Jump to content
anestis

Κατηφορα Και Λαδια

Recommended Posts

μηπως ξερει κανεις να μου πει γιατι οταν ξεκιναω σε μια ελφρια κατηφορα βλεπω στο καθρεπη μου ενα μικρο συνεφο καπνου? γιατι οχι στη ανηφορα η στο ισιαδι? γιατι τοτε καιω το πιο που λαδι?

Link to comment
Share on other sites

μου ειπαν τσιμουχακια η οδηγοι βαλβιδων,τα αλλαξα λοιπον αλλα η μπουφλα πισω μπουφλα, και η "καταναλωση λαδιου" αν και μειωμενη υπαρχει ακομα αρκετη. τι μπορει να παιζει καμια ιδεα?

Link to comment
Share on other sites

Ειναι φυσιολογικο να σου βγαζει ντουμανι οταν εχει κλιση ο δρομος...Ολα τα τουρμπο το κανουν λογω των κατακαθησεων των λαδιων στην τουρμπινα...Αλλοι λενε για αλλο λογο...Παντως ολα το κανουν!

Link to comment
Share on other sites

εχω 165000 ειχα καταναλωση λαδιου περιπου 1λιτρο στα 1000χλμ τωρα μειωθηκε στις πρωτες μου μετρησεις στα 300ml στα χιλια και φιλε Karaman καλα θυμασε δεν ειναι turbo εινα 1.4 16v 75ps μαμα. κατεβασα κεφαλαρι αλαχθηκαν τσιμουχακια {ηταν σε καλη κατασταση τελικα} και οδγοι βαλβιδων. Ο μαστορης εκρινε οτι δεν χρειαζετε να αλλαξουμε ελλατηρια στα πιστονια γιατι η συμπιεση που μετρησε ηταν πολυ καλη

Link to comment
Share on other sites

εχω 165000 ειχα καταναλωση λαδιου περιπου 1λιτρο στα 1000χλμ τωρα μειωθηκε στις πρωτες μου μετρησεις στα 300ml στα χιλια και φιλε Karaman καλα θυμασε δεν ειναι turbo εινα 1.4 16v 75ps μαμα. κατεβασα κεφαλαρι αλαχθηκαν τσιμουχακια {ηταν σε καλη κατασταση τελικα} και οδγοι βαλβιδων. Ο μαστορης εκρινε οτι δεν χρειαζετε να αλλαξουμε ελλατηρια στα πιστονια γιατι η συμπιεση που μετρησε ηταν πολυ καλη

Αν δεν χρειάζεται αλλαγη ελατηρίων τοτε γιατι καιει λαδια.

Το αυτοκίνητο θελει ανοιγμα του κινητήρα μέτρημα κυλίνδρων και υποχρεωτικά αλλαγή ελατηρίων.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν με πειραζει να καιει λαδια το αυτοκινητο αλλα σε λογικα πλαισια.ποτε δεν αφηνω να αναψει το λαμπακι. ουτε καν ξερω πως ειναι αυτο παντα το ελεγχω μια η δυο φορες την εβομαδα και συμπληρωνω.Ομως ας πουμε οτι αυτη την στιγμη το τσεκαρω ειναι οκ και φευγω.σε μια διαδομη πολης δεκα λεπτων κατεβενω μια κατηφορα και ντουμανιαζει. παρκαρω αφηνω 15-20 λεπτα να κατσουν τα λαδια στο καρτερ τσεκαρω και η σταθμη ειναι 100 ml πιο κατω απο πριν.και εδω στην Καβαλα ειμαστε μονο ανηφορες και κατηφορες.οσο για την πρωτη μετρηση με 300 καταναλωση ηταν χωρις πιεση στο αυτοκινητο.σαν στρωσιμο.αν αρχισω και το παταω τι γινεται? παιζει να ειναι καμια αντλια λαδιου? δεν την εχω αλλαξει ποτε!

Link to comment
Share on other sites

Τσιμουχακια οδηγοι βαλβιδων φλατζα 4 ωστηρια 4 λιτρα λαδι στεγανποιηση καρτερ αλλαγη καδου αναθυμιασεων ολα μαζι 450 ευρα.σημερα προσεξα και κατι αλλο. οταν κατεβενω την κατηφορα με νεκρα δεν βγαζει καθολου καπνα!!!

Link to comment
Share on other sites

Φοραω mobil 10-40 ημισυνθετικα εχεις να προτεινεις κατι? ο μηχανικος που το εφτιαξε επιμενει να βαλω OMV. Eσυ τι λες να εβαζα καποιο φουλ συνθετικο?

Link to comment
Share on other sites

Πριν επεμβω στο κεφαλαρι δοκιμασα τα MOBIL1 esp 5-30 ειχα δει τοτε μια διαφορα στην καταναλωση αρχικα στο μισο δλδ απο 1lt στα 500ml μετα ομως επιστρεψαμε στα ιδια και ετσι αποφασισα να το φτιαξω.Ο φιλος ομως ο Joop μου ειπε καποτε οτι αυτα ειναι εκτος της προδιαγραφης το κινητηρα. Tι λες να βαλω MOBIL 1 0-40 ή CASTROL 5-40? 5-50 εδω Καβαλα δεν μπορεσα να βρω.

Link to comment
Share on other sites

castrol ειναι το καλυτερο γ το τουτου σου αλλα οπως ειπε κ ο φιλος ποιο χοντρα λαδια κ απαραιτητος ελατηρια θα σταματησουν ολα...κ μετα τα ελατηρια ενα καλο στρωσημο στα καινουργια κ τελος

Link to comment
Share on other sites

Το 30αρι ειναι πολυ ψιλο, και δεν κανει για το μοτερ σου. και 0-40 ή 5-40 να βαλεις δεν αλαζεις κατι γιατι οταν ζεσταθει το μοτερ σου παλι εχεις ενα λαδι που συμπερηφερετε σαν 40αρι οπως το 10-40, για αυτο σου ειπα για 5-50 το οποιο στην κρυα εκκινηση δεν θα εχεις προβλημα με τις βαλβιδες σου που ρυθμιζονται υδραλικα και σε ψιλες θερμοκρασιες θα εχεις ενα 50αρι λαδι που ισως περναει ποιο δυσκολα απο τα ελατηρια (αν απο εκει περναει λαδι)...ολα αυτα θεωριες ετσι???

Απο την αλλη να αλαξεις μαρκα θελεις πολυ χρονο για να δεις ποιο ειναι το καταληλο λαδι, γιατι δεν θα δοκιμαζεις λαδια καθε 1000χιλιομετρα...

Λοιπον! τα παρειγγιλα και θα τα δοκμασω θα εχετε νεα μου.ευχαριστω παιδια για την βοηθεια.

Link to comment
Share on other sites

Δουλεια πολυ το αμαξι πολυ καιρο στο συνεργειο,τα λαδια αργησαν να ερθουν{με χελωνα απο Αγγλια} αυτη τη εβδομαδα βαζω τα 5-50 της Mobil και βλεπουμε.Μηπως φιλε Karaman μπορεις να μου πεις οταν αναψει το λαμπακι ποσο λαδι λειπει απο το μοτορι?

Link to comment
Share on other sites

Δςν αφησα ποτε να αναψει το λαμπακι. δεν ξερω αν λειτουργει κιολας και φοβαμαι να το δοκιμασω αλλα ηθελα να το ξερω αυτο προς γνωσιν και συμορφωσιν.Παντως οταν παω Θεσσαλονικη πρωτα συμπληρωνω και μετα παω οσο παει. Σε ελαφρια κατηφορα ειδα 190 περιπου 3 μερες πριν. Anyway σε ευχαριστω παντως για την βοηθεια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.