Jump to content
Guest fallen

Vw Group - Λάδια, τι παίζει;;; [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

ειρηνη ημιν αδελφια.σιγα μην κατσουμε να συγχυστουμε για τα λαδια και τα ξυδια!

Φίλε Joop πολύ θα ήθελα να πιστέψω οτι πράγματι υπάρχει οδηγία της vw για την Ελλάδα. ΌΜΩΣ α)πώς εξηγείται το γεγονός ότι κάποιες αντ/πίες βάζουν 10-40? και β)ποιός ο λόγος ύπαρξης του LL? Όσο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, στα Τρίκαλα π.χ. έχει λιγότερη από το Μόναχο, ενώ στη Σαλονίκη περισσότερη από το Μόναχο. Όσο για τη θερμοκρασία στη Σαλονίκη έχει περισσότερη ζέστη από το Μιλάνο αλλά λιγότερη από τη Σικελία...Γι' αυτό υπάρχει το LL, για να λαμβάνει υπ' όψην εξωτερική θερμοκρασία, χιλιόμετρα ανά ώρα λειτουργίας του μοτέρ, τρόπο οδήγησης κτλ του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά. Το LL γίνεται με λάδια 5-30. Το ετήσιο σέρβις ή κάθε 15000χμ γίνεται με λάδια 50200 ή 50000 ή 50101...Και στο φινάλε σε ποιά χώρα πρέπει να ζούμε για να κάνουμε το LL???? Ποιά είναι αυτή η ιδανική-ιδεατή χώρα με σταθερή θερμοκρασία όλο το χρόνο 18C, χωρίς καθόλου ρύπανση, δρόμους χωρίς φανάρια, χωρίς ανηφόρες, κατηφόρες, λακούβες, χωρίς κίνηση και μποτιλιάρισμα??? Και άντε πες πως υπάρχει αυτή η ουτοπία. Οδηγός που πατάει μέχρι 3500 στροφές και μάλιστα να ζεί σε αυτή τη χώρα ουτοπία? ¶ντε πες πως υπάρχει και ένας τέτοιος. Έφτιαξε η vw το LL για πάρτυ του. Τυχερός ο gay...

Αν πάλι έχεις ρωτήσει την κοσμοκάρ και σου είπε την Aλήθεια, τότε ίσως και να σκεφτώ να τους πιστέψω.

σου απαντω ενα προς ενα την δικη μου αποψη.

α)που βαζουν 10/40;σε κινητηρες προδιαγραφων 504.00 ή προδιαγραφων που το επιτρεπουν;γιατι αν βαζουν σε κινητηρες προδιαγραφων 504.00 λιπαντικο 10/40 τοτε ειναι λαθος.

β)η οικονομια σε συνδυασμο με την νεα τεχνολογια.τι περισσοτερο να πω.

το LL γινεται με 504.00(5/30).το ιδιο ομως γινεται και για τα σταθερα διαστηματα με τα ιδιων προδιαγραφων λαδια.

δεν ξερω αν υπαρχουν ουτοπιες και ιδανικες χωρες για οδηγηση.εξω απο την Ελλαδα δεν βγηκα ποτε μεχρι τωρα.αυτο που ξερω ειναι οτι το ιδιο λιπαντικο σην Ελλαδα καταστρεφεται μεσα σε 15000 χλμ και οχι 30000 που αντεχει στην Γερμανια.για Αμερικη δεν το αναφερω καν.εκει χρησιμοποιουν μεχρι και λιπαντικα διαφορετικης συνθεσης για να αντεχουν στα ενδιαμεσα service.

την κοσμοκαρ δεν την εχω ρωτησει ουτε εχω και πληροφορηση και φυσικα κανεις δεν υποχρεωνει τον αλλον να πιστεψει τιποτα.τα αυτοκινητα φευγουν απο το εργοστασιο με ρυθμισμενο το service στο LL και με την πρωτη ευκαιρια ή αλλαγη λιπαντικου στην Ελλαδα το γυρνανε σε σταθερα διαστηματα.γεγονος.

Link to comment
Share on other sites

α) Το 10-40 σε golf v το βάζουν κάποιες μικρές αντ/πίες με προδιαγραφή 50000 και μή LL (κάτι που είναι και σωστό).

β) Οικονομία για εμάς σημαίνει χάσιμο για αυτούς. Για αυτό τα γυρνάνε σε σταθερά διαστήματα και ας έχεις μέσα 5-30. Δεν σου λένε τίποτα για το LL για να πας να τα στάξεις πρίν λήξει η εγγύηση και σε χάσουν. Να ζούσαμε σε καμιά χώρα χωρίς λαμόγια, να τους πιστέψω...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω το polo 1,2 tsi και έχω κάνει περίπου 1.600km. Όταν το πήρα απο Φιλοσίδη μου είπαν να πάω ξανά για πρώτα λάδια στις 15.000Km ή στο χρόνο. Σε ερώτηση μου αν είναι καλό να αλλάξω πιο πρίν για καλύτερη χρήση μου είπε οτι δεν υπάρχει λόγος να το κάνω. Εσείς τι γνώμη έχετε;; Αν πιστεύετε οτι είναι καλό να αλλαχτούν για πρώτη φορά τόσο σύντομα στα πόσα χλμ να το κάνω και τι λάδια να βάλω;;

Edited by dimitris.cs
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω το polo 1,2 tsi και έχω κάνει περίπου 1.600km. Όταν το πήρα απο Φιλοσίδη μου είπαν να πάω ξανά για πρώτα λάδια στις 15.000Km ή στο χρόνο. Σε ερώτηση μου αν είναι καλό να αλλάξω πιο πρίν για καλύτερη χρήση μου είπε οτι δεν υπάρχει λόγος να το κάνω. Εσείς τι γνώμη έχετε;; Αν πιστεύετε οτι είναι καλό να αλλαχτούν για πρώτη φορά τόσο σύντομα στα πόσα χλμ να το κάνω και τι λάδια να βάλω;;

στο gt μου τα άλλαξα και εξακολουθώ να τα αλλάζω κάθε χρόνο (και κάνω κατι λιγότερο 15,000km/year) ύστερα από σχεδόν 4 χρόνια και 53,000km δεν έχω κανένα πρόβλημα...

άλλωστε για να το λένε κάτι παραπάνω ξέρουν (χωρίς να σημαίνει ότι είναι αλάνθαστοι)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μ καλησπερα.Και εγω πριν κανα μηνα πηρα το golf tsi 160 απο φιλοσιδη και μου ειπαν πρωτη αλλαγη λαδιων στα 15000 ή στο χρονο.Αν δεις και στην πορτα σου του οδηγου οντως τοτε γραφει.Επειδη ποσταρα και εγω το ιδιο θεμα πριν απο καιρο δεν συμφωνησε κανεις μαζι μου να αλλαξω λαδια στα 15000χμ.Ετσι ηδη εχς κανει 1900 και λεω στα 7500 να κανω την πρωτη αλλαγη.Τοτε θα σου προτεινα και σενα.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ειναι τιμιος ο ανθρωπος και σου λεει την αληθεια!τωρα αμα εισαι ολη μερα στον κοφτη,λογικο ειναι να χρειαζονται κ νωριτερα,ομως τα full συνθετικα λαδια εχουν πολυ μεγαλες αντοχες κ ολα ταλλα ειναι βλακειες,ειδικα για τετοια αμαξια που η χρηση τους ειναι νορμαλ..εγω τα αλλαζω στην καλυτερη καθε 15.000 (στα nissan που εχω αλλα με κανονικη χρηση,κ μετα τα 160.000 που εχουν πατησει δεν εχουν ζητησει το παραμικρο..μηχανικα)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας..

Όπως βλέπω οι απόψεις διίστανται..Σε κάθε περίπτωση εγώ έχω σκοπό να αλλάζω κάθε 15.000 όπως λέει ο κατασκευαστής για την Ελλάδα (αφού μου είπαν από Φιλοσίδη στο εξωτερικό σε κάποιες χώρες με χαμηλότερες θερμοκρασίες για το ίδιο λένε κάθε 20.000) ενώ και η οδήγηση μου είναι χαλαρή.

Αυτό που με απασχολεί και ίσως δεν το τόνισα στο πρώτο post είναι αν πρέπει να γίνει πριν τα 15.000km μόνο για την πρώτη φορά επειδή το αμάξι θα βγει από το στρώσιμο και ίσως μέσα στα λάδια υπάρχουν υπολείμματα (ρινίσματα) που καλό είναι να αφαιρεθούν με αλλαγή φίλτρου και λαδιών. Πιο απλά στέκει το ότι υπάρχουν ρινίσματα κτλ ή απλά είναι μια βρώμα που έχει κυκλοφορήσει;;

Υ.Γ.: Γνωρίζω ότι δεν υπάρχει μια απάντηση που να είναι η σωστή και να συμφωνούν όλοι στο θέμα απλά για να ακουστούν απόψεις.

Εγώ πάντως στα 2.500 με 3.000 θα τα αλλάξω και ας λένε ότι θέλουν.

Φίλε Z3RatuL εσύ δηλαδή θα πας στην επίσημη αντιπροσωπεία ή θα τα αλλάξεις μόνος ή σε κάποιον άσχετο;;Και αν κάνεις το δεύτερο τι λάδι θα βάλεις;;

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ειναι τιμιος ο ανθρωπος και σου λεει την αληθεια!τωρα αμα εισαι ολη μερα στον κοφτη,λογικο ειναι να χρειαζονται κ νωριτερα,ομως τα full συνθετικα λαδια εχουν πολυ μεγαλες αντοχες κ ολα ταλλα ειναι βλακειες,ειδικα για τετοια αμαξια που η χρηση τους ειναι νορμαλ..εγω τα αλλαζω στην καλυτερη καθε 15.000 (στα nissan που εχω αλλα με κανονικη χρηση,κ μετα τα 160.000 που εχουν πατησει δεν εχουν ζητησει το παραμικρο..μηχανικα)

βλακειες δεν ειναι .ολα εχουν καποια βαση.το νισαν(ουτε να το γραψω δεν μπορω)τι το αναφερεις;και γω ξερω ενα caterpillar D9 ενος θειου μου που εχει τα ιδια λαδια εδω και 15 χρονια και ακομα ξηλωνει βραχους.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Σε επίσημη αντιπροσωπεία τουλάχιστον για όσα χρόνια ισχύει η εγγύηση (όχι ότι η αλλαγή λαδιών είναι μέσα στην εγγύηση). Τα λάδια που παίρνει το TSI είναι 502.00 και 504.00, δηλαδή το κλασσικό 5W-30W.

Έχω ακούσει καλά λόγια για τα Mobil1 ESP Formula (περίπου 13€ το λίτρο) και λέω να βάλω αυτά όταν έρθει η ώρα.

Κάτι τελευταίο. Πόσα λίτρα παίρνει ξέρει κανείς, ώστε να ξέρω πόσα κουτάκια πρέπει να αγοράσω; Και αν γνωρίζει κανείς τι φίλτρο λαδιού πρέπει να πάρω;

Ευχαριστώ.

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

οταν ερθει η ωρα βαλτα και δεν θα το μετανιωσεις.εγω τα παρελαβα σημερα απο trade wind.

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει σε ένα φόρουμ (δεν θυμάμαι πιο) ότι τα πρώτα λάδια δεν είναι κοινά.

Είναι κάποια ενισχυμένα πανάκριβα ειδικά για στρώσιμο και πρέπει να αλλάζονται στα 15000 χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Μία μικρή ερώτηση... Σιγά σιγά έρχεται η ώρα να του αλλάξω τα λάδια στρωσίματος του 1.2 TSI και ρωτάω αν γνωρίζει κανείς πόσα λίτρα παίρνει το κάρτερ και τι φίλτρο, ώστε να αγοράσω μόνος αυτά που πρέπει.

Ευχαριστώ!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Μία μικρή ερώτηση... Σιγά σιγά έρχεται η ώρα να του αλλάξω τα λάδια στρωσίματος του 1.2 TSI και ρωτάω αν γνωρίζει κανείς πόσα λίτρα παίρνει το κάρτερ και τι φίλτρο, ώστε να αγοράσω μόνος αυτά που πρέπει.

Ευχαριστώ!

Σημερα εκανα πρωτη αλλαγη λαδιων στα 2500 χλμ.Παιρνει 3750ml μαζι με το φιλτρο.Για το φιλτρο λαδιου μπορεις να το δεις το δικο σου(γραφει γυρω-γυρω μαρκα και κωδικο)

Ποσα χλμ εχεις?

Ειχες καταναλωση λαδιου?

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι και εγω ενας κατοχος ενος «διχρονου» POLO 9Ν 101hp μοντελο του 2004 με 75.000χλμ. Λαδια μου καιει αρκετο καιρο (3 χρονια τουλαχιστον) αλλα η καταναλωση δεν ειναι σταθερη. Αν κανω ταξιδι π.χ. Αθηνα θεσ/νικη και πισω θελει 1λιτ στην θεσσαλονικη και αλλο ενα στην Αθηνα (με ταχύτητα 150km/h) . Σε νορμαλ χρήση καιει 1λιτ καθε 3000χιλ. Στην αντιπροσωπία μου είπαν οτι θελει λυσιμο ο κινιτηρας δηλαδη 1000+ €.

Θελω να ρωτησω τα εξης:

1) ξερει κανεις που οφειλεται αυτο το προβλημα?

2) Αξίζει να δωσω 1000€- 1300€ για επισκευή η καλύτερα να του συμπληρώνω λαδί. Υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί ο κινητήρας?

3) Βάζω λαδι 15-40 υπαρχει κατι καλύτερο στην περίπτωση μου η να συνεχίσω με αυτο?

Link to comment
Share on other sites

:p - φιλε μου απο οτι φαινεται το λυσιμο δεν θα το γλυτωσεις αν θες να κρατησεις το αμαξι ,το να συμπληρωνεις μια ζωη δεν ειναι λυση κι αν οντως ειχες καποτε διχρονο θα ηξερες τι λουκι/αγχος τραβαγαμε - θες να κανεις μια δοκιμη με αλλο λιπαντικο στο ιδιο ιξωδες μπας και διορθωθει λιγακι ? μα να ξερεις "μεγαλα" θαυματα δεν γινονται (!)
Link to comment
Share on other sites

:p - φιλε μου απο οτι φαινεται το λυσιμο δεν θα το γλυτωσεις αν θες να κρατησεις το αμαξι ,το να συμπληρωνεις μια ζωη δεν ειναι λυση κι αν οντως ειχες καποτε διχρονο θα ηξερες τι λουκι/αγχος τραβαγαμε - θες να κανεις μια δοκιμη με αλλο λιπαντικο στο ιδιο ιξωδες μπας και διορθωθει λιγακι ? μα να ξερεις "μεγαλα" θαυματα δεν γινονται (!)

παλιοκατασταση...

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω τους φιλους συνπολιστες και μη.

Τελικα dimitris.cs και Z3RatuL τι κανατε ή τι θα κανετε με την αλλαγη λαδιων?

Εγω εφτασα τα 3.100 χλμ και σκεφτομαι να τα αλλαξω στα 4.000 το πολυ 4.500 χλμ (ειναι και οι διακοπες στην μεση...και τα οικονομικα ισα ισα). Πηρα στον Φιλοσιδη και μου ειπε οτι δεν χρειαζεται τοσο νωρις αλλα εαν το αποφασισω να τα αλλαξω δεν θα του κανω κακο.

Επισης, τσεκαρα την σταθμη σημερα και ειμαι στην κατηγορια Β αν θυμαμαι καλα.. που λεει στο manual οτι μπορειτε να σημπληρωσετε 1,0 L.. κατι τετοιο δεν το εχω μπροστα μου το βιβλιαρακι.

Τι να κανω? ΠΡΕΠΕΙ να συμπληρωσω? αν ναι να αγορασω απο tradewind αναγκαστικα castrol 5-30 ή μπορω να παρω και αλλη μαρκα?

Επισης, θα ημουν υποχρεως αν καποιος εγραφε την απλοϊκη για αλλους αλλα οχι για μενα διαδικασια να συμπληρωσω λαδια... προτιμω να το μαθω να το κανω μονος μου παρα να το παω σε βενζινα και να μην μου το προσεξει.

Ευχαριστω πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα στο μυαλό μου έχω στα 3000 να τα αλλάξω... Ήδη είμαι στα 2600 και ετοιμάζομαι. Προσωπικά έχω αγοράσει τα Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (των 4 λίτρων) καθώς εδώ στο forum έχω ακούσει τα καλύτερα από τα παιδιά.

Κι εμένα είναι στη περιοχή B αλλά εφόσον θα του τα αλλάξω τώρα δεν έχει νόημα να συμπληρώσω.

Πάντως να ξέρεις όσο πιο νωρίς αλλάζεις τα λάδια στο αυτοκίνητο τόσο το καλύτερο. Λένε στα 15000 στην αντιπροσωπεία όμως πολύς κόσμος το κάνει στα μισά 7500. Μάλλον προς τα εκεί κλείνω κι εγώ να σου πω την αλήθεια...

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω τους φιλους συνπολιστες και μη.

Τελικα dimitris.cs και Z3RatuL τι κανατε ή τι θα κανετε με την αλλαγη λαδιων?

Εγω εφτασα τα 3.100 χλμ και σκεφτομαι να τα αλλαξω στα 4.000 το πολυ 4.500 χλμ (ειναι και οι διακοπες στην μεση...και τα οικονομικα ισα ισα). Πηρα στον Φιλοσιδη και μου ειπε οτι δεν χρειαζεται τοσο νωρις αλλα εαν το αποφασισω να τα αλλαξω δεν θα του κανω κακο.

Επισης, τσεκαρα την σταθμη σημερα και ειμαι στην κατηγορια Β αν θυμαμαι καλα.. που λεει στο manual οτι μπορειτε να σημπληρωσετε 1,0 L.. κατι τετοιο δεν το εχω μπροστα μου το βιβλιαρακι.

Τι να κανω? ΠΡΕΠΕΙ να συμπληρωσω? αν ναι να αγορασω απο tradewind αναγκαστικα castrol 5-30 ή μπορω να παρω και αλλη μαρκα?

Επισης, θα ημουν υποχρεως αν καποιος εγραφε την απλοϊκη για αλλους αλλα οχι για μενα διαδικασια να συμπληρωσω λαδια... προτιμω να το μαθω να το κανω μονος μου παρα να το παω σε βενζινα και να μην μου το προσεξει.

Ευχαριστω πολυ.

Έλεγχος στάθμης λαδιού κινητήρα .

Link to comment
Share on other sites

:p - δεν το αλλαζεις φιλε με κανενα αλλο μακραν πιο ποιοτικο [οχι απαραιτητα φουλ συνθετικο ή εστερικο] οπως πχ Mobil,Torco,Valvoline,Castrol,Fuchs,Motul μπας και δεις διαφορα (?)
Link to comment
Share on other sites

Σε επίσημη αντιπροσωπεία τουλάχιστον για όσα χρόνια ισχύει η εγγύηση (όχι ότι η αλλαγή λαδιών είναι μέσα στην εγγύηση). Τα λάδια που παίρνει το TSI είναι 502.00 και 504.00, δηλαδή το κλασσικό 5W-30W.

Έχω ακούσει καλά λόγια για τα Mobil1 ESP Formula (περίπου 13€ το λίτρο) και λέω να βάλω αυτά όταν έρθει η ώρα.

Κάτι τελευταίο. Πόσα λίτρα παίρνει ξέρει κανείς, ώστε να ξέρω πόσα κουτάκια πρέπει να αγοράσω; Και αν γνωρίζει κανείς τι φίλτρο λαδιού πρέπει να πάρω;

Ευχαριστώ.

Τελικά για το φιλτρο μάθαμε? Υπάρχουν καλύτερα λάδια από αυτά που να αξίζουν? οσο και αν εχουν...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.