Delinquent Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Χαιρετώ κι εδώ, είμαι ο Νίκος ετών 24 οδηγάω το Polo 6R 1.2 TSI,Hihline με 16" ζαντολαστιχα και μπορώ να σας πω ότι το αμάξι σπέρνει. Κατανάλωση;Γ......α,480 χλμ με 30 γιουρια με ελάχιστα ανοίγματα εως 4.000 RPM λόγω στρωσίματος. Στήσιμο;¶σετο. Λιμανάκια έμπαινε στο πέταλο με 110 κ πολύ χαλαρά. Τα φρένα απίστευτα κ γενικά σαν αμάξι με κύρια χρήση την πόλη υπερβολικά βολικό,άνετο και ξεκούραστο. Επειδή γενικά έχω διαβάσει όλες τις γνώμες που κατά καιρούς ανεβαίνουν, όλα καλά όλα ωραία αλλά μη νομίζετε ότι μπήκατε,τουρμπίσατε και εξαφανιστήκατε. Αυτό ισχύει 1,2 άντε και 3 ταχύτητα.Μετά όπως ήταν λογικό και αναμενώμενο το αμάξι "πέφτει"... Παρόλα αυτά οι επιδώσεις του για 1.2 είναι κομπλέ είτε για πόλη είτε για ταξίδι. Με 6 και 2.800-3.000 RPM γράφει 130-140 και κατανάλωση σε ευθεία εθνικής οδού με σταθερό γκάζι περί τα 4,5 lt / km. Αυτά τα ολίγα. Στη διάθεση σας πάντα και φιλικά Νίκος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckfoxb Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 ετσι ακριβως βλεπω και εγω το αμαξακι. Με μονη διαφορα οτι εγω αφησα την 15αρα ζαντα. Ολα κομπλε. Στην εθνικη με 3200-3300 στροφες γραφει 160 και ειναι κομπλε. Μια ερωτηση. Εκανα ηδη 1600 χιλιομετρα. Τελος το στρωσιμο? δλδ να αλλαξω λαδια και εφυγα να το 200ρισω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delinquent Posted April 19, 2010 Author Report Share Posted April 19, 2010 (edited) Στην ΚΑRΕΝΤA που το αγόρασα μου είπαν στρώσιμο μεχρι τα 1500 τουλάχιστον και αλλαγή λαδιών μετά. Πιστεύω ότι κάπου εκεί τελειώνει το στρώσιμο αλλά μηχανικός ΔΕΝ είμαι κι έτσι δε μπορώ να το πω υπεύθυνα για να μην πάρω κανένα στο λαιμό μου.Καλό θα ήταν να ακούσουμε τη γνώμη ειδικών οπότε όποιος γνωρίζει ας μας διαφωτίσει.. Σημείωση : Είναι πολύ πιθανό να αφήσω τις 16" σύντομα για τις 15" ενός φίλου γιατί κατά τη γνώμη μου του κόβουν πολύ σε επιδόσεις και έχουν αυξημένο κόστος ελαστικών και σαφώς μεγαλύερη κατανάλωση. Edited April 19, 2010 by Delinquent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Μετά τα πρώτα 1500, το σωστό είναι κάθε 500 χιλιόμετρα να ανεβαίνουν οι στροφές 500rpm. Δηλαδή αν πριν πήγαινες με 3η στις 3500rpm μέχρι τα 1500χμλ τώρα μέχρι τα 2000χλμ μπορείς και στις 4000rpm και πάει λέγοντας. Όλα αυτά μέχρι να πιάσει κόφτη. Μετά το ξεσκίζεις άνετα! Αυτή είναι γενική οδηγία που έχω διαβάσει παντού για το στρώσιμο και δε πάει να πει ότι πρέπει να την ακολουθήσει κάποιος κατά γράμμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ckfoxb Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 και για τα λαδια? οταν σταδιακα πιασω κοφτη, αλλαγη? και ποια λαδια ακριβως να βαλω στο πολακι? θελω τα καλυτερα ανεξαρτητως κοστους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted April 19, 2010 Report Share Posted April 19, 2010 Μετά την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.500χλμ ακολουθείς αυτό που λέει το manual, νομίζω κάθε 15.000χλμ ή κάθε χρόνο. Λάδια μόνο αυτά που λένε οι προδιαγραφές στο manual. Τώρα από εταιρίες υπάρχουν πολλές που βγάζουν καλά, Mobil Formula έχω ακούσει είναι καλά, Shell, Motul κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...