Jump to content
polo123ps

Αλλαγή Αμορτισέρ..

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

Έχω ένα EOS με 25000 χλμ. γύρω στα 205ps και σκεπτόμουν να βελτιώσω κάπως τα κρατήματα.

Έχει νόημα να αλλάξω μόνο αμορτισέρ, χωρίς να βάλω άλλα ελατήρια (δεν θέλω να χαμηλώσει το αμάξι για να μη βρίσκει).

Έλεγα να βάλω τα bilstein τα sport.

Παρακαλώ για γνώμες.

Edited by ΕΛΛΗΝ
Link to comment
Share on other sites

σίγουρα θα σκληρύνει το αμάξι αλλά δεν θα κοπανάει το είχα κάνει στο πόλο που είχα και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε

Link to comment
Share on other sites

σίγουρα θα σκληρύνει το αμάξι αλλά δεν θα κοπανάει το είχα κάνει στο πόλο που είχα και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε.

Θα έχει αισθητή διαφορά στο κράτημα όμως, αφού δε θα χαμηλώσω ελατήρια;;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις και Sachs perfomance ή ΚΟΝΙ κόκκινα (ημίσκληρα). Θα βελτιωθεί το κράτημα σίγουρα. Η σκληρότητα και το κοπάνημα εξαρτάται από τα ελατήρια, εφόσον δεν τα αλλάξεις θα είναι μια χαρα. Θα έχεις και βελτιωμένο κράτημα και δεν θα κοπανάει.

Μαλακά (σχετικά) ελατήρια είναι τα APEX και τα B+G. Τα B+G τα είχα δοκιμάσει παλιά και δεν κοπανάγανε.

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε.

Θα έχει αισθητή διαφορά στο κράτημα όμως, αφού δε θα χαμηλώσω ελατήρια;;

φυσικα και θα βελτιωθει κατά πολυ θα ελεγα

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις και Sachs perfomance ή ΚΟΝΙ κόκκινα (ημίσκληρα). Θα βελτιωθεί το κράτημα σίγουρα. Η σκληρότητα και το κοπάνημα εξαρτάται από τα ελατήρια, εφόσον δεν τα αλλάξεις θα είναι μια χαρα. Θα έχεις και βελτιωμένο κράτημα και δεν θα κοπανάει.

Μαλακά (σχετικά) ελατήρια είναι τα APEX και τα B+G. Τα B+G τα είχα δοκιμάσει παλιά και δεν κοπανάγανε.

Καλύτερα δεν είναι Bilstein?

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δε θα χαμηλώσει;; Μήπως η δουλειά που θα κάνει θα είναι μέτρια.. με τα μαμα ελατήρια..

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!!

Edited by ΕΛΛΗΝ
Link to comment
Share on other sites

αν μπεις στον καταλογο της Bilstein θα τα δεις νομιζω το ειναι ειναι με παχος 62mm και το αλλο 65mm και τα χωριζει πχ το πιο μικρο σε fsi και τα αλλα σε gt / tsi / gti αναλογα με το βαρος παντα ...

Link to comment
Share on other sites

Και τα Sachs Performance είναι πολύ καλή λύση, τα έχω δοκιμάσει σε άλλο αυτοκίνητο με εργοστασιακά ελατήρια και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Δεν είναι τόσο σκληρά όσο τα Bilstein και δεν κοπανάει. Τώρα το αν θα έχεις καλύτερα κρατήματα είναι πολύ σχετικό, σκληρότερο αμορτισέρ δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερο κράτημα. Καλύτερη αίσθηση και καλύτερο φρενάρισμα κλπ πχ σε ακραίες συνθήκες, τότε θα έλεγα..ΝΑΙ. Για upgrade στο θέμα ασφάλειας δώσε βάση στα ελαστικά, ποιοτικά και "φρέσκα".

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.