι προγραμματισμενο, σβηνει :) Βεβαια το ελαφρυ "τρεμουλο" του αμαξιου ειναι πολυ συχνο οταν ειμαι σταματημενος(χωρις να σβηνει).

Ηθελα να παω για το update αλλα με αυτα που εχω διαβασει και επειδη γενικα εγω το νουμερο ενα που γουσραω στο αμαξι μου ειναι το πως ανοιγει απο χαμηλα οταν βαζω δευτερα χωρις να ζοριζετε ιδιαιτερα, εχω αρχισει να προβληματιζομαι μηπως δεν πρεπει να το κανω!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια, πρωτη φορα γραφω γιατι εχω διαβασει τι λετε και θελω τη συμβουλη σας.

Πριν απο 7 μηνες περιπου, πηρα το πολακι και γω, γενικα ειμαι ικανοποιημενος αλλα εχω και γω το κλασσικο θεμα με το σβησιμο στο ρελαντι και το ξαφνικο τρεμουλο και μικρο ανεβασμα στροφων. Το σβησιμο δεν συμβαινει συχνα σε σημειο να ειναι ενοχλητικο. Μια φορα το μηνα περιπου, σαν να ειναι προγραμματισμενο, σβηνει :thumbsup: Βεβαια το ελαφρυ "τρεμουλο" του αμαξιου ειναι πολυ συχνο οταν ειμαι σταματημενος(χωρις να σβηνει).

Ηθελα να παω για το update αλλα με αυτα που εχω διαβασει και επειδη γενικα εγω το νουμερο ενα που γουσραω στο αμαξι μου ειναι το πως ανοιγει απο χαμηλα οταν βαζω δευτερα χωρις να ζοριζετε ιδιαιτερα, εχω αρχισει να προβληματιζομαι μηπως δεν πρεπει να το κανω!

Dont do it Φαίδων!!!!!!! new_killother.gifnew_killother.gif

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

kalispera file mou exo to poli tsi kai ego loipon eixa paei extes stin etairia kai rotisa gt tora pia me to uptade to turbo anoigei anti stis 1500 strofes to turbo anoigei tora stis 2000 rotisa kai ksereis ti mou apantisan;;;mou eipane oti einai logiko gt to amaksi stronei kai ego exo idi 19000 se 5 mines:-))))

Link to comment
Share on other sites

kalispera file mou exo to poli tsi kai ego loipon eixa paei extes stin etairia kai rotisa gt tora pia me to uptade to turbo anoigei anti stis 1500 strofes to turbo anoigei tora stis 2000 rotisa kai ksereis ti mou apantisan;;;mou eipane oti einai logiko gt to amaksi stronei kai ego exo idi 19000 se 5 mines:-))))

?!?!?!!?!?! το αμάξι στρώνει; ενώ έχεις ήδη 20000 περίπου (3800 το μήνα?! μπράβο!:p)? Δλδ στα 50000 θα ανοίγει στις 3000 :p! kidding! νταξ, νομίζω ότι θέλουν μας λένε...κάθε αντιπροσωπεία και καημός :p

τι να πω... Ας σταθεροποιηθεί η απόδοσή του κάπου πάντως να είμαστε ήσυχοι...

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα!!! Μας έχουν για πολύ τραγιά εκεί μου φαίνεται, αλλά μάλλον το αντίθετο ισχύει! Δηλαδή αν με το καλό πας 50 ή 100.000 χιλιόμετρα θα ανοίγει στις 5000 στροφές; Αυτά είναι!

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα!!! Μας έχουν για πολύ τραγιά εκεί μου φαίνεται, αλλά μάλλον το αντίθετο ισχύει! Δηλαδή αν με το καλό πας 50 ή 100.000 χιλιόμετρα θα ανοίγει στις 5000 στροφές; Αυτά είναι!

Γειά στην παρέα !

Λοιπόν σε polo 1.2TSI μοντέλο 8/2/2011 και αγορασμένο Μάρτιο 2011 κάνοντας μια βόλτα από το service για μια τεχνική ερώτηση κατέληξα να του περάσω καινούργιο update !! .Eίχε αρχικά την 69ΧΧ (κάτι τέτοιο) και σε σύνδεση online με VW του περάστηκε η 72ΧΧ αν θυμάμαι καλά. Δεν ξέρω αν αυτή που είχα ήταν η προβληματική με τα σταματήματα και τις αναταράξεις στο ρελαντί και η VW περνάει ακόμα και σήμερα την διόρθωση μόνο αν παρατηρήσει κάτι ο πελάτης ή υπάρχει νέο update. Eντυπώσεις ? Παρατηρώ σχεδόν αλάνθαστο ρελαντί ενώ πριν είχα κάποιες σποραδικές μικροδονήσεις (όχι όμως σβήσιμο) ενώ έχω την αίσθηση ότι πλέον στις 1800-2000 στροφές με 1Η ή 2Α αρπάζει πιο απότομα από ότι πριν. Είδωμεν !

Link to comment
Share on other sites

Γειά στην παρέα !

Λοιπόν σε polo 1.2TSI μοντέλο 8/2/2011 και αγορασμένο Μάρτιο 2011 κάνοντας μια βόλτα από το service για μια τεχνική ερώτηση κατέληξα να του περάσω καινούργιο update !! .Eίχε αρχικά την 69ΧΧ (κάτι τέτοιο) και σε σύνδεση online με VW του περάστηκε η 72ΧΧ αν θυμάμαι καλά. Δεν ξέρω αν αυτή που είχα ήταν η προβληματική με τα σταματήματα και τις αναταράξεις στο ρελαντί και η VW περνάει ακόμα και σήμερα την διόρθωση μόνο αν παρατηρήσει κάτι ο πελάτης ή υπάρχει νέο update. Eντυπώσεις ? Παρατηρώ σχεδόν αλάνθαστο ρελαντί ενώ πριν είχα κάποιες σποραδικές μικροδονήσεις (όχι όμως σβήσιμο) ενώ έχω την αίσθηση ότι πλέον στις 1800-2000 στροφές με 1Η ή 2Α αρπάζει πιο απότομα από ότι πριν. Είδωμεν !

Γεια σου φιλε μου! τωρα ειδα το μηνυμα σου αν θες μπες στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123 και δες αυτα που εγραψα απο 29/4 και μετα!

Edited by Greg
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε μου! τωρα ειδα το μηνυμα σου αν θες μπες στο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40123 και δες αυτα που εγραψα απο 29/4 και μετα!

Σ'ευχαριστώ !

Ηδη είμαι "online" με όλα τα σχετικά posts (και τα δικά σου ) απλώς περιμένω από το e-bay λάμπες OSRAM NIGHT BREAKERS για μικρή και μεγάλη σκάλα και βουρ στο συνεργείο για αλλαγή και update !!

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ !

Ηδη είμαι "online" με όλα τα σχετικά posts (και τα δικά σου ) απλώς περιμένω από το e-bay λάμπες OSRAM NIGHT BREAKERS για μικρή και μεγάλη σκάλα και βουρ στο συνεργείο για αλλαγή και update !!

και εγω αυριο θα παω φιλε πες μαςεντυπωσεις αυριο οκ????

Link to comment
Share on other sites

και εγω αυριο θα παω φιλε πες μαςεντυπωσεις αυριο οκ????

Γειά

Εχθές προχώρησα σε update στην 9168 και μπορώ να πω πως η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι ότι

κατέβηκε κατά 200 περίπου στροφές το άρπαγμα του .Το νοιώθω σαν σκαλοπάτι ισχύος γύρω στις 1700 με 1800 στροφές αντί στις περίπου 1900-2000 με το προηγούμενο update.Βέβαια τα πράγματα δεν είναι όπως αρχικά με τις 1500 στροφές αλλά τουλάχιστον έχει γεφυρωθεί αρκετά η διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Σας γράφω πλήρως στενοχωρημένος και ξενερωμένος. Του κουτιού Polo TSI στα 1100 km, με κανονικό οδηγηματάκι μέχρι 3.000 στρ. μόλις μου έσβησε στα φανάρια, εκεί που περίμενα στο κόκκινο 2-3 φορές, χωρίς κάποια ένδειξη/ήχο/ανωμαλία στην οδηγική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο ήταν 15 λεπτά μετά από στάση. Έχετε κάποια ιδέα τι μπορεί να είναι; Βλάβη στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, λαμδα, ποιότητας βενζίνης; Δεν θα άναβε λαμπάκια αν ήταν ηλεκτρικό το θέμα;

Κάποια ιδέα όποιος και αν έχει θα βοηθήσει έστω για να διατηρήσω (συντηρήσω) την ψυχραιμία μου μέχρι να ανοίξει το service την Τρίτη...

//update 11-7-2010: Το πρόβλημα είναι γενικό και παραμένει άλυτο σε όσους κατόχους έχουν αναφέρει το πρόβλημα.

//update 30-7-2010: Εγκατάσταση του update που βγήκε την τρίτη εβδομάδα του Ιουλίου από αρκετά άτομα, διευθετώντας το συγκεκριμένο θέμα. Αναμονή αποτελεσμάτων και παρατηρήσεων, Σχετική σελίδα

φιλε grnemo οντως με το update λυνεται το προβλημα με το σβησιμο του κινηρα...και το τριξιμο στο ντουλαπακι συνοδηγου ρυθμιζεται ευκολα στην αντιπροσωπεια...αυτο που δεν ρυθμιζεται ειναι οτι το αυτοκινητο εγινε πολυ πιο γραμμικο απο πριν...φαινεται η διαφορα απο τη μεταβαση στις χαμηλες στις ψηλες..

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητο 2 μηνών και έχει 900 χιλιόμετρα. Σήμερα στο γυρισμό από μια μικρή βόλτα Αθήνα-Ωρωπό βγαίνοντας από την εθνική σταματάω στο φανάρι και μου κάνει ένα γερό βύθισμα στο ρελαντί :getlost: , μετά από 500m κάνω μια στάση σε ένα περίπτερο, να σου το πάλι το ίδιο βύθισμα!!!! :angry: Εντάξει δεν έσβησε αλλά μου έκανε εντύπωση και με ανησύχησε παράλληλα γιατί πρώτον είχα air condition και το ρελαντί ήταν πιο ψηλά από ότι κανονικά και δεύτερον το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) κάπου στο τέλος του 2010 και μου φαίνεται περίεργο να μην έχει "πάνω" κάποιο από τα update που έχουν βγει (Όταν ρώτησα κατά την παραλαβή αν έχει το update, μου είπαν ότι σίγουρα το έχει και αν θέλω να περάσω από το service να μου περάσουν και το τελευταίο που έχει βγει). Να πω ότι μετά από αυτά τα 2 βυθίσματα δεν ξανάκανε καμιά αρρυθμία το ρελαντί μέχρι που γύρισα σπίτι αλλά και ως σήμερα ήταν σταθερότατο γι' αυτό με παραξένεψε... Καλά θα περάσω από την αντιπροσωπεία να το δουν για update απλά ρωτάω μήπως έχει συμβεί σε κανένα και είναι κάτι άλλο, πχ air condition. Τι νομίζετε???

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκίνητο 2 μηνών και έχει 900 χιλιόμετρα. Σήμερα στο γυρισμό από μια μικρή βόλτα Αθήνα-Ωρωπό βγαίνοντας από την εθνική σταματάω στο φανάρι και μου κάνει ένα γερό βύθισμα στο ρελαντί :heart: , μετά από 500m κάνω μια στάση σε ένα περίπτερο, να σου το πάλι το ίδιο βύθισμα!!!! :sad: Εντάξει δεν έσβησε αλλά μου έκανε εντύπωση και με ανησύχησε παράλληλα γιατί πρώτον είχα air condition και το ρελαντί ήταν πιο ψηλά από ότι κανονικά και δεύτερον το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο (σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) κάπου στο τέλος του 2010 και μου φαίνεται περίεργο να μην έχει "πάνω" κάποιο από τα update που έχουν βγει (Όταν ρώτησα κατά την παραλαβή αν έχει το update, μου είπαν ότι σίγουρα το έχει και αν θέλω να περάσω από το service να μου περάσουν και το τελευταίο που έχει βγει). Να πω ότι μετά από αυτά τα 2 βυθίσματα δεν ξανάκανε καμιά αρρυθμία το ρελαντί μέχρι που γύρισα σπίτι αλλά και ως σήμερα ήταν σταθερότατο γι' αυτό με παραξένεψε... Καλά θα περάσω από την αντιπροσωπεία να το δουν για update απλά ρωτάω μήπως έχει συμβεί σε κανένα και είναι κάτι άλλο, πχ air condition. Τι νομίζετε???

update λογικά φίλε μου...

Link to comment
Share on other sites

update λογικά φίλε μου...

Είναι δυνατόν να μην είναι περασμένο από το εργοστάσιο το πρώτο update που διόρθωνε το πρόβλημα???

Link to comment
Share on other sites

Παιδια λετε να αρχιζουν ξανα τα οργανα με το ρελαντι? Το πολο μου έχει το 3ο επισημο update(τσεκαρισμενο) το παρελαβα φεβρουαριο του 2011 και την προηγουμενη βδομαδα σε σταση μου εκανε βυθισμα στο ρελαντι με αποτελεσμα να σβησει.Αυτο εγινε δυστυχως 2 φορες ως τωρα...αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι εχω το τελευταιο update...

τα σχόλια δικα σας...

Edited by g-e-g-o
Link to comment
Share on other sites

Πίστευα ότι μετά από τα updates αυτό το topic θα βρεθεί στα αζήτητα (ή ασυζήτητα)και ότι κανείς μας πια δεν θα κάνει post... Μάλλον έκανα λάθος απ' ότι αρχίζει να φαίνεται!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ηθελα αν μπορει κανεις να μου εξεγησει αν ειναι φυσιολογικο γυρνωντας το κλειδι κ πριν θεσουμε σε λειτουργια τον κινητηρα να ανναβει η ενδειξη EPC. Το λεω γιατι οι υπολοιπες ενδειξεις σβηνουν μετα τον αρχικο ελεγχο ενω αυτη παραμενει

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι φταίει το καύσιμο. Στη δική μου τάπα ρεζερβουάρ γράφει min 95RRON, ενώ ως κάλλιστη λύση από το εργοστάσιο είναι το καύσιμο 98 οκτανίων, που δεν το βρίσκεις στην Ελλάδα και τα 95RON δεν είναι πάντα 95RON. Άλλωστε και στο εξωτερικό μπορεί να έχουν θέμα με το cold start αλλά ποτέ κανείς δεν έχει αναφέρει σβήσιμο κινητήρα, τουλάχιστο σε forum για Skoda που παρακολουθώ.

Επίσης έχω παρατηρήσει ότι αν από λάθος μου φέρω το αυτοκίνητο σε κατάσταση "παρ' ολίγον" σβησίματος, τότε στο επόμενο φανάρι υπάρχει περίπτωση 70 - 80% να μου σβήσει. Προσωπικά αρνήθηκα την αναβάθμιση όταν έκανα το πρώτο service στα 13.800 χλμ πριν το Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.