Jump to content
Guest Karaman

Aa

Recommended Posts

γεια σας παιδια... νεος στο club..καλως σας βρηκα λοιπον.. 8ελω να με βοηθησετε με τη βελτιωση της γκολφος μου,, ειμαι κατοχος ενος golf mk4 gti edition 25 με τα 180 αλογατα κ με το 6αρι σασμαν.. ο κωδικος του κινητηρα ειναι AUQ.. επειδη τα βαρε8ηκα ομως 8ελω να το βελτιωσω οσο φτανει αξιοπιστα με μαμα σω8ηκα,,πιστονια μπιελες.. θελω ομως να ακουω κ το external ,,,που ειναι η αδυναμια μου... τι λυσεις μου προτεινετε κ τι παιζει απο τιμες...γτ ειμαι κ ασχετοσ.. μην το πουλησω για να το βε΄τιωσω.. περιμενω τισ συμβουλες σας...ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια τι κανετε??λοιπον θα ηθελα να μαθω αν αξιζει να ασχολιθει κανεις με το 16αρι golf mk4....γιατι βρηκα μια ευκαιρια απο εναν γνωστο μου...βασικα ειναι με με 105 αλογα...θα ηθελα να μαθω αν αξιζει σαν μοτερ να ασχολιθεις....ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια... νεος στο club..καλως σας βρηκα λοιπον.. 8ελω να με βοηθησετε με τη βελτιωση της γκολφος μου,, ειμαι κατοχος ενος golf mk4 gti edition 25 με τα 180 αλογατα κ με το 6αρι σασμαν.. ο κωδικος του κινητηρα ειναι AUQ.. επειδη τα βαρε8ηκα ομως 8ελω να το βελτιωσω οσο φτανει αξιοπιστα με μαμα σω8ηκα,,πιστονια μπιελες.. θελω ομως να ακουω κ το external ,,,που ειναι η αδυναμια μου... τι λυσεις μου προτεινετε κ τι παιζει απο τιμες...γτ ειμαι κ ασχετοσ.. μην το πουλησω για να το βε΄τιωσω.. περιμενω τισ συμβουλες σας...ευχαριστω

Αλεξη καλημερα .

Κατα την αποψη μου , μην κανεις τιποτα περισσοτερο απο stgII (προγραμμα + περιφερειακα) αν δεν αλλαξεις ΜΠΙΕΛΕΣ ! Το μοτερ σου εχει τις ασθενεστερες(με 19mm πειρο) αστοχια στο σημειο αυτο σημαινει μεγαλη ζημια .

Απο κει κι επειτα , υπαρχουν φθηνα κιτ στο εμποριο και μια λυση για να ακους external ( που δεν χρειαζεται και δεν βοηθαει πουθενα στο σταδιο που θες να πας ) οπως πχ της ATP , και αν σκοπευεις να μην ανοιξεις μοτερ θα πρεπει η πιεση να μεινει σε χαμηλα επιπεδα (1,3-1,4bar max) .

Παντως αν το εχεις νορμαλ , δεν θα σου προτεινα να κανεις τοσο εκτεταμενη μετατροπη , και να κρατηθεις σε ενα full STGII . Με προγραμμα - "αγελαδα" - ΤΒ εξατμιση - intercooler - 4bar fpr , θα φτασεις τα 240-245ΗΡ , θα δεις αρκετη διαφορα και δεν θα δωσεις ενα σωρο χρηματα σε ενα αυτοκινητο 8ετιας . Το κοστος της μετατροπης του ζητας (για να γινει οπως πρεπει) + το κοστος του αυτoκινητου σου σχεδον φτανει για να παρεις Golf V GTI MY 05-06 , και ειναι σαφως προτιμοτερο , απο πολλες αποψεις .

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια τι κανετε??λοιπον θα ηθελα να μαθω αν αξιζει να ασχολιθει κανεις με το 16αρι golf mk4....γιατι βρηκα μια ευκαιρια απο εναν γνωστο μου...βασικα ειναι με με 105 αλογα...θα ηθελα να μαθω αν αξιζει σαν μοτερ να ασχολιθεις....ευχαριστω

Δεν αξίζει

Link to comment
Share on other sites

γεια σας παιδια... νεος στο club..καλως σας βρηκα λοιπον.. 8ελω να με βοηθησετε με τη βελτιωση της γκολφος μου,, ειμαι κατοχος ενος golf mk4 gti edition 25 με τα 180 αλογατα κ με το 6αρι σασμαν.. ο κωδικος του κινητηρα ειναι AUQ.. επειδη τα βαρε8ηκα ομως 8ελω να το βελτιωσω οσο φτανει αξιοπιστα με μαμα σω8ηκα,,πιστονια μπιελες.. θελω ομως να ακουω κ το external ,,,που ειναι η αδυναμια μου... τι λυσεις μου προτεινετε κ τι παιζει απο τιμες...γτ ειμαι κ ασχετοσ.. μην το πουλησω για να το βε΄τιωσω.. περιμενω τισ συμβουλες σας...ευχαριστω

φιλε μου βαλε ενα επωνυμο προγραμμα (revo,mtm κτλ.....)για αρχη να ανεβεις και ψυχολογικα γιατι αν μπλεξεις με τα τσιρακια αντε γεια μετα!!!!

θα το χρυσοπληρωσεις και δεν θα εχεις και αυτοκινητο........

Link to comment
Share on other sites

Nα μπει το μοτερ δεν ειναι τιποτα...Να προσεξεις να βρεις καλο ηλεκτρολογο για να σου περασει την πλεξουδα!

H πλεξουδα μεχρι που φτανει γνωριζουμε??Οταν θα μπει το νεο μοτερ με την πλεξούδα θα σταματάει στο ταμπλώ του αυτοκινητου και συνδέω μετα την δική μου που παει μεχρι πίσω??

Θα χρειαστει να "παντρέψω" τις φύσες??Θέλω να ξέρω ρε παιδιά για να μπορώ να κρίνω τη δουλεια που θα κανει ο ηλεκτρολογος μετα..

Edited by slowboy
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω πολυ για τισ πληροφοριες που μου δινεται... αν αλλαξω μονο μπιελες?? μου εχουν πει για scat γυρω στα 300 ευρω,, μετα θα θελει κ πιστονια?? η 8α ειναι οκ? μιλησα με ανδιανακη κ μου ειπε πως 8α το δουλεψουμε με μαμα μπιελες εως 310 αλογα... τι να πω?

σκετομαι ομως κ για ενα set up S3? μου εχουν πει για 270-290 αλογα?? στεκει αυτο??κ φτηνη λυση ειναι,,

κατι αλλο φιλε μου.. το 4 bar fpr τι ειναι?? γτ ειμαι κ ασχετος...

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη καλημερα .

Κατα την αποψη μου , μην κανεις τιποτα περισσοτερο απο stgII (προγραμμα + περιφερειακα) αν δεν αλλαξεις ΜΠΙΕΛΕΣ ! Το μοτερ σου εχει τις ασθενεστερες(με 19mm πειρο) αστοχια στο σημειο αυτο σημαινει μεγαλη ζημια .

Απο κει κι επειτα , υπαρχουν φθηνα κιτ στο εμποριο και μια λυση για να ακους external ( που δεν χρειαζεται και δεν βοηθαει πουθενα στο σταδιο που θες να πας ) οπως πχ της ATP , και αν σκοπευεις να μην ανοιξεις μοτερ θα πρεπει η πιεση να μεινει σε χαμηλα επιπεδα (1,3-1,4bar max) .

Παντως αν το εχεις νορμαλ , δεν θα σου προτεινα να κανεις τοσο εκτεταμενη μετατροπη , και να κρατηθεις σε ενα full STGII . Με προγραμμα - "αγελαδα" - ΤΒ εξατμιση - intercooler - 4bar fpr , θα φτασεις τα 240-245ΗΡ , θα δεις αρκετη διαφορα και δεν θα δωσεις ενα σωρο χρηματα σε ενα αυτοκινητο 8ετιας . Το κοστος της μετατροπης του ζητας (για να γινει οπως πρεπει) + το κοστος του αυτoκινητου σου σχεδον φτανει για να παρεις Golf V GTI MY 05-06 , και ειναι σαφως προτιμοτερο , απο πολλες αποψεις .

Eντελως φιλικα να σου πω οτι ολα οσα ειπες δεν ισχυουν και θα σου πω το γιατι!Στο μονο που συμφωνουμε ειναι οτι εχει μπιελες 19"..Τα 20vt ακομα και αυτα που εχουν 19" μπιελες με κλειστο μοτερ αντεχουν εως 280 αλογα τροχο(με κινδυνο βεβαια και πρεπει ο προγραμματιστης να το ρυθμιση αψογα και να δουλευουν οι σωστες πιεσεις)!Αυτα με τα 20" μπιελες AGU-BAM κτλπ αντεχουν παραπανω...Τα 20vt γενικα ειναι πολυ καλα μοτερ και με τεραστιες ανοχες!Για μενα πιστευω οτι με κλειστο μοτερ πας μεχρι Κ04(ανετοτατα χωρις κανενα φοβο για το μοτερ και φτανεις και 280-300hp) ή το πολυ Gt28r( που καλο ειναι να μπουν τουλαχιστον μπιελες 280-350hp) απο κει και περα θες σφυρηλατα εντοσθια!

Link to comment
Share on other sites

golf mk2 20vt για τα αλογα που ελεγα εννοουσα στροφαλο κ οχι τροχο,.. σκεφτομαι για garet 2860,να το δουλεψω 260 αλογα τροχο.. τι λες εσυ? 8α ειναι καλο?? η 8α μου ερ8ει καμια μπιελα μεσα στην καμπινα?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια..Καλως σας βρήκα..

Αφου συστηθηκα ηδη στα νεα μελη ειπα να μοιραστω μαζι σας κατι που ειχα στο μυαλο μου πολυ καιρο τωρα..

Εχω ενα golf mkiv 1400 2πορτο και πριν λίγες μέρες αγορασα ενα τρακαρισμένο 1,8Τ για την μετατροπή..!!

Να πω οτι δεν γνωρίζω και πολλα απο tuning..εχω ομως το μικρόβιο..!!

Και συνεχίζω..

Το δικο μου δεν φοράει πολλα πραγματα πανω.. μονο ζαντολαστιχα και ανάρτηση.

Το τροπετάκι φοραει 19αρες ΟΖ ultraleggera εκ των οποιων η μια δεν φτιάχνεται..

φοράει φρενα brembo , recaro υφασματινα, πρόγραμμα , ανάρτηση και εξατμιση απο καταλύτη και πίσω..

Οπως καταλαβαινετε ..καθομαι σε αναμμένα καρβουνα..

Ευελπιστώ να ξεκινήσω την μετατροπή απο την Πεμπτη που μας έρχεται....

Αυτά προς το παρόν..

Ελπίζω να μου πάνε όλα καλά..γιατι ειναι κατι το οποιο το θέλω καιρό..!

Link to comment
Share on other sites

Eντελως φιλικα να σου πω οτι ολα οσα ειπες δεν ισχυουν και θα σου πω το γιατι!Στο μονο που συμφωνουμε ειναι οτι εχει μπιελες 19"...

Φιλε μου , οσα ανεφερα ειναι ακριβεστατα και σου λεω οτι κι εγω εχω φιλο με Leon 180αρι που εχει 380ΗΡ και 50kgrm ροπη χωρις προβλημα με μαμα μπιελες (και για το οποιο εχει ενημερωθει απο μενα εδω και 8 μηνες οτι δεν προκειται να αντεξει) , αλλα εχω δει και λυγισμενη μπιελα στο 1,75 με την ΟΕΜ Κ03s (σε ενα παιδι που εκανε "πειραματα" με το wastegate σε OEM Octavia GT 193ΗΡ) .

Eπειδη λοιπον οι μπιελες δεν ειναι εμπιστοσυνης , και επειδη το μοτερ εχει χρονια στην πλατη του , και επειδη η ζημια θα ειναι μεγαλη , ειναι προτιμοτερο ενα σωστο 2ο σταδιο , και αν θελει external , κλπ , μονο με σφυρηλατο μοτερ . Αποψη μου . Σιγουρα υπαρχουν και πολλα που δουλευουν δυνατα με νορμαλ εντοστια , αλλα ανα πασα στιγμη κινδυνευουν να ανατιναχτουν , αφου οι μπιελες αυτες απλα δεν κανουν για τετοια ισχυ / ροπη . Με ΟΕΜ μοτερ , το πολυ 1,3-1,35 (οποτε κρατας και την ΟΕΜ τουρμπινα ... ) . Εκτος κι αν τα πληρωσεις ολα (τουρμπινες - eternal - χταποδια - μπεκ - σωληνωσεις ,κλπ ) και θες να δουλευεις 1,3 .

Link to comment
Share on other sites

σωστα τα λες φιλαρακι μου ετσι παει.. για να το κανω σφυριλατο τι πραγματα θελω κ ποσο θα στοιχισει πανω κατω ,ξερει κανεις??

απο χειμωνα θα γινει αυτο γτ μολις αγορασα ενα R1 κ ξεφραγγισα...

τι πιστονια?? wosner??

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ρωτήσω εχω ενα 18Τ 6αρη σασμάν μετατροπη απο 1.4..Εχω το Golf4 και ηθελα να μου πει καποιος πως μπορω να δω αν είναι με 150 αλογα η 180??Eπίσεις το έχω μανίσιο αξιζει να βάλω βαλβίδα εκτώνωσης (σκαστρα) και αν ναι πια??Τέλος θέλω να βάλω εξάτμιση μόνο το τελικό οχι χταποδια και τέτοια είναι διπλή θέλω να βάλω ελευθέρας ..Ειναι σωστό σαν επιλογή??Εχει να μου προτείνη κάποιος καπιο μοντέλο???Εαν αλλάξω εξάτμιση υπαρχει πιθανότητα να μου κόψει υποδύναμη????

Οσον αφορά τα προγράμματα γίνονται απο τον εγκέφαλο η μηχανηκά??

Περιμένω απαντήσεις :(

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Edited by Stavros7
Link to comment
Share on other sites

paidia kalispera eimai neos sto forum...eixa ena golf mk3 kai simera egina katoxos enos golf mk4 gti tou 2001.to auto einai mama kai den eixe kamia metatropi ospou eftase sta xeria mou...tha ithela na me voithisete kai na mou dosete simvoules me to na doso pnoi sto taleporimeno moteraki tou neou mou golf...prota apo ola na enimeroso oti tha ginei geniki sto moter metala elatiria kai oti allo xreiastei...to moter einai agu...tha ithela na mou peite tips gia na anevaso to moter giro sta 30 me 50 aloga dld na paizei giro sta 180-200 aloga..

ti metatropes na kano xoris na peiraxo ta entosthia tou moter?

poso tha mou kostisei?

vlepo pollous pou lene gia s3 set up simferei?

ti pragmata tha xreiasto gia na kano tis metatropes?(marka)?

efxaristo ek ton proteron... vagelis

Link to comment
Share on other sites

paidia kalispera eimai neos sto forum...eixa ena golf mk3 kai simera egina katoxos enos golf mk4 gti tou 2001.to auto einai mama kai den eixe kamia metatropi ospou eftase sta xeria mou...tha ithela na me voithisete kai na mou dosete simvoules me to na doso pnoi sto taleporimeno moteraki tou neou mou golf...prota apo ola na enimeroso oti tha ginei geniki sto moter metala elatiria kai oti allo xreiastei...to moter einai agu...tha ithela na mou peite tips gia na anevaso to moter giro sta 30 me 50 aloga dld na paizei giro sta 180-200 aloga..

ti metatropes na kano xoris na peiraxo ta entosthia tou moter?

poso tha mou kostisei?

vlepo pollous pou lene gia s3 set up simferei?

ti pragmata tha xreiasto gia na kano tis metatropes?(marka)?

efxaristo ek ton proteron... vagelis

για αυτα που ζητας ενα προγραματακι και εισαι ετοιμος, το λιγοτερο που θα σου δωσει ειναι 30 αλογα

καλυτερα να γραφεις με ελληνικα συνφωνα με τους ορους του φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Eντελως φιλικα να σου πω οτι ολα οσα ειπες δεν ισχυουν και θα σου πω το γιατι!Στο μονο που συμφωνουμε ειναι οτι εχει μπιελες 19"..Τα 20vt ακομα και αυτα που εχουν 19" μπιελες με κλειστο μοτερ αντεχουν εως 280 αλογα τροχο(με κινδυνο βεβαια και πρεπει ο προγραμματιστης να το ρυθμιση αψογα και να δουλευουν οι σωστες πιεσεις)!Αυτα με τα 20" μπιελες AGU-BAM κτλπ αντεχουν παραπανω...Τα 20vt γενικα ειναι πολυ καλα μοτερ και με τεραστιες ανοχες!Για μενα πιστευω οτι με κλειστο μοτερ πας μεχρι Κ04(ανετοτατα χωρις κανενα φοβο για το μοτερ και φτανεις και 280-300hp) ή το πολυ Gt28r( που καλο ειναι να μπουν τουλαχιστον μπιελες 280-350hp) απο κει και περα θες σφυρηλατα εντοσθια!

επειδη εχω μπερδευτει λιγο το AGU KAI BAM μεχρι τωρα ηξερα οτι εχουν ενισχυμενα πιστονια τελικα τι ισχυει πιστονια ή μπιελες?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Εχο το golf 4 μοντέλο 2003 75hp. Θέλω να μου πείτε αν μπορώ να κανο κατι στυλ του να βαλο προγραμμα κτλπ για να του αυξησω αλογα κτλπ, και αν περνει, και πανο απο ολα αν αξιζει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Εχο το golf 4 μοντέλο 2003 75hp. Θέλω να μου πείτε αν μπορώ να κανο κατι στυλ του να βαλο προγραμμα κτλπ για να του αυξησω αλογα κτλπ, και αν περνει, και πανο απο ολα αν αξιζει.

Κοίτα, πια ένα πρόγραμμα για το 1.4 κοστίζει 300 με 400 ευρώ. Καλό θα είναι να συνδυαστεί με φίλτρο ελευθέρας κ σε καμία περίπτωση με χωάνη σε αυτό το μοτέρ και ας τους άλλους να λένε, καθώς κ μια εξατμισούλα. Θα είσαι κοντά στα 90 άλογα. Σαν συνολικό κόστος δεν αξίζει. Τα 350 ευρώ για πρόγραμμα από μόνα τους αξίζουν, αλλά εδώ έρχεται ένα άλλο κόλλημα. Ο εκάστοτε προγραμματιστής θα σου πει πως θα πάρεις πχ 6-7 άντε 8 άλογα, το 75άρι μοτέρ είναι γνωστό ότι αν δυναμομετρηθεί μαμίσιο θα δείξει 80-83. Οπότε αν μετά το πρόγραμμα πας για δυναμομέτρηση και σου δείξει 85-86 (όπως γίνεται συνήθως), θα έχεις δώσει στο περίπου 350 ευρώ για να πάρεις 2-3 άλογα. Αν διαθέτεις κοντά στα 1500 ευρώ μπορείς να κάνεις άλλα πράγματα, όπως να το κάνεις εύκολα 1.6 αλλάζοντας συγκεκριμμένα μέρη του μοτέρ και όχι όλο το μοτέρ (όπως δυστυχώς έκανα εγώ) και στα 1500 που σου είπα είναι μέσα κ νέα χαρτογράφηση. Μετά πας για κανονική μετατροπή σε 1.8Τ με το λιγότερο 3000 ευρώ. Υπάρχουν πολλοί βελτιωτές που αναλαμβάνουν εξολοκλήρου τη μετατροπή με 5500 ευρώ το λιγότερο, αλλά αλλάζουν τα πάντα, από ηλεκτρονικά, φρένα, σαζμαν, μπροστινό μέρος (ψαλίδια, άκρα κτλ) μέχρι εσωτερικό (σαλόνι-καθίσματα). Το τελευταίο μπορεί να σου στοιχήσει πολύ λιγότερα χρήματα, εαν διαθέσεις χρόνο για ψάξιμο τρακαρισμένου και το αγοράσεις μόνος σου. Πετάς πάνω στο δικό σου ότι χρειάζεται και μετά με υπομονή πουλάς σιγά σιγά ότι περισσέψει. Υπολόγιζε τη δική σου μηχανή (1.4) στα 600 με 800 ευρώ για ανταλλακτικά (ή αν κάνεις μετατροπή συνήθως ανταλλάσεται με την εργασία του μηχανικού).

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, πια ένα πρόγραμμα για το 1.4 κοστίζει 300 με 400 ευρώ. Καλό θα είναι να συνδυαστεί με φίλτρο ελευθέρας κ σε καμία περίπτωση με χωάνη σε αυτό το μοτέρ και ας τους άλλους να λένε, καθώς κ μια εξατμισούλα. Θα είσαι κοντά στα 90 άλογα. Σαν συνολικό κόστος δεν αξίζει. Τα 350 ευρώ για πρόγραμμα από μόνα τους αξίζουν, αλλά εδώ έρχεται ένα άλλο κόλλημα. Ο εκάστοτε προγραμματιστής θα σου πει πως θα πάρεις πχ 6-7 άντε 8 άλογα, το 75άρι μοτέρ είναι γνωστό ότι αν δυναμομετρηθεί μαμίσιο θα δείξει 80-83. Οπότε αν μετά το πρόγραμμα πας για δυναμομέτρηση και σου δείξει 85-86 (όπως γίνεται συνήθως), θα έχεις δώσει στο περίπου 350 ευρώ για να πάρεις 2-3 άλογα. Αν διαθέτεις κοντά στα 1500 ευρώ μπορείς να κάνεις άλλα πράγματα, όπως να το κάνεις εύκολα 1.6 αλλάζοντας συγκεκριμμένα μέρη του μοτέρ και όχι όλο το μοτέρ (όπως δυστυχώς έκανα εγώ) και στα 1500 που σου είπα είναι μέσα κ νέα χαρτογράφηση. Μετά πας για κανονική μετατροπή σε 1.8Τ με το λιγότερο 3000 ευρώ. Υπάρχουν πολλοί βελτιωτές που αναλαμβάνουν εξολοκλήρου τη μετατροπή με 5500 ευρώ το λιγότερο, αλλά αλλάζουν τα πάντα, από ηλεκτρονικά, φρένα, σαζμαν, μπροστινό μέρος (ψαλίδια, άκρα κτλ) μέχρι εσωτερικό (σαλόνι-καθίσματα). Το τελευταίο μπορεί να σου στοιχήσει πολύ λιγότερα χρήματα, εαν διαθέσεις χρόνο για ψάξιμο τρακαρισμένου και το αγοράσεις μόνος σου. Πετάς πάνω στο δικό σου ότι χρειάζεται και μετά με υπομονή πουλάς σιγά σιγά ότι περισσέψει. Υπολόγιζε τη δική σου μηχανή (1.4) στα 600 με 800 ευρώ για ανταλλακτικά (ή αν κάνεις μετατροπή συνήθως ανταλλάσεται με την εργασία του μηχανικού).

Οπότε χίλιες φορές να κουμπόσο ένα κινιτηράκι 1,8t και να τελειώνο παρα να κάθομαι να κάνω μαλακίες μετατροπές κτλπ. Να ρωτήσω κάτι άλλο, για να βάλω τον κινιτήρα πρέπει να είναι απο Golf ίδιου μοντέλου και χρονολογίας σωστά? Α και κάτι τελευταίο, ποσα αλογάκια ειναι ένας τέτοιος?... 150hp ή κάνω λαθος? Ευχαριστώ πάντος γιά τίς πληροφορίες καλή συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

Οπότε χίλιες φορές να κουμπόσο ένα κινιτηράκι 1,8t και να τελειώνο παρα να κάθομαι να κάνω μαλακίες μετατροπές κτλπ. Να ρωτήσω κάτι άλλο, για να βάλω τον κινιτήρα πρέπει να είναι απο Golf ίδιου μοντέλου και χρονολογίας σωστά? Α και κάτι τελευταίο, ποσα αλογάκια ειναι ένας τέτοιος?... 150hp ή κάνω λαθος? Ευχαριστώ πάντος γιά τίς πληροφορίες καλή συνέχεια!

Μπορείς να βρεις και με τα 180 και 6άρι σαζμαν, όπως επίσης με κάποια λεφτάκια παραπάνω, μπορείς να βάλεις αυτόν με τα 225 από s3 ή ΤΤ. Το μόνο που έχει να κάνει με τη συμβατότητα είναι αν έχεις ηλεκτρόγκαζο ή ντίζα. Οπότε θα πρέπει να πας σε 1.8 ηλεκτρόγκαζο ή ντιζάντο αντίστοιχα (όχι ότι δε γίνεται και αλλιώς, αλλά είναι ιστορία). Σίγουρα μπορούν άλλα μέλη που έχουν κάνει τέτοια μετατροπή να σε βοηθήσουν, εγώ ότι ξέρω το ξέρω γιατί ήμουν στη θέση σου, αλλά τελικά για πολλούς κ διάφορους λόγους το έκανα για την ώρα 1.6. Είναι κάποιο μέλος που το κάνει αυτόν τον καιρό στο δικό του και έχει κολλήσει στα ηλεκτρολογικά, ψάξε λίγο στο forum και στείλε του ένα πμ αν θες πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Θελω τωρα την γνωμη σας. Αξιζει να κανω αυτες τις αλλαγες στο αμαξι? Δηλαδη αλλαγη απο 1,4 κινιτηρα σε

1,8τ + κανα body kit + καμια ζαντουλα και λαστιχo + κανα xenon φως + αμα βαλω το 1,8τ κινιτηρα θα θελω

αναρτισεις + φρενα πολυ καλλυτερα + κανα χαμηλομα + φιμε και οτι αλλο μπορει να χρειαστει. Αξιζει να τα

κανω ολα αυτα σε ενα αμαξι 7 χρονων ??? Ειμαι 50-50 αλλα επισεις και λεφτα που θελει ενα καινουργειο με

αυτα τα χαρακτιριστικα δεν πεζουν... Σιγουρα θα κανω στο τελος αυτο που πραγματικα θελω , απλα θελω να

ακουσω και τιν δικια σας γνωμη! Α να συμπληροσω κατι αλλο ( το αμαξι το εχο μολις 7 μηνες και εχει μονο ιχο

και εξατμιση να συνεχησω? :lol: ) Ευχαριστω. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σε απάντηση του παιδιού που ψάχνεται για αγελάδα...

Θα σου πρότεινα αυτή εδώ που είναι value for money γιατί η Forge έχει ξεφύγει στις τιμές!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-TT-Golf-VW-Silicone-Induction-Intake-Pipe-Hose_W0QQitemZ290436842452QQihZ019QQcategoryZ133206QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m444QQ_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%252BUA%252BLM%252BLA%26otn%3D5%26ps%3D63%26clkid%3D8399555216022688663

Link to comment
Share on other sites

Θελω τωρα την γνωμη σας. Αξιζει να κανω αυτες τις αλλαγες στο αμαξι? Δηλαδη αλλαγη απο 1,4 κινιτηρα σε

1,8τ + κανα body kit + καμια ζαντουλα και λαστιχo + κανα xenon φως + αμα βαλω το 1,8τ κινιτηρα θα θελω

αναρτισεις + φρενα πολυ καλλυτερα + κανα χαμηλομα + φιμε και οτι αλλο μπορει να χρειαστει. Αξιζει να τα

κανω ολα αυτα σε ενα αμαξι 7 χρονων ??? Ειμαι 50-50 αλλα επισεις και λεφτα που θελει ενα καινουργειο με

αυτα τα χαρακτιριστικα δεν πεζουν... Σιγουρα θα κανω στο τελος αυτο που πραγματικα θελω , απλα θελω να

ακουσω και τιν δικια σας γνωμη! Α να συμπληροσω κατι αλλο ( το αμαξι το εχο μολις 7 μηνες και εχει μονο ιχο

και εξατμιση να συνεχησω? :thumbsup: ) Ευχαριστω. :thumbsup:

Αστο....δεν αξιζει!φιλικα παντα!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.