Jump to content
ATSAROS

Μετατροπή Αερίου Σε Passat

Recommended Posts

Καλησπέρα...

τον τελευταίο καιρό στην δουλεία μου (Ε.Σ.)έχουν αρχίσει να κάνουν αρκετοί μετατροπές σε αέριο.Ο καθένας από αυτούς λέει τα δικά του σχετικά με το τι έχει παρατηρήσει..άλλος ισχυρίζεται ότι με 50 λίτρα ντεπόζιτο του έβγαλε 500 χιλιόμετρα μόνο(με renault megane cabrio 1.6) άλλος ότι έχει δει και οικονομία στην κατανάλωση κατά 1lt/100km στις 4000 στροφές σε πορεία με πέμπτη(με alfa romeo 147 1.6)άλλος ότι χρειάζεται συνέχεια ρυθμίσεις στις πιέσεις του αερίου και άλλα τέτοια...ο καθένας τα δικά του!!!Στην αντιπροσωπία στην Λάρισα ύστερα από ερώτησή μου σήμερα μου είπαν δεν ξέρουν επίσημα να μου απαντήσουν αλλά έχουν δει προβλήματα σε μπουζί και πολλαπλασιαστακια εξαιτίας μετατροπής σε αέριο και αν ήταν κάτι αξιόπιστο θα έβγαινε από την VW στην παραγωγή από την αρχή!

Θα ήθελα τις απόψεις σας από την εμπειρία και ότι έχετε δει γιατί οι βενζίνες πήγαν στο Θεό...και το κόστος τοποθέτησης είναι κοντά στα 1500 Ευρώ.Σε ερώτηση σε αυτούς που τα τοποθετούν βεβαιώνουν ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (τί θα έλεγαν βέβαια αφού το πουλάνε) άλλα σε σχέση με το τι είδαν οι άλλοι που το έβαλαν....????Επίσης σε ερώτηση αν χρειαστεί να βγεί η όλη εγκατάσταση πόσο κοστίζει και τι προβλήματα μπορεί να αφήσει μου απάντησαν δεν ξέρουμε και βάλτο πρώτα και βλέπουμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Οικογενειακος μας φίλος το εχει βαλει σε santa fe V6 και εχει βρει την υγεια του..

Οι τιμές παίζουν απο 1300 εως 1700...

Προσωπικά ρωτήσαμε τον μηχανικο μας και ειπε οτι δεν ελατώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου....

απο μήνα θα το βάλουμε και εμέις στο passat μας...

φαντάσου οτι το λίτρο στο αέριο κοστίζει 66 λεπτά,και η βενζίνη 1.50...

Αν και με το αέριο καίς παραπάνω απο οτι με βενζίνη...

Με έναν γρήγορο υπολογισμό με τον πατέρα μου,για 100 χιλιομετρα με το πασσατ βενζινη θελουμε 16 ευρω,ενω με υγραεριο 9 ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

Οικογενειακος μας φίλος το εχει βαλει σε santa fe V6 και εχει βρει την υγεια του..

Οι τιμές παίζουν απο 1300 εως 1700...

Προσωπικά ρωτήσαμε τον μηχανικο μας και ειπε οτι δεν ελατώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου....

απο μήνα θα το βάλουμε και εμέις στο passat μας...

φαντάσου οτι το λίτρο στο αέριο κοστίζει 66 λεπτά,και η βενζίνη 1.50...

Αν και με το αέριο καίς παραπάνω απο οτι με βενζίνη...

Με έναν γρήγορο υπολογισμό με τον πατέρα μου,για 100 χιλιομετρα με το πασσατ βενζινη θελουμε 16 ευρω,ενω με υγραεριο 9 ευρώ...

:thumbsup::blink:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Passatoukos. Η διαφορά δεν είναι στην κατανάλωση του καυσίμου (η οποία είναι σχεδόν η ίδια) αλλά στην τιμή του καυσίμου (η οποία είναι η μισή). Από τιμές εγκατάστασης έχω ακούσει τα ίδια, αλλά έχω ακούσει από κάποιους να λένε ότι πέφτουν οι επιδόσεις (γιατί και πόσο δεν ξέρω). Επίσης έχω ακούσει ότι επειδή βάζουμε υγραέριο, δεν πρέπει να ξεχνάμε εντελώς και την βενζίνη. Πχ. έχω ακούσει να λένε ότι πρέπει το ρεζερβουάρ της βενζίνης να είναι τουλάχιστον το μισό...

Πάντως αν βάλει κανείς από το φόρουμ, ας μας πει πως έχουν τα πράγματα, γιατί καλό είναι να υπάρχει σωστή ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Passatoukos. Η διαφορά δεν είναι στην κατανάλωση του καυσίμου (η οποία είναι σχεδόν η ίδια) αλλά στην τιμή του καυσίμου (η οποία είναι η μισή). Από τιμές εγκατάστασης έχω ακούσει τα ίδια, αλλά έχω ακούσει από κάποιους να λένε ότι πέφτουν οι επιδόσεις (γιατί και πόσο δεν ξέρω). Επίσης έχω ακούσει ότι επειδή βάζουμε υγραέριο, δεν πρέπει να ξεχνάμε εντελώς και την βενζίνη. Πχ. έχω ακούσει να λένε ότι πρέπει το ρεζερβουάρ της βενζίνης να είναι τουλάχιστον το μισό...

Πάντως αν βάλει κανείς από το φόρουμ, ας μας πει πως έχουν τα πράγματα, γιατί καλό είναι να υπάρχει σωστή ενημέρωση.

Εμάς οικογενειακός μας φίλος το έχει βάλει στο χιουντάι σάντα φε που καίει τα άντερα του...

δεν έχει πεί τίποτα για την βενζίνη στο ντεπόζιτο που λες:rolleyes:

και απο επιδόσεις ρωτήσαμε 4-5 μαγαζάτορες και είπε οτι δεν μειώνεται....

Και μένα τώρα μάλλον τον επομενο μήνα θα βαλει γιατι κάνει περίπου 80 με 90 χιλιομετρα την μερα και καίει τα άντερα του....

Υ.Γ Απλώς το θέμα είναι οτι δεν υπάρχει σε όλα τα βενζινάδικα υγραέριο για ανεφοδιασμό

Link to comment
Share on other sites

το πρόβλημα παιδιά είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάποιον που να το έχει φορέσει στο αυτοκίνητό του και να πει ΝΑΙ, έχω TSI-TFSI και λειτουργεί άψογα!!!

οι μαγαζάτορες λένε περνάμε σε αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά δεν έχω δει ή δεν έχω ακούσει κάποιον να έχει τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό του!!!

όσον αφορά τα οφέλη είναι πολλά!!!

έχουμε φτάσει σε σημείο να κάνουμε τις βασικές μετακινήσεις μας μόνο για να μην ξοδεύουμε βενζίνη!

Link to comment
Share on other sites

το πρόβλημα παιδιά είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάποιον που να το έχει φορέσει στο αυτοκίνητό του και να πει ΝΑΙ, έχω TSI-TFSI και λειτουργεί άψογα!!!

οι μαγαζάτορες λένε περνάμε σε αυτά τα αυτοκίνητα, αλλά δεν έχω δει ή δεν έχω ακούσει κάποιον να έχει τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό του!!!

όσον αφορά τα οφέλη είναι πολλά!!!

έχουμε φτάσει σε σημείο να κάνουμε τις βασικές μετακινήσεις μας μόνο για να μην ξοδεύουμε βενζίνη!

Μέχρι σήμερα το ίδιο. Δεν περνάει κανένας στο μοτέρ μας. Για τιμή που ρώτησα Βόλο για 5ης γενιάς μου είπαν 2600€ και στο ρελαντί γυρνάει μόνο του σε βενζίνη και στης ψηλές στροφές ψεκάζει βενζίνη. Δηλαδή απόσβεση ΠΌΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Μπαινει και εκει αλλα απο αυτα που ξερω συνηθως αν εχει αρκετη βελτιωση χρειαζεται και δευτερος πνευμονας και επισης ρυθμιζεται απο το προγραμμα ετσι ωστε απο ενα σημειο και πανω ανοιχτης πεταλουδας να ψεκαζει και βενζινη ωστε να μην υπαρχει κινδυνος στεγνωματος.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά παιδιά υγραέριο δεν νομίζω και δεν προτείνεται τουλάχιστον σε αντιπροσωπείες στην Γερμανία αλλά αέριο άνετα http://www.volkswagen.de/de/models/der_neue_passat/ausstattungsvarianten.s9_trimlevel_detail.suffix.html/der_neue_passat_tsiecofuel~2Fhighline.html#/tab=0d4ad162399a164ed806756db8779d22 .

Link to comment
Share on other sites

Από αυτά που ακούω προσωπικά και ξέρω από ένα γνωστό μου μετά την τοποθέτηση υγραερίου ειδικά σε τούρμπο κινητήρα αρχίζουν τα προβλήματα. Όχι η ρύθμιση, όχι κοψίματα, όχι δεν ψεκάζουν τα μπεκ, δεν λυπαίνει, κ.τ.λ. Εκτός αυτού δεν είναι αμελητέο το κόστος τοποθέτησής του αλλά και ο καινούργιος φόρος που θα βάλουν στο αέριο γιατί ότι πουλάει στην Ελλάδα φορολογείται. Το αέριο εδώ στην Θεσ/νίκη έχει 0,90 και η βενζίνη 1,64. Για βάλτα κάτω και υπολόγισε αν βάλουν τον επιπρόσθετο φόρο θα συμφέρει το αέριο, συνυπολογίζοντας το κόστος τοποθέτησης και κάποια ενδεχόμενη βλάβη? Επίσης γιατί ρε παιδιά οι αντιπροσωπείες δεν τα περνάνε απευθείας στα καινούργια αυτοκίνητα? Πιστεύω οι Γερμανοί κάτι θα ξέρουν παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Στην Γερμανία έχει συγκεκριμένα Mercedes Benz και vw μοντέλα που δουλεύουν με φυσικό αέριο από το εργοστάσιο.

Με υγραέριο δεν έχει πάρει το μάτι μου μόνο με τα καινούργια ιταλικά fiat που περνάνε το κιτακι της BRC και τα πουλάνε.

Οι Γερμανοί προωθούν το φυσικό αέριο και οι Ιταλοί το υγραέριο. Από το υγραέριο έχουμε ήδη δει πολλές αβαρίες απο το φυσικό αέριο;

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτό που λέω παραπάνω. Κάτι γίνεται για να μην τα βγάζουν εργοστασιακά. Όσο για τα Fiat η τοποθέτηση του αερίου γίνεται από την ελληνική αντιπροσωπεία όπως γίνεται και σ'ενα απλό συνεργείο. Ελληνικη πατέντα δηλαδή όπως έκανε και η Subaru με τα 1.6t που τοποθετούσαν εδώ τα τούρμπο και μετά έπαιρναν όλοι τα μοτέρ στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Όπως και με τα hyundai Coupe. Δικτιο φυσικού αερίου να είχαμε θα ηταν καλύτερα. Ολοι θα κάναμε μετατροπές φυσικού αερίου.

Link to comment
Share on other sites

Πάντος για την αποκατάσταση της αλήθειας η VW βγάζει από το εργοστάσιο μοντέλα με υγραέριο και τα ονομάζει BiFuel. Για passat δεν ξέρω αλλά βγάζει αρκετά μοντέλα με υγραέριοhttp://www.volkswagen.com/vwcms/master_public/virtualmaster/en2/experience/innovation/alternative_powertrains/bifuel.html Επίσης αν βάλετε το σωστό κιτ και το περάσει σωστός τεχνικός δεν θα έχετε προβλήματα. 43.000χλμ με lpg και το μόνο πρόβλημα ήταν ένα ελατωματικό μπεκ που αλλάχθηκε λόγο εγγύησης.

Edited by kattt
Link to comment
Share on other sites

Να δούμε εδω στην Ελλάδα ποτε θα δούμε αξιόπιστο κίτ υγραεριου για TSI.

Link to comment
Share on other sites

katt δηλαδη εσυ εχεις βαλει στο δικο σου υγραεριο?στο τσι?η σε τφσι??και απο που???

Link to comment
Share on other sites

Φίλε kattt η VW βάζει υγραέριο μόνο στον 1.6 βενζίνη και όχι τον FSI καλό θα ήταν να το δείξουμε γιατί η γενικότερη αλήθεια είναι ότι όσο πιο απλό το μοτέρ τόσο πιο συμβατό το κιτ υγραερίου...Golf Comfortline 1,6 l BiFuel 075 kW (102 PS)άρα λοιπόν στα συγχρονα μοτέρ υγραέριο μόνο στην απέλπιδα προσπάθεια μείωσης κόστους.Τώρα αποκαταστάθηκε η αλήθεια.

Edited by VELGOS
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει βάλει κάποιος υγραέριο σε passat fsi 1.6?Αν ναι ας μας πει εντυπώσεις(τιμή εγκαταστασης , αν θέλει service το σύστημα υγραερίου, στα πόσα χλμ, κόστος κτλ).

Link to comment
Share on other sites

to γαματο και φοβερο ειναι ,προσφατα μιλησα με ενα παιδι που βαζει τετοια κιτ δηλαδη δουλευει στο μαγαζι αυτο και μου ειπε για το δικο μου μην παει και κανω την κινηση γιατι θα με πιασουν κοτσο..το αυτοκινητο θα δουλευει με υγραεριο μονο στο φασμα των 1500εως 4000 στροφων μετα πανω απο εκει με βενζινη και κατω απο 1500 παλι με βενζινη και μεσα στην πολη παλι με βενζινη..δηλαδη τον πουλο για τουν τφσι....αυτα ακουσα και ηρεμησα με την ιδεα....να βαλω τετοιο κιτ 5 γενιας...

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη δεν βγάλανε κιτ υγρούψεκασμού για τα δικά μας που να δουλεύει καλά ακόμα και αν το αμάξι είναι βελτιομένο. Τα κιτάκια που δουλεύουν και με βενζίνη και με υγραέριο θέλουν ποιο πολλα χιλιόμετρα για απόσβεση.

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο και το πιο ασφαλεστερο ειναι το υδρογονο και ειναι και πιο φθηνο και δεν θελει και τοσο φασαρια για να μπει και εχεις μειωση καταναλωσης 30% - 40% .

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο και το πιο ασφαλεστερο ειναι το υδρογονο και ειναι και πιο φθηνο και δεν θελει και τοσο φασαρια για να μπει και εχεις μειωση καταναλωσης 30% - 40% .

30-40%??Μήπως είναι λίγο υπερβολικό Σταύρο??

Έχω ακούσει από αξιόπιστο άτομο για 10% + - οικονομία σε αυτοκίνητο 10ετίας που το τοποθέτησε.

Link to comment
Share on other sites

Στο συνεργειο που δουλευω ηρθε ενας απο θεσ/νικη και μας εξηγησε γιατι θα ασχοληθουμε με υδρογονο σε φορτηγα και λεωφορια και μου ειπε για τοσο μειωση το εχει σε ενα audi a4 20ν και ειδε τοσο μειωση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.