Jump to content
grado

G60-Βλαβη

Recommended Posts

Καλησπέρα ειμαι νεος εδω ειδα οτι ειμαστε πολυ μαζεμενοι λατρεις του corrado και ετσι πηρα το θαρρος να ρωτησω την αποψη σας για το προβλημα που αντιμετωπιζω.

Εχω το g60 εδω και περιπου δυο χρονια ισως κατι παραπανω στο αυτοκινητο απο εμενα εχει γινει ενα rebuild του glader πριν απο περιπου ενα 7 μηνο (20000km)και πριν κανα εξαμηνο αλλαξα εξατμιση και επιδιωρθωσα το χταποδι γιατι εχανε απο τοτε λοιπον αντιμετωπιζω το εξης προβλημα το αυτοκινητο κανει οτι του κ@@@σει τι εννοω.Το ολο θεμα ξεκινησε με την τεταρτη και την πεμπτη ταχυτητα, με την τεταρτη να φορτωνει ωσ τις 4000 στροφες επειτα να μην ανεβαζει για κανενα λογο και απο την εξατμιση να ακουγεται θορυβος ποιο ψοφιος(προσπαθω να το εξηγησω οσο καλυτερα μπορω) κανοντας λοιπον την αλλαγη σε πεμτη ξανα παιρνει τα πανω του μεχρι τις 4000 παλυ οπου και εκει το αυτοκινητο εφτανε τα 180κm με το ζορι και το θορυβο να επαναλαμβανεται.ομως αυτο λοιπον πλεον γινεται και στη τριτη και στη δευτερα και τη πρωτη καποιες φορες δηλαδη ανοιγω πρωτη μπορει να τα κατεβασει ολα μπορει και οχι!!(ξανα λεω πρωτη δευτερα ποιο σπανια τριτη συχνα τεταρτη πεμτη ταχυτητα σχεδον παντα)Θελω επισης να παρατηρισω οτι υπαρχουν στιγμες που δεν το κανει καθολου μα καθολου και τα κατεβαζει ολα.Το αυτοκινητο εχει 220000 χλμ το πηρα με 95000 και ολα εχουν γινει σε εθνικη .χρησιμοποιητε περιπου 4 φορες το μηνα οπου το περνω παντα νυχτα και παω ταξιδια εθνικη 300-400 χιλιομετρα πηγαινε κι αλλα τοσα ελα μες την πολη ποτε και για κανενα λογο αντε καμια κυριακη κι αυτο με σκεψη.Παρακαλω οποιος γνωριζει ας ριξει λιγο φως γιατι εγω δεν ξερω ουτε για τη πραγμα να ψαξω

Edited by G-rado
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ειμαι νεος εδω ειδα οτι ειμαστε πολυ μαζεμενοι λατρεις του corrado και ετσι πηρα το θαρρος να ρωτησω την αποψη σας για το προβλημα που αντιμετωπιζω.

Εχω το g60 εδω και περιπου δυο χρονια ισως κατι παραπανω στο αυτοκινητο απο εμενα εχει γινει ενα rebuild του glader πριν απο περιπου ενα 7 μηνο (20000km)και πριν κανα εξαμηνο αλλαξα εξατμιση και επιδιωρθωσα το χταποδι γιατι εχανε απο τοτε λοιπον αντιμετωπιζω το εξης προβλημα το αυτοκινητο κανει οτι του κ@@@σει τι εννοω.Το ολο θεμα ξεκινησε με την τεταρτη και την πεμπτη ταχυτητα, με την τεταρτη να φορτωνει ωσ τις 4000 στροφες επειτα να μην ανεβαζει για κανενα λογο και απο την εξατμιση να ακουγεται θορυβος ποιο ψοφιος(προσπαθω να το εξηγησω οσο καλυτερα μπορω) κανοντας λοιπον την αλλαγη σε πεμτη ξανα παιρνει τα πανω του μεχρι τις 4000 παλυ οπου και εκει το αυτοκινητο εφτανε τα 180κm με το ζορι και το θορυβο να επαναλαμβανεται.ομως αυτο λοιπον πλεον γινεται και στη τριτη και στη δευτερα και τη πρωτη καποιες φορες δηλαδη ανοιγω πρωτη μπορει να τα κατεβασει ολα μπορει και οχι!!(ξανα λεω πρωτη δευτερα ποιο σπανια τριτη συχνα τεταρτη πεμτη ταχυτητα σχεδον παντα)Θελω επισης να παρατηρισω οτι υπαρχουν στιγμες που δεν το κανει καθολου μα καθολου και τα κατεβαζει ολα.Το αυτοκινητο εχει 220000 χλμ το πηρα με 95000 και ολα εχουν γινει σε εθνικη .χρησιμοποιητε περιπου 4 φορες το μηνα οπου το περνω παντα νυχτα και παω ταξιδια εθνικη 300-400 χιλιομετρα πηγαινε κι αλλα τοσα ελα μες την πολη ποτε και για κανενα λογο αντε καμια κυριακη κι αυτο με σκεψη.Παρακαλω οποιος γνωριζει ας ριξει λιγο φως γιατι εγω δεν ξερω ουτε για τη πραγμα να ψαξω

Γεια σου φιλε μου.Μου φαινεται οτι πας για τρομπα βενζινης.

Πριν την αλλαξεις δοκιμασε αυτα που θα σου πω:

-Ασε τη βενζινη σχεδον στα κοκκινα και κανε ανοιγμα,μετα γεμισε το και ξανακανε το ιδιο.Αν με αδειο το τεποζιτο κοβει ενω με γεματο ανοιγει καλυτερα τοτε ειναι 100% τρομπα.

-Παρε πιεση βενζινης και δες, αν ειναι κατω απο 4 bar τοτε τσεκαρε τον ρυθμιστη.Αν δεν φταιει αυτο τοτε παλι το προβλημα σου ειναι η τρομπα.

-Κανε ενα καθαρισμο στα μπεκ σου.Αν δεν αλλαξει κατι και με αυτο τοτε παλι το προβλημα σου ειναι η τρομπα.

-Τελος ελεγξε λιγο και τα ρευματα σου, αλλαξε κανενα ραουλακι και κανα μπουζοκαλωδιο,η αν μπορεις δοκιμασε και κανενα αλλο ντιστρμπιτερ,αλλαξε μπουζι και μην ξεχασεις να δεις αν χανουν απο πουθενα τα κολαρα του αερα.

Ελπιζω να σε βοηθησουν αυτα και να λυσεις το προβλημα σου και μακαρι να μην ειναι η τρομπα γιατι δεν παιζει καινουρια στην αντιπροσ. ουτε κανει απο αλλο vw αλλα πρεπει να κανεις ειδικη παραγγελεια στην pierburg και θα ξεπερασει τα 400ε.

Αν τελικα ειναι η τρομπα προσπαθησε να βρεις εξωτερικη απο γκολφ 2 16ν η καποιο με Κ και κανε πατεντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Καλώς μας ήρθες !

Για τι χρονολογίας Corrado μιλάμε ?

Εάν μπορείς στείλε μου με προσωπικό μήνυμα τον αριθμό πλαισίου σου για να σου πω κωδικό και τιμή για αντλία βενζίνης(εάν χρειαστείς κι εάν υπάρχει σε αντιπροσωπεία) !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Εχω αλλαξει ντιστριμπιτερ και μπουζοκαλωδια, και εχω κανει και καθαρισμο μπεκ. Δεν τα ανεφερα προηγουμενος, οποτε μαλλον καταλληγουμε στην τρομπα. Για οτι νεοτερο θα ενημερωσω, ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφώνησα σήμερα σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης και ρώτησα για αντλία βενζίνης και μου είπαν πως την έχουν καταργήσει πλέον σαν ανταλλακτικό κι ούτε κωδικό ανταλλακτικού τους εμφάνιζε ...

Ελπίζω να βοήθησα !

Link to comment
Share on other sites

Ναι βοηθησες πολυ μαλλον θα αγορασω μες το μηνα απο το ebay η καποιο αλλο αντιστοιχο!Θα ηθελα ομως να ρωτησω το εξης ειναι εσωτερικη η εξωτερικη?και επισης μου κανει οποιαδηποτε εκδοση για corrado PG?και αν υπαρχει καποιο how to η κατι αντιστοιχο ουτως ωστε να παρω καποια ιδεα.Ευχαριστω πολυ για την αμεση βοηθεια

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφώνησα σήμερα σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης και ρώτησα για αντλία βενζίνης και μου είπαν πως την έχουν καταργήσει πλέον σαν ανταλλακτικό κι ούτε κωδικό ανταλλακτικού τους εμφάνιζε ...

Ελπίζω να βοήθησα !

Φιλε μου σου το ειπα πως δεν υπαρχει....Η τρομπα του G60 δεν εχει καμια σχεση με αυτη που πουλανε στο Ebay.

Aν θελετε σας παρακαλω γραφτε μου τον κωδικο της τρομπας και θα σας πω ποια ταιριαζει.

Link to comment
Share on other sites

Sorry αν φαινομαι καπως...αλλα που θα βρω τον κωδικο της τρομπας?ευχαριστω πολυ!!

Σηκωσε την μοκετα του πορτμπαγκαζ και δεξια θα δεις ενα μαυρο καπακι που βιδωνει με 3 βιδες.Λυσε τις βιδες και κατω απο το καπακι θα βρεις την τρομπα.Ο κωδικος ειναι οπως τη κοιτας απο πανω, δεν χρειαζεται να την βγαλεις για να τον βρεις.Αν δεν μπορεις να βρεις τον κωδικο ασε τον μαστορα να στο βρει.

Τελικα η τρομπα ειναι το προβλημα σου?

Link to comment
Share on other sites

οκ θα το κοιταξω σημερα για τον κωδικο μολις γυρισω απ την δουλεια και θα τον ανεβασω και γω πριν βαλω το θεμα πιστευα πως ειναι η τρομπα και απλα τα παιδια μου το επιβεβαιωσαν τι αλλο θα μπορουσε να ειναι??

Link to comment
Share on other sites

οκ θα το κοιταξω σημερα για τον κωδικο μολις γυρισω απ την δουλεια και θα τον ανεβασω και γω πριν βαλω το θεμα πιστευα πως ειναι η τρομπα και απλα τα παιδια μου το επιβεβαιωσαν τι αλλο θα μπορουσε να ειναι??

Λοιπον η τρομπα ειναι της PIERBURG και το μονο που εγραφε πανω ηταν

7.21209.10 9 303

191 919 051ΒΜ

Link to comment
Share on other sites

καταρχην υπαρχουνε 2 μοντελα το ενα φοραει 2 αντλιεσ μια εσωτερικη και μια εξωτερικη και και υπαρχει και ενα που φοραει μονο μια εσωτερικη λοιπον δεσ λιγο το κατω γραναζι τοθ στροφαλου να μην εχει κοψει τιν σφινα γιατι εκει πονανε ολα τα g60

Link to comment
Share on other sites

Πως ακριβως θα δω το κατω γραναζι του στροφαλου??τι πρεπει να δω??(Ακομα μαθαινω μεσα απ το corrado ειναι το πρωτο μου αμαξι και ολα μεχρι στιγμης τα χω κανει μονος απλα το μπουσουλα χριαζομαι και επειτα τα βγαζω περα)Χαθηκα εμενα εχει την στρογκιλη ταπα στο πορτπαγκαζ με τις τρεις βιδες και μεσα την τρομπα.Βγαινει συμπερασμα απο αυτο για το ποιο μοντελο ειναι η και στις δυο περιπτωσεις (και σε αυτο με τις δυο τρομπες και σε αυτο με τη μια) ετσι ειναι?το μοντελο ειναι του 1991

Link to comment
Share on other sites

λοιπον με λιγα λογια να δεις τον χρονισμο του κινητηρα 8α το φερεις και σιχρονος και πισω στο βολαν πρεπει να ερθει στο μηδεν δες αν το πισω σιμαδι σιμβαδιζει με το εμπροσ στιν τροχαλια που πρεπει να ερθει στο βελος του κατω καπακι του ιμαντα χρονισμου

Link to comment
Share on other sites

ειχα και γω παρομοιο προβλημα και αλλαξα αντλια βενζινης οντως κοστιζε περιπου 400 euro.το δικο μου φοραει μια αντλια μεσα στο ρεζερβουαρ.η πιεση της βενζινης για μοντελα που φορανε μονο μια εσωτερικη αντλια ειναι 2,5bar και αν βγαλεις το σωληνακι υποπιεσης απο τον ρυθμιστη βενζινης ενω δουλευει πρεπει να παει 3 bar. μολις το σβησεις η πιεση δεν πρεπει να πεσει κατω απο 2 bar σε διαστημα 10 με 15 λεπτα.αν χανει την πιεση μετα πας για ανλια η ρυθμιστη πιεσης βενζινης.αν βγαλεις την αντλια βενζινης εξω ελενξε τους σωληνες που ειναι πανω της εχει 2 σωληνες και μπορει να ειναι σαπιοι η κομενοι πουθενα και να χανει την πιεση απο κει.καλη ευκολια!

Link to comment
Share on other sites

ειχα και γω παρομοιο προβλημα και αλλαξα αντλια βενζινης οντως κοστιζε περιπου 400 euro.το δικο μου φοραει μια αντλια μεσα στο ρεζερβουαρ.η πιεση της βενζινης για μοντελα που φορανε μονο μια εσωτερικη αντλια ειναι 2,5bar και αν βγαλεις το σωληνακι υποπιεσης απο τον ρυθμιστη βενζινης ενω δουλευει πρεπει να παει 3 bar. μολις το σβησεις η πιεση δεν πρεπει να πεσει κατω απο 2 bar σε διαστημα 10 με 15 λεπτα.αν χανει την πιεση μετα πας για ανλια η ρυθμιστη πιεσης βενζινης.αν βγαλεις την αντλια βενζινης εξω ελενξε τους σωληνες που ειναι πανω της εχει 2 σωληνες και μπορει να ειναι σαπιοι η κομενοι πουθενα και να χανει την πιεση απο κει.καλη ευκολια!

Τα σωληνακια τα εχω ηδη ελενξει και ειναι μια χαρα τι να πω ελπιζω μοναχα να μην δωσω τσαμπα 400 ευρω και τελικα να μην ειναι η τρομπα γιατι τοτε θα ξενερωσω ασχημα...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα .

Δεν γνωρίζω εαν το πρόβλημα προέρχεται από αντλία βενζίνης. Εάν όμως προέρχεται από εκεί, πριν αγοράσεις νέα, δεν πάς σ'ένα ηλεκτρολόγο να τσεκάρει τα relay της αντλίας βενζίνης. Νομίζω ότι είναι το ρελε νόυμερο 80 ή 90 θα το τσεκάρω με την πρώτη ευκερία. Καλή δύναμη.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειτα απο καιρο αναδουλειας κι αφου πλεον ειμαι παλυ στα καλα μου εβγαλα την κουκουλα απ το rado κι αρχισε η επιδιωρθωση....Λοιπον εβαλα καινουργια τρομπα βενζινης καινουργια φιλτρα λαδια (οχι μπουζι γιατι δεν ειχε η αντιπροσωπια)και εχουμε τα εξης προβληματα....Τωρα πλεον το αμαξι ανοιγει κανονικα ολες τις στροφες αν ομως πατησω (σανιδωσω) το γκαζι τοτε κανει λες και βγαζει μπουρμπουλιθρες σκαει και πεταει ακαυτη απ την εξατμιση κιολας και φυσικα δεν κουναει βημα με το ζορι που προχωραει....αν απ την αλλη δωσω γκαζι προοδευτικα ανοιγει κανονικα και τα κατεβαζει ολα..Επισης να προσθεσω οτι οταν το αμαξι ειναι κρυο δηλαδη 1000 στροφες δουλευουν ολα κανονικα και με το παραπανω δηλαδη και νευρο εχει και τα δινει ολα οσο αποτομα και να πατησω γκαζι (αν και τοτε πεταει ακαυτη) με το που ζεσταθει λιγο και πεσει στις 800 στροφες οπου και δουλευει τοτε ξεκινανε ολα οσα αναφερω ποιο πανω.Θα ηθελα πολυ τα φωτα σας ευχαριστω

Edited by G-rado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.