Jump to content
DrYannisK

Ποιο Golf; Τα Κια Ειναι...

Recommended Posts

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=95422

βρε τι αλλο θα ακουσουμε. εδωλενε πως η Κια ειναι ποιο αξιοπιστη και καλυτερη εταιρια...

η πλακα ειναι πως συνεχεια ολοι συγκρινονται με την VW και το golf. και ξερετε γιατι. γιατι ειμαστε πρωτοι και τρεχουν να μας φτασουν. γιατι μας ζηλευουν.

αλλα ειναι απαραδεκτο να εχουνε μερικοι ξεφυγει τοσο και να γραφουν τετοιες ανακριβιες.

ειναι σαν να γραψουμε πως η αμερικη ειναι διαλυμενη χωρα σε σχεση με την αλβανια...

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=95422

βρε τι αλλο θα ακουσουμε. εδωλενε πως η Κια ειναι ποιο αξιοπιστη και καλυτερη εταιρια...

η πλακα ειναι πως συνεχεια ολοι συγκρινονται με την VW και το golf. και ξερετε γιατι. γιατι ειμαστε πρωτοι και τρεχουν να μας φτασουν. γιατι μας ζηλευουν.

αλλα ειναι απαραδεκτο να εχουνε μερικοι ξεφυγει τοσο και να γραφουν τετοιες ανακριβιες.

ειναι σαν να γραψουμε πως η αμερικη ειναι διαλυμενη χωρα σε σχεση με την αλβανια...

Η ανακρίβεια είναι ότι το Ceed είναι πιο αξιόπιστο από το Golf?

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=95422

βρε τι αλλο θα ακουσουμε. εδωλενε πως η Κια ειναι ποιο αξιοπιστη και καλυτερη εταιρια...

η πλακα ειναι πως συνεχεια ολοι συγκρινονται με την VW και το golf. και ξερετε γιατι. γιατι ειμαστε πρωτοι και τρεχουν να μας φτασουν. γιατι μας ζηλευουν.

αλλα ειναι απαραδεκτο να εχουνε μερικοι ξεφυγει τοσο και να γραφουν τετοιες ανακριβιες.

ειναι σαν να γραψουμε πως η αμερικη ειναι διαλυμενη χωρα σε σχεση με την αλβανια...

Sorry ισως ειμαι χαζος αλλα λεει πουθενα οτι τα KIA ειναι πιο αξιοπιστα απο τα VW?Απλα λεει οτι εχει σκοπο να χτυπισει στην αγορα τα μοντελα της γερμανικης εταιρειας με το design και με τα αλογα του μοτερ!Η Κια ειναι πολυ καλη εταιρια με αυτοκινητα απροβληματιστα...Εχουμε στην οικογενεια το Kia ceed με τα 109 αλογα και δεν εχει βγαλει εδω και 3 χρονια ουτε ενα προβλημα!Οταν ηταν ο πατερας μου σε διλλημα να παρει golf V tsi και Kia πηρε τελικα το Kia γιατι ειχε πιο φτηνα!Αν ειχε παρει Golf V το πιο πιθανο τωρα θα ηταν να ειχε αλλαξει σασμαν(συχρονιζε 2ας)-ν75-σκαστρα και οτι αλλο θα ειχε παρουσιασει(ουτε ο θεος δεν ξερει τι αλλο)!Απο θεμα ποιοτητας μεσα κτλπ δεν αντιλεγω οτι ειναι κατωτερο αλλα οχι και τοσο πολυ που να σε κανει να το αντιλαμβανεσε!Αλλωστε ολα 4 ροδες εχουν και τα εχουμε για να κανουμε τι δουλεια μας!Αυτα απο μενα για ορισμενους που εχουν golf(και μενα μεσα απλα ειμαι ανοιχτομυαλος) και νομιζουν οτι κατι εγινε!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια παλι τα ιδια και τα ιδια λεμε.

Τι σχεση μπορει να εχει τεχνολογικα ενα σημερινο Kia με ενα αντιστοιχο VW?

Οι Κορεατες οπως και οι Γιαπωνεζοι κατασκευαζουν αυτοκινητα καθημερινης χρησης με βαση την πιο απλη τεχνολογια (βλεπε ατμοσφαιρικα) δοκιμασμενη χρονια (και σχεδον αναλλοιωτη) οποτε ειναι φυσιολογικο να παρουσιαζουν στατιστικα καλυτερο ποσοστο αξιοπιστιας, αν και αυτα τα νουμερα ειναι πολυ σχετικα.

Οτιδηποτε εχει σχεση με καινουργια τεχνολογια, κατι που ο ομιλος Vag εχει επενδυσει τα τελευταια χρονια, ειτε αυτο λεγεται κινητηρες τουρμπο/κομπρεσσορ , ειτε απλους τουρμπο με βαση την δραματικη μειωση καταναλωσης/ρυπων, ειτε λεγεται ηλεκτρονικη αναρτηση DCC, ειτε κιβωτιο διπλου συμπλεκτη dsg, ειτε λεγεται αυτοματο παρκαρισμα, ειτε λεγεται 5αστερα αυτοκινητα ολα τα τελευταια χρονια, ειτε λεγεται επιδοσεις, ειτε λεγεται εξοπλισμος που μαζι με τα παραπανω δεν υπαρχουν ουτε κατα φαντασια σε παρομοιες λιστες των αντιστοιχων μικρομεσαιων κορεατικων/γιαπωνεζικων, ουτε σχεδον στα πολυτελειας τους και sport, που και να υπαρχουν θα χρεωνονται χρυσαφι, τοτε για τι συγκριση μιλαμε?

Οταν θελεις ενα αυτοκινητο που συνδυαζει τελευταια τεχνολογια εχοντας συγχρονως και πολυ καλα ποσοστα αξιοπιστιας αλλα και καλη σχεση τιμης/ανταποδοσης ο δρομος ειναι μονοδρομος και παροτι τελευταια εχω αντιπαθησει τους Γερμανους με οσα γινονται στα οικονομικα, δεν μπορω παρα να παραδεχτω οτι σε αυτο το τομεα και με οτι ατελειες και να υπαρξουν αλλα και με οτι χαμηλοτερα ποσοστα αξιοπιστιας (που και αυτα υπο συζητηση ειναι) για οποιον ειναι πραγματικα αντικειμενικος και οχι με παρωπιδες, θα καταλαβει οτι ειναι ασυναγωνιστοι.

Βεβαια αν καποιος ενδιαφερεται πρωτιστα για το θεμα τιμης σιγουρα και ειδικα τα κορεατικα (γιατι τα γιαπωνεζικα ειναι αρκετα ακριβοτερα συγκριτικα) και αξιοπιστα ειναι και αριστα ανταποδοτικα σε σχεση με την τιμη τους.

Δεν ειναι τυχαιο οτι σιγα σιγα ο ομιλος VAG γινεται η νο. 1 αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο και σημειο αναφορας και μιμησης απο αλλες μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες (βλεπε τουρμπο κινητηρες μικρου κυβισμου, αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη dsg, κλπ).

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Παιδια παλι τα ιδια και τα ιδια λεμε.

Τι σχεση μπορει να εχει τεχνολογικα ενα σημερινο Kia με ενα αντιστοιχο VW?

Οι Κορεατες οπως και οι Γιαπωνεζοι κατασκευαζουν αυτοκινητα καθημερινης χρησης με βαση την πιο απλη τεχνολογια (βλεπε ατμοσφαιρικα) δοκιμασμενη χρονια (και σχεδον αναλλοιωτη) οποτε ειναι φυσιολογικο να παρουσιαζουν στατιστικα καλυτερο ποσοστο αξιοπιστιας, αν και αυτα τα νουμερα ειναι πολυ σχετικα.

Οτιδηποτε εχει σχεση με καινουργια τεχνολογια, κατι που ο ομιλος Vag εχει επενδυσει τα τελευταια χρονια, ειτε αυτο λεγεται κινητηρες τουρμπο/κομπρεσσορ , ειτε απλους τουρμπο με βαση την δραματικη μειωση καταναλωσης/ρυπων, ειτε λεγεται ηλεκτρονικη αναρτηση DCC, ειτε κιβωτιο διπλου συμπλεκτη dsg, ειτε λεγεται αυτοματο παρκαρισμα, ειτε λεγεται 5αστερα αυτοκινητα ολα τα τελευταια χρονια, ειτε λεγεται επιδοσεις, ειτε λεγεται εξοπλισμος που μαζι με τα παραπανω δεν υπαρχουν ουτε κατα φαντασια σε παρομοιες λιστες των αντιστοιχων μικρομεσαιων κορεατικων/γιαπωνεζικων, ουτε σχεδον στα πολυτελειας τους και sport, που και να υπαρχουν θα χρεωνονται χρυσαφι, τοτε για τι συγκριση μιλαμε?

Οταν θελεις ενα αυτοκινητο που συνδυαζει τελευταια τεχνολογια εχοντας συγχρονως και πολυ καλα ποσοστα αξιοπιστιας αλλα και καλη σχεση τιμης/ανταποδοσης ο δρομος ειναι μονοδρομος και παροτι τελευταια εχω αντιπαθησει τους Γερμανους με οσα γινονται στα οικονομικα, δεν μπορω παρα να παραδεχτω οτι σε αυτο το τομεα και με οτι ατελειες και να υπαρξουν αλλα και με οτι χαμηλοτερα ποσοστα αξιοπιστιας (που και αυτα υπο συζητηση ειναι) για οποιον ειναι πραγματικα αντικειμενικος και οχι με παρωπιδες, θα καταλαβει οτι ειναι ασυναγωνιστοι.

Βεβαια αν καποιος ενδιαφερεται πρωτιστα για το θεμα τιμης σιγουρα και ειδικα τα κορεατικα (γιατι τα γιαπωνεζικα ειναι αρκετα ακριβοτερα συγκριτικα) και αξιοπιστα ειναι και αριστα ανταποδοτικα σε σχεση με την τιμη τους.

Δεν ειναι τυχαιο οτι σιγα σιγα ο ομιλος VAG γινεται η νο. 1 αυτοκινητοβιομηχανια στον κοσμο και σημειο αναφορας και μιμησης απο αλλες μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες (βλεπε τουρμπο κινητηρες μικρου κυβισμου, αυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη dsg, κλπ).

+1 :good:

Link to comment
Share on other sites

Δλδ το Golf ειναι αξιόπιστο?? :p:yahoo:

ωχ ωχ,θα γελασουμε απο δω και περα...χαχα

το 122αρι το golf το λες αξιοπιστο,θελω να πιστευω,απο κει και πανω τα χαλαμε λιγο...

Link to comment
Share on other sites

ασε ρε εχει πολυ πλακα η ζηλεια τους εχει ξεπερασει καθε προηγουμενο., δεν εινα ιτυχαιοπου ολοι με το golf τα βαζουν. φυσικο ειναι αφου αυτο ζηλευουν.

εδω πανε να βγαλουν τα ρενο καλυτερα!!!!!! χαχαχααα

Link to comment
Share on other sites

Δλδ το Golf ειναι αξιόπιστο?? :yahoo: :yahoo:

Το θεμα αξιοπιστια ειναι πολυ σχετικο. Με μια λεξη δεν μπορεις να κρινεις αν ενα αυτοκινητο ειναι πιο αξιοπιστο απο το αλλο, εκτος και αν μιλαμε για ακριβως τα ιδια αυτοκινητα.

Ολα τα σημερινα αυτοκινητα ειναι λιγο-πολυ αξιοπιστα. Οι εποχες που λεγαμε οτι το ταδε 'σπαει'

εχουν περασει προ πολλου. Απλα επειδη οι γιαπωνεζοι (γενικως)αρκουνται ακομα στα ατμοσφαιρικα

εχουν πιο πολλες πιθανοτητες να λεγονται πιο αξιοπιστοι, αλλα οι διαφορες ειναι πλεον ελαχιστες.

Οσο για το Γκολφ, προσωπικα το θεωρω αξιοπιστο. Ισως σε συγκριση με τα ατμοσφαιρικα γιαπωνεζικα/κορεατικα που υστερουν σε τεχνολογια, να μην ειναι στα ιδια επιπεδα, και αυτο ειναι το φυσιολογικο αφου οσο πιο πολυπλοκο μηχανολογικα ειναι ενα αυτοκινητο τοσες περισσοτερες πιθανοτητες εχει να εμφανισει καποιες παραπανω αστοχιες, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι και αξιοπιστο.

Δηλαδη τι περιμενουμε, να παρουμε ενα αυτοκινητο που να μην χαλασει κατι ποτε?

Αυτο δεν υπαρχει. Το μονο που υπαρχει ειναι το κατα ποσο πιο γρηγορα μπορει να χαλασει κατι σε καποιο απο ενα αλλο.

Γιατι δηλαδη τα γιαπωνεζοκορεατικα δεν χαλανε? Οι αντιπροσωπεις τους πως βγαζουν χρηματα, μονο με λαδια/ φιλτρα?

Ασ μην ειμαστε μηδενιστες και να κοιταμε και το τι συμβαινει και στις αλλες γειτονιες εκτος της δικης μας.

Υπ'οψιν, συναδελφος μου με Yaris εδωσε χθες 360 ευρω για αλλαγη ενος μπεκ που του ειχε χαλασει

και ρεταριζε το αμαξι του. Σιγουρα αυτο θα εχει γινει και σε αλλα. Τι σημαινει αυτο ομως οτι τα γιαπωνεζιακ δεν ειναι αξιοπιστα?

Εγω με το Colt της γυναικας μου που της το πηρα πριν 2 χρονια ακριβως για να μην ασχολουμαι μαζι του, εχει προβλημα στο σειριακο κιβωτιο απο την πρωτη μερα αλλα οι 'ειδικοι' ανιδεοι λενε οτι δεν βλεπουν τιποτα, οσο για τον εξοπλισμο του αν και πηρα το φουυλ (invite) της εποχης με 14000 ευρω (με εκπτωση) δεν εχει ουτε καν ηλεκτρικα παραθυρα πισω. Βεβαια δεν το πηρα γι'αυτο αλλα οσο πιο λιγα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα εξαρτηματα τοσο λιγωτερες πιθανοτητες για βλαβες.

Το δε Yaris του συναφελφου μου δεν εχει καθολου ηλεκτρικα παραθυρα.

Ελπιζω να καταλαβαινεις με τι κριτηρια μπορει κανεις ευκολα να βασισει αυτο που λεγεται γιαπωνεζικη αξιοπιστια!

Δεν λεω οτι ειναι μονο λογω της ελλειψης εξοπλισμου, αλλοιμονο, αλλα δεν παιζει και αυτο ρολο?

Προσωπικα θελω τις ανεσεις μου, την τεχνολογια μου και αν ειναι να χαλασει και κατι ε και αυτο μεσα στο παιχνιδι ειναι.

Μην τρελαινομαστε με τα σιδερικα. Αυτα φτειαχνονται και να χαλασουν. Αλλα πραγματα ομως οχι και γι'αυτα πρεπει να ευχομαστε.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Η ανακρίβεια είναι ότι το Ceed είναι πιο αξιόπιστο από το Golf?

αλλος κινητηρας το ενα και αλλος κινητηρας το αλλο.. δεν υπαρχει μετρο συγκρισης.. η μαλλον αν θες να τα συγκρινεις παρε το golf tsi 122 και παρε και το ceed.. οταν η kia βγαλει παραγωγη με Tsi κινητηρα εκει θα πεσουν πολλα χαμογελα.. δεν μπορεις να συγκρινεις ενα τουρμπο κινητηρα με ενα ατμοσφαιρικο.. σε συγκριση ομως με το 122αρι το golf, το κια ειναι πολυ πισω.. τουλαχιστον αφου πουλας και πνευμα για τα vw πουλα το με νοημα και μην γραφεις αερολογιες.. thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα να λέμε και του στραβού το δίκιο καλύτερο καλύτερο το golf,αλλα όλα τα θέματα στο forum είναι για προβληματικά golf:)

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα να λέμε και του στραβού το δίκιο καλύτερο καλύτερο το golf,αλλα όλα τα θέματα στο forum είναι για προβληματικά golf:)

λυπάμαι που θα σας χαλασω την φαντασιωση, αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια, το golf απεχει παρα πολυ απο την κορυφη...

και δεν το λεω εγω, το λενε ολοι τα διεθνει γκαλοπ, που πολλα απο αυτα ειναι γερμανικα...

παρεπιπτοντως και η Mercedes εχει παψει απο χρονια να ειναι ψηλα στην αξιοπιστια...

για ρωτηστε φιλους με gti και φιλους με αυτα τα μακαβρια ταπερ... να δουμε ποιοι εχουν προβληματα και ποιοι οχι....

Υ.Γ... παντως θα ξαναγοραζα γκολφ, και γενικα Vw για απειρους λογους, αλλα οχι για την αξιοπιστια του...και κυριως σε συνδυασμο με τους απαραδεκτους στην ελληνικη αντιπροσωπεια...

Link to comment
Share on other sites

λυπάμαι που θα σας χαλασω την φαντασιωση, αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια, το golf απεχει παρα πολυ απο την κορυφη...

και δεν το λεω εγω, το λενε ολοι τα διεθνει γκαλοπ, που πολλα απο αυτα ειναι γερμανικα...

παρεπιπτοντως και η Mercedes εχει παψει απο χρονια να ειναι ψηλα στην αξιοπιστια...

για ρωτηστε φιλους με gti και φιλους με αυτα τα μακαβρια ταπερ... να δουμε ποιοι εχουν προβληματα και ποιοι οχι....

Υ.Γ... παντως θα ξαναγοραζα γκολφ, και γενικα Vw για απειρους λογους, αλλα οχι για την αξιοπιστια του...και κυριως σε συνδυασμο με τους απαραδεκτους στην ελληνικη αντιπροσωπεια...

+10000 ;):lol:

Link to comment
Share on other sites

ΧΑΧΑΧ ποια αξιοπιστια ρε παιδες...πατε καλα.... στο τελος μετα απο καθε γενια golf που παιρνω θα ανεβαζω οταν τοπουλαω και τα χαρτια γιατο τι αλλαξα στην εγγυηση ,,,στο 6αρι κρεμαγιερα δισκοπλατο καποιο ρελε και οχι μονο εγω .. καθε φορ απου παω.3-4 6αρια ειναι μεσα για κρεμαγιερα και δισκοπλατο.... προχθες μαλιστα ειχα και καλη παρεα απο εδω το φορουμ! τελικα η vw φροντιζει να κανεις νεους φιλους....

Link to comment
Share on other sites

ΧΑΧΑΧ ποια αξιοπιστια ρε παιδες...πατε καλα.... στο τελος μετα απο καθε γενια golf που παιρνω θα ανεβαζω οταν τοπουλαω και τα χαρτια γιατο τι αλλαξα στην εγγυηση ,,,στο 6αρι κρεμαγιερα δισκοπλατο καποιο ρελε και οχι μονο εγω .. καθε φορ απου παω.3-4 6αρια ειναι μεσα για κρεμαγιερα και δισκοπλατο.... προχθες μαλιστα ειχα και καλη παρεα απο εδω το φορουμ! τελικα η vw φροντιζει να κανεις νεους φιλους....

Πάντα φροντίζει για το καλό σου ;):lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

DrYannisK με ολο το σεβασμο ... ζητα να σου διαγραψουν το θεμα γελανε στα αλλα φορουμ ...εκτος και αν δεν ξερεις οτι χρονια τωρα ειμαστε στον πατο αξιολογισης της αξιοπιστιας ...

Link to comment
Share on other sites

Παντος εμενα εκτος απο μια καμμενη λαμπα εδω και 13000χλμ με προγραμμα δεν μου εχει βγαλει τιποτα.

Ισως ειμαι πολυ τυχερος τι να πω..!

Link to comment
Share on other sites

Παντος εμενα εκτος απο μια καμμενη λαμπα εδω και 13000χλμ με προγραμμα δεν μου εχει βγαλει τιποτα.

Ισως ειμαι πολυ τυχερος τι να πω..!

Δεν μπορώ και δεν θέλω να πιστέψω οτί αποτελείς εξαίρεση στον κανόνα!

Ίσως παίζει ρόλο και ο συνολικός αριθμός αυτοκινήτων που έχουν

πουληθεί και κυκλοφορούν από το κάθε μοντέλο..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

DrYannisK με ολο το σεβασμο ... ζητα να σου διαγραψουν το θεμα γελανε στα αλλα φορουμ ...εκτος και αν δεν ξερεις οτι χρονια τωρα ειμαστε στον πατο αξιολογισης της αξιοπιστιας ...

Γιατι να διαγραφει μέτοχοι εισαστε στην VW και δεν θέλετε να χασουν την αξια τους οι μετοχές της.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην ξεγελιώμαστε. Εγώ πιστεύω ότι ''σχεδόν'' όλα τα αυτοκίνητα είναι πλέον αξιόπιστα, αρκεί φυσικά να τα προσέχεις και να ''ξέρεις'' πάντα τι αυτοκίνητο έχεις. Δε μπορώ να έχω ένα golf 1.4 και να το πηγαίνω λες και είναι golf R32. Σίγουρα δεν θα συγκρίνω ένα golf με ένα ceed σε θέματα κύρους, χλιδής, κτλ. Επίσης, δε μπορώ να δεχτώ τις τρελές τιμές που βλέπω στο Golf 1.4 TSI. Δεν μου λέει κάτι αν είναι 140, 160, 170 άλογα, είναι 1400cc τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

...παιδιά.....καλός η κακός...τα VW Δεν είναι αξιόπιστα..δεν είναι αυτό που ήταν κάποτε....

αξιόπιστο δεν λες ένα αμάξι που έως τα 100.000 κμ έχει πάει και 10 φόρες συνεργείο εκτός προγράμματος ....ναι είναι ποιοτικά έχουν πολύ καλή τεχνολογία έχουν DSG έχουν-έχουν-έχουν....

άλλα έχουν και προβλήματα.....εδω τα new Polo 1.2tsi που με το καλήμερα...πριν καν κάνουν 1000κμ

αρχίζουν τα προβλήματα.......μια χαρά αμάξι είναι το CEED για κάποιον που ΔΕΝ έχει απαιτήσεις από το αμάξι του και θέλει ένα αμάξι απλά για να πηγαίνει στην δουλειά του...είναι μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.