Jump to content
DrYannisK

Ποιο Golf; Τα Κια Ειναι...

Recommended Posts

Παιδιά μην ξεγελιώμαστε. Εγώ πιστεύω ότι ''σχεδόν'' όλα τα αυτοκίνητα είναι πλέον αξιόπιστα, αρκεί φυσικά να τα προσέχεις και να ''ξέρεις'' πάντα τι αυτοκίνητο έχεις. Δε μπορώ να έχω ένα golf 1.4 και να το πηγαίνω λες και είναι golf R32. Σίγουρα δεν θα συγκρίνω ένα golf με ένα ceed σε θέματα κύρους, χλιδής, κτλ. Επίσης, δε μπορώ να δεχτώ τις τρελές τιμές που βλέπω στο Golf 1.4 TSI. Δεν μου λέει κάτι αν είναι 140, 160, 170 άλογα, είναι 1400cc τέλος.

Τι θα πει αυτο οτι αν εχεις ενα golf αλπο μπορει να σκοτωθείς ενω αν εχεις ενα "golf R32" θα την γλιτώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Τι θα πει αυτο οτι αν εχεις ενα golf αλπο μπορει να σκοτωθείς ενω αν εχεις ενα "golf R32" θα την γλιτώσεις?

Φίλε μου εννοώ ότι μερικοί έχουν κάτι 1.400cc με ή χωρίς χαζομπουριά κτλ... και τους πίνουν το αίμα όλη μέρα . Ε μετά άμα τους βγάλει κάτι θα λένε φταίνε τα Golf. Και εγώ ένα ταπεινό 1.400cc έχω με 75 άλογα. Από το τέλος του 2003 που το έχω μέχρι τώρα μου έχει βγάλει έναν πολλαπλασιαστή μόνο, τίποτα άλλο. Φυσικά το προσέχω, δεν το κυνηγάω και τα service του κανονικα. Δεν μπαίνω στη διαδικασία να το κυνηγήσω αφού ξέρω ότι δεν πάει.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα σαν αξιοπιστία η vw ρε παιδιά μια χαρά μου φαίνεται:D

Ο πατερας μου και στα 4 πασσατ που εχει και ειχε ποτε δεν τους επινε το αιμα,και οι μονες ζημιες που βγαλαν ηταν ένας δισκος,και μια βαλβίδα πίεσης στο αυτοματο σασμάν...αξιοπιστία δεν είναι αυτό??

Και ο άλλος ξάδερφος μου έχει αλλάξει 2 πασσατ και αυτά το μονο πρόβλημα που έχω βγάλει είναι 1 δισκο....

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, δε μπορώ να δεχτώ τις τρελές τιμές που βλέπω στο Golf 1.4 TSI. Δεν μου λέει κάτι αν είναι 140, 160, 170 άλογα, είναι 1400cc τέλος.

Εδω φιλε μου μαλλον κανεις λαθος. Ειναι σαν να λες οτι και ολα τα 2λιτρα απο Kia (136 αλογα)

μεχρι VW/AUDI (200-265+ αλογα), Honda (200 αλογα) και Mitsubshi/Subaru (285-310 αλογα) ειναι ολα ιδια και τελος. Για σκεψου το και θα δεις οτι υπαρχουν τεραστιες διαφορες και οσο πιο ψηλα ανεβαινεις σε αποδοση/τεχνολογια τοσο πιο πολυ χρειαζεται να πληρωνεις γιατι τα υλικα αυτα και η τεχνογνωσια/εξαρτηματα κοστιζουν. Πρσωπικα για την τεχνολογια που κουβαλουν (ατμοσφαιρικα) και τον εξοπλισμο τους/κυρος/μεταπωληση/οδικη συμπεριφορα, τα 1400ρια Kia/Hyundai κλπ ειναι συγκριτικα πολυ ακριβοτερα απο τα Golf, για να μην πω για τα 1400αρια Honda (και αυτα ατμοσφαιρικα) που φτανουν τα 20 χιλιαρικα με πληρη εξοπλισμο.

Στην εποχη μας ειδικα τα Γκολφακια ειναι συγκριτικα πολυ ανταγωνιστικα με σχεση την αποδοση/τιμη με αλλες μαρκες χαμηλοτερου αλλα και υψηλοτερου κυρους..

Ε, ενταξει η αξιοπιστια μπορει να μην ειναι το δυνατο τους σημειο, παλι συγκριτικα, αλλα με βαση ολα τα υπολοιπα ειναι πρωταγωνιστες στην κατηγορια τους. Ο αριθμος των πωλησεων τους κατι λεει αν και οπως υποστηριζεται ειναι και απο τα 'ακριβοτερα'. Εκτος και αν ολοι εμεις κανουμε τελικα ενα τεραστιο λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Εδω φιλε μου μαλλον κανεις λαθος. Ειναι σαν να λες οτι και ολα τα 2λιτρα απο Kia (136 αλογα)

μεχρι VW/AUDI (200-265+ αλογα), Honda (200 αλογα) και Mitsubshi/Subaru (285-310 αλογα) ειναι ολα ιδια και τελος. Για σκεψου το και θα δεις οτι υπαρχουν τεραστιες διαφορες και οσο πιο ψηλα ανεβαινεις σε αποδοση/τεχνολογια τοσο πιο πολυ χρειαζεται να πληρωνεις γιατι τα υλικα αυτα και η τεχνογνωσια/εξαρτηματα κοστιζουν. Πρσωπικα για την τεχνολογια που κουβαλουν (ατμοσφαιρικα) και τον εξοπλισμο τους/κυρος/μεταπωληση/οδικη συμπεριφορα, τα 1400ρια Kia/Hyundai κλπ ειναι συγκριτικα πολυ ακριβοτερα απο τα Golf, για να μην πω για τα 1400αρια Honda (και αυτα ατμοσφαιρικα) που φτανουν τα 20 χιλιαρικα με πληρη εξοπλισμο.

Στην εποχη μας ειδικα τα Γκολφακια ειναι συγκριτικα πολυ ανταγωνιστικα με σχεση την αποδοση/τιμη με αλλες μαρκες χαμηλοτερου αλλα και υψηλοτερου κυρους..

Ε, ενταξει η αξιοπιστια μπορει να μην ειναι το δυνατο τους σημειο, παλι συγκριτικα, αλλα με βαση ολα τα υπολοιπα ειναι πρωταγωνιστες στην κατηγορια τους. Ο αριθμος των πωλησεων τους κατι λεει αν και οπως υποστηριζεται ειναι και απο τα 'ακριβοτερα'. Εκτος και αν ολοι εμεις κανουμε τελικα ενα τεραστιο λαθος.

σωστος!

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα ρε παιδια υπαρχουν τοσες βλαβες που ολοι εμεις λεμε πως ειναι απαραδεκτο για ενα μικρομεσαιο 20000+ ευρω οταν τα αλλα και φθηνοτερα ειναι και δεν πεφτουν τα παραθυρα και λαδια δεν καινε και Ν75 δεν χαλαει και σαζμαν δεν σπαζουν και χιλια δυο

που εχουμε διαβασει στο φορουμ και εχουμε ζησει. εγω εχω ακουσει πολλα αν και εχω παθει πολυ λιγοτερα.ομως καλως η κακως μονο τα VW με συγκινουνε και αυτα και μονο αυτα γλυκοκοιταζω.παλι golf θα παρω οταν υπαρξει κατι πιο αξιοπιστο απο αυτο που εχω.η vw εχασε πολυ σε αξιοπιστια δεν ξερω για τα κια και δεν με νοιαζει.εγω θελω το αμαξι μου που το χρυσοπληρωσα να μην με αφηνει.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα ρε παιδια υπαρχουν τοσες βλαβες που ολοι εμεις λεμε πως ειναι απαραδεκτο για ενα μικρομεσαιο 20000+ ευρω οταν τα αλλα και φθηνοτερα ειναι και δεν πεφτουν τα παραθυρα και λαδια δεν καινε και Ν75 δεν χαλαει και σαζμαν δεν σπαζουν και χιλια δυο

που εχουμε διαβασει στο φορουμ και εχουμε ζησει. εγω εχω ακουσει πολλα αν και εχω παθει πολυ λιγοτερα.ομως καλως η κακως μονο τα VW με συγκινουνε και αυτα και μονο αυτα γλυκοκοιταζω.παλι golf θα παρω οταν υπαρξει κατι πιο αξιοπιστο απο αυτο που εχω.η vw εχασε πολυ σε αξιοπιστια δεν ξερω για τα κια και δεν με νοιαζει.εγω θελω το αμαξι μου που το χρυσοπληρωσα να μην με αφηνει.

Σου διαφεύγει κατι (το εχω πει και παλαιότερα) σε καποιο φορουμ μπαίνει καποιος αρχικα οταν εχει πρόβλημα για να ρωτησει πως θα το λυσει ή να παρει γνώμες, αυτος ειναι και ο λογος που στα φορουμς βλεπεις μονο προβλήματα.

Καποιες αλλες χιλιαδες golf κυκλοφορούν στον δρομο χωρίς κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες το θεμα ειναι απλο.χωρις να εχω Vw παρα μονο ενα Α4 πουχει περασει για 14 χρονια απο τα χερια μου,καταληγω στο οτι:

Ο γερμανος,κ ειδικα η audi παλιοτερα(πριν γινει το group)κ μετα τα VW (την τελευταια 5ετια με τα TSI ουσιαστικα) προσφερουν αυτο που δεν προσφερει ο ιαπωνας,δηλαδη χλιδη,ποιοτητα κυλισης,ωραια σχεδια,ποιοτητα υλικων μεσα,γκαζια,κρατηματα κ αλλα τετοια,τα οποια ολοι θελουμε,αλλοι πολυ κ αλλοι λιγο,κ γιαυτο θελουμε (εγω δεν εχω ακομα golf ή polo, αναμενω..) ενα τετοιο αμαξι,αλλα ποτε δεν ειχαν αξιοπιστια,ειδικα τα VW,αν θυμηθω τα πολυ παλια που καιγανε μηχανες,αν θυμηθω μετα που εβγαζαν ηλεκτρολογικα(παραθυρα σε golf Κλπ) αν θυμηθω λαδια που για να πας ταξιδι ειχες κ το μπουκαλακι μαζι,κ αλλα πολλα που βλεπετε στο φορουμ το οποιο εχει κινηση αρκετη στον τομεα αυτο..

Αντιθετα ο ιαπωνας,κ ειδικα η toyota (το διαχωριζω γιατι τη θεωρω πιο αξιοπιστη απο τις αλλες κ πιο εξελιγμενη ειδικα σε αυτη την κατηγορια) δεν προσεφερε ποτε ομορφια (εκτος απο το τελευταιο yaris που δεν ειναι κακο-εμενα μαρεσει,οταν δε μαρεσε ποτε κανενα ΤΟΥΟΤΑ),ποτε δεν ειχαν κρατηματα,ποιοτητα κυλισης,πολυτελεια,ωραια πλαστικα,ουτε καν ηλεκτρικους καθρεφτες,τωρα βαλανε στο Yaris,εδω κ 3 χρονια!!

Ομως,ειναι αξιοπιστα μεχρι αηδιας,οσο κ να του πινεις το αιμα δε θα σου καψει γραμαριο λαδι,κ στα 1000 το 1 θα βγαλει κατι,δε λεω οτι δεν εχει αστοχιες,αλλα τοσο σπανιες που πραγματικα δε πιστευω οτι συγκρινεται η αξιοπιστια της εταιριας.

Θα μου πειτε ολοι οτι δεν εχει TSI κ τετοια!

Εγω θα σας πω πως τον μεσο χρηστη ομως,τον νοιαζει να παει στον προορισμο του,οχι να παει με 200 ή με το αριστερο φλας αναμενο γιατι εχει τουρμπο κ προσπερναει συνεχως.

Εμενα μαρεσει η φιλοσοφια TSI,γιατι ειμαι 25 ισως κ γιατι εχω βαρεθει να ψαχνω την ευθεια να προσπερασω,οπως κ το DSG κ ολα τα μπιχλιμπιδια (οθονες αφης κλπ) ομως στα 2 χρονια πουχω το yaris με 45000 χλμ μονος λογος που παω συνεργειο ειναι τα λαδια του κλπ..

Κ ομοιως στην ευρυτερη οικογενεια,μονο για τετοιους λογους μας βλεπουν!

Κ γιαυτο πουλαει η toyota τοοοοοσο πολυ,εχει μια συνταγη,κ μετραει,γιατι ο κοσμος δεν εχει λεφτα για πεταμα!

Εγω λοιπον θα δοκιμασω την VW (ισως με Α1 ισως με golf ισως με Polo,δε ξερω),αλλα θα φερθω κ αναλογα στο αμαξι,δλδ οπως ειπε κ ενας φιλος,σε αμαξι πιεσμενο για τα κυβικα του,δε θα φερομαι λες κ ειναι R32 να το καιω ολη μερα..κ γενικα θαχει μια παραπανω προσοχη αποτι το yaris που τον κοφτη τον βλεπει τακτικα στα ταξιδια)

Link to comment
Share on other sites

οκ! πες μου ομως ποσα τεσαρια μεινανε απο σαζμαν? ποσα πενταρια καινε λαδια? ποσα αλλα vw εχουν τοσα προβληματα και οι ιδιοκτητες τους δεν εχουν σχεση με το διαδικτυο για να πουν τον καυμο τους? δεν ειναι τα αμαξια μας τοσο χαλια αλλα τερατα αξιοπιστιας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! σκεψου μονο οτι τα κια εχου 7 χρονια εγγυηση και εμεις ΜΟΝΟ δυο για ενα αμαξι που εχει σχεον τη διπλασια τιμη

Link to comment
Share on other sites

Tα 7 χρόνια εγγύηση που δίνει η Honda π.χ. τα ξέρω από πρώτο χέρι...

Υποχρεωτικά κάθε 6 μήνες σέρβις και αν είσαι άνθρωπος που

δεν κινείς το αμάξι για την δουλεία σου καθημερινά τότε

αναγκάζεσαι να σκας 200αρια και να αλλάζεις λάδια και φίλτρα κτλ.

έχοντας διανύσει μόνο 2000-3000 χλμ που σημαίνει οτί

απλά τα πετάς όλα σαν καινούρια και διαλύεις και την τσέπη σου

για 7 χρόνια σερί...

Link to comment
Share on other sites

Tα 7 χρόνια εγγύηση που δίνει η Honda π.χ. τα ξέρω από πρώτο χέρι...

Υποχρεωτικά κάθε 6 μήνες σέρβις και αν είσαι άνθρωπος που

δεν κινείς το αμάξι για την δουλεία σου καθημερινά τότε

αναγκάζεσαι να σκας 200αρια και να αλλάζεις λάδια και φίλτρα κτλ.

έχοντας διανύσει μόνο 2000-3000 χλμ που σημαίνει οτί

απλά τα πετάς όλα σαν καινούρια και διαλύεις και την τσέπη σου

για 7 χρόνια σερί...

δεν ξερω τι κανει η HONDA και ισως να εχεις δικιο.ομως δεν εχω δει κανενα ceed η sephia η pride η auris ακομα και sunny που τα φτιαχνανε στον βολο η αν θες το προηγουμενο αμαξι μου ρενω 19 του 1988 με 260000 χλμ να εχει ενα μπουκαλι λαδι πισω για συμπηρωνει συνεχεια.το.

Link to comment
Share on other sites

οκ! πες μου ομως ποσα τεσαρια μεινανε απο σαζμαν? ποσα πενταρια καινε λαδια? ποσα αλλα vw εχουν τοσα προβληματα και οι ιδιοκτητες τους δεν εχουν σχεση με το διαδικτυο για να πουν τον καυμο τους? δεν ειναι τα αμαξια μας τοσο χαλια αλλα τερατα αξιοπιστιας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! σκεψου μονο οτι τα κια εχου 7 χρονια εγγυηση και εμεις ΜΟΝΟ δυο για ενα αμαξι που εχει σχεον τη διπλασια τιμη

ναι ομως τα κια εχουν το μισο και λιγοτερο κοστος παραγωγης σε σχεση με τα γκολφ.. οποτε ειναι λογικη η διαφορα..

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σας πω πως τον μεσο χρηστη ομως,τον νοιαζει να παει στον προορισμο του,οχι να παει με 200 ή με το αριστερο φλας αναμενο γιατι εχει τουρμπο κ προσπερναει συνεχως.

Εμενα μαρεσει η φιλοσοφια TSI,γιατι ειμαι 25 ισως κ γιατι εχω βαρεθει να ψαχνω την ευθεια να προσπερασω

Το ΜΕΓΑΛΟ ΑΤΟΥ της vw ηταν και είναι ο TSi στα 1400. Εγω στην VW ήρθα για αυτο και μόνο τον λόγο, υπηρχαν πολυ ποιο ωραια αυτοκινητα και τοτε αλλα και τωρα. Πιστεύω οτι αν εξαιρέσουμε μια σκαστρα και σε παλαιοτερα μοντελα το συγχρόνιζε το αυτοκίνητο ειναι αξεπεραστο, στον δρομο πετάει, η δε συμπεριφορά του και η ποιοτητα κατασκευής του ειναι πολύ ποιο πανω απο τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θα ελεγα οτι πρεπει να συγκρίνετε μονο με 2λιτρα :)

Οσο για αυτο που λεει ο φιλος και συνονόματος @nikosmpl. Εδω θα διαφωνήσω κάθετα εκεινος ο "παλιος" χρηστης δεν υπάρχει ποια ολοι ενδιαφέρονται και ψάχνουν, κανεις πλεον δεν παιρνει κατι χωρις να τον ενδιαφέρει και χωρίς να το ψάξει ή να ρωτήσει.

Και δλδ εμεις τι είμαστε εδώ σουμαχερ? μέσοι χρήστες είμαστε φίλε μου, με το golf στην δουλειά και στο σούπερ μαρκετ παμε και το love.gif

Οσο για την ηλικια και εδω θα διαφωνήσω και αγρια μαλιστα αν εχεις βαρεθεί εσυ που εισαι 25 τις προσπεράσεις (που οταν πηρες το δίπλωμα κυκλοφορούσαν τουρμπο αυτοκίνητα). Εγω να δεις ποσο τις εχω βαρεθεί με τους ματρακάδες που οδηγούσαμε πριν από κάποια χρόνια χαχαααααααα

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΕΓΑΛΟ ΑΤΟΥ της vw ηταν και είναι ο TSi στα 1400. Εγω στην VW ήρθα για αυτο και μόνο τον λόγο, υπηρχαν πολυ ποιο ωραια αυτοκινητα και τοτε αλλα και τωρα. Πιστεύω οτι αν εξαιρέσουμε μια σκαστρα και σε παλαιοτερα μοντελα το συγχρόνιζε το αυτοκίνητο ειναι αξεπεραστο, στον δρομο πετάει, η δε συμπεριφορά του και η ποιοτητα κατασκευής του ειναι πολύ ποιο πανω απο τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Θα ελεγα οτι πρεπει να συγκρίνετε μονο με 2λιτρα :good:

Οσο για αυτο που λεει ο φιλος και συνονόματος @nikosmpl. Εδω θα διαφωνήσω κάθετα εκεινος ο "παλιος" χρηστης δεν υπάρχει ποια ολοι ενδιαφέρονται και ψάχνουν, κανεις πλεον δεν παιρνει κατι χωρις να τον ενδιαφέρει και χωρίς να το ψάξει ή να ρωτήσει.

Και δλδ εμεις τι είμαστε εδώ σουμαχερ? μέσοι χρήστες είμαστε φίλε μου, με το golf στην δουλειά και στο σούπερ μαρκετ παμε και το love.gif

Οσο για την ηλικια και εδω θα διαφωνήσω και αγρια μαλιστα αν εχεις βαρεθεί εσυ που εισαι 25 τις προσπεράσεις (που οταν πηρες το δίπλωμα κυκλοφορούσαν τουρμπο αυτοκίνητα). Εγω να δεις ποσο τις εχω βαρεθεί με τους ματρακάδες που οδηγούσαμε πριν από κάποια χρόνια χαχαααααααα

Καταρχην θα διαφωνησω με τη συγκριση με διλιτρα γιατι δεν εχει νοημα,συγκρινεις ιδια κατηγορια με ιδια λεφτα κλπ.το αν εχει επιδοσεις 2λιτρου,απλα ειναι ενα μεγαλο πλεονεκτημα.

Απο εκει κ περα,οσο αφορα το μεσο χρηστη,οχι δε θεωρω οτι εχει χαθει αυτο που λεω,οτι δλδ τον ενδιαφερει η αξιοπιστια κυριως κ απο εκει κ περα να πηγαινει αξιοπρεπως.Επειδη συναναστρεφομαι με παρα πολυ κοσμο,κ το ψαχνω κ για στατιστικους λογους,ειναι μια μεγαλη η μεριδα που ψαχνει αυτο που θελουμε κ μεις απο VW-TSI αλλα υπαρχει κ ενα μεγαλο κομματι που δε το νοιαζει,αλλιως η toyota (που εχω κ γω),δε θα πουλαγε,ολοι θα ειχαν Tsi..

Κ θυμαμαι οταν πηγα να παρω το yaris πριν 2 χρονια,το polo τοτε ηταν σκετη απογοητευση,εκτος απο την καποια ποιοτητα υλικων κ υφασματων.Κατα ταλλα,εκαιγε λαδια,πολυ μικρο κ στενο (το Yaris ειναι απιστευτα ανετο) κ γενικα δεν ειχε καποιο αλλο πλεονεκτημα.

Αν δλδ η εταιρια αυτη εμενε στο TSI θαχε σβησει!

Επισης ο μεσος χρηστης δε κανει 35.000 χιλιομετρα που εκανα εγω τον 1ο χρονο (πλεον δε παει αλλο τα μειωσα),οποτε δε τον νοιαζει ναχει το υπεραυτοκινητο,κ δε νομιζω να μη μπορεις να πας για ψωνια κ βολτα απλη με ενα 1000αρακι χωρις τουρμο,χωρις dsg,χωρις οθονη αφης κλπ..

Γιαυτο λοιπον,η καθε εταιρια εχει αλλα να επιδειξει,κ σιγουρα η vw δεν ειναι η αξιοπιστια κ σιγουρα η toyota δεν ειναι οι επιδοσεις το στησιμο η ποιοτητα πλαστικων κλπ.

Οσο για ΚΙΑ κ hundai κλπ,εγω θεωρω οτι για τα λεφτα τους,προσφερουν πολλα!

ειναι αρκετα αξιοπιστες,κ πλεον αρκετα ευχαριστα αμαξια.Για μες την πολη ειναι μια χαρουλα,κ επειδη εχω μπει σε ΚΙΑ 1.6,δεν ειδα κ καμια διαφορα απο ατμοσφαρικο golf,απλα η ποιοτητα μεσα φαινεται,κ στην οδηγιση.ομως κ τα 6000 ευρω διαφορα (τουλαχιστον) επισης φαινονται..(μιλαω για τοτε που υπηρχε κ FSI. σημερα,μονο για TSI,αξιζει να τα σκασεις κ κανεις το σταυρο σου..

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι κανει η HONDA και ισως να εχεις δικιο.ομως δεν εχω δει κανενα ceed η sephia η pride η auris ακομα και sunny που τα φτιαχνανε στον βολο η αν θες το προηγουμενο αμαξι μου ρενω 19 του 1988 με 260000 χλμ να εχει ενα μπουκαλι λαδι πισω για συμπηρωνει συνεχεια.το.

Sunny Βολιώτικο είχαμε και εμείς για πολλά χρόνια και μια χαρά ράγισε καπάκι όπως

και πολλά άλλα αλλά δεν λέει κάτι αυτό ιδιαίτερα...

Citroen Xsara Picasso έχει τώρα ο πατέρας μου και συμπληρώνει 1 λίτρο λάδι

κάθε 3000 χλμ όπως και πολλά άλλα με το εν λόγω μοτέρ αλλά ας το αφήσω και αυτό...

Εγώ την αναφορά στην 7ετία δεν την έκανα για να δούμε ποιο καίει λάδι και πιο όχι

αλλά για να δούμε τι ακριβώς τραβάνε οι κάτοχοι των μοντέλων των εν λόγω εταιρειών..

Και οτι ισχύει αυτό στην Ηοnda είναι 100000000000% εξακριβωμένο από τον ίδιο μου τον

αδερφό που έχει το Type R...

Συμφωνώ πως γενικότερα ανησυχώ και εγώ αρκετά με αυτά που διαβάζω περί αναξιοπιστίας

και εύχομαι να μην μπλέξω όταν βρεθώ εκτός εγγύησης (που τουλάχιστον ακολουθεί λογικά

πλαίσια με τα 4 χρόνια και το ανά χρόνο υποχρεωτικό σέρβις αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα)

αλλά ειλικρινά δεν μετανιώνω για την επιλογή μου που αποτελούσε όνειρο ζωής μέχρι την

Μ. Τρίτη που μας πέρασε :good:

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως θα ηθελα ενα tsi 122{μου φτανουν}με την κυλση του την ποιοτητα του το κρατημα του αλλα με αξιοπιστια toyota ισως.μπορει να θελω πολλα αλλα ειμαι σιγουρος οτι η vw μπορει να το καταφερει.μεχρι τοτε θα μεινω με το mkiv μου

Link to comment
Share on other sites

Sunny Βολιώτικο είχαμε και εμείς για πολλά χρόνια και μια χαρά ράγισε καπάκι όπως

και πολλά άλλα αλλά δεν λέει κάτι αυτό ιδιαίτερα...

Citroen Xsara Picasso έχει τώρα ο πατέρας μου και συμπληρώνει 1 λίτρο λάδι

κάθε 3000 χλμ όπως και πολλά άλλα με το εν λόγω μοτέρ αλλά ας το αφήσω και αυτό...

Εγώ την αναφορά στην 7ετία δεν την έκανα για να δούμε ποιο καίει λάδι και πιο όχι

αλλά για να δούμε τι ακριβώς τραβάνε οι κάτοχοι των μοντέλων των εν λόγω εταιρειών..

Και οτι ισχύει αυτό στην Ηοnda είναι 100000000000% εξακριβωμένο από τον ίδιο μου τον

αδερφό που έχει το Type R...

Συμφωνώ πως γενικότερα ανησυχώ και εγώ αρκετά με αυτά που διαβάζω περί αναξιοπιστίας

και εύχομαι να μην μπλέξω όταν βρεθώ εκτός εγγύησης (που τουλάχιστον ακολουθεί λογικά

πλαίσια με τα 4 χρόνια και το ανά χρόνο υποχρεωτικό σέρβις αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα)

αλλά ειλικρινά δεν μετανιώνω για την επιλογή μου που αποτελούσε όνειρο ζωής μέχρι την

Μ. Τρίτη που μας πέρασε :good:

ουτε και εγω μετανοιωσα και ουτε προκειται και σου ευχομαι να μην μπλεξεις οπως κανενας μας αλλωστε. αλλα θα ηθελα οπως τα λεω παραπανω λιγο αξιοπιστια απο toyota και ολα τα αλλα GOLF.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην θα διαφωνησω με τη συγκριση με διλιτρα γιατι δεν εχει νοημα,συγκρινεις ιδια κατηγορια με ιδια λεφτα κλπ.το αν εχει επιδοσεις 2λιτρου,απλα ειναι ενα μεγαλο πλεονεκτημα.

Απο εκει κ περα,οσο αφορα το μεσο χρηστη,οχι δε θεωρω οτι εχει χαθει αυτο που λεω,οτι δλδ τον ενδιαφερει η αξιοπιστια κυριως κ απο εκει κ περα να πηγαινει αξιοπρεπως.Επειδη συναναστρεφομαι με παρα πολυ κοσμο,κ το ψαχνω κ για στατιστικους λογους,ειναι μια μεγαλη η μεριδα που ψαχνει αυτο που θελουμε κ μεις απο VW-TSI αλλα υπαρχει κ ενα μεγαλο κομματι που δε το νοιαζει,αλλιως η toyota (που εχω κ γω),δε θα πουλαγε,ολοι θα ειχαν Tsi..

Κ θυμαμαι οταν πηγα να παρω το yaris πριν 2 χρονια,το polo τοτε ηταν σκετη απογοητευση,εκτος απο την καποια ποιοτητα υλικων κ υφασματων.Κατα ταλλα,εκαιγε λαδια,πολυ μικρο κ στενο (το Yaris ειναι απιστευτα ανετο) κ γενικα δεν ειχε καποιο αλλο πλεονεκτημα.

Αν δλδ η εταιρια αυτη εμενε στο TSI θαχε σβησει!

Επισης ο μεσος χρηστης δε κανει 35.000 χιλιομετρα που εκανα εγω τον 1ο χρονο (πλεον δε παει αλλο τα μειωσα),οποτε δε τον νοιαζει ναχει το υπεραυτοκινητο,κ δε νομιζω να μη μπορεις να πας για ψωνια κ βολτα απλη με ενα 1000αρακι χωρις τουρμο,χωρις dsg,χωρις οθονη αφης κλπ..

Γιαυτο λοιπον,η καθε εταιρια εχει αλλα να επιδειξει,κ σιγουρα η vw δεν ειναι η αξιοπιστια κ σιγουρα η toyota δεν ειναι οι επιδοσεις το στησιμο η ποιοτητα πλαστικων κλπ.

Οσο για ΚΙΑ κ hundai κλπ,εγω θεωρω οτι για τα λεφτα τους,προσφερουν πολλα!

ειναι αρκετα αξιοπιστες,κ πλεον αρκετα ευχαριστα αμαξια.Για μες την πολη ειναι μια χαρουλα,κ επειδη εχω μπει σε ΚΙΑ 1.6,δεν ειδα κ καμια διαφορα απο ατμοσφαρικο golf,απλα η ποιοτητα μεσα φαινεται,κ στην οδηγιση.ομως κ τα 6000 ευρω διαφορα (τουλαχιστον) επισης φαινονται..(μιλαω για τοτε που υπηρχε κ FSI. σημερα,μονο για TSI,αξιζει να τα σκασεις κ κανεις το σταυρο σου..

To Yaris εκεινο με τον πινακα οργανων στην μεση θα ειχε σβησει την vw, ε τωρα νομιζω πηγαμε στην σφαιρα της φαντασιας!!! σιγα το αυτοκινητο!!! αυτο που λεει και ενας φιλος μου εναι για να το πηγαινεις και οχι για να σε πηγαινει, κατεβα και σπρώξε δλδ!!

Link to comment
Share on other sites

Σου διαφεύγει κατι (το εχω πει και παλαιότερα) σε καποιο φορουμ μπαίνει καποιος αρχικα οταν εχει πρόβλημα για να ρωτησει πως θα το λυσει ή να παρει γνώμες, αυτος ειναι και ο λογος που στα φορουμς βλεπεις μονο προβλήματα.

Καποιες αλλες χιλιαδες golf κυκλοφορούν στον δρομο χωρίς κανένα πρόβλημα.

+1000000

Ειπες μεγαλη κουβεντα!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

To Yaris εκεινο με τον πινακα οργανων στην μεση θα ειχε σβησει την vw, ε τωρα νομιζω πηγαμε στην σφαιρα της φαντασιας!!! σιγα το αυτοκινητο!!! αυτο που λεει και ενας φιλος μου εναι για να το πηγαινεις και οχι για να σε πηγαινει, κατεβα και σπρώξε δλδ!!

Δεν ειπα αυτο αλλα αν η VW ηταν σημερα οπως πριν 5-6 χρονια χωρις TSI,με απλη εξελιξη τυπου toyota πιστεψε με δε θα ειχε την επιτυχια που εχει τωρα.Ομως οι ανθρωποι το δηλωσαν ευθαρσως:εχουμε σκοπο να περασουμε την toyota,δεν ηταν τυχαιο,κ το εκτιμω,γιατι ο,τι γινεται ειναι για το καλο μας. Κ ειδικα οι tsi-dsg, γιατι σε αλλα (οπως ποιοτητα κυλισης,εσωτερικου,κρατηματα κλπ) ηταν οκ..

Link to comment
Share on other sites

Εδω φιλε μου μαλλον κανεις λαθος. Ειναι σαν να λες οτι και ολα τα 2λιτρα απο Kia (136 αλογα)

μεχρι VW/AUDI (200-265+ αλογα), Honda (200 αλογα) και Mitsubshi/Subaru (285-310 αλογα) ειναι ολα ιδια και τελος. Για σκεψου το και θα δεις οτι υπαρχουν τεραστιες διαφορες και οσο πιο ψηλα ανεβαινεις σε αποδοση/τεχνολογια τοσο πιο πολυ χρειαζεται να πληρωνεις γιατι τα υλικα αυτα και η τεχνογνωσια/εξαρτηματα κοστιζουν. Πρσωπικα για την τεχνολογια που κουβαλουν (ατμοσφαιρικα) και τον εξοπλισμο τους/κυρος/μεταπωληση/οδικη συμπεριφορα, τα 1400ρια Kia/Hyundai κλπ ειναι συγκριτικα πολυ ακριβοτερα απο τα Golf, για να μην πω για τα 1400αρια Honda (και αυτα ατμοσφαιρικα) που φτανουν τα 20 χιλιαρικα με πληρη εξοπλισμο.

Στην εποχη μας ειδικα τα Γκολφακια ειναι συγκριτικα πολυ ανταγωνιστικα με σχεση την αποδοση/τιμη με αλλες μαρκες χαμηλοτερου αλλα και υψηλοτερου κυρους..

Ε, ενταξει η αξιοπιστια μπορει να μην ειναι το δυνατο τους σημειο, παλι συγκριτικα, αλλα με βαση ολα τα υπολοιπα ειναι πρωταγωνιστες στην κατηγορια τους. Ο αριθμος των πωλησεων τους κατι λεει αν και οπως υποστηριζεται ειναι και απο τα 'ακριβοτερα'. Εκτος και αν ολοι εμεις κανουμε τελικα ενα τεραστιο λαθος.

ΩΣ ''Golfakias'' δεν με ενδιαφέρει για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Απλά δε μπορώ να δεχτώ, εγώ σαν Ηλίας, να έχω 1.400cc αυτοκίνητο, το οποίο θα κάνει μία ''περιουσία'', όσα άλογα και να έχει. Όπως αναφέρω και παραπάνω είναι 1.400cc, ΤΕΛΟΣ. Γενικότερα πιστεύω πως τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα. Τουλάχιστον ένα 5χιλιαρο κάτω έπρεπε να είχαν.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι κανει η HONDA και ισως να εχεις δικιο.ομως δεν εχω δει κανενα ceed η sephia η pride η auris ακομα και sunny που τα φτιαχνανε στον βολο η αν θες το προηγουμενο αμαξι μου ρενω 19 του 1988 με 260000 χλμ να εχει ενα μπουκαλι λαδι πισω για συμπηρωνει συνεχεια.το.

Το Sunny του θειου μου (1.6 gls) το ετσουζε το λαδακι του παντως. Του ειχε βγαλει και καποια αλλα μικροπροβληματακια (θερμοκρασιες/φλαντζα). Απο σαζμαν ομως τιποτα μεχρι τα 220000 χλμ που το τρακαρε και πηγε για σιδερα.

Προσωπικα εμενα κανενα vw δεν μου εκαιγε λαδι (Corrado και 2 140αρια tsi, με το τελευταιο να ειναι στα 200 εδω και 6 μηνες). Kαι ηταν και αυτοκινητα που τα πιεζα/πιεζω οποτε μπορουσα/μπορω.

Καλο θα ειναι να τα συγκρινουμε με αυτοκινητα αναλογων επιδοσεων και οχι να συγκρινουμε πχ την αξιοπιστια του Kia/Yaris/Corolla των 100 ατμοσφαιρικων αλογων με τα τουρμπατα της VAG. Δεν ειναι δικαιο ουτε για τα μεν ουτε για τα δε.

Το εχω πει χιλιες φορες οτι η τεχνολογια των ατμοσφαιρικων δεν εχει καμμια επαφη με την τεχνολογια των τουρμπατων και ειδικα σε κοστος κατασκευης καθοτι τα τουρμπατα εκτος απο τα περισσοτερα περιφερειακα που προυποθετουν πρεπει συγχρονως να εχουν και ανθεκτικοτερη κατασκευη λογω υψηλοτερων τιμων καυσης και πιεσης. Αυτο εχει και το αναλογο κοστος. Παραδειγματικα τα 140αρι/160αρια/170αρια μοτερ εχουν ανθεκτικοτερη κατασκευη του μπλοκ της μηχανης τους ακομα και απο τα αντιστοιχα πετρελαιοκινητα.

Τελος παντων μακρυγορουμε χωρις ουσια.

Ελευθερη αγορα ειναι, οποιος θελει παιρνει οτι γουσταρει για οποια χρηση θελει και δεν υπαρχει κανενας λογος να χρειαζεται να δικαιολογει την επιλογη του σε κανενα λες και θελει να αποδειξει οτι αυτος ειναι εξυπνοτερος του αλλου. Η ζωη ειναι τοσο σχετικη που πραγματικα αυτη η διαδικασια ειναι εντελως ανουσια.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Το Sunny του θειου μου (1.6 gls) το ετσουζε το λαδακι του παντως. Του ειχε βγαλει και καποια αλλα μικροπροβληματακια (θερμοκρασιες/φλαντζα). Απο σαζμαν ομως τιποτα μεχρι τα 220000 χλμ που το τρακαρε και πηγε για σιδερα.

Προσωπικα εμενα κανενα vw δεν μου εκαιγε λαδι (Corrado και 2 140αρια tsi, με το τελευταιο να ειναι στα 200 εδω και 6 μηνες). Kαι ηταν και αυτοκινητα που τα πιεζα/πιεζω οποτε μπορουσα/μπορω.

Καλο θα ειναι να τα συγκρινουμε με αυτοκινητα αναλογων επιδοσεων και οχι να συγκρινουμε πχ την αξιοπιστια του Kia/Yaris/Corolla των 100 ατμοσφαιρικων αλογων με τα τουρμπατα της VAG. Δεν ειναι δικαιο ουτε για τα μεν ουτε για τα δε.

Το εχω πει χιλιες φορες οτι η τεχνολογια των ατμοσφαιρικων δεν εχει καμμια επαφη με την τεχνολογια των τουρμπατων και ειδικα σε κοστος κατασκευης καθοτι τα τουρμπατα εκτος απο τα περισσοτερα περιφερειακα που προυποθετουν πρεπει συγχρονως να εχουν και ανθεκτικοτερη κατασκευη λογω υψηλοτερων τιμων καυσης και πιεσης. Αυτο εχει και το αναλογο κοστος. Παραδειγματικα τα 140αρι/160αρια/170αρια μοτερ εχουν ανθεκτικοτερη κατασκευη του μπλοκ της μηχανης τους ακομα και απο τα αντιστοιχα πετρελαιοκινητα.

Τελος παντων μακρυγορουμε χωρις ουσια.

Ελευθερη αγορα ειναι, οποιος θελει παιρνει οτι γουσταρει για οποια χρηση θελει και δεν υπαρχει κανενας λογος να χρειαζεται να δικαιολογει την επιλογη του σε κανενα λες και θελει να αποδειξει οτι αυτος ειναι εξυπνοτερος του αλλου. Η ζωη ειναι τοσο σχετικη που πραγματικα αυτη η διαδικασια ειναι εντελως ανουσια.

στο πρωτο σκελος της απαντησης σου θεω να πω οτι δεν συγκρινα τουρμπατους με ατμοσφαιρικους κινητηρες αλλα μικρομεσαια αυτοκινητα. αυτο ενδιαφερει τον μεσο καταναλωτη.το δικο μου ειναι ατμοσφαιρικο με πολυ λιγοτερα απο 100 αλογα και μου καιει τον αμπαγκο.

στο δευτρο τωρα σκελος νομιζω οτι σαν καταναλωτες εμεις δεν χρειαζετε να δικαιολογησουμε την επιλογη μας αλλα η καθε εταιρια

-οποια κι αν ειναι αυτη-που βγαζει στην αγορα το αλφα η βητα προιον χωρις να ειναι 10000000% σιγουρη γιαυτο.εμεις το αγοραζουμε αυτο,εμεις το συντηρουμε και εμεις πληρωνουμε τα οποια λαθη τους.

εγω ΚΙΑ δν προκειτε να παρω εστω και αν κανει 3δις χλμ χωρις να αλλαξει λαδια αλλα θελω το golf που θα παρω να μην με προβληματισει για μεγαλοχρονικο διαστημα.και αυτο γιατι θα το εχω χρυσοπληρωσει.

Link to comment
Share on other sites

εγω ΚΙΑ δν προκειτε να παρω εστω και αν κανει 3δις χλμ χωρις να αλλαξει λαδια αλλα θελω το golf που θα παρω να μην με προβληματισει για μεγαλοχρονικο διαστημα.και αυτο γιατι θα το εχω χρυσοπληρωσει.

Εν μερει εχεις δικιο αλλα ο κανονας ειναι οτι αν εχεις χρυσοπληρωσει κατι αυτοματως αυτο απο μονο του δεν σου αγοραζει αξιοπιστια. Ισως το αντιθετο τις πιο πολλες φορες. Λογω του οτι αυτα τα αυτοκινητα ειναι πιο 'φορτωμενα' μηχανολογικα/ηλετρονικα/εξοπλιστικα απο τα αλλα που ειναι φθηνοτερα και οπως ξερεις οσο περισσοτερο φορτωνεις ενα αυτοκινητο τοσο μεγαλυτερες πιθανοτητες για να εμφανιστει καποποιο προβλημα εχει. Για παραδειγμα να σου πω οτι τα αυτοκινητα με αυτοματο κλιματισμο παρουσιαζουν περισσοτερες βλαβες στο αντιστοιχο θεμα απο τον απλο κλιματισμο. Παρ'ολα αυτα εκεινα με τον αυτοματο κλιματισμο στοιχιζουν απο 300 - 800 ευρω παραπανω (ενδεικτικα μιλαω).

Μην αντιστοιχιζουμε την τιμη ενος αυτοκινητου με τον βαθμο της αξιοπιστιας του. Απλα δεν ισχυει. Εαν ηταν ετσι ολα τα Mercedes, BMW, Audi, Jaguar κλπ θα ηταν τα πιο αξιοπιστα, κατι που απο τους αναλογους καταλογους αξιοπιστιας (αλλα και απο προσωπικη εμπειρια) οχι μονο δεν ισχυει αλλα συμβαινει το αντιθετο.

Αλλοιμονο ομως, δεν θελω να πω οτι αγοραζοντας ενα ακριβο αυτοκινητο, η 'σχετικα' ακριβο σε συγκριση με τον ανταγωνισμο, οτι θα πρεπει να περιμενω να μην ειναι αξιοπιστο.

Θα πρεπει να το περιμενω να ειναι αλλα μην το θεωρω και ως δεδομενο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.