fotis T5 Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 γεια χαρα σε ολους!!!!! δουλευω ενα transporter t5 2.5tdi 4motion 174hp!!!! ξερει κανεις καποιον τροπο με λιγα χρηματα για αυξηση της υποδυναμης χωρις να με αποσχολει η καταναλωση!!! επισης αν καποιος κατοχος ιδιου οχηματος ειχε καποιο προβλημα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 γεια χαρα σε ολους!!!!! δουλευω ενα transporter t5 2.5tdi 4motion 174hp!!!! ξερει κανεις καποιον τροπο με λιγα χρηματα για αυξηση της υποδυναμης χωρις να με αποσχολει η καταναλωση!!! επισης αν καποιος κατοχος ιδιου οχηματος ειχε καποιο προβλημα!!! Με πρόγραμμα (γύρω στα 1000¤) ή με tuning box (γύρω στα 500¤) θα πας κάπου στα 205 άλογα. Για τον συγκεκριμένο όμως κινητήρα δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα. Θα σου πρότεινα να αποφύγεις την αύξηση της ιπποδύναμής του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted April 6, 2010 Author Report Share Posted April 6, 2010 ευαριστω φιλε!!αρκετα για μονο τοσα αλογα σε 2.5tdi μοτερ!!! οταν λες δεν εχεις ακουσει τα καλυτερα??? αν ειναι να βγαλει καποιο προβλημα παντος πιστευω θα το βγαλει συντομα,αν κ εχει μονο 20.000χλμ κ ειναι ενος ετους,γιατι αλλαζει 10χερια και δουλευει συνηθως πατημενο στο λαιμο ακομη κ κρυο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
insigner Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 Αυτό το μοτέρ δεν έχουν τα Passat Taxi και έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι με τα συνεργεία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted April 6, 2010 Author Report Share Posted April 6, 2010 Αυτό το μοτέρ δεν έχουν τα Passat Taxi και έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι με τα συνεργεία? δεν νομιζω φιλε να εχουν αυτο πρεπει να εχουν V6,osa ταξι φοραν μεγαλυτερο απο το το 2.0tdi,και πρεπει να ειναι ελαχιστα πανω απο 2λιτρα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 ευαριστω φιλε!!αρκετα για μονο τοσα αλογα σε 2.5tdi μοτερ!!! οταν λες δεν εχεις ακουσει τα καλυτερα??? αν ειναι να βγαλει καποιο προβλημα παντος πιστευω θα το βγαλει συντομα,αν κ εχει μονο 20.000χλμ κ ειναι ενος ετους,γιατι αλλαζει 10χερια και δουλευει συνηθως πατημενο στο λαιμο ακομη κ κρυο!! Περισσότερα από +35-40ps δύσκολα θα πάρεις. Υπάρχουν στην αγορά και tuning box με 50-100 ευρώ, αλλά είναι ψιλοαπάτη. Ο κινητήρας 2.5TDI με τα 174ps είναι ο ισχυρότερος από τους άλλους κινητήρες του VW Τ5, αλλά με περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας. Αξιόπιστος είναι ο 1.9 αλλά "ψόφιος". Φέτος στο VW Τ5 φόρεσε και 2.0 TDI BITURBO!! Έχει 180ps. Επίσης εφόσον δεν σ απασχολεί το κόστος, βάζε Shell V-Power Diesel Έρχεται απ ευθείας από το εξωτερικό σε "fix" τιμή και τώρα που ανέβηκαν οι τιμές των καυσίμων στην Ελλάδα, ίσως αξίζει. Αυτό το μοτέρ δεν έχουν τα Passat Taxi και έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι με τα συνεργεία? Για τον 2.5 V6 TDI δεν γνωρίζω, αλλά ο 2.0 με τα 140ps, έκανε σίγουρα τους ταξιτζήδες με Passat, Octavia κλπ, φίλους με τα συνεργεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 (edited) Για τον 2.5 V6 TDI δεν γνωρίζω, αλλά ο 2.0 με τα 140ps, έκανε σίγουρα τους ταξιτζήδες με Passat, Octavia κλπ, φίλους με τα συνεργεία. φιλε κ εγω δεν γνωριζω τον 2.5tdi αλλα ο 2.0tdi me ta 140 sta taxi βγαζει οτι προβληματα και τα αλλα δλδ τουρμπινα πριν τις 100,000χλμ που αν βαλεις αφτερ μαρκετ παει περισοτερο διαστημα και βολαν οπως βγαζουν κ ολα τα diesel!!! aaa και κανα σασμαν που ειναι λιγο μουφα τελευταια τα σασμαν του vw group!!!! επισης θελω να ρωτησω,το 4motion δινει μονιμα 100%στους δυο κινηση κ οταν χανουν προσφηση δινει κ στους αλλους?? Edited April 7, 2010 by fotis t5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) φιλε κ εγω δεν γνωριζω τον 2.5tdi αλλα ο 2.0tdi me ta 140 sta taxi βγαζει οτι προβληματα και τα αλλα δλδ τουρμπινα πριν τις 100,000χλμ που αν βαλεις αφτερ μαρκετ παει περισοτερο διαστημα και βολαν οπως βγαζουν κ ολα τα diesel!!! aaa και κανα σασμαν που ειναι λιγο μουφα τελευταια τα σασμαν του vw group!!!! επισης θελω να ρωτησω,το 4motion δινει μονιμα 100%στους δυο κινηση κ οταν χανουν προσφηση δινει κ στους αλλους?? Μέσες άκρες αυτά τα προβλήματα βγάζει ο δίλιτρος. Συν κάτι προβλήματα σε κολάρα. Απ όσο γνωρίζω, το 4motion υπό νορμάλ συνθήκες δίνει σχεδόν 100% εμπρός (νομίζω είναι 97,5% μπροστά και 2.5% πίσω) και όταν χάσουν πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί, μπορεί να δώσει στους πίσω τροχούς εώς 100%. Edited April 7, 2010 by Christos4mot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted April 8, 2010 Author Report Share Posted April 8, 2010 Μέσες άκρες αυτά τα προβλήματα βγάζει ο δίλιτρος. Συν κάτι προβλήματα σε κολάρα. Απ όσο γνωρίζω, το 4motion υπό νορμάλ συνθήκες δίνει σχεδόν 100% εμπρός (νομίζω είναι 97,5% μπροστά και 2.5% πίσω) και όταν χάσουν πρόσφυση οι μπροστινοί τροχοί, μπορεί να δώσει στους πίσω τροχούς εώς 100%. αρα καλα εχω καταλαβει οτι με το esp ενεργοποιημενο ειναι σαν να μην υπαρχει γιατι μολις παει να χασει προσφυση μπαινει το esp και δεν προλαβαινει να δωσει στους 4 ή στους πισω!!! με το esp απενεργοποιημενο κραταει καλα οταν παει να χασει αλλα πρεπει να εισαι με το γκαζι τερμα!!! αρα υπο νορμαλ συνθηκες ή σε ανηφορες κ.λ δεν λεει τιποτα και που υπαρχει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 8, 2010 Report Share Posted April 8, 2010 αρα καλα εχω καταλαβει οτι με το esp ενεργοποιημενο ειναι σαν να μην υπαρχει γιατι μολις παει να χασει προσφυση μπαινει το esp και δεν προλαβαινει να δωσει στους 4 ή στους πισω!!! με το esp απενεργοποιημενο κραταει καλα οταν παει να χασει αλλα πρεπει να εισαι με το γκαζι τερμα!!! αρα υπο νορμαλ συνθηκες ή σε ανηφορες κ.λ δεν λεει τιποτα και που υπαρχει!!! Λέει...οικονομία! Το δικό μου αν και τετρακίνητο έχει μέσο όρο κατανάλωσης 5.8 λίτρα/100χλμ. Φαντάζομαι ότι αν είχα μόνιμα τετρακίνηση π.χ. 50-50, θα έκαιγα περισσότερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted April 8, 2010 Author Report Share Posted April 8, 2010 Λέει...οικονομία! Το δικό μου αν και τετρακίνητο έχει μέσο όρο κατανάλωσης 5.8 λίτρα/100χλμ. Φαντάζομαι ότι αν είχα μόνιμα τετρακίνηση π.χ. 50-50, θα έκαιγα περισσότερο. nai αλλα δεν εχεις 4κινηση κ το 4μοτιον ειναι κατι που στοιχιζει αρκετα!!! δεν λεω οτι με χαλαει που υπαρχει αλλα δεν θα το πληρωνα για να μην μου ειναι χρησιμο!! γιατι με το esp off μπαινεις σε αλλους κινδυνους σε ανοιχτο δρομο!!! εμενα φιλε με βολευει γιατι το στριβω και το παω στα ορια του λογο του οτι δεν ειναι Ι.Χ αλλα για τον μεσο οδηγο ετσι που το εχουν φτιαξει ειναι σαν να μην υπαρχει!! απο τα 10ατομα που δουλευουμε το συγκεκριμενο εγω κ αλος ενας εχει νιωσει την κινηση και στους αλλους τροχους και εχει δουλεψει το 4μοτιον!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 nai αλλα δεν εχεις 4κινηση κ το 4μοτιον ειναι κατι που στοιχιζει αρκετα!!! δεν λεω οτι με χαλαει που υπαρχει αλλα δεν θα το πληρωνα για να μην μου ειναι χρησιμο!! γιατι με το esp off μπαινεις σε αλλους κινδυνους σε ανοιχτο δρομο!!! εμενα φιλε με βολευει γιατι το στριβω και το παω στα ορια του λογο του οτι δεν ειναι Ι.Χ αλλα για τον μεσο οδηγο ετσι που το εχουν φτιαξει ειναι σαν να μην υπαρχει!! απο τα 10ατομα που δουλευουμε το συγκεκριμενο εγω κ αλος ενας εχει νιωσει την κινηση και στους αλλους τροχους και εχει δουλεψει το 4μοτιον!!! Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ καλά στημένο το VW T5! Κοίτα...δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται αντιληπτή η τετρακίνηση από τον οδηγό αν σκεφτούμε πως λειτουργεί ο Haldex. Προσωπικά πάντως τα καλοκαίρια λέω ότι "τζάμπα το πήρα τετρακίνητο" και τους χειμώνες λέω "δόξα τω Θεω"! Ειδικά τον φετινό χειμώνα με έβγαλε ασπροπρόσωπο ουκ ολίγες φορές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted April 9, 2010 Author Report Share Posted April 9, 2010 Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ καλά στημένο το VW T5! Κοίτα...δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται αντιληπτή η τετρακίνηση από τον οδηγό αν σκεφτούμε πως λειτουργεί ο Haldex. Προσωπικά πάντως τα καλοκαίρια λέω ότι "τζάμπα το πήρα τετρακίνητο" και τους χειμώνες λέω "δόξα τω Θεω"! Ειδικά τον φετινό χειμώνα με έβγαλε ασπροπρόσωπο ουκ ολίγες φορές. στριβει πολυ καλυτερα απο αλλα τις κατηγοριας του παρολο το βαρος που εχει εχω περασει περιπολικο σιτροεν ξαρα πανο σε στροφη κ ενω αυτος ψιλογλυστραγε γιατι τον πιεζα απο πισω!!!! μιλαω για ασθενοφορο ομως και για κατασταση αναγκης,για να μην με παρεξηγησουν καποιοι!!! σωστο αυτο που λες αλλα φανταζει οτι θα εχεις πιο πολλα απο το 4μοτιον,μιας κ ειναι 4κινηση!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotis T5 Posted June 28, 2010 Author Report Share Posted June 28, 2010 (edited) το τ5 ειναι συνεργειο για αλλαγη τοπ μαουντ (βασης των αμορτισερ που κανουν θορυβο)ειναι γνωστο στις αντιπροσωποιες οτι βγαζουν αυτο το προβλημα!!! επισης αλλαγη μπιλιοφορου μπροστα που διαπιστωσαν οτι εχει προβλημα!! τα παραπανω στις 23.000 χλμ!!! Edited June 28, 2010 by fotis t5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 φιλε μου μην το πειραζεις γιατι θα τραβας τα μαλλακια σου... στην δουλεια μου (ΕΚΑΒ) απο οσα ξερω T5 2.5 tdi εχουν ολα προβληματα!!! σασμαν ... καπακια , χανουν νερα και η αντιπροσωπεια δεν στο διαγνωσκη νωρις ..στο φερνει γυρω γυρω ... φερνουν καυσαερια μεσα στην καμπινα οταν δουλευουν στο ρελαντι , σπανε κολαρα του τουρμπο και ετσι η μαμα vw εδωσε οδηγια προγραμμα αλλο και σου ριχνει την πιεση του τουρμπο !!! και αν τους πεις τιποτα σου λενε οτι για την αξιοπιστια του μοτερ και το πειραξεις δηλ να το πας στο αρχικο προγραμμα δεν καλυπτεσαι απο εγγυηση!!!!!αγοραζεις 174 αλογα και μετα σου λενε αξιοπιστια μοτερ ... το ιδιο νομιζω κανανε και στο golf gt με τα 170 ... παλι ακουσα οτι οσοι αγορασανε το μοντελο αυτο την πατησανε γιατι οι γνωστες πλεον κινουνται στο 1.9 tdi ... αν θες ρωτα σε καθε ΕΚΑΒ της καθε περιοχης να σου πουν τι εχουν αντιμετωπιση .αυτα τα ολιγα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
megatypos Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης. Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
196969 Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΧΕΤΟ ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ BULL BARS ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΙΑ Τ5 ΤΟΥ 2005?ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 400 ΕΥΡΩ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pada Posted January 17, 2013 Report Share Posted January 17, 2013 ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΧΕΤΟ ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ BULL BARS ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΙΑ Τ5 ΤΟΥ 2005?ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 400 ΕΥΡΩ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΧΕΤΟ ,ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ BULL BARS ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΓΙΑ Τ5 ΤΟΥ 2005?ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΜΕ ΚΑΜΙΑ 400 ΕΥΡΩ ...ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ... Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ... Αυτά τα προβλήματα (ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλα) που λέτε τα εμφανίζουν όλα τα Τ5 TDi; και τα 2500 κυβικά με 130 άλογα ή 100 άλογα; και αυτά με biturbo 2000 κ.ε; Αυτά με 4motion ή και τα απλά; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μια σοβαρή εταιρεία όπως η VW έχει βγάλει τέτοια πατάτα. Επίσης θα ήθελα να γράψουν τα παιδιά που ξέρουν και χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα φορτηγάκια τι κατανάλωση έχουν. Εννοείται να μας πουν σε τι μοντέλο και σε τι χρήση. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και μπήκα για να ενημερωθώ προκειμένου να αγοράσω ένα Τ5 ή Τ4 ντήζελ 4Χ4, αλλά με αυτά που διάβασα ειδικά για τα Τ5 μου κόψατε τα φτερά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pada Posted January 21, 2013 Report Share Posted January 21, 2013 Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ... Λοιπόν παιδιά.Εχω ακουσει πολλα ''κρουσματα'' σε τ5.Λενε οτι βαρανε καπακια και κορμους μηχανης.Πριν 2 μηνες περιπου ειχαμε και εμεις ενα προβλημα.Εχανε νερα και τα πεταγε μεσα στα λαδια.Ο μαστορας εσπασε το κεφαλι του να δει τι εχει εφοσον ειδε οτι το καπακι ηταν οκ.Ρωτησε και αλλους μαστορους που ειχαν το ιδιο προβλημα και του ελεγε οτι πανε ολα για μηχανη.Τελικα η ζημια ηταν η αντλια οπου αυτη εχει ενα σωληνακι να πεταει τα νερα εξω,επειδη βρισκεται μεσα στον κορμο της μηχανης αλλα το σωληνακι ειχε βουλωσει και νομιζαμε οτι ο κορμος της μηχανης ειχε ρωγμη.Οποιος εχει το ιδιο προβλημα να το αναφερει στον μαστορα αν δεν βρισκει την ζημια γιατι ειναι κριμα να αλλαζεις μηχανη ενω ειναι οκ... Αυτά τα προβλήματα (ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλα) που λέτε τα εμφανίζουν όλα τα Τ5 TDi; και τα 2500 κυβικά με 130 άλογα ή 100 άλογα; και αυτά με biturbo 2000 κ.ε; Αυτά με 4motion ή και τα απλά; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μια σοβαρή εταιρεία όπως η VW έχει βγάλει τέτοια πατάτα. Επίσης θα ήθελα να γράψουν τα παιδιά που ξέρουν και χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα φορτηγάκια τι κατανάλωση έχουν. Εννοείται να μας πουν σε τι μοντέλο και σε τι χρήση. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και μπήκα για να ενημερωθώ προκειμένου να αγοράσω ένα Τ5 ή Τ4 ντήζελ 4Χ4, αλλά με αυτά που διάβασα ειδικά για τα Τ5 μου κόψατε τα φτερά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stella Posted April 12, 2013 Report Share Posted April 12, 2013 (edited) Αυτά τα προβλήματα (ή δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλα) που λέτε τα εμφανίζουν όλα τα Τ5 TDi; και τα 2500 κυβικά με 130 άλογα ή 100 άλογα; και αυτά με biturbo 2000 κ.ε; Αυτά με 4motion ή και τα απλά; Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι μια σοβαρή εταιρεία όπως η VW έχει βγάλει τέτοια πατάτα. Επίσης θα ήθελα να γράψουν τα παιδιά που ξέρουν και χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα φορτηγάκια τι κατανάλωση έχουν. Εννοείται να μας πουν σε τι μοντέλο και σε τι χρήση. Είμαι καινούργιος στο φόρουμ και μπήκα για να ενημερωθώ προκειμένου να αγοράσω ένα Τ5 ή Τ4 ντήζελ 4Χ4, αλλά με αυτά που διάβασα ειδικά για τα Τ5 μου κόψατε τα φτερά. Καλησπέρα.. Αυτη η βλαβη συμβαινει μονο στους κινητηρες 2.500 και στα tuareg 2.500 και ευθύνεται η εξέλιξη του κινητήρα... Σε καμμια περιπτωση δεν είναι πατάτα της VW !!!! Απλα οι κινητήρες αλλάξανε σχεδιασμο και ετσι οι βλάβες αλλάξανε μορφη!! Οι παλιοι μαστορες ειναι λογικο να μην καταλαβαινουν ευκολα τα νεα προβλήματα των εξελιγμένων κινητήρων, αφου οπως ειναι φυσικο δεν εχουν αντιμετωπισει παρόμοια τεχνικα προβλήματα σε παλιάς μορφής κινητήρες. Οσο για την αγορα που σκέφτεσαι να κανεις να θυμάσαι πως τα Τ4 , Τ5 ( οπως κ Τ1,Τ2,Τ3) ηταν, ειναι κ θα ειναι τα καλύτερα βαν που έχουν βγει ποτέ στην αγορά!! Ασυγκριτο με αλλα βαν διαφορων εταιριων ειδικα στην αναρτηση και στη διευθυνση.... Το μεγαλο του πλεονεκτημα βεβαια ειναι η διαχρονικη αξια που εχει αφου στην μεταπουληση η τιμη του διαφοροποιειται ελαχιστα... Ανατρεξτε λοιπον στο παρελθον και αναφερεται μου εστω ενα βαν αλλης εταιριας που να ειναι πιο αξιολογο και να εχει μεινει ακομα σε κυκλοφορια ??? ????? Edited April 12, 2013 by stella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 (edited) Καλησπέρα.. Αυτη η βλαβη συμβαινει μονο στους κινητηρες 2.500 και στα tuareg 2.500 και ευθύνεται η εξέλιξη του κινητήρα... Σε καμμια περιπτωση δεν είναι πατάτα της VW !!!! Απλα οι κινητήρες αλλάξανε σχεδιασμο και ετσι οι βλάβες αλλάξανε μορφη!! Οι παλιοι μαστορες ειναι λογικο να μην καταλαβαινουν ευκολα τα νεα προβλήματα των εξελιγμένων κινητήρων, αφου οπως ειναι φυσικο δεν εχουν αντιμετωπισει παρόμοια τεχνικα προβλήματα σε παλιάς μορφής κινητήρες. Οσο για την αγορα που σκέφτεσαι να κανεις να θυμάσαι πως τα Τ4 , Τ5 ( οπως κ Τ1,Τ2,Τ3) ηταν, ειναι κ θα ειναι τα καλύτερα βαν που έχουν βγει ποτέ στην αγορά!! Ασυγκριτο με αλλα βαν διαφορων εταιριων ειδικα στην αναρτηση και στη διευθυνση.... Το μεγαλο του πλεονεκτημα βεβαια ειναι η διαχρονικη αξια που εχει αφου στην μεταπουληση η τιμη του διαφοροποιειται ελαχιστα... Ανατρεξτε λοιπον στο παρελθον και αναφερεται μου εστω ενα βαν αλλης εταιριας που να ειναι πιο αξιολογο και να εχει μεινει ακομα σε κυκλοφορια ??? ????? Από αριστερά προς τα δεξιά: oι εξοχότητες: T4, T5, T3. http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=49098 Bέβαια τα μετά Τ3, (Τ4, Τ5), προσπαθούν να μοιάσουν στο Τ3, φέρνοντας πάλι "την μηχανή εκεί που πρέπει να βρίσκεται, δηλαδή πίσω", όπως έλεγε ένα παλιό μότο της VW: Τ4 (όπως Τ3) Τ5 (όπως Τ3) Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία... Edited May 24, 2013 by hellenic vanagon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stella Posted May 27, 2013 Report Share Posted May 27, 2013 Από αριστερά προς τα δεξιά: oι εξοχότητες: T4, T5, T3. http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=49098 Bέβαια τα μετά Τ3, (Τ4, Τ5), προσπαθούν να μοιάσουν στο Τ3, φέρνοντας πάλι "την μηχανή εκεί που πρέπει να βρίσκεται, δηλαδή πίσω", όπως έλεγε ένα παλιό μότο της VW: Τ4 (όπως Τ3) Τ5 (όπως Τ3) Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία... καλημερα!! αυτο ακριβως!!! με επαυξανεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted May 29, 2013 Report Share Posted May 29, 2013 (edited) καλημερα!! αυτο ακριβως!!! με επαυξανεις Θα σε...επαυξήσω περαιτέρω δίνοντας εδώ μία ανακάλυψη που προέκυψε από την ενασχόληση με το Τ3 επί δεκαετίες; το αυτοκίνητο αυτό διαθέτει μία αόρατη αεροτομή, εμβαδού, περίπου, 1,60m2, που επενεργεί στον μπροστινό άξονα, προσθέτοντας πολλά κιλά αρνητικής άντωσης, ιδίως σε ταχύτητες πάνω από 150 χλμ/ω, όπου γίνεται αισθητό ένα ελαφρύ χαμήλωμα του εμπρός μέρους! Η VW δεν αναφέρει τίποτα σχετικό, η PORSCHE όμως έβγαλε το Β32, παραδεχόμενη ίσως ότι το Τ3 κρίθηκε σαν σταθερότερο από την 911 της εποχής! Ιδού: H, καθόλου συμπτωματική, ενιαία επιφάνεια ανεμοθώρακα/μετάλλου 1,60m2 H δημιουργία μοχλικών δυνάμεων, προκύπτει από την απόσταση μεταξύ σημείου εφαρμογής της άντωσης και άξονα των εμπρός τροχών! Εξ΄όσων γνωρίζω τουλάχιστον, δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε άλλο αυτοκίνητο κάποιου κατασκευαστή, σύγχρονου η παλαιότερου! Edited May 29, 2013 by hellenic vanagon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stella Posted June 10, 2013 Report Share Posted June 10, 2013 Θα σε...επαυξήσω περαιτέρω δίνοντας εδώ μία ανακάλυψη που προέκυψε από την ενασχόληση με το Τ3 επί δεκαετίες; το αυτοκίνητο αυτό διαθέτει μία αόρατη αεροτομή, εμβαδού, περίπου, 1,60m2, που επενεργεί στον μπροστινό άξονα, προσθέτοντας πολλά κιλά αρνητικής άντωσης, ιδίως σε ταχύτητες πάνω από 150 χλμ/ω, όπου γίνεται αισθητό ένα ελαφρύ χαμήλωμα του εμπρός μέρους! Η VW δεν αναφέρει τίποτα σχετικό, η PORSCHE όμως έβγαλε το Β32, παραδεχόμενη ίσως ότι το Τ3 κρίθηκε σαν σταθερότερο από την 911 της εποχής! Ιδού: H, καθόλου συμπτωματική, ενιαία επιφάνεια ανεμοθώρακα/μετάλλου 1,60m2 H δημιουργία μοχλικών δυνάμεων, προκύπτει από την απόσταση μεταξύ σημείου εφαρμογής της άντωσης και άξονα των εμπρός τροχών! Εξ΄όσων γνωρίζω τουλάχιστον, δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε άλλο αυτοκίνητο κάποιου κατασκευαστή, σύγχρονου η παλαιότερου! Πααααρα πολυ ενδιαφερον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kartsoukis Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Πααααρα πολυ ενδιαφερον... EXΩ ΕΝΑ Τ5 ΤDI 131 CV ME KINHTHΡA ΑΧD,3.5 XRONIA TO ΠΗΡΑ ΜΕ 100.000ΚΜ.ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΤΟ ΔΥΝΑΜΟ.ΜΟΤΕΡ ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ.ΙΜΑΝΤΕΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΞΕΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΓΙΑ TRANSPORTER.ME OTI AFORA BLABES GIA TA PARAPANV POY DIABAZV AFORA KINHTHRES APO T4 ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΓΑΛΗ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΧΗ ΕΞΑΡΗ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΠΑΗ ΣΑΝ ΚΟΥΡΣΑ.ΤΥΦΛΑ ΕΝΑ PASSAT ΠΟΥ ΕΧΩ. ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...