Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
esnaider

Castrol 5W-40 Σε Fsi

Recommended Posts

Έχω βάλει (μόνος μου) τα castrol magnatec 5w-40 με προδιαγραφή VW 502 00 στον 1.6fsi σε αντίθεση με τα 5w-30 που θέλει η αντ/πία. Το έκανα επειδή στην Ελλάδα το καλοκαίρι έχουμε υψηλές θερμοκρασίες και είπα πως χρειάζομαι ένα περισσότερο βαρύ λάδι. Η προδιαγραφή VW 502 00 υπάρχει στο manual, αλλά μέχρι στιγμής είδα μεγαλύτερη κατανάλωση κατά 0,4λ./100χμ. και αυξημένο θόρυβο. Περιμένω σχόλια-εμπειρίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω βάλει (μόνος μου) τα castrol magnatec 5w-40 με προδιαγραφή VW 502 00 στον 1.6fsi σε αντίθεση με τα 5w-30 που θέλει η αντ/πία. Το έκανα επειδή στην Ελλάδα το καλοκαίρι έχουμε υψηλές θερμοκρασίες και είπα πως χρειάζομαι ένα περισσότερο βαρύ λάδι. Η προδιαγραφή VW 502 00 υπάρχει στο manual, αλλά μέχρι στιγμής είδα μεγαλύτερη κατανάλωση κατά 0,4λ./100χμ. και αυξημένο θόρυβο. Περιμένω σχόλια-εμπειρίες.

σχολια? ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις. αν δεν σου εκαιγε λαδι, ποιος ο λογος να το αλλαξεις?? πες μου εναν?

παρεπιπτοντως εγω με 1.6 FSi βαζω 5w-30 αυτο δινει η αντιπροσωπεια. και στα 4μιση χρονια ουτε σταγονα. α. και με βαρυ ποδι χειμωνα καλοκαιρι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω χρησιμοποιήσει 0-30, 5-30, 10-40 και τώρα 5-40. Ποτέ δεν έκαψε λάδι. Νομίζω ότι στο εγχειρίο δίνει και άλλες προδιαγραφές ακριβώς για να διαλέξει ο οδηγός ανάλογα με το οδηγικό του προφίλ και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Στις αντιπροσωπίες βάζουν 5-30 για να χρεώνουν 20 ευρώ το λίτρο και σου λένε κάνε σέρβις κάθε χρόνο ή 15000χμ νταϊλίκι. Δεν σου λένε οτι υπάρχει και ο προγραμματισμός longlife που μπορεί να πας και 30000χμ ή 2 χρόνια μέχρι να κάνεις σέρβις. Χαρακτηριστικά θυμάμαι όταν τους ρώτησα για το longlife μου είπαν πως δεν χρειάζεται να περιμένεις 2 χρόνια για να κάνεις σέρβις αλλαγής λαδιών (λες και είναι τζάμπα).

Αν έχουν πει σε κάποιον κάτοχο golf V για το longlife σε αντ/πία παρακαλώ να το πεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω χρησιμοποιήσει 0-30, 5-30, 10-40 και τώρα 5-40. Ποτέ δεν έκαψε λάδι. Νομίζω ότι στο εγχειρίο δίνει και άλλες προδιαγραφές ακριβώς για να διαλέξει ο οδηγός ανάλογα με το οδηγικό του προφίλ και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Στις αντιπροσωπίες βάζουν 5-30 για να χρεώνουν 20 ευρώ το λίτρο και σου λένε κάνε σέρβις κάθε χρόνο ή 15000χμ νταϊλίκι. Δεν σου λένε οτι υπάρχει και ο προγραμματισμός longlife που μπορεί να πας και 30000χμ ή 2 χρόνια μέχρι να κάνεις σέρβις. Χαρακτηριστικά θυμάμαι όταν τους ρώτησα για το longlife μου είπαν πως δεν χρειάζεται να περιμένεις 2 χρόνια για να κάνεις σέρβις αλλαγής λαδιών (λες και είναι τζάμπα).

Αν έχουν πει σε κάποιον κάτοχο golf V για το longlife σε αντ/πία παρακαλώ να το πεί.

Οι αντιπροσωπείες συστήνουν γενικά αλλαγή ανά 15.000 χλμ ή 1 χρόνο όποιο έρθει πρώτο και κατά την άποψή μου καλά κάνουν. Μπορείς αν θέλεις να ακολουθήσεις και longlife service αλλά κατά την άποψή μου μόνο αν σκοπεύεις να αλλάξεις αυτοκίνητο στα πεντε έξι χρόνια ή 100.000 χλμ. το πολύ. Αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο η συχνότερη αλλαγή λαδιού-φίλτρου είναι απαραίτητη. Και αν με το 5W30 δεν είχες πρόβλημα με κάψιμο λαδιού κακώς άλλαξες την ρευστότητα.Εγώ προσωπικά βάζω τα 5w30 και τα αλλάζω κάθε 7.500 έως 10.000 χλμ. το πολύ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα συνθετικά λάδια αντέχουν πολλά χιλιόμετρα. Με το longlife το αυτοκίνητο αντιλαμβάνεται το στίλ οδήγησης (π.χ. οδήγηση στην πόλη ή πολλές απότομες επιταχύνσεις) και αναλόγως βγάζει ένδειξη για αλλαγή όταν είναι αναγκαίο και όχι νωρίτερα. Αν σου περισσεύουν μπορείς να αλλάζεις και κάθε μήνα. Το 5-30 είναι longlife και οι αντ/πίες δεν το χρησιμοποιούν ως τέτοιο για να μας τα παίρνουν νωρίτερα άρα και περισσότερα.

Edited by esnaider

Share this post


Link to post
Share on other sites

η οδηγια για αλλαγη λιπαντικου καθε χρονο ή 15000χλμ ειναι απο την Κοσμοκαρ υστερα απο υποδειξη της vw .δεν ειναι τυχαιο ουτε και γινεται για να εχουν κερδος οι αντ/πεις απο τις συχνοτερες αλλαγες σε σχεση με τα LL service.καποιοι παραγοντες ειναι αυτοι που καθοριζουν ποτε θα γινει η αλλαγη ωστε το μοτερ να εχει μακροζωια.ενας απο αυτους ειναι το κλιμα.αλλος ειναι η ατμοσφαιρικη ρυπανση.αλλος ειναι οι συνθηκες οδηγησης κλπ.συμφωνα λοιπον με αυτα υπαρχει και η σχετικη οδηγια service για την Ελλαδα.στην Γερμανια ξερεις καθε ποτε κανουν αλλαγη λαδιων;στην Αμερικη γνωριζεις;στον Καναδα,την Αυστραλια και την Κινα;εχεις την εντυπωση οτι ολα τα αυτοκινητα της vw σε ολες τις χωρες του κοσμου εχουν την ιδια υποχρεωση service στα 15000χλμ;τι θελω να πω με ολα αυτα.οτι για να συνιστα η vw αλλαγη καθε 15000χλμ ενω στην Γερμανια καθε 30000χλμ υπαρχουν σοβαροι λογοι.αν καποιος στην Ελλαδα θελει να κανει την Αλλαγη καθε 30000χλμ ή ακολουθωντας το προγραμμα LL τοτε εχει και την ευθυνη οποιασδηποτε ζημιας προκυψει στο μοτερ απο την ελλιπη συντηρηση του αφου η οδηγια ειναι ξεκαθαρη και τα service ενημερωνονται ποτε γινονται στο service book του αυτοκινητου.επιπλεον,οσο καλο συνθετικο λιπαντικο και αν ειναι, κανενα-και το τονιζω-, δεν αντεχει 30000χλμ ή 2 χρονια συνεχους χρησης στις συνθηκες της Ελλαδας.ετσι λοιπον ο καθενας κανει τις επιλογες του.αλλος επιλεγει να τα αλλαζει βαση οδηγιας ή και νωριτερα ωστε να εχει το κεφαλι του ησυχο για ποοοολλες χιλιαδες χλμ ειτε επιλεγει να τα αλλαζει μια φορα στα 2 χρονια και να παιζει με την ''φωτια''.

Edited by joop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Joop πολύ θα ήθελα να πιστέψω οτι πράγματι υπάρχει οδηγία της vw για την Ελλάδα. ΌΜΩΣ α)πώς εξηγείται το γεγονός ότι κάποιες αντ/πίες βάζουν 10-40? και β)ποιός ο λόγος ύπαρξης του LL? Όσο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, στα Τρίκαλα π.χ. έχει λιγότερη από το Μόναχο, ενώ στη Σαλονίκη περισσότερη από το Μόναχο. Όσο για τη θερμοκρασία στη Σαλονίκη έχει περισσότερη ζέστη από το Μιλάνο αλλά λιγότερη από τη Σικελία...Γι' αυτό υπάρχει το LL, για να λαμβάνει υπ' όψην εξωτερική θερμοκρασία, χιλιόμετρα ανά ώρα λειτουργίας του μοτέρ, τρόπο οδήγησης κτλ του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά. Το LL γίνεται με λάδια 5-30. Το ετήσιο σέρβις ή κάθε 15000χμ γίνεται με λάδια 50200 ή 50000 ή 50101...Και στο φινάλε σε ποιά χώρα πρέπει να ζούμε για να κάνουμε το LL???? Ποιά είναι αυτή η ιδανική-ιδεατή χώρα με σταθερή θερμοκρασία όλο το χρόνο 18C, χωρίς καθόλου ρύπανση, δρόμους χωρίς φανάρια, χωρίς ανηφόρες, κατηφόρες, λακούβες, χωρίς κίνηση και μποτιλιάρισμα??? Και άντε πες πως υπάρχει αυτή η ουτοπία. Οδηγός που πατάει μέχρι 3500 στροφές και μάλιστα να ζεί σε αυτή τη χώρα ουτοπία? ¶ντε πες πως υπάρχει και ένας τέτοιος. Έφτιαξε η vw το LL για πάρτυ του. Τυχερός ο gay...

Αν πάλι έχεις ρωτήσει την κοσμοκάρ και σου είπε την Aλήθεια, τότε ίσως και να σκεφτώ να τους πιστέψω.

Edited by esnaider

Share this post


Link to post
Share on other sites

η οδηγια ειναι για 15000 ή 2 χρονια.αυτο δεν σημαινει οτι ειναι υποχρεωτικο να το τηρει καποιος.αν το μοτερ ειναι κατασκευασμενο για LL και το λιπαντικο που χρησιμοποιηται ειναι LL τοτε μπορει οποιος θελει να του κανει service LL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Joop πολύ θα ήθελα να πιστέψω οτι πράγματι υπάρχει οδηγία της vw για την Ελλάδα. ΌΜΩΣ α)πώς εξηγείται το γεγονός ότι κάποιες αντ/πίες βάζουν 10-40? και β)ποιός ο λόγος ύπαρξης του LL? Όσο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, στα Τρίκαλα π.χ. έχει λιγότερη από το Μόναχο, ενώ στη Σαλονίκη περισσότερη από το Μόναχο. Όσο για τη θερμοκρασία στη Σαλονίκη έχει περισσότερη ζέστη από το Μιλάνο αλλά λιγότερη από τη Σικελία...

Αν πάλι έχεις ρωτήσει την κοσμοκάρ και σου είπε την αλήθεια τότε πάω πάσο..

κοιτα επειδη αυτη η συζητηση εχει γινει απειρες φορες...

εσυ αμα θες αλλαξε λαδι και στα 40.000 και στα 50 και σε οσο θελεις. το κοστος του λαδιου (11 ευρω το aral s.tronic3 *3 λιτρα + 10 ευρω τπ φιλτρο = 43 ευρω) ειναι αστειο σε σχεση με την πιο καλη λειτουργια που προσφερει. γνωμη μου. και πιστεψε με ακολουθησε την και ασε τους πειραματισμους. δεν προκειται να παθει κατι το αμαξι αμεσα, αλλα αν εχεις διαθεση να το κρατησεις πολλα χρονια, τοτε θα δεις διαφορα.

29 χιλιαδες μηχανικοι σε ολο τον κοσμος λενε μην τσιγκουνευσθαι τις αλλαγες λαδιων...αυτοι ξερουν...

Share this post


Link to post
Share on other sites

κοιτα επειδη αυτη η συζητηση εχει γινει απειρες φορες...

εσυ αμα θες αλλαξε λαδι και στα 40.000 και στα 50 και σε οσο θελεις. το κοστος του λαδιου (11 ευρω το aral s.tronic3 *3 λιτρα + 10 ευρω τπ φιλτρο = 43 ευρω) ειναι αστειο σε σχεση με την πιο καλη λειτουργια που προσφερει. γνωμη μου. και πιστεψε με ακολουθησε την και ασε τους πειραματισμους. δεν προκειται να παθει κατι το αμαξι αμεσα, αλλα αν εχεις διαθεση να το κρατησεις πολλα χρονια, τοτε θα δεις διαφορα.

29 χιλιαδες μηχανικοι σε ολο τον κοσμος λενε μην τσιγκουνευσθαι τις αλλαγες λαδιων...αυτοι ξερουν...

Διάβασε σε παρακαλώ ξανά την επιχειρηματολογία που ανέπτυξα πριν..συζήτηση κάνουμε σε θέματα που δεν είναι ξεκάθαρα για να βγάλουμε μια άκρη. Εγώ μιλάω με επιχειρήματα και όχι χαβαλέ. Και μή με λες τσιγκούνη γιατί το φίλτρο το πήρα 19 και όχι 10, και τα λάδια 54 και όχι 44...Απλά δε θέλω να δίνω τζαμπαντάν φράγκα. Και εγώ αν ήμουν αντ/πία θα έλεγα σέρβις κάθε 6 μήνες για να έχω δουλειά αλλά και για να μην πάθει κανένα μοτέρ κάτι και το πληρώνω. Δεν σχολιάζω βέβαια τους 29000 μηχανικούς αφού ο κάθε μηχανικός λέει τα δικά του..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειρηνη ημιν αδελφια.σιγα μην κατσουμε να συγχυστουμε για τα λαδια και τα ξυδια!

Φίλε Joop πολύ θα ήθελα να πιστέψω οτι πράγματι υπάρχει οδηγία της vw για την Ελλάδα. ΌΜΩΣ α)πώς εξηγείται το γεγονός ότι κάποιες αντ/πίες βάζουν 10-40? και β)ποιός ο λόγος ύπαρξης του LL? Όσο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, στα Τρίκαλα π.χ. έχει λιγότερη από το Μόναχο, ενώ στη Σαλονίκη περισσότερη από το Μόναχο. Όσο για τη θερμοκρασία στη Σαλονίκη έχει περισσότερη ζέστη από το Μιλάνο αλλά λιγότερη από τη Σικελία...Γι' αυτό υπάρχει το LL, για να λαμβάνει υπ' όψην εξωτερική θερμοκρασία, χιλιόμετρα ανά ώρα λειτουργίας του μοτέρ, τρόπο οδήγησης κτλ του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά. Το LL γίνεται με λάδια 5-30. Το ετήσιο σέρβις ή κάθε 15000χμ γίνεται με λάδια 50200 ή 50000 ή 50101...Και στο φινάλε σε ποιά χώρα πρέπει να ζούμε για να κάνουμε το LL???? Ποιά είναι αυτή η ιδανική-ιδεατή χώρα με σταθερή θερμοκρασία όλο το χρόνο 18C, χωρίς καθόλου ρύπανση, δρόμους χωρίς φανάρια, χωρίς ανηφόρες, κατηφόρες, λακούβες, χωρίς κίνηση και μποτιλιάρισμα??? Και άντε πες πως υπάρχει αυτή η ουτοπία. Οδηγός που πατάει μέχρι 3500 στροφές και μάλιστα να ζεί σε αυτή τη χώρα ουτοπία? ¶ντε πες πως υπάρχει και ένας τέτοιος. Έφτιαξε η vw το LL για πάρτυ του. Τυχερός ο gay...

Αν πάλι έχεις ρωτήσει την κοσμοκάρ και σου είπε την Aλήθεια, τότε ίσως και να σκεφτώ να τους πιστέψω.

σου απαντω ενα προς ενα την δικη μου αποψη.

α)που βαζουν 10/40;σε κινητηρες προδιαγραφων 504.00 ή προδιαγραφων που το επιτρεπουν;γιατι αν βαζουν σε κινητηρες προδιαγραφων 504.00 λιπαντικο 10/40 τοτε ειναι λαθος.

β)η οικονομια σε συνδυασμο με την νεα τεχνολογια.τι περισσοτερο να πω.

το LL γινεται με 504.00(5/30).το ιδιο ομως γινεται και για τα σταθερα διαστηματα με τα ιδιων προδιαγραφων λαδια.

δεν ξερω αν υπαρχουν ουτοπιες και ιδανικες χωρες για οδηγηση.εξω απο την Ελλαδα δεν βγηκα ποτε μεχρι τωρα.αυτο που ξερω ειναι οτι το ιδιο λιπαντικο σην Ελλαδα καταστρεφεται μεσα σε 15000 χλμ και οχι 30000 που αντεχει στην Γερμανια.για Αμερικη δεν το αναφερω καν.εκει χρησιμοποιουν μεχρι και λιπαντικα διαφορετικης συνθεσης για να αντεχουν στα ενδιαμεσα service.

την κοσμοκαρ δεν την εχω ρωτησει ουτε εχω και πληροφορηση και φυσικα κανεις δεν υποχρεωνει τον αλλον να πιστεψει τιποτα.τα αυτοκινητα φευγουν απο το εργοστασιο με ρυθμισμενο το service στο LL και με την πρωτη ευκαιρια ή αλλαγη λιπαντικου στην Ελλαδα το γυρνανε σε σταθερα διαστηματα.γεγονος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

α) Το 10-40 σε golf v το βάζουν κάποιες μικρές αντ/πίες με προδιαγραφή 50000 και μή LL (κάτι που είναι και σωστό).

β) Οικονομία για εμάς σημαίνει χάσιμο για αυτούς. Για αυτό τα γυρνάνε σε σταθερά διαστήματα και ας έχεις μέσα 5-30. Δεν σου λένε τίποτα για το LL για να πας να τα στάξεις πρίν λήξει η εγγύηση και σε χάσουν. Να ζούσαμε σε καμιά χώρα χωρίς λαμόγια, να τους πιστέψω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα,κάτοχος golf v 1.4 fsi 90 ps.

Σήμερα έκανα για πρώτη φορά σερβις στην ετεα στα 82000 χμ κ τα λάδια που μου έβαλαν ήταν castrol 10-40.Μέχρι τώρα στα προηγούμενα σερβις,που είχαν γίνει βέροια και ένα στο μανδύλα,αλλαγή λαδιών γινόταν με vw 5-40 με εξαίρεση την πρώτη φορά που είχε μπει 5-30.Γενικά κάθε 15000 χμ που έκανα αλλαγή συμπλήρωνα περίπου 800 ml-1000ml λαδιού.Υπάρχει κάποιος λόγος που έγινε αυτή η αλλαγή?Από ότι κατάλαβα είναι τακτική της ετεα να χρησιμοποιεί το 10-40 έτσι όπως μου εξήγησε ο κύριος που ανέλαβε το σερβις.Πρέπει να προσέξω κάτι στη λειτουργία του αυτοκινήτου με το καινούργιο λάδι?Κάπου διάβασα ότι το 10-40 χρειάζεται αλλαγή πιο τακτικά,ισχύει αυτό?Και κάτι ακόμα,αν χρειαστεί να συμπληρώσω λάδι και δεν είναι 10-40 αλλά 15-40(είχα πάρει παλαιότερα από απροσεξία μου διαφορετικού ιξώδους λάδι για συμπλήρωμα)θα υπάρξει πρακτικά κάποιο πρόβλημα?

Να προσθέσω ότι το τελευταίο καιρό όταν είχα στο ρελαντί το αμάξι ένιωθα ανά περιόδους ένα στιγμιαίο τράνταγμα στο αμάξι που συνοδευόταν από μια στιγμιαία αλλαγή του ήχου του κινητήρα.Έγινε αλλαγή φίλτρου καυσίμου και καθαρισμός πεταλούδας πέρα της αλλαγής λαδιού και αυτό το φαινόμενο δεν το παρατηρώ προς το παρόν.Δεν ξέρω αν έχει σχέση με την ποιότητα της βενζίνης αλλά βάζω σχεδόν σταθερά shell v-power.

Οποιαδήποτε βοήθεια και επισήμανση στα παραπάνω ζητήματα θα ήταν καλοδεχούμενη.

Ευχαριστώ

Δημήτρης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα,κάτοχος golf v 1.4 fsi 90 ps.

Σήμερα έκανα για πρώτη φορά σερβις στην ετεα στα 82000 χμ κ τα λάδια που μου έβαλαν ήταν castrol 10-40.Μέχρι τώρα στα προηγούμενα σερβις,που είχαν γίνει βέροια και ένα στο μανδύλα,αλλαγή λαδιών γινόταν με vw 5-40 με εξαίρεση την πρώτη φορά που είχε μπει 5-30.Γενικά κάθε 15000 χμ που έκανα αλλαγή συμπλήρωνα περίπου 800 ml-1000ml λαδιού.Υπάρχει κάποιος λόγος που έγινε αυτή η αλλαγή?Από ότι κατάλαβα είναι τακτική της ετεα να χρησιμοποιεί το 10-40 έτσι όπως μου εξήγησε ο κύριος που ανέλαβε το σερβις.Πρέπει να προσέξω κάτι στη λειτουργία του αυτοκινήτου με το καινούργιο λάδι?Κάπου διάβασα ότι το 10-40 χρειάζεται αλλαγή πιο τακτικά,ισχύει αυτό?Και κάτι ακόμα,αν χρειαστεί να συμπληρώσω λάδι και δεν είναι 10-40 αλλά 15-40(είχα πάρει παλαιότερα από απροσεξία μου διαφορετικού ιξώδους λάδι για συμπλήρωμα)θα υπάρξει πρακτικά κάποιο πρόβλημα?

Να προσθέσω ότι το τελευταίο καιρό όταν είχα στο ρελαντί το αμάξι ένιωθα ανά περιόδους ένα στιγμιαίο τράνταγμα στο αμάξι που συνοδευόταν από μια στιγμιαία αλλαγή του ήχου του κινητήρα.Έγινε αλλαγή φίλτρου καυσίμου και καθαρισμός πεταλούδας πέρα της αλλαγής λαδιού και αυτό το φαινόμενο δεν το παρατηρώ προς το παρόν.Δεν ξέρω αν έχει σχέση με την ποιότητα της βενζίνης αλλά βάζω σχεδόν σταθερά shell v-power.

Οποιαδήποτε βοήθεια και επισήμανση στα παραπάνω ζητήματα θα ήταν καλοδεχούμενη.

Ευχαριστώ

Δημήτρης

Η παροιμια λεει "συνταγη που πετυχαινει δεν την αλλαζεις".. Αρα προς τι η αλλαγη του ιξωδες; Αναλογικα της καταναλωσης λαδιου που ειχες εως τωρα, μηδαμινη θα ελεγα, επρεπε να απαιτησεις το ιδιο ιξωδες.. Οσον αφορα την προσθηκη λαδιου σε περιπτωση που χρειαστει, καλο ειναι να μην αλλαζουμε το ιξωδες του.. Αν μπορεις αλλαξε το με το σωστο απο εκει που το πηρες...

Offtopic: Απο τη Βεροια εισαι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η παροιμια λεει "συνταγη που πετυχαινει δεν την αλλαζεις".. Αρα προς τι η αλλαγη του ιξωδες; Αναλογικα της καταναλωσης λαδιου που ειχες εως τωρα, μηδαμινη θα ελεγα, επρεπε να απαιτησεις το ιδιο ιξωδες.. Οσον αφορα την προσθηκη λαδιου σε περιπτωση που χρειαστει, καλο ειναι να μην αλλαζουμε το ιξωδες του.. Αν μπορεις αλλαξε το με το σωστο απο εκει που το πηρες...

Offtopic: Απο τη Βεροια εισαι;

Από Έδεσσα αλλά επειδή τον περισσότερο καιρό είμαι Θεσνικη πλέον είπα να κάνω τα service εδώ...Από την αντιπροσωπεία στην Βέροια δεν είχα κανένα παράπονο αλλά τώρα που να τρέχω πάλι εκεί..έτσι και αλλιώς δεν νομίζω πως υπάρχουν τρελές διαφορές στις τιμές αν κρίνω από τα service που έχω κάνει ως τώρα..Μας τα αρπάζουν χοντρά γενικά αλλά φταίει και η εταιρεία για τις χρεώσεις-υπερχρεώσεις..Ο μόνος λόγος που κάνω ακόμα σε αντιπροσωπεία το service είναι για το ενδεχόμενο της μεταπώλησης του αυτοκινήτου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, αλλά έπεσα σε αυτό το λάδι http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-5-1k/fluessigkeiten/motoroel/longlife-iii-motoroel-5w30?c=2459 . Τι μάρκα είναι αυτή τώρα???Είναι το ενδεδειγμένο της VW και ο εισαγωγέας απλά μια συνεργάζεται με τη Χ εταιρία και σου λεεί βαλε Χ και μια συνεργάζεται με την Υ και σου λέει βάλε Υ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά, αλλά έπεσα σε αυτό το λάδι http://shop.ahw-shop.de/vw-golf-5-1k/fluessigkeiten/motoroel/longlife-iii-motoroel-5w30?c=2459 . Τι μάρκα είναι αυτή τώρα???Είναι το ενδεδειγμένο της VW και ο εισαγωγέας απλά μια συνεργάζεται με τη Χ εταιρία και σου λεεί βαλε Χ και μια συνεργάζεται με την Υ και σου λέει βάλε Υ???

Λάδι της VW είναι προφανώς. Μάλλον Castrol με ετικέτα VW -AUDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι το σταθερό σέρβις είναι άλλη μια απάτη των αντιπροσωπειών για να σε αναγκάζουν να κάνεις περισσότερα σέρβις. Μην ξεχνάτε τα εργατικά που χρεώνουν σε κάθε σέρβις και αν δεν το έχετε προσέξει σας προτρέπω να δείτε μια από τις αποδείξεις. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...