Volkswagen Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Αγαπητά - σεβαστά μέλη του Club.Σε 2 περιπτώσεις η αρχική εκκίνηση του αυτοκινήτου δεν πραγματοποιήθηκε με την 1η προσπάθεια αλλά με την 2η.Τα δε καυσαέρια του κινητήρα είχαν την έντονη μυρωδιά βουτανίου (γκαζιού).Το όχημα ειναι βενζινοκίνητο.Είναι θέμα ακατάλληλου καυσίμου?Σας έχει τύχει κάτι το παρόμοιο?Ευχαρίστω εκ τον προτέρω για οποιαδήποτε απάντηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwpolo2002 Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 δες λιγο το θεμα που εχω ανοιξει και εγω με το ονομα provlima pou den fenete! εκτος απο ολα τα αλλα που χω ναι το χω και αυτο το αμαξι μου οχι παντα βεβαια καποιες φορες περνεις μπροσ με τη δευτερη φορα καικαποιες για να παρει με τη πρωτη παιρνει μονο με γκαζι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen Posted May 27, 2010 Author Report Share Posted May 27, 2010 Τελικά δεν μας χορηγούν βενζίνη καθαρο (H2O).Βγάζοντας το φίλτρο καυσίμου δεν έβγαζε καύσιμο αλλά καθαρό νερό.Πήγα για κάρτα καυσαερίων και με όλα αυτά αντί για 10,00Ε έδωσα 65,00Ε.Και την όλη ζημιά την καταλαβαίνεις απο ένα βουβό θόρυβο ακριβώς κάτω απο το ρεζερβουάρ.Το φίλτρο λόγω της λανθασμένης πίεσης δεν αντλεί καύσιμο σωστά και προκαλείται ο θόρυβος.Τα βενζινάδικα σιγά-σιγά θα παίζουν το ρόλο της ρώσικης ρουλέτας για τα οχήματα μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 (edited) ¶στα να πάνε φίλε μου. Πράγματι αν δεν έχεις κάνα μπάρμπα ή γνωστό ώστε να ξέρεις τι βάζεις δυστυχώς κάποια στιγμή θα την φας. Εγώ παλιότερα την είχα φάει σ' ένα Fiat Punto του '95 και αναγκάστηκα να αλλάξω αντλία βενζίνης. Είναι όλοι τους καθίκια, είτε οι πρατηριούχοι, είτε αυτοί με τα βυτία. Γιατί πολλές φορές δε νοθεύει ο πρατηριούχος αλλά το βυτίο! Edited May 28, 2010 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosmpl Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 (edited) Άστα να πάνε φίλε μου. Πράγματι αν δεν έχεις κάνα μπάρμπα ή γνωστό ώστε να ξέρεις τι βάζεις δυστυχώς κάποια στιγμή θα την φας. Εγώ παλιότερα την είχα φάει σ' ένα Fiat Punto του '95 και αναγκάστηκα να αλλάξω αντλία βενζίνης. Είναι όλοι τους καθίκια, είτε οι πρατηριούχοι, είτε αυτοί με τα βυτία. Γιατί πολλές φορές δε νοθεύει ο πρατηριούχος αλλά το βυτίο! Παιδες εγω μενω σε μικρη κοινωνια,σχετικα κλειστη,κ εχω διαπιστωσει οτι στα 5 βενζιναδικα τα 3 κλεβουν. Το θεμα ειναι οτι το 4ο κ το 5ο ειναι πανακριβα. το 1ο που κλεβει ειναι επισης ακριβο (το πιο ακριβο) κ το αλλο που ειναι το πιο φθηνο,κλεβει κ αυτο.. Το θεμα ειναι οτι εκτος απο τους μετρητες,εχουν χαλια βενζινη,κ το βλεπεις στο τραβηγμα του αυτοκινητου,καθως κ την καταναλωση την οποια μετραω με λιτρα/χλμ που κανω,οποτε δε πεφτω εξω,κ η οποια καταναλωση φτανει πολυ παραπανω απο τα φυσιολογικα του αυτοκινητου (toyota aygo κ με γεμισματα σε συγκεκριμενο πρατηριο να βγαζει μεση καταναλωση 8-10 λιτρα,που δε καιει ουτε 6 αυτο το αμαξι στην επαρχια..) Γιαυτο λοιπον να μετρατε καναλωση,αυτη τα δινει ολα... αλλα επιστημονικα,οχι που ακουω τον ενα να μου λεει οτι του κραταει 10 μερες το ντεποζιτο,τον αλλο στα ποσα χλμ επεσε η 1η γραμμη κ τον αλλο οτι τουγραψε ο μετρητης τοσα.ετσι δε γινεται δουλεια. Edited May 28, 2010 by nikosmpl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf 5 Plus Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 (edited) Οταν εβαλα φθηνη βενζινη με το που ξεκιναω αναβει το epc και μετα απο 1 χιλιομετρο το check Edited November 7, 2019 by japan union Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...