Jump to content
jimpe

Polo Tsi - > 122Hp 21 Nm

Recommended Posts

...Στην κατηγορία των μικρών με κινητήρα 1.000 έως 1.200 κ.εκ., το Volkswagen Polo TSI παρουσιάζει τη μεγαλύτερη τιμή πραγματικής ιπποδύναμης σε σχέση με την εργοστασιακή. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,2 λίτρων του Polo απέδωσε 122 ίππους (από 105 που ανακοινώνει ο κατασκευαστής), ενώ και η ροπή του είναι κατά 21 Nm πιο αυξημένη.

Πηγή : http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38398_23640.asp

Τα σχόλια δικά σας...

Edit: Αν μπορεί κάποιος admin ας διορθώσει τον τίτλο του topic να βάλει ένα '+' ή 196Nm στη ροπή. Ευχαριστώ!!

Edited by dimitris.cs
Link to comment
Share on other sites

αυτο ηταν γεγονος οτι θα συμβει το πολακι να κοντραρει στα ισια το 122αρι λογω βαρους !!!!

Που να δεις οτι κ με προγραμμα abt το πολακι σηκωνει 140 αλογα !!!!!!

Ωρε γλεντιαααααα

Link to comment
Share on other sites

Με την διαφορά ότι κανένα VW υπερτροφοδοτούμενο δεν είναι όσα άλογα λέει η VW για να μπορούν να περνάν τα ISO και να διατίθενται στις αγορές. Τι εννοώ. Οι 1.4 TSI κινητήρες VAG με 120 ps στο δυναμόμετρο αποδίδουν 140 ps, οι 1.4 TSI κινητήρες VAG με 160 ps στο δυναμόμετρο αποδίδουν 180 ps. Αναμενόμενο λοιπόν και το Polaki να γράψει 120. Βάλε πάνω και το chip tuning της ΑΒΤ 150 ps στο χαλαρό και τα λέγαμε! machinegun.gif

Link to comment
Share on other sites

Με την διαφορά ότι κανένα VW υπερτροφοδοτούμενο δεν είναι όσα άλογα λέει η VW για να μπορούν να περνάν τα ISO και να διατίθενται στις αγορές. Τι εννοώ. Οι 1.4 TSI κινητήρες VAG με 120 ps στο δυναμόμετρο αποδίδουν 140 ps, οι 1.4 TSI κινητήρες VAG με 160 ps στο δυναμόμετρο αποδίδουν 180 ps. Αναμενόμενο λοιπόν και το Polaki να γράψει 120. Βάλε πάνω και το chip tuning της ΑΒΤ 150 ps στο χαλαρό και τα λέγαμε! machinegun.gif

αν δε δω δυναμομετρησεις ιδιοκτητων εγω δεν πιστευω τιποτα! το παρακολουθω κ εγω αυτο το οτοτριτη αλλα πολυ οτι να ναι μου φαινεται χαριζει αλογα παρτε κοσμε ειναι. παραδειγμα του πατερα μου το αμαξι που το βγαζει +30 αλογα! (λεον 1.8tsi) ακου 30 αλογα... popeye.gif

μη τα πιστευετε τοσο ευκολα, δε λεω που δε μπορει να βγει στο δυναμομετρο καποια αλογα επιπλεον η και λιγοτερα, αλλα οχι και τοσο μεγαλη η διαφορα!

και επισης με το προγραμμα παλι 140 ας πουμε θα παει δε σημαινει οτι επειδη το 105 μπορει να ειναι 122 τοτε και το 140 (που δινει για το προγραμμα) θα ειναι 160! λιγο λογικη 1200 κυβικα ειναι και καλα και καλα να λεμε για τη δυναμη του και για τα 140 που θα μας δωσει τοσο ευκολα (και τοσο πιεσμενο βεβαιως βεβαιως)

Link to comment
Share on other sites

παιδια μια ερωτηση στους εμπειρους οδηγους εδω... Εχω το πολακι 105 Tsi.

Ωραια, παω στην Abt και δινω 1600 ευρώ και του βαζω το πραγραμμα και παει εστω 140hp και 220 ροπή. Πετάει το αμάξι, λογικα παει σαν διάολος.

Όμως είμαι οκ? το παιρνω και φευγω? λαστιχα οτι νουμερο φοραει? ζαντα η ίδια? και το κυριοτερο, φρένα?

Link to comment
Share on other sites

παιδια μια ερωτηση στους εμπειρους οδηγους εδω... Εχω το πολακι 105 Tsi.

Ωραια, παω στην Abt και δινω 1600 ευρώ και του βαζω το πραγραμμα και παει εστω 140hp και 220 ροπή. Πετάει το αμάξι, λογικα παει σαν διάολος.

Όμως είμαι οκ? το παιρνω και φευγω? λαστιχα οτι νουμερο φοραει? ζαντα η ίδια? και το κυριοτερο, φρένα?

για την abt δεν ξερω αν η τιμη ειναι μονο για προγραμμα,παντως αν πας mtm νομιζω σ δινει και πακετο με φρενα (πληρωνοντας βεβαια κατι παραπανω)...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι μόλις 19 χρονών και νέος οδηγός. Τι είναι αυτό το πρόγραμμα που ακούω και ανεβάζει τα άλογα? Επιβαρύνει αυτό τον κινητήρα? Θα βγάζει ζημιές πιο εύκολα? Αν γίνει αυτό το πρόγραμμα ισχύει η εγγύηση? Γενικά πείτε κάποια περισσότερα πράγματα να ξέρουμε οι νέοι. Αν και να σας πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει και τόσο να ανεβάσω τα άλογα στο πολακι που σκοπεύω να πάρω τα θεωρώ υπέρ αρκετά. Αλλά να ξέρουμε ρε παιδί μου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι μόλις 19 χρονών και νέος οδηγός. Τι είναι αυτό το πρόγραμμα που ακούω και ανεβάζει τα άλογα? Επιβαρύνει αυτό τον κινητήρα? Θα βγάζει ζημιές πιο εύκολα? Αν γίνει αυτό το πρόγραμμα ισχύει η εγγύηση? Γενικά πείτε κάποια περισσότερα πράγματα να ξέρουμε οι νέοι. Αν και να σας πω την αλήθεια δεν με ενδιαφέρει και τόσο να ανεβάσω τα άλογα στο πολακι που σκοπεύω να πάρω τα θεωρώ υπέρ αρκετά. Αλλά να ξέρουμε ρε παιδί μου.

Αρχικά βεβαιώσου ότι μπορείς να οδηγήσεις το αμάξι σου ως έχει. Όταν νιώσεις ότι τα άλογα του δεν είναι αρκετά και ότι μπορείς να κουμπαντάρεις το κάρο σου κ να το κάνεις ό,τι θες εσύ και όχι αυτό,το ξανασκέφτεσαι. Το πρόγραμμα είναι μια χαρτογράφηση του εγκεφάλου. Συνήθως η εγγύηση της VW δεν ισχύει αλλά έχεις μια εγγύηση από τον εκάστοτε βελτιωτή. Τέλος, όσο πειράζεις το αμάξι σου σίγουρα αλλάζουν πολλά από όταν είναι εργοστασιακό. Κατανάλωση, φθορές θα έχουν σημαντική διαφοροποίηση...

παιδια μια ερωτηση στους εμπειρους οδηγους εδω... Εχω το πολακι 105 Tsi.

Ωραια, παω στην Abt και δινω 1600 ευρώ και του βαζω το πραγραμμα και παει εστω 140hp και 220 ροπή. Πετάει το αμάξι, λογικα παει σαν διάολος.

Όμως είμαι οκ? το παιρνω και φευγω? λαστιχα οτι νουμερο φοραει? ζαντα η ίδια? και το κυριοτερο, φρένα?

Να είσαι σίγουρος ότι δε θα πατάει καλά αν δεν έχεις τα 16" ζαντολάστιχα και σίγουρα θα χρειαστείς φρένα κάπου στην πορία να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... Η εύκολη λύση για τα φρένα είναι τα σωληνάκια υψηλής τα οποία θα έχουν αισθητή βελτίωση στο φρενάρισμα όχι όμως τη βέλτιστη.

Φιλικά Νίκος.

Link to comment
Share on other sites

Και το γκολφ το 122 το ελεγαν 140 στο ιδιο περιοδικο αλλα η 1η δυναμομετρηση μου ελεγε 127-128..

Τωρα εγω ποιον να πιστεψω τα ματια μου ή τα λογια απο τα περιοδικα?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το autotriti δε το πιστευω,αν κ θα με συνεφερε πολυ ναναι ετσι γιατι θελω να παρω tsi,ομως αν ηταν 120 γιατι να μη το λενε?στη γερμανια δεν ισχυει πλεον φορολογια με ιππους!Οποτε αυτα ειναι μπουρδες,κ φυσικα μια δυναμομετρηση εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες οπως οι ατμοσφαιρικες συνθηκες,πυκνοτητα αερα κλπ,οποτε λογικο ειναι να υπαρχει αποκλιση απο την αλλη χωρα που μετρανε!

Link to comment
Share on other sites

Με την διαφορά ότι κανένα VW υπερτροφοδοτούμενο δεν είναι όσα άλογα λέει η VW για να μπορούν να περνάν τα ISO και να διατίθενται στις αγορές. Τι εννοώ. Οι 1.4 TSI κινητήρες VAG με 120 ps στο δυναμόμετρο αποδίδουν 140 ps, οι 1.4 TSI κινητήρες VAG με 160 ps στο δυναμόμετρο αποδίδουν 180 ps. Αναμενόμενο λοιπόν και το Polaki να γράψει 120. Βάλε πάνω και το chip tuning της ΑΒΤ 150 ps στο χαλαρό και τα λέγαμε! machinegun.gif

Εγω παντως το autotriti δε το πιστευω,αν κ θα με συνεφερε πολυ ναναι ετσι γιατι θελω να παρω tsi,ομως αν ηταν 120 γιατι να μη το λενε?στη γερμανια δεν ισχυει πλεον φορολογια με ιππους!Οποτε αυτα ειναι μπουρδες,κ φυσικα μια δυναμομετρηση εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες οπως οι ατμοσφαιρικες συνθηκες,πυκνοτητα αερα κλπ,οποτε λογικο ειναι να υπαρχει αποκλιση απο την αλλη χωρα που μετρανε!

Link to comment
Share on other sites

Στο Βρετανικό forum των Skodaκηδων βρήκα δημοσιευμένη αυτή τη δυναμομέτρηση η οποία είναι απο Πολωνό κάτοχο Skoda Yeti 1.2. H μονάδα μέτρησης ΚΜ (Kon Moc) αντιστοιχεί με τα γνωστά HP (Horse Power).

yetismall.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο Βρετανικό forum των Skodaκηδων βρήκα δημοσιευμένη αυτή τη δυναμομέτρηση η οποία είναι απο Πολωνό κάτοχο Skoda Yeti 1.2. H μονάδα μέτρησης ΚΜ (Kon Moc) αντιστοιχεί με τα γνωστά HP (Horse Power).

yetismall.jpg

γιατι δεν βγαινει ολοκληρο το διαγραμμα? υποπτον...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.