herlam Posted April 4, 2010 Author Report Share Posted April 4, 2010 Με το σασμαν εχεις παρατηρησει τιποτα ? Για να σου πω 2-3 πραγματακια να σε σωσω για να μην ταλαιπωρησε αδικα. Για να είμαι ειλικρινής αυτό που μου έχει κάνει τρεις φορές μέχρι σήμερα και με τσίτωσε λίγο ήταν που σε φανάρι, σταματημένος, δεν κούμπωνε με τίποτα η πρώτη. Αυτό που έκανα ήταν να βάλω δευτέρα και μετά κατευθείαν πρώτη (ακίνητος πάντα) και έτσι έμπαινε… Με στεναχώρησε το γεγονός γιατί (ούτε να το παίξω ιστορίας θέλω ούτε τίποτα) έχουν περάσει από την κατοχή μου 15 αμάξια , όλα διαφορετικά, και κάτι αντίστοιχο μου έχει τύχει μόνο σε μινι κούπερ του 1977…. Εννοείται πως ρώτησα τεχνικό και μου είπε ότι μπορεί να μην έχουν συγχρονιστεί τα γρανάζια στο κιβώτιο και γιαυτό τσινάει….αλλά δεν είναι δικαιολογία…. Ενημερωτικά το αμάξι το πήρα τον περασμένο Οκτώβριο και έχει 4500χλμ. ενώ έχεις δίκιο για τα λάστιχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 ΥΓ. εσείς με τα 5αρια χαλαρώστε λίγο όταν βλέπεται 6αρια… το να προκαλείτε για κόντρα για να πείσετε ότι το 5αρι ήταν γρηγορότερο ή με καλύτερα κρατήματα δεν πείθετε κανέναν. Και πριν προλάβετε να μου πείτε κάτι μου έχει συμβεί τρεις φορές και την μία κόντεψε να με τρακάρει ο μ…… Αυτο τωρα που κολλαει?? εχεις κατι με τα 5αρια??!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonnypilot Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Ενημερωτικα μόνο σας λέω, γνωστός έχει μια bmw 335 αξίας 85.000 ευρώ παρακαλώ και απο τον πρωτο καιρο κιολας τρεχει στα συνεργεια για προβλημα εγκεφαλου του αυτοκινητου. Μεχρι στιγμης εχει αλλαξει 2 εγκεφαλους.... παγκοσμιοποιηση παιδες και τιποτε αλλο... αμαξια σαν τον παλιο καιρο δεν προκειται να ξαναβγουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted April 6, 2010 Author Report Share Posted April 6, 2010 Φιλε μου κατανοω την στεναχωρια σου αλλα υπερβαλεις λιγο.! Ενα πλαστικο κοματι εφυγε απο την θεση του και τι εγινε? Τον ύπνο του δικαίου φιλάρακο μου….αυτό το πλαστικό που έχω βάλει και φωτό ήταν σφηνωμένο ανάμεσα στον ιμάντα και τα ανεμηστιράκια του ψυγείου τα οποία χτύπαγε και έτσι άκουσα το θόρυβο. Έλιωσε από την ζέστη του κινητήρα και μύριζε καμένο. Αν έπιανε φωτιά? Αν έβρισκε στον ιμάντα ενώ εγώ ήμουν σε κίνηση? (κάτι που σίγουρα δεν σκέφτηκες και είμαι σίγουρος ότι ούτε ξέρεις τι ζημιά θα προκαλούσε) Το «και τι έγινε» να το λες έχοντας λίγο περισσότερο σκέψη και βλέποντας συνολικά το πρόβλημα. Τέτοια ατάκα θα την έλεγε μόνο ο αρχιμηχανικός της αντιπροσωπείας και ποτέ ένας καταναλωτής που δεν θέλει να του πουλάνε σκατά για χρυσό…. Από καθαρή τύχη η ζημιά είναι μόνο 10-15 ευρώ…Πλαστικά που φεύγουν σε 8 μήνες με 550 χλμ τον μήνα και χωρίς να το έχω ζορίσει ΚΑΘΟΛΟΥ, αναρωτιέμαι τι θα γίνει σε 4 χρόνια. Γιαυτό και είπα πως αν βγάλει κάτι ακόμα τόσο σύντομα ανεξαρτήτου κόστους θα του πω αντίο…. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Ενημερωτικα μόνο σας λέω, γνωστός έχει μια bmw 335 αξίας 85.000 ευρώ παρακαλώ και απο τον πρωτο καιρο κιολας τρεχει στα συνεργεια για προβλημα εγκεφαλου του αυτοκινητου. Μεχρι στιγμης εχει αλλαξει 2 εγκεφαλους.... παγκοσμιοποιηση παιδες και τιποτε αλλο... αμαξια σαν τον παλιο καιρο δεν προκειται να ξαναβγουν... συγνωμη για το οφ τοπικ αλλα ο φιλος εχει δικιο και πιο συγκεκριμενα επειδη ετυχε και το εψαξα για κατι ανταλλακτικα για μερσεντες απο γερμανια ειτε το πιστευεται ειτε οχι δν ειναι ιδια.τα μερσεντες στην ελλαδα ειναι απο τουρκια και ναι εχουν διαφορες σε ποιοτητα κατασκευης ακομα και σε αποδοση απο τα καθεαυτου γερμανικα(τα παιδια στο φορουμ της μερσεντες το ξερουν και το λενε).κατι παρομοιο μπορει να ισχυει και για τα vw.και για αυτο λυπαμαι σαν κατοχος vw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 συγνωμη για το οφ τοπικ αλλα ο φιλος εχει δικιο και πιο συγκεκριμενα επειδη ετυχε και το εψαξα για κατι ανταλλακτικα για μερσεντες απο γερμανια ειτε το πιστευεται ειτε οχι δν ειναι ιδια.τα μερσεντες στην ελλαδα ειναι απο τουρκια και ναι εχουν διαφορες σε ποιοτητα κατασκευης ακομα και σε αποδοση απο τα καθεαυτου γερμανικα(τα παιδια στο φορουμ της μερσεντες το ξερουν και το λενε).κατι παρομοιο μπορει να ισχυει και για τα vw.και για αυτο λυπαμαι σαν κατοχος vw. Off Topic Όχι μπορεί , Ισχύει ! Τα Γερμανικά VW με αυτά που κυκλοφορούν εδώ στην Ελλάδα έχουν Τεράστια διαφορά ! Μπορεί το σχήμα και το εσωτερικό να είναι ίδιο αλλά όσο πιο λεπτομερώς το κοιτάς τόσο περισσότερο το καταλαβαίνεις(είτε μηχανικά , είτε στο αμάξωμα) ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Off Topic Όχι μπορεί , Ισχύει ! Τα Γερμανικά VW με αυτά που κυκλοφορούν εδώ στην Ελλάδα έχουν Τεράστια διαφορά ! Μπορεί το σχήμα και το εσωτερικό να είναι ίδιο αλλά όσο πιο λεπτομερώς το κοιτάς τόσο περισσότερο το καταλαβαίνεις(είτε μηχανικά , είτε στο αμάξωμα) ! Δηλαδη εμενα που κατασκευαστηκε στο Wolfsburg εχουν δυο γραμμες παραγωγης εκει;Μια για Γερμανια και μια για τις υπολοιπες χωρες;Οικονομικα και μονο να το σκεφθεις δε συμφερει.Αλλο το να ηταν κατασκευης Πορτογαλιας κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 οντως υπαρχουν διαφορες στα αμαξια ανα χωρα.και μηχανικα και σε αλλα.παραδειγμα στην ελλαδα εχουμε πολυ ψηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι στην γερμανια πχ οποτε αλλες ρυθμισεις μηχανικα σε καθε χωρα.! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 οντως υπαρχουν διαφορες στα αμαξια ανα χωρα.και μηχανικα και σε αλλα.παραδειγμα στην ελλαδα εχουμε πολυ ψηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι στην γερμανια πχ οποτε αλλες ρυθμισεις μηχανικα σε καθε χωρα.! Εννοείτε οτι τα αυτοκίνητα είναι κατασκευαστικά διαφορετικά μεταξύ τους ανάλογα την χωρα πωλήσεις αλλα και ατομικά για τον καθε αγοραστή σε περίπτωση παραγγελίας. Αυτο όμως δεν σημαίνει οτι το Ελληνικό είναι κατώτερης ποιότητας απο το γερμανικό. Σήμερα τα αυτοκίνητα τα κατασκευάζουν υπολογιστές, κάτι λοπον να πάει στραβά στο προγραμματάκι που τρέχει στο εργοστάσιο να τα αποτελέσματα. Μετά τα δίνουν στον κόσμο να τα δοκιμάσει, ε αν σκοτωθεί και κάποιος δεν έγινε και τίποτα ποιος αλώστε ξέρει τοσα και τοσα ατυχήματα που γίνονται τι ακριβώς συνέβη εκείνο το κλάσμα του δευτερόλεπτου και χάθηκε ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Τι δλδ πάντα οι δρόμοι και οι οδηγοί φταίνε, ποτέ το αυτοκίνητο. Τι λέτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted April 10, 2010 Author Report Share Posted April 10, 2010 Εγώ σε αυτά που λέτε συμφωνώ και θυμάμαι μάλιστα ότι όταν έκλεισα το αμάξι ο πωλητής όταν έγραφε τον αριθμό πλαισίου χαμογέλασε και μου είπε κατά λέξη «είσαι από τους τυχερούς είναι από βόλσμπουργκ». Όταν ρώτησα δικό μου μηχανικό που έχει περάσει και από επίσημη vw τι εννοούσε ο πωλητής μου είπε ότι στην Γερμανία υπάρχουν δύο μεγάλα εργοστάσια που βγάζουν γκολφ. Ένα βόλσμπουργκ και ένα Κολωνία (δεν θυμάμαι ακριβώς μπορεί να είναι και αλλού) και μου είπε ότι τα δύο εργοστάσια βγάζουν το ίδιο αμάξι με μία τεράστια διαφορά. Το Βολσμπουργκ όλα τα υλικά που χρησιμοποιεί είναι made in German γιατί προμηθεύει Γερμανία κατά μεγάλο ποσοστό και ότι απομένει από την παραγωγή (ένα 15%) σε χώρες που υπάρχει έλλειμμα. Το δεύτερο εργοστάσιο όμως που προμηθεύει μόνο την υπόλοιπη Ευρώπη τα περισσότερα κομμάτια είναι τουρκιά…και αυτή είναι η μεγάλη τους διαφορά γιατί θεωρούνται β ποιότητας… Πάντως να πω την αμαρτία μου όλα τα 160 που βλέπω στο δρόμο ο αριθμός πλαισίου που είναι στο παρμπρίζ δείχνουν ότι είναι από βόλσμπουργκ….ίσως να ισχύει για τα 122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 λοιπόν να πω και εγώ τα δικά μου 1) το λα΄δι παρόλο που εχω και πρόγραμμα πάνω από 95 δεν το έχω δει ακόμα και όταν το σκίζω 2) respect στα 5αρια ,τα γουστάρω πολύ και όποτε τα βλέπω τα τσιγκλάω και εγώ 3) πραγματικά το αυτοκινητο το λατρεύω και με ενοχλει να ακούω από καποιους να το θαβουνε- μιλάμε για ποιότητα κατασκευής -και ιταλικο είχα και γάλλο και άλλον γερμανο και κορεάτη κλπ κλπ στην κατηγορία του είναι για εμενα απλά το καλύτερο-όσο για τους φίλους που τους έχουν τύχει κάποιες στραβές ειλικρινά τους καταλαβαίνω απλά δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις ένα αυτοκίνητο απο 5-10 περιπτώσεις που εμφανιστηκαν προβλήματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Τα αυτοκίνητα δεν έχουν διαφορές μεταξύ των χωρών για τις οποίες προορίζονται. Τα specs καθορίζονται από το εργοστάσιο κατασκευής. Μην ακούτε ό,τι σας λένε, πχ πως στην Ελλάδα στέλνουν αμάξια Β διαλογής και τα καλά τα κρατάνε για τη Γερμανική αγορά. Αυτά είναι μπανανιές και απόηχος από φήμες του '80 που καθένας έλεγε άκριτα το μακρύ και το κοντό του γιατί δεν υπήρχε ενημέρωση. Κάθε εργοστάσιο έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Για το μεγαλύτερο μέρος του όγκου παραγωγής το εργοστάσιο δεν έχει ιδέα που θα καταλήξει το κάθε αμάξι. Τα αυτοκίνητα παράγονται χωρίς κωδικό προορισμού, μέχρι να τα 'κλείσει' κάποιος έμπορος/αντιπρόσωπος. Εξαίρεση γίνεται για τις ειδικές παραγγελίες όπου γνωρίζουν απ την αρχή που πηγαίνει το αμάξι, αν και πάλι η χώρα προορισμού δεν τους λέει κάτι. Το αμάξι περνάει μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής και ακολουθεί όλα της τα βήματα όπως είναι ορισμένη για κάθε μοντέλο που βγαίνει απ αυτή. Μπούρδες του τύπου "αυτά που προορίζονται για γερμανία έχουν καλύτερη θερμομόνωση γιατί εκεί κάνει πιο πολύ κρύο από εδώ" αυτοί που σας τα λένε τα βγάζουν απ το μυαλό τους. Η διαφορά μεταξύ εργοστασίων είναι που κάνει τη διαφορά καθώς πολλές φορές παίρνουν εξαρτήματα και πρώτες ύλες από διαφορετικούς προμηθευτές. Όταν παράγεται ένα αμάξι στήνεται η αρχική γραμμή παραγωγής του με τους πρώτους προμηθευτές που επιλέγονται ορίζοντας και το κόστος παραγωγής ανά αυτοκίνητο, και ονομάζεται πρότυπη γραμμή. Αντιγράφοντας αυτή τη γραμμή παραγωγής κατασκευάζονται τα επόμενα εργοστάσια που θα παράγουν το αυτοκίνητο (πχ Κολωνία όπως ειπώθηκε) αλλά ΔΕΝ είναι πρότυπες γραμμές και πολλές φορές έχουν προμηθευτές που βολεύουν περισσότερο γεωγραφικά/οικονομικά το νέο εργοστάσιο. Το αποτέλεσμα είναι αν χρειαστεί να γίνονται μικροεκπτώσεις σε ποιότητα προκειμένου να κρατηθεί το κόστος στα ίδια επίπεδα με την αρχική γραμμή παραγωγής. Αυτός είναι ο λόγος που τα VW του Wolfsburg έχουν στατιστικά λιγότερο ποστοστό βλαβών, καθώς βγαίνουν απ την πρότυπη γραμμή παραγωγής. Προσωπικά, γνωρίζοντας τα παραπάνω για τη VW, όταν πήγα στην αντιπροσωπεία για να πάρω το αυτοκίνητο το πρώτο που ζήτησα απ τον αντιπρόσωπο ήταν το VIN να είναι προέλευσης Wolfsburg. Αφού μου βρήκε τα αμάξια από Wolfsburg που είχε διαθέσιμα, μετά ασχολήθηκα με την έκδοση και το χρώμα. Αρχικά ήθελα μαύρο αλλά διαθέσιμο απ αυτό το εργοστάσιο εκείνη την εποχή υπήρχε μόνο σε Blue Graphite οπότε και το προτίμησα. 3 χρόνια τώρα με ευλαβική συντήρηση, δεν έβγαλε ούτε μια ζημιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 10, 2010 Report Share Posted April 10, 2010 Επειδη παλι λεμε φαρφαλες ...τα εργοστασια της τουρκιας ειναι εξαιρετικα υπερσυγχρονα και τα ανταλακτικα που κατασκευαζουν εχουν καλυτερο λογο doa (dead on arrival) ανα 5000 κοματια .Η πληροφορια ειναι πραγματικη απο ανθρωπο ο οποιος κανει επιτοπου πιστοποιησεις iso στην τουρκια για λογαριασμο μεγαλων γερμανικων εταιριων οπως και η vw. Ενα αλλο παραδειγμα τα φιλτρα βενζινης της man και καποια πολυ πολυπλοκα φιλτρα κτλ ειναι ΜΟΝΟ made in china επειδη το εκει εργοστασιο ειανι τοσο μα τοσο υπερσυγχρονο οπου εχουν καταφερει 1 ελλατωμα ανα 10.000 κομματια το οποιο και ανιχνευεται απο τη γραμμη επιλογης και εξακριβωςσης ποιοτητας. καλο ανταλακτικο = καθαρο μεταλλο σωστη θερμικη επεξεργασια ακριβεια στην κατασκευη του. Οσο συγχρονο ειναι ενα εργοστασιο τοσο καλυτερα ειναι αυτα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 (edited) Πόσο δίκιο έχεις φίλε...σκέψου και μένα που χρόνια Ιταλός όλοι με έφαγαν να πάρω γερμανό και να πάρω γερμανό...άστα πρώτα το Tigra (κάμπριο αλλά ψοφίμι με πλαστικά τάπερ, σκέψου 4 χρόνια μόνο στην παραγωγή και το σταμάτησαν…ευτυχώς το σπρώξαμε γρήγορα) και μετά το lego golf που μπορούσε να μας σκοτώσει κιόλας εάν το πλαστικό έπιανε στον ιμάντα με το αμάξι εν κινήσει. Ακούω και τα παράπονα των παιδιών στο φόρουμ για τιμόνια που μένουν στο πρώτο μπατιλίκι, Ν75 κάθε χρόνο, air condition (clima) που δεν κρατούν ρυθμίσεις κτλ και ιδρώνω για το τι μπορεί να με περιμένει. Όπως είπα και πιο πριν το bravo του κολλητού μου ένα χρόνο τώρα μόνο βενζίνη του ζητάει και του έχει βγάλει τα μάτια ενώ και το MITO τέρας αξιοπιστίας… Αν μου βγάλει κάτι ακόμα έστω και 5 ευρώ να κοστίζει σαν και αυτό που έπαθα τώρα έχει σουταριστεί… Σόρι για την αγανάκτηση άλλα επέλεξα το συγκεκριμένο αμάξι για να το κρατήσω κάποια χρόνια….και μου δείχνει μέχρι στιγμής το αντίθετο….εύχομαι να μου αλλάξει άποψη γιατί πραγματικά μου αρέσει… καλα μην περνεις και ορκο για τη ΜΙΤΟ της αδερφη μου η μιτο με μολις 590 χλμ εβγαλε διαρροη στο δεξιο μαρκουτσι....και εχασε ολλα τα υγρα των φρενων εχει καταγραφει η βλαβη στο εξουσιοδοτημενο του σφακιανακη στο κηφισο... μεγαλη ξενερα φιλε μου για καινουργιο αμαξι σχεδον 20.000... για να μην μπω για το απιστευτο δικτυο ανταλακτικων της fiat που δεν υπηρχε μαρκουτσι και ηθελαν να μας κρατησουν το αμαξι πασχαλιατικα μεσα μεχρι τις 8 απριλιου.... ολλα αναλωσιμα ειναι πλεον φιλε μου ολλα........ Edited April 11, 2010 by panosss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Δεν ισχυει αυτο φιλε μου. Τι δικο μου, οπως και το προηγουμενο που ειχα τα πηρα μεταχειρησμενα απο Γερμανια για την αγορα της Γερμανιας και ειναι και τα δυο απο το Βολσμπουργκ. Θα δεις πανω στο αυτοκινητο ανταλακτικα απο Ισπανια, Τσεχια μεχρι και Τουρκια. Και μερικα ανταλακτικα τα φορανε ακριβως τα ιδια ολα τα αυτοκινητα του γκρουπ. Το Γερμανικο αυτοκινητο πλεον πεθανε.!..μονο το ονομα μενει και πληρωνεις Γερμανικο. Εδω ολοκληρη Mercedes και η C φοραει Ισπανικα ρουλεμαν στους τροχους.! ετσι ειναι φιλε μου ακριβως!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mozart Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 (edited) μου θυμιζετε σαν ενα ιταλικο ντοκυμαντερ για λαδια που οταν μαθανε οτι στο ιταλικο τους λαδι εχει αναμηχθει και ελληνικο λαδι φρικαρανε με την απατη. εγω ελεγα τιμη τους απο μεσα μου εχουμε το καλυτερο και ανεβαζουμε την ποιοτητα τους και αυτοι ηταν εξοργισμενοι με την απατη να εχει προστεθει κατωτερης ποιοτητας λαδι απο τριτοκοσμικη χωρα . Edited April 29, 2010 by mozart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...