Andreas Dimitris Posted September 10, 2018 Report Share Posted September 10, 2018 Νομίζω ότι το σταθερό σέρβις είναι άλλη μια απάτη των αντιπροσωπειών για να σε αναγκάζουν να κάνεις περισσότερα σέρβις. Μην ξεχνάτε τα εργατικά που χρεώνουν σε κάθε σέρβις και αν δεν το έχετε προσέξει σας προτρέπω να δείτε μια από τις αποδείξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 καλησπέρα! επειδή τον τελευταίο καιρό εχω κάνει διάφορε συζητήσεις πάνω στο θέμα των λαδιών ακόμα δεν μου έχει λυθέι η εξής απορία. Αν υποθέσουμε οτι ζούμε σε μια κοινωνία που μας πουλάνε τσαμπα 2 τύπους λαδιων , το ένα με έγκριση vw 504 και το άλλο vw 502.Μπορούμε λοιπόν τσάμπα να αλλάζουμε λάδια ´οποτε θέλουμε, ποιό λάδι θα ήταν θεωρητικά καλύτερο γαι την μακροζωία του κινητήρα και μόνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 Just now, Derv_7 said: καλησπέρα! επειδή τον τελευταίο καιρό εχω κάνει διάφορε συζητήσεις πάνω στο θέμα των λαδιών ακόμα δεν μου έχει λυθέι η εξής απορία. Αν υποθέσουμε οτι ζούμε σε μια κοινωνία που μας πουλάνε τσαμπα 2 τύπους λαδιων , το ένα με έγκριση vw 504 και το άλλο vw 502.Μπορούμε λοιπόν τσάμπα να αλλάζουμε λάδια ´οποτε θέλουμε, ποιό λάδι θα ήταν θεωρητικά καλύτερο γαι την μακροζωία του κινητήρα και μόνο. να διορθώσω το πρόβλημα λέγοντας οτι το 504 ειναι το γνωστό 5w30 και το 502 το επίσης γνωστό 5w40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 7 λεπτά πριν , Derv_7 said: να διορθώσω το πρόβλημα λέγοντας οτι το 504 ειναι το γνωστό 5w30 και το 502 το επίσης γνωστό 5w40 αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής είτε το 504 είτε το 502.αμα βάλεις κάτι που δεν είναι "συμβατό" με το μοτέρ σου τότε θα έχεις θέμα πολύ απλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 17, 2019 Report Share Posted January 17, 2019 1 hour ago, vasilisrx8 said: αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής είτε το 504 είτε το 502.αμα βάλεις κάτι που δεν είναι "συμβατό" με το μοτέρ σου τότε θα έχεις θέμα πολύ απλο είπα εγω πουθενά οτι δεν θα βάλω 504 ή 502? Πιο είναι το καλύτερο ρωτάω 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 (edited) 14 hours ago , Derv_7 said: είπα εγω πουθενά οτι δεν θα βάλω 504 ή 502? Πιο είναι το καλύτερο ρωτάω και σου απάντησα πολύ απλά και κατανοητά.οτι προτείνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ σου.δεν μπορείς να βάλεις 5-30 όταν ξεκάθαρα σου λέει 5-40(και το αντίστροφο εννοείται).καταλαβες τώρα τι έγραψα; Edited January 18, 2019 by vasilisrx8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 8 hours ago, vasilisrx8 said: και σου απάντησα πολύ απλά και κατανοητά.οτι προτείνει ο κατασκευαστής για το μοτέρ σου.δεν μπορείς να βάλεις 5-30 όταν ξεκάθαρα σου λέει 5-40(και το αντίστροφο εννοείται).καταλαβες τώρα τι έγραψα; Αγαπητε Βασίλη για τον συγκεκριμένο κινητήρα μου η VW απαιτεί VW 502.00 για σταθερά διαστήματα αλλαγής (ιξώδη 5W30, 5W40, 0W30 ή 0W40) ή VW 504.00 (5W30) για ευέλικτα (flexible) διαστήματα (έως 30.000km). Η ερώτηση είναι : έστω εγω οτι θέλω να βάζω 504 και να τα αλλάζω κάθε 7000 km τα λάδια. Έχει νόημα? Έχω συγκριτικό πλεονέκτημα ή είναι ανούσιο? Ποιά η ειναι τελικά διαφορά στα λάδια 504 και 502? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted January 19, 2019 Report Share Posted January 19, 2019 Το βιβλίο του κατασκευαστή σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ιξώδη . Αυτό που αναφέρει είναι: προδιαγραφή 502 για κανονικής διάρκειας service και 504 για παρατεταμένης διάρκειας service. Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές. Η προδιαγραφή 504 απαντάται σε ιξώδες 5W-30 μόνον. Η συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι προσανατολισμένη σε (δήθεν περιβαλλοντολογικούς λόγους και αν το θέλετε και σε λόγους marketing. Ας αναρωτηθούμε γιατί μόνο το 5w-30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό; Η μοναδικότητα της προδιαγραφής 504 να απαντάται μόνον σε 5W-30 οφείλεται στον περιορισμό ότι πρέπει να διατηρείται το ιξώδες για δυο χρονια και αυτό είναι τεχνικά εφικτό μόνον όταν η “ψαλίδα” του ιξώδους είναι μικρή , (όπως το 5w-30) Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς να θεωρούν (λανθασμένα) ότι αυτό είναι το μοναδικό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Η προδιαγραφή 502 απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ. Σαν να μην έφτανε αυτό, η προδιαγραφή 504 σε 5W-30 έχει ναι μεν “αντοχή ιδιοτήτων του ιξώδους” για δυο χρόνια , αλλά δυστυχώς ασθενέστερο φιλμ προστασίας έναντι του 5W-40. Η vw 502 δέν διατηρεί τό ιξώδες γιά δύο χρόνια , όμως γιά τον ενα χρόνο που το διατηρεί τό κάνει μια χαρά! Ένα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα. (Έτσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά) Ακόμα χρήσιμα πρόσθετα όπως αντιοξειδωτικα , αντιτριβικα (και άλλα) είναι αναγκαστικά σε μικρότερη περιεκτικότητα στην 504 (5W-30). Το “δυστύχημα” με την 504 είναι ότι είναι αποτέλεσμα της βεβιασμένης ανάγκης για παρατεταμένης διαρκείας service. Η vw ήθελε να δείξει ένα καλό πρόσωπο απέναντι στις εταιρίες leasing , ενοικιάσεων και να δηλώσει στους πελάτες της ότι τα service μπορούν να γίνουν οικονομικά κάθε δυο χρόνια ή 30.000 Km. Στην Αμερική κυριαρχεί το 5W-40. Στη Γερμανία “παίζει” δυνατά και 0W-30 και 0W-40 (καμιά τους δεν είναι vw504 παρεμπιπτόντως) Στην Ελλάδα ακόμα ψαχνόμαστε .... 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 On 1/19/2019 at 11:04 PM, geopro said: Το βιβλίο του κατασκευαστή σε καμιά περίπτωση δεν αναφέρει ιξώδη . Αυτό που αναφέρει είναι: προδιαγραφή 502 για κανονικής διάρκειας service και 504 για παρατεταμένης διάρκειας service. Η προδιαγραφή 502 (5w-40) ούτε είναι υποδεέστερη ούτε αντικαταστάθηκε από την 504 (5w-30). Είναι και οι δυο ενεργές ,απλώς είναι διαφορετικές. Η προδιαγραφή 504 απαντάται σε ιξώδες 5W-30 μόνον. Η συγκεκριμένη προδιαγραφή είναι προσανατολισμένη σε (δήθεν περιβαλλοντολογικούς λόγους και αν το θέλετε και σε λόγους marketing. Ας αναρωτηθούμε γιατί μόνο το 5w-30 μπορεί να υπάρξει σε long life λιπαντικό; Η μοναδικότητα της προδιαγραφής 504 να απαντάται μόνον σε 5W-30 οφείλεται στον περιορισμό ότι πρέπει να διατηρείται το ιξώδες για δυο χρονια και αυτό είναι τεχνικά εφικτό μόνον όταν η “ψαλίδα” του ιξώδους είναι μικρή , (όπως το 5w-30) Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς να θεωρούν (λανθασμένα) ότι αυτό είναι το μοναδικό ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής. Η προδιαγραφή 502 απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ. Σαν να μην έφτανε αυτό, η προδιαγραφή 504 σε 5W-30 έχει ναι μεν “αντοχή ιδιοτήτων του ιξώδους” για δυο χρόνια , αλλά δυστυχώς ασθενέστερο φιλμ προστασίας έναντι του 5W-40. Η vw 502 δέν διατηρεί τό ιξώδες γιά δύο χρόνια , όμως γιά τον ενα χρόνο που το διατηρεί τό κάνει μια χαρά! Ένα λιπαντικό μπορεί να είναι εξαιρετικό καί να αντέχει μόνο για μια ημέρα. (Έτσι είναι τά αγωνιστικά λιπαντικά) Ακόμα χρήσιμα πρόσθετα όπως αντιοξειδωτικα , αντιτριβικα (και άλλα) είναι αναγκαστικά σε μικρότερη περιεκτικότητα στην 504 (5W-30). Το “δυστύχημα” με την 504 είναι ότι είναι αποτέλεσμα της βεβιασμένης ανάγκης για παρατεταμένης διαρκείας service. Η vw ήθελε να δείξει ένα καλό πρόσωπο απέναντι στις εταιρίες leasing , ενοικιάσεων και να δηλώσει στους πελάτες της ότι τα service μπορούν να γίνουν οικονομικά κάθε δυο χρόνια ή 30.000 Km. Στην Αμερική κυριαρχεί το 5W-40. Στη Γερμανία “παίζει” δυνατά και 0W-30 και 0W-40 (καμιά τους δεν είναι vw504 παρεμπιπτόντως) Στην Ελλάδα ακόμα ψαχνόμαστε .... σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου. Ξεκαθαρίζουν και εμένα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου οταν έισαι διαθετιμένος να κάνεις πιο συχνές αλλαγες λαδιων τότε η 502 είναι αυτή που «υπερτερεί» και θα είναι ίσως πιο ευεργετική για την ζωή του κινητήρα. Απο την άλλη έχω δοκιμάσει και τις 2 επιλογες σε castrol και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και τις ανησυχίες μου. Η πρώτη είναι η Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30. (504) Είναι μάλλον τα λάδια που είχε απο την «μάνα» του ο κινητήρας (1.0 tsi). Αρχικά ο κινητήρας έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας 90c πολύ γρήγορα.σχεδόν αμέσως.πράγμα καλό για εμένα μιας και χρησιμοποιω το αμάξι πολλες φορες την ημερα για πολυ κοντινες διαδρομες και ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί. Επίσης όταν πιέζω τον κινητήρα η θερμοκρασία δεν εκτεινάσετε αμεσως ψηλά.έχω δει μάξιμουμ 105c σε συνθήκες καύσωνα. Με άλλα λόγια υπάρχει μια πιό πολιτισμένη λειτουργια του κινητήρα. Η δεύτερη επιλογή ήταν τα Castrol Magnatec 5W-40 C3 (502). Άμεσα παρατήρησα μείωση της κατανάλωσης της βενζίνης. Ο κινητήρας αργούσε πολύ να ζεσταθεί. ´Οταν το έκανε δε, πήγαινε στους 95c χωρις καθόλου πίεση. Όταν το πίεζα έφτανε τους 115 με 120 c .Για πλάκα.... Μπορεί να είναι η ιδέα μου αλλά ένιωσα το αμάξι να έχει κάπως καλύτερες επιδόσεις. Τα λάδια τα έβγαλα μετα από 5000 km γιατι κάναν χίλιες ώρες να ζεσταθούνε και γενικά με είχε προβληματίσει αυτό. Τέλος έκανα ένα τηλέφωνο στην kosmokar στο τεχνικό τμήμα και ο τεχνικός μου είπε οτι το λάδι το «καλό» έιναι το 504 και οτι ο ιδιος αυτό βάζει στο δικό του αυτοκίνητο χωρίς καμία άλλη αιτιολογία. Έρχομαι πάλι λοιπόν στο ίδιο ερώτημα.Να συνεχίσω την συντήρηση του αυτοκινήτου με τα castrol long life 5w30 ή θα ήταν καλύτερο τελικά εφόσον αλλάζω λάδια κάθε 8000 με 10000 km να συνεχίσω με 502? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 3 hours ago , Derv_7 said: σε ευχαριστώ για την ανάρτηση σου. Ξεκαθαρίζουν και εμένα λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου οταν έισαι διαθετιμένος να κάνεις πιο συχνές αλλαγες λαδιων τότε η 502 είναι αυτή που «υπερτερεί» και θα είναι ίσως πιο ευεργετική για την ζωή του κινητήρα. Απο την άλλη έχω δοκιμάσει και τις 2 επιλογες σε castrol και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου και τις ανησυχίες μου. Η πρώτη είναι η Castrol Edge Titanium FST LL 5W-30. (504) Είναι μάλλον τα λάδια που είχε απο την «μάνα» του ο κινητήρας (1.0 tsi). Αρχικά ο κινητήρας έρχεται σε θερμοκρασία λειτουργίας 90c πολύ γρήγορα.σχεδόν αμέσως.πράγμα καλό για εμένα μιας και χρησιμοποιω το αμάξι πολλες φορες την ημερα για πολυ κοντινες διαδρομες και ο κινητήρας δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί. Επίσης όταν πιέζω τον κινητήρα η θερμοκρασία δεν εκτεινάσετε αμεσως ψηλά.έχω δει μάξιμουμ 105c σε συνθήκες καύσωνα. Με άλλα λόγια υπάρχει μια πιό πολιτισμένη λειτουργια του κινητήρα. Η δεύτερη επιλογή ήταν τα Castrol Magnatec 5W-40 C3 (502). Άμεσα παρατήρησα μείωση της κατανάλωσης της βενζίνης. Ο κινητήρας αργούσε πολύ να ζεσταθεί. ´Οταν το έκανε δε, πήγαινε στους 95c χωρις καθόλου πίεση. Όταν το πίεζα έφτανε τους 115 με 120 c .Για πλάκα.... Μπορεί να είναι η ιδέα μου αλλά ένιωσα το αμάξι να έχει κάπως καλύτερες επιδόσεις. Τα λάδια τα έβγαλα μετα από 5000 km γιατι κάναν χίλιες ώρες να ζεσταθούνε και γενικά με είχε προβληματίσει αυτό. Τέλος έκανα ένα τηλέφωνο στην kosmokar στο τεχνικό τμήμα και ο τεχνικός μου είπε οτι το λάδι το «καλό» έιναι το 504 και οτι ο ιδιος αυτό βάζει στο δικό του αυτοκίνητο χωρίς καμία άλλη αιτιολογία. Έρχομαι πάλι λοιπόν στο ίδιο ερώτημα.Να συνεχίσω την συντήρηση του αυτοκινήτου με τα castrol long life 5w30 ή θα ήταν καλύτερο τελικά εφόσον αλλάζω λάδια κάθε 8000 με 10000 km να συνεχίσω με 502? Πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου. Είναι κάπως αντιφατικό τό ότι σε castrol 5w-40 αργεί νά ζεσταθεί αλλά όταν το κάνει ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το 5w-30. Ισως νά χρειάζεται διερεύνηση καί μέ άλλες (καταξιωμένες) μάρκες σε ιξώδες 5w-40 όπως amsoil , redline ,liqui Molly καί άλλες. Σε συζήτηση πού είχα κάνει μέ τόν προϊστάμενο τού quattro service μού είχε δηλώσει τήν προτίμηση του σέ 5w-40 όταν τα χιλιόμετρα δέν ξεπερνούν τίς 10.000 ανά έτος. Βέβαια αυτό δέν είναι απάντηση στό ερώτημα σου. Πάντως εγώ θά έδινα προτεραιότητα στήν χαμηλότερη κατανάλωση καί στήν αυξημένη απόδοση. Μού φαίνονται αρκετά υγιείς παράμετροι ότι ένα μοτέρ δουλεύει σωστά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted January 21, 2019 Report Share Posted January 21, 2019 36 minutes ago, geopro said: Πολύ χρήσιμες οι παρατηρήσεις σου. Είναι κάπως αντιφατικό τό ότι σε castrol 5w-40 αργεί νά ζεσταθεί αλλά όταν το κάνει ανεβάζει μεγαλύτερη θερμοκρασία από το 5w-30. Ισως νά χρειάζεται διερεύνηση καί μέ άλλες (καταξιωμένες) μάρκες σε ιξώδες 5w-40 όπως amsoil , redline ,liqui Molly καί άλλες. Σε συζήτηση πού είχα κάνει μέ τόν προϊστάμενο τού quattro service μού είχε δηλώσει τήν προτίμηση του σέ 5w-40 όταν τα χιλιόμετρα δέν ξεπερνούν τίς 10.000 ανά έτος. Βέβαια αυτό δέν είναι απάντηση στό ερώτημα σου. Πάντως εγώ θά έδινα προτεραιότητα στήν χαμηλότερη κατανάλωση καί στήν αυξημένη απόδοση. Μού φαίνονται αρκετά υγιείς παράμετροι ότι ένα μοτέρ δουλεύει σωστά. αυτό σκοπεύω να κάνω, θα πάω σε άλλη μάρκα 5w40 και βλέπουμε. Αναφορικα με τα χιλιόμετρα κάνω 15.000. Συγνώμη που σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου αλλά μου έχει μείνει κινητήρας στο χέρι σε προυγούμενο αυτοκίνητο και όπως καταλαβαίνετε δεν θέλω να το ξαναπάθω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 5/30 504 βαλε Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 On 22/1/2019 at 1:39 ΠΜ, Derv_7 said: αυτό σκοπεύω να κάνω, θα πάω σε άλλη μάρκα 5w40 και βλέπουμε. Αναφορικα με τα χιλιόμετρα κάνω 15.000. Συγνώμη που σας κούρασα με τις ερωτήσεις μου αλλά μου έχει μείνει κινητήρας στο χέρι σε προυγούμενο αυτοκίνητο και όπως καταλαβαίνετε δεν θέλω να το ξαναπάθω! 5W30 με 504 είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο μοτέρ αυτό. Οι παρατηρήσεις που έκανες συμβαδίζουν με τις καλύτερες ιδιότητες ενός τέτοιου λαδιού. Είμαστε στο 2019 και οι ανοχές των μοτέρ είναι πολύ μικρότερες. Sent from my iPad using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 5/30 504 βαλεSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derv_7 Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 On 1/31/2019 at 3:58 PM, SkyNet said: 5W30 με 504 είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο μοτέρ αυτό. Οι παρατηρήσεις που έκανες συμβαδίζουν με τις καλύτερες ιδιότητες ενός τέτοιου λαδιού. Είμαστε στο 2019 και οι ανοχές των μοτέρ είναι πολύ μικρότερες. Sent from my iPad using Tapatalk Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις. Προς το παρων παραμένω στο 5w30 504 της castrol. Αν μπορεί κάποιος να συστήσει σε pm μαγαζί που πουλάει ελεγμένα και γνήσια castrol είναι ευπρόσδεκτος/η! (χωρίς πλάκα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted February 2, 2019 Report Share Posted February 2, 2019 34 λεπτά πριν , Derv_7 said: Σας ευχαριστώ πολύ ΟΛΟΥΣ για τις απαντήσεις. Προς το παρων παραμένω στο 5w30 504 της castrol. Αν μπορεί κάποιος να συστήσει σε pm μαγαζί που πουλάει ελεγμένα και γνήσια castrol είναι ευπρόσδεκτος/η! (χωρίς πλάκα) Για όποιον ενδιαφέρεται για καταστήματα που να έχουν γνήσια λάδια Castrol. Θα κάνετε ένα τηλέφωνο Στην Castrol Ελλάς https://www.castrol.com/el_gr/greece/about-us/contact-us.html Και θα σας πουν ποιος είναι επίσημος συνεργάτης και προμηθευτές. Επίσης τα Γνήσια Castrol έχουν κάποια χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τα μαϊμού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 Καλησπέρα! Είμαι εδώ και 2 εβδομαδες κάτοχος του του νέου polo 1.0tsi 115 και έχω 400χιλιομετρα είμαι στη φάση του στρωσιματος και σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια για πρώτη φορά στα 2.000 ή 3.000. θα ήθελα την άποψη σας ως προς τα καλύτερα λάδια όσο αφορά τη μακροζωία του κινητηρα. Τείνω στα 5w30. Να ενημερώσω ότι σκοπεύω να κάνω αλλαγές κάθε 10.000 μιας και δεν πιέζω το αυτοκίνητο και οι καθημερινές μου διαδρομές είναι κοντινές 10 χιλιομέτρων περίπου. Start and stop το απενεργοποιω πάντα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 (edited) Ρίξε μια ματιά και στο Manual του καινούργιου σου αυτοκινήτου. Edited February 13, 2019 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 6 hours ago , gianniskar said: Καλησπέρα! Είμαι εδώ και 2 εβδομαδες κάτοχος του του νέου polo 1.0tsi 115 και έχω 400χιλιομετρα είμαι στη φάση του στρωσιματος και σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια για πρώτη φορά στα 2.000 ή 3.000. θα ήθελα την άποψη σας ως προς τα καλύτερα λάδια όσο αφορά τη μακροζωία του κινητηρα. Τείνω στα 5w30. Να ενημερώσω ότι σκοπεύω να κάνω αλλαγές κάθε 10.000 μιας και δεν πιέζω το αυτοκίνητο και οι καθημερινές μου διαδρομές είναι κοντινές 10 χιλιομέτρων περίπου. Start and stop το απενεργοποιω πάντα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τα καινούργια μοτέρ του group παίρνουν 20αρια λάδια με το καινούριο spec ρίξε μια μάτια στο manual όπως σου προτείνουν. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 Για α βοηθήστε ρε παιδιά τι σημαίνουν όλα αυτά??Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 Παιδιά νομίζω το βρήκα άρα μπορώ να βάλω 508 00(0w20) ή 504 00 (5w30) σωστά??Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 18, 2019 Report Share Posted February 18, 2019 (edited) Καλημέρα παιδια . Παραγγειλα τα mobil 1 5 30 αλλα δε προσεξα καλα, και μολις παρελαβα ειδα μπροστα οτι δεν γραφει esp formula αλλα esp σκετο και απο κατω γραφει maintains fuel economy. Αυτα δηλαδή https://www.tzambaolla.gr/index.php?route=product/product&product_id=1750 1ον τι διαφορα μπορει να εχουν? 2ον πως μπορω να διαπιστωσω οτι ειναι αυθεντικα? Edited February 18, 2019 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 18, 2019 Report Share Posted February 18, 2019 (edited) @gianniskar θα δεις το αυτοκόλλητο στο αυτοκίνητο για τι σέρβις έχει οριστεί. (Αντιστοιχία όπως στο manual) Εσύ μπορείς να το αλλάξεις φυσικά όποτε θες αρκεί να τηρείς μια γραμμή για όλα τα χρόνια που θα το έχεις στην κατοχή σου. (Longlife ή σταθερών διαστημάτων) Η αλλαγή γίνεται με VAS στο συνεργείο ή με Vcds. Σου προτείνω να πας σε αλλαγή λαδιών, σταθερών διαστημάτων, με Vw508 Λάδι 0w20 ανά 15,000 ή 1 έτος όποιο έρθει πρώτο. Νέο μοτέρ νέο αυτοκίνητο, πρόσεξε το όσο μπορείς απ΄την αρχή. Edited February 18, 2019 by nikdev 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gianniskar Posted February 18, 2019 Report Share Posted February 18, 2019 Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις!!απλά επειδή πρώτη φορά πηρα καινούργιο αυτοκίνητο προσπαθώ να τα κάνω όλα σωστά από την αρχή. Σκέφτομαι να αλλάζω τα λάδια κάθε 10.000 ή στο χρόνο..τώρα μεταβλητό ή σταθερό σέρβις έχω μπερδευτεί δεν ξέρω ακριβώς τι σημαίνει. Απλά θέλω να βάλω τα καλύτερα λάδια όσο αναφορά τη μακροζωία του κινητηρα. 508 σημαίνει 0w20??? Και αν ναι σε τι μάρκα πρέπει να πάω??? Στην οθόνη του αυτοκινήτου που κοιτούσα λέει σέρβις 30.000 ή 2 χρόνια.συγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις κάθε συμβουλή δεκτή!Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...