Jump to content

Δημοσίευση Εικόνας Δημοσίευση Εικόνας Δείτε εδώ βίντεο από τις συναντήσεις του Hellenic VWClub

** Αγγελίες **
Ενεργοποιήθηκε το νέο σύστημα αγγελιών. Στην ενότητα Οδηγίες Απορίες υπάρχει σύντομο βοήθημα για την ανάρτηση αγγελιών.

 

Sign in to follow this  
Delinquent

Polo 6R 1.2 Tsi Abt

Recommended Posts

Delinquent    0

Ανακοινώθηκε η τιμή του Tuning Kit που προσφέρει η ABT για το Polo και ανέρχεται σε 1.490 ευρώ (+150 ευρώ για τοποθέτηση.) Δεδομένου ότι το Polo εργοστασιακά βγαίνει με 105 ps το kit αυτό με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου φτάνεi 140 ps.

Για του λόγου το αληθές δείτε την ΑΒΤ Hellas

Αναμένονται ακόμα το Kit της REVO και της MTΜ με τα αντίστοιχα Body Kits.Περισσότερες πληροφορίες σύντομα.

Φιλικά Νίκος

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiros23    0

140 αλογα, 22 κιλα ροπη, +20 χιλιομετρα τελικη (210) και 0-100 σε 8,8... και ειναι 1200!!!!!! τι αλλο να ζητησεις??

Share this post


Link to post
Share on other sites
diMake    132

Και επειδη ειναι και ελαφρυ....θα με κερασει τσαι κανα πολο καμια μερα και θα χαζεψω!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Speedy    359

Και επειδη ειναι και ελαφρυ....θα με κερασει τσαι κανα πολο καμια μερα και θα χαζεψω!

χαχαχαχαχα :lol: :lol: :lol::)

Share this post


Link to post
Share on other sites
poen    61

η μαμα τουρμπινα του ειναι ακωμη ποιο μικρη απο του tsi 122 ? και ελεγα οτι η δικη μου ειναι παιδικη sillyhorse1rb5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maxy    3

η μαμα τουρμπινα του ειναι ακωμη ποιο μικρη απο του tsi 122 ? και ελεγα οτι η δικη μου ειναι παιδικη sillyhorse1rb5.gif

Aπο που το ξερεις οτι ειναι πιο μικρη?Ρωταω γιατι δεν ξερω...Απο τα αλογα που δινει η ABT εμενα μου κανει οτι πρεπει να ειναι η ιδια ή παρομοια σε μεγεθος...Για να βγαζει 140 η ABT που γενικα εχει safe προγραμματα λογικα οι custom προγραμματιστες θα το φτανουν 150+/-...

Share this post


Link to post
Share on other sites
fotisd    0

Καλισπερα και απο μένα.Σχετικά με τα 105 άλογα που δίνει η vw δεν ειναι πραγματικα.Δυναμομετριμένο το αυτοκίνιτο αστροτο ειναι 124hp.Αρα ειναι λιγο παρατραβιγμενη η τιμη για προγραμμα που στην ουσια δεν δινει πολλα.

Ο κινητηρασ εχει πολλες δυνατοτιτες αναβαθμισης 150+ με φιλτρο προγραμα εξατμιση απλα θελει λιγο υπομονη να βγουν νεα προιοντα στην αγορα

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiros23    0

Καλισπερα και απο μένα.Σχετικά με τα 105 άλογα που δίνει η vw δεν ειναι πραγματικα.Δυναμομετριμένο το αυτοκίνιτο αστροτο ειναι 124hp.Αρα ειναι λιγο παρατραβιγμενη η τιμη για προγραμμα που στην ουσια δεν δινει πολλα.

Ο κινητηρασ εχει πολλες δυνατοτιτες αναβαθμισης 150+ με φιλτρο προγραμα εξατμιση απλα θελει λιγο υπομονη να βγουν νεα προιοντα στην αγορα

δυναμομετρημενο απο σενα η απο το οτοτριτη;

Share this post


Link to post
Share on other sites
ACE2007    137

Αυτό ήθελα να ρωτήσω και εγώ, γιατί συνήθως οι μετρήσεις των περιοδικών είναι λίγο "αισιόδοξες"!

Share this post


Link to post
Share on other sites
poen    61

Aπο που το ξερεις οτι ειναι πιο μικρη?Ρωταω γιατι δεν ξερω...Απο τα αλογα που δινει η ABT εμενα μου κανει οτι πρεπει να ειναι η ιδια ή παρομοια σε μεγεθος...Για να βγαζει 140 η ABT που γενικα εχει safe προγραμματα λογικα οι custom προγραμματιστες θα το φτανουν 150+/-...

ΔΕΝ το ξερω το ρωταω.

δες το ? στο τελος

Share this post


Link to post
Share on other sites
Delinquent    0

Aπο που το ξερεις οτι ειναι πιο μικρη?Ρωταω γιατι δεν ξερω...Απο τα αλογα που δινει η ABT εμενα μου κανει οτι πρεπει να ειναι η ιδια ή παρομοια σε μεγεθος...Για να βγαζει 140 η ABT που γενικα εχει safe προγραμματα λογικα οι custom προγραμματιστες θα το φτανουν 150+/-...

Ειναι απλα επαναπρογραμματισμος και χαρτογραφηση του εγκεφαλου.Ποιος μιλησε για αλλαγη τουρμπινας;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maxy    3

Ειναι απλα επαναπρογραμματισμος και χαρτογραφηση του εγκεφαλου.Ποιος μιλησε για αλλαγη τουρμπινας;

Δεν μιλησε κανεις για αλλαγη τουρμπινας...για την ηδη υπαρχον τουρμπινα του Polo μιλαμε! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fotisd    0

απο αυτοτριτη το ειδα αλλα δεν πιστευω να λενε ψεματα

δυναμομετρισε ενας φιλος την octavia 1.2tsi την πηρε αστροτη και τοθ εδειξε 121hp.

προφανος το ιδιο μοτερ εχουν και ηταν και αστροτο το αμαξι

Share this post


Link to post
Share on other sites
ACE2007    137

Μην το λαμβάνεις υπόψιν σου το περιοδικό. Οι ίδιοι είχαν βγάλει Scirocco tsi 160 σύμφωνα με τα γραφόμενα τους 176 άλογα νομίζω ενώ στην πραγματικότητα είναι 170-172 το πολύ.

Αντίστοιχα η λογική λέει ότι πιθανότατα το tsi 1.2 θα είναι γύρω στους 115-117 ίππους. Επομένως οι 20-25 ίπποι επιπλέον που υπόσχεται η ΑΒΤ είναι λογική αναβάθμιση για μοτέρ με τούρμπο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiros23    0

Μην το λαμβάνεις υπόψιν σου το περιοδικό. Οι ίδιοι είχαν βγάλει Scirocco tsi 160 σύμφωνα με τα γραφόμενα τους 176 άλογα νομίζω ενώ στην πραγματικότητα είναι 170-172 το πολύ.

Αντίστοιχα η λογική λέει ότι πιθανότατα το tsi 1.2 θα είναι γύρω στους 115-117 ίππους. Επομένως οι 20-25 ίπποι επιπλέον που υπόσχεται η ΑΒΤ είναι λογική αναβάθμιση για μοτέρ με τούρμπο.

και πάλι πολλά νομίζω και τα 115-117... απλά είναι το τούρμπο δηλαδή η ροπή που κάνουν την διαφορα σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό στα ίδια άλογα. το αυτοτριτη έχει επίσης δυναμομετρησει 141 άλογα το golf 122αρι, το scirocco 176 όπως είπες και το leon 1.8 189 άλογα από 160 που δηλώνεται!

Share this post


Link to post
Share on other sites
faidon    0

Ανακοινώθηκε η τιμή του Tuning Kit που προσφέρει η ABT για το Polo και ανέρχεται σε 1.490 ευρώ (+150 ευρώ για τοποθέτηση.) Δεδομένου ότι το Polo εργοστασιακά βγαίνει με 105 ps το kit αυτό με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου φτάνεi 140 ps.

Για του λόγου το αληθές δείτε την ΑΒΤ Hellas

Αναμένονται ακόμα το Kit της REVO και της MTΜ με τα αντίστοιχα Body Kits.Περισσότερες πληροφορίες σύντομα.

Φιλικά Νίκος

anakinothike k ts mtm.. 1.400 euro 143 hp k 22kila ropi

Share this post


Link to post
Share on other sites
fotisd    0

και πάλι πολλά νομίζω και τα 115-117... απλά είναι το τούρμπο δηλαδή η ροπή που κάνουν την διαφορα σε σχέση με έναν ατμοσφαιρικό στα ίδια άλογα. το αυτοτριτη έχει επίσης δυναμομετρησει 141 άλογα το golf 122αρι, το scirocco 176 όπως είπες και το leon 1.8 189 άλογα από 160 που δηλώνεται!

Παιδια μην τρελενεστε...παιζουν ρόλο και οι εξοτερικές συνθίκες.ζεστη κρυο υγρασια...

το golfaki μου που το μέτρισα και καλοκαιρι με 35βαθμους και χειμόνα με 10 και ειχα 11 ιππους διαφορά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
exo_polo    0

παντως παιδες πολυ θα θελα να δω κοντριδι polo 1.2 tsi dsg με πεζο ραλυ 120 μαμα (αν υπαρχει κανενα μαμα ακομη στον κοσμο).πορτα πορτα τα βλεπω και θα ειναι τρελη επιτυχια για το πολο καθως το αλλο ειναι μονο μια μηχανη και ενα καθησμα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
mpoukou22    72

παντως παιδες πολυ θα θελα να δω κοντριδι polo 1.2 tsi dsg με πεζο ραλυ 120 μαμα (αν υπαρχει κανενα μαμα ακομη στον κοσμο).πορτα πορτα τα βλεπω και θα ειναι τρελη επιτυχια για το πολο καθως το αλλο ειναι μονο μια μηχανη και ενα καθησμα!!

δεν εχουν καμια επαφη.αν ειναι το πολο μαμα.

και απο που το συμπαιρενεις οτι το ραλι ειναι μια μηχανη και ενα καθισμα?

δλδ το πολο τι ειναι.............?

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiros23    0

δεν εχουν καμια επαφη.αν ειναι το πολο μαμα.

και απο που το συμπαιρενεις οτι το ραλι ειναι μια μηχανη και ενα καθισμα?

δλδ το πολο τι ειναι.............?

ενταξει ρε Γιωργο φανταζομαι εννοει οτι οσο να ναι πιο παλιο αμαξι ειναι, σιγουρα δεν εχει κατασκευαστει με τα ιδια κριτηρια παρολο που ειναι αρκετα γρηγορο και το πολακι, αλλη προοπτικη η μια με ελαφρια κατασκευη δυνατα μοτερακια και απο οπου μπορουμε να γλιτωσουμε βαρος, μικρη παθητικη ασφαλεια σε αντιθεση με το αλλο που σωζει την κατασταση το τουρμπο κακα τα ψεματα γιατι τα εχει τα κιλακια του (200+ απο το ραλι; καπου εκει) αλλα σε εξοπλισμο και παθητικη ασφαλεια καμια σχεση πιστευω.

εσυ παντως με μαμα ραλι δε σε κοβω να εισαι και πολυ μακρια... εχεις ανοιξει με κανενα;

Share this post


Link to post
Share on other sites
mpoukou22    72

ενταξει ρε Γιωργο φανταζομαι εννοει οτι οσο να ναι πιο παλιο αμαξι ειναι, σιγουρα δεν εχει κατασκευαστει με τα ιδια κριτηρια παρολο που ειναι αρκετα γρηγορο και το πολακι, αλλη προοπτικη η μια με ελαφρια κατασκευη δυνατα μοτερακια και απο οπου μπορουμε να γλιτωσουμε βαρος, μικρη παθητικη ασφαλεια σε αντιθεση με το αλλο που σωζει την κατασταση το τουρμπο κακα τα ψεματα γιατι τα εχει τα κιλακια του (200+ απο το ραλι; καπου εκει) αλλα σε εξοπλισμο και παθητικη ασφαλεια καμια σχεση πιστευω.

εσυ παντως με μαμα ραλι δε σε κοβω να εισαι και πολυ μακρια... εχεις ανοιξει με κανενα;

ναι ρε Σπυρο αλλα και το δικο μας σιγα την παθητικη ασφαλεια που εχει....

και ομως καμια επαφη:

Share this post


Link to post
Share on other sites
spiros23    0

ναι ρε Σπυρο αλλα και το δικο μας σιγα την παθητικη ασφαλεια που εχει....

και ομως καμια επαφη:

μαρεσει παντως που εχεις ετοιμη απαντηση με βιντεακι :whistling: οντως καμια επαφη οποτε και τα 6R μια απ'τα ιδια :whistling:

για την ασφαλεια που ειπα το ελεγα μονο για τα καινουργια πολο οχι για τα δικα μας! τα δικα μας ειναι πιο τραγικα και απο ραλι εννοειται! :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
exo_polo    0

δεν εχουν καμια επαφη.αν ειναι το πολο μαμα.

και απο που το συμπαιρενεις οτι το ραλι ειναι μια μηχανη και ενα καθισμα?

δλδ το πολο τι ειναι.............?

ακομη και το 6n να συγκρινεις με ενα raly θα δεις οτι το πολο ειναι πολυ πιο αυτοκινητο και σαν ποιοτητα και σαν οτιδηποτε..εκτος απο το γκαζι !!καμια σχεση με σαξοραλοπου ειναι ακριβως 2 σιδερα ενα μοτερ και αντε δωσε γκαζι.αυτη ακριβως θα ηταν και η επιτυχια του καινουριου πολο..ενα αυτοκινητο 1200cc με ολες τις σημερινες ανεσεις και την ασφαλεια να πατησει ή απλως να κερδισει ενα αυτοκινητο που ειναι φτερο στον ανεμο και γενικα φτιαγμενο για φαναρι-φαναρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ακομη και το 6n να συγκρινεις με ενα raly θα δεις οτι το πολο ειναι πολυ πιο αυτοκινητο και σαν ποιοτητα και σαν οτιδηποτε..εκτος απο το γκαζι !!καμια σχεση με σαξοραλοπου ειναι ακριβως 2 σιδερα ενα μοτερ και αντε δωσε γκαζι.αυτη ακριβως θα ηταν και η επιτυχια του καινουριου πολο..ενα αυτοκινητο 1200cc με ολες τις σημερινες ανεσεις και την ασφαλεια να πατησει ή απλως να κερδισει ενα αυτοκινητο που ειναι φτερο στον ανεμο και γενικα φτιαγμενο για φαναρι-φαναρι.

εισαι λαθος φιλε μου...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×