Jump to content
DJT4GR

Καταλυτης

Recommended Posts

Εδω και 15 ημερες μου λεει η συζηγος."το αυτοκινητο κανει ενα περιεργο θορυβο-μεταλλικο ηχο κατω απο τα εμπρος καθισματα" :p ."Ωχ,λεω,καλως τα δεχτηκαμε,καταλυτης".Το παιρνω να παω στον μαστορα μου και δεν πηγαινε μια.Ψοφιο.Λες και ηταν 1000 κυβικα.Κουμπωνει τα καλλωδια του,σβηνει τα σφαλματα και ,(αφου συκωσαμε το αυτοκινητο και λυσαμε το σπυραλ,τον προκαταλυτη και το καταλυτη και βεβαιωθηκαμε οτι ειναι ο καταλυτης) ακουω την λυπητερη."Αν βαλουμε γνησιο,930+φπα+εργασια.Εγω λεω να πας στον φιλο μας και εξατμισα Κωστα και να αλλαξεις μονο τον καταλυτη.Βλεπεται η μαμα δινει πακετο και τις σωληνες συνδεσεις κολλημενες πανω στον καταλυτη(και ειναι κεραμικος) thumbsdown.gif .Ετσι κι εγινε.Τοποθετηθηκε με την μεθοδο "κοψε-ραψε"ανοξειδωτος καταλυτης euro 4 και ολα καλα.Τιμη 250 κομπλε.Κατι γλυτωσα....για τις :baby: του καλοκαιριου... :p

Edited by Δημήτρης FSI
Link to comment
Share on other sites

Περαστικά Δημήτρη.Καλά πόσα χιλιόμετρα έχεις και βγήκε off ο καταλύτης???Να αρχίσω να ανησυχώ????Μήπως χτυπήθηκε από κάτω???

Link to comment
Share on other sites

865¤ Κάνει ο καταλύτης με τους σωλήνες σύνδεσης .... την καλύτερη δουλειά έκανες ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Professor 78000χλμ και οχι δεν εχει εμφανες χτυπημα.Αλλωστε ο εξατμισας μου εδωσε 80000χλμ εγγυηση για τον καινουριο...

Thanks Speedy...

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη, ειπες οτι προχωρησες στην αλλαγη του με ανοξειδωτο.. Απλος ή βελτιωτικος, ποσα cpi ειχε;

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη, ειπες οτι προχωρησες στην αλλαγη του με ανοξειδωτο.. Απλος ή βελτιωτικος, ποσα cpi ειχε;

Απλος τελειως.Δεν γνωριζω για cpi.Δεν ρωτησα καν.Εκεινη την στιγμη καιγοταν ο κ@λος μου γιατι εφευγα για ταξιδι και η μονη εγνοια μου ηταν να τον αλλαξω...

Link to comment
Share on other sites

Απλος τελειως.Δεν γνωριζω για cpi.Δεν ρωτησα καν.Εκεινη την στιγμη καιγοταν ο κ@λος μου γιατι εφευγα για ταξιδι και η μονη εγνοια μου ηταν να τον αλλαξω...

φιλε δημητρη μηπως θυμασαι για ποσα αλογα η για μεχρι ποσα κυβικα κανει να φορεθη?τα σφαλματα που σου εβγαλε θυμασαι πια ηταν οταν το εβαλε στο διαγνωστικο ο μαστορας σου?ακομη σου εβγαλε ενδειξει στο καντραν?οταν παλι ξεβιδωσε σωληνωσεις και ειδατε τον καταλυτη σε τι καταστασει ηταν,δηλαδη οι κυψελες ηταν ολες καλες η υπηρχε καποια αλοιωσει στις τρυπιτσες?σου εχει εγγυηθει οτι θα δουλευει αψογα οπως με τον μαμα?αυτο στο λεω γιατι απο δικη μου εμπειρια με το προηγουμενο πασσατ 1.6 102πσ ηθελε οπωσδηπωτε κεραμεικο καταλυτη,μου εβγαζε σφαλμα οταν εβαλα μεταλικο γιατι δεν πρωλαβενει να παρει την θερμοκρασια που οριζει σαν δεδομενα ο εγκεφαλος και εμπαινε σε safe mode,ξεμπερδεψα με μεταχειρισμενο μαμα καταλυτη και 350 ευροπουλα σε χασουρα στα μαστορια...σορυ αν κουρασα αλλα πολυ πονεμενει ιστορια!!!καμια φωτο εβγαλες? ενα τελευταιο καταλαβαινεις κατι καλυτερο απο πριν? ευχαριστω για τις απαντησεις!

Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμενος καταλυτης ειναι για ατμοσφαιρικα μοτερ 90-150hp και ο μαστορας μου ειπε οτι πολλα 1.6fsi(και κυριως golf) το παθαινουν αυτο πριν την ωρα τους!!!Οταν βγηκε ο καταλυτης δεν ειχε τρυπες στις κυψελες.Ηταν αθικτες και πολυ γερες μαλιστα.Μονο το κεραμικο ειχε σπασει και οταν τον κουνουσες εκανε θορυβο.Τα σφαλματα αφορουσαν μονο λανθασμενη καυση στους κυλινδρους 3 και 4.Σφαλμα στο καντραν μου εβγαλε μια φορα για 5 δευτερολεπτα ενα check engine.Τωρα απο αποδοση το αυτοκινητο ειναι η μερα με την νυχτα.Πολυ καλυτερο τραβηγμα,τεραστια διαφορα στο ρεπριζ-σε ολες τις ταχυτητες- και κυριως ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην καταναλωση:6-7,8 λ/100χλμ(μικτη).Φωτο δεν εβγαλα.Ελπιζω να σε καλυψα....! :p

Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμενος καταλυτης ειναι για ατμοσφαιρικα μοτερ 90-150hp και ο μαστορας μου ειπε οτι πολλα 1.6fsi(και κυριως golf) το παθαινουν αυτο πριν την ωρα τους!!!Οταν βγηκε ο καταλυτης δεν ειχε τρυπες στις κυψελες.Ηταν αθικτες και πολυ γερες μαλιστα.Μονο το κεραμικο ειχε σπασει και οταν τον κουνουσες εκανε θορυβο.Τα σφαλματα αφορουσαν μονο λανθασμενη καυση στους κυλινδρους 3 και 4.Σφαλμα στο καντραν μου εβγαλε μια φορα για 5 δευτερολεπτα ενα check engine.Τωρα απο αποδοση το αυτοκινητο ειναι η μερα με την νυχτα.Πολυ καλυτερο τραβηγμα,τεραστια διαφορα στο ρεπριζ-σε ολες τις ταχυτητες- και κυριως ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην καταναλωση:6-7,8 λ/100χλμ(μικτη).Φωτο δεν εβγαλα.Ελπιζω να σε καλυψα....! ;)

[/quote/

Edited by tsotsoros
Link to comment
Share on other sites

Ο συγκεκριμενος καταλυτης ειναι για ατμοσφαιρικα μοτερ 90-150hp και ο μαστορας μου ειπε οτι πολλα 1.6fsi(και κυριως golf) το παθαινουν αυτο πριν την ωρα τους!!!Οταν βγηκε ο καταλυτης δεν ειχε τρυπες στις κυψελες.Ηταν αθικτες και πολυ γερες μαλιστα.Μονο το κεραμικο ειχε σπασει και οταν τον κουνουσες εκανε θορυβο.Τα σφαλματα αφορουσαν μονο λανθασμενη καυση στους κυλινδρους 3 και 4.Σφαλμα στο καντραν μου εβγαλε μια φορα για 5 δευτερολεπτα ενα check engine.Τωρα απο αποδοση το αυτοκινητο ειναι η μερα με την νυχτα.Πολυ καλυτερο τραβηγμα,τεραστια διαφορα στο ρεπριζ-σε ολες τις ταχυτητες- και κυριως ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα στην καταναλωση:6-7,8 λ/100χλμ(μικτη).Φωτο δεν εβγαλα.Ελπιζω να σε καλυψα....! ;)

[/quote/

ευχαριστω!με καλυψες πληρως!οικονομικα σου βγηκε και απο τι λες παει και καλυτερα απο τον μαμα γενικα ανεπνευσε το μοτερ!σε ποιον εξατμισα τον εβαλες για να εχω υποψην οταν θα κατσει η στραβη...?

Link to comment
Share on other sites

γεια σας κι απο μένα.

Μου άναψε η πορτοκαλί ένδειξη του κινητήρα στο ταμπλό και πήγα το αμάξι για διάβασμα εγκεφάλου.

Τελικά είναι ο καταλύτης.

Απο το συνεργείο μου είπαν πως αντικατάσταση με καινούργιο αυθεντικό θα κοστίσει γύρω στα 600 ευρώ ενω αν βάλω εναν του εμπορίου 200ευρώ αλλά με την πιθανότητα να μου ανάβει η πορτοκαλί ένδειξή.

 

Επειδή όμως έχω βάλει αέριο στο αμάξι και το κινώ πλεον αποκλειστικά με αυτό, επηρεάζεται ο καταλύτης απο το αέριο; Νόμιζα πως ο καταλύτης ειναι μονο για βενζίνη.

 

Η διαφορά του αυθεντικού με του εμπορίου ειναι μεγάλη... τελικά αξίζει;

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και αξίζει να βάλεις κάποιον aftermarket απλά πρόσεξε να είναι δοκιμασμένος και να σου εγγυηθεί για αυτόν ο μάστορας σου (έχω βάλει ολοκαίνουριο μεταλλικό με 250 ευρώ και από την πρώτη βδομάδα κουδουνιζε) . Οπωσδήποτε να έχει πιστοποίηση για κτεο. Με 200 250 ευρώ με εργασία θα είσαι κομπλέ. Για το υγραέριο δε γνωρίζω κάτι.

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για την απάντηση.

Το ζήτημα ειναι πως εαν ο καταλύτης ειναι για μονον όταν γινεται κατανάλωση βενζίνης τότε δεν υπάρχει λόγος να τον αντικαταστήσω γιατί με LPG κυκλοφορώ.

Αν όμως χρειάζεται και για την κατανάλωση LPG τότε σκέφτομαι κι εγώ για του εμπορίου...  

Link to comment
Share on other sites

Είχα αμάξι με υγραέριο ενα opel Tigra. με μαμά καταλύτη είχα κάνει 60.000χλμ με υγραέριο brc σύνολο είχε 204.000χλμ. Κοχ δεν έκανε ο μαμά ο καταλύτης. Μέχρι και ΚΤΕΟ και κάρτα καυσαερίων πέρασε και το έχει ακόμα ο επόμενος ιδιωκτιτης με καμιά 300.000χλμ και ακόμα βασταει ο καταλύτης μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως όσοι χρησιμοποιουν lpg βάζουν μεταλλικό διότι ο κεραμικος μετά από κάποια χλμ λιώνει.

Ποιοί ειναι οι δοκιμασμένοι και σίγουροι; καμια μάρκα;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω από μάρκες, απλά είχα ακούσει ότι καλό είναι όταν έχεις υγραέριο και σου προκύψει αλλαγή καταλύτη να βάζεις μεταλλικό για να μην ξαναεχεις παρόμοια θεματα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.