Jump to content
Angelos1981

Περίεργο Πρόβλημα Με Κλείδωμα Και Ηλεκτρικά Σε Golf Mkiv 2.4

Recommended Posts

Πρίν καμιά ώρα οδηγούσα το Golf μου (MkIV 1.4 του 2002) πηγαίνοντας σούπερ μάρκετ. Παρκάρω και όπως πάντα πατάω το κουμπί του κλειδώματος στο κλειδί. Από εκεί και μετά αρχίζουν τα περίεργα: Το αυτοκίνητα δεν κλειδώνει. Ξαναπατάω το κουμπί, το ledάκι ανάβει, το αυτοκίνητο πάλι τίποτα. Υποθέτω ότι αδειάζει η μπαταρία του κλειδιού και κλειδώνω χειροκίνητα. Μετά από ένα τέταρτο πάω στο αυτοκίνητο για να γυρίσω σπίτι. Ανοίγω με το κλειδί την πόρτα του οδηγού. Ανοίγουν και οι υπόλοιπες. Πάω να ανοίξω το πορτ-παγκάζ και είναι ακόμη κλειδωμένο. Το ανοίγω και αυτό με το κλειδί. Στο δρόμο για το σπίτι πάω να ανοίξω παράθυρο. Δεν λειτουργούσε κανένα, ούτε από τα χειριστήρια του οδηγού ούτε από καμίας πόρτας (4θυρο). Ωστόσο τα κουμπιά κλειδώματος-ξεκλειδώματος στην πόρτα του οδηγού λειτουργούσαν. Για να μη τα πολυλογώ ανοίγω τις πόρτες και δεν το καταλαβαίνει. Βγάζω το κλειδί από την μίζα και δεν ανάβει η πλαφονιέρα. Όμως το στερεοφωνικό κλείνει. Κλειδώνω με το κλειδί και δεν αναβοσβήνει το ledάκι στην πόρτα του οδηγού. Τα ίδια και με το δεύτερο κλειδί. Σίγουρα το πάω αντιπροσωπεία την Δευτέρα, απλά μήπως έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας άνεσης μήπως?

Link to comment
Share on other sites

Πρίν καμιά ώρα οδηγούσα το Golf μου (MkIV 1.4 του 2002) πηγαίνοντας σούπερ μάρκετ. Παρκάρω και όπως πάντα πατάω το κουμπί του κλειδώματος στο κλειδί. Από εκεί και μετά αρχίζουν τα περίεργα: Το αυτοκίνητα δεν κλειδώνει. Ξαναπατάω το κουμπί, το ledάκι ανάβει, το αυτοκίνητο πάλι τίποτα. Υποθέτω ότι αδειάζει η μπαταρία του κλειδιού και κλειδώνω χειροκίνητα. Μετά από ένα τέταρτο πάω στο αυτοκίνητο για να γυρίσω σπίτι. Ανοίγω με το κλειδί την πόρτα του οδηγού. Ανοίγουν και οι υπόλοιπες. Πάω να ανοίξω το πορτ-παγκάζ και είναι ακόμη κλειδωμένο. Το ανοίγω και αυτό με το κλειδί. Στο δρόμο για το σπίτι πάω να ανοίξω παράθυρο. Δεν λειτουργούσε κανένα, ούτε από τα χειριστήρια του οδηγού ούτε από καμίας πόρτας (4θυρο). Ωστόσο τα κουμπιά κλειδώματος-ξεκλειδώματος στην πόρτα του οδηγού λειτουργούσαν. Για να μη τα πολυλογώ ανοίγω τις πόρτες και δεν το καταλαβαίνει. Βγάζω το κλειδί από την μίζα και δεν ανάβει η πλαφονιέρα. Όμως το στερεοφωνικό κλείνει. Κλειδώνω με το κλειδί και δεν αναβοσβήνει το ledάκι στην πόρτα του οδηγού. Τα ίδια και με το δεύτερο κλειδί. Σίγουρα το πάω αντιπροσωπεία την Δευτέρα, απλά μήπως έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας άνεσης μήπως?

Είναι κατά 99% ο εγκέφαλος που βρίσκεται στην πόρτα του οδηγού (χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω είναι αυτός που λές, αισθητήρας άνεσης comfort control module ή κάπως έτσι). Πήγαινέ το σίγουρα να σου πουν τι φταίει, αν σου πουν όντως αυτό, θα σου ζητήσουν αρκετά χρήματα. Αν πιάνουν τα χέρια σου και έχεις κολλητήρι μπορείς να το φτιάξεις τσάμπα και μόνος σου, αφού το πρόβλημα οφείλεται σε αστοχία υλικού στις ενώσεις των ηλεκτρικών επαφών, οι οποίες σπάνε από τις μεταβολές της θερμοκρασίας. Το θέμα είναι η πρόσβαση σε αυτήν την πλακέτα. Θέλει λύσιμο ο αφαλός της πόρτας, βγάλσιμο της σιδερένιας κονσόλας που βρίσκεται μέσα από το πλαστικό πλαίσιο της πόρτας, καθώς και λύσιμο του γρύλου του παραθύρου, το οποίο παράθυρο, είτε μπορείς να το στερεώσεις με ταινίες σε κλειστή θέση και με πολύ προσοχή, ή να το βγάλεις και αυτό τελείως. Επίσης δύσκολο είναι το άνοιγμα της πλακέτας ώστε να αποκτήσεις πρόσβαση στις προς επισκευή επαφές. Φυσικά υπάρχει αναλυτικός οδηγός με φωτογραφίες αν θες μέσω vwvortex. Επίσης μεταχειριμένη τέτοια πλακέτα μπορείς να βρεεις με περίπου 50 - 60 ευρώ, αλλά θέλει προσοχή να είναι από golf γιατί αλλιώς θέλει πατέντα στο πιάσιμο του συρματόσκοινου του χερουλιού της πόρτας. Να ξέρεις αν πας για μεταχειρισμένη πλακέτα, ότι αυτές μετά το 2002 υποτίθεται ότι δεν έχουν παρόμοια προβλήματα με αστοχία υλικού.

Πάντως σιγουρέψου πρώτα από κάποια αντιπροσωπεία ότι είναι όντως αυτό, πριν αρχίσεις να ξηλώνεις... Αν θες πες μου με πμ για το λινκ με τις φωτος

Link to comment
Share on other sites

Πρίν καμιά ώρα οδηγούσα το Golf μου (MkIV 1.4 του 2002) πηγαίνοντας σούπερ μάρκετ. Παρκάρω και όπως πάντα πατάω το κουμπί του κλειδώματος στο κλειδί. Από εκεί και μετά αρχίζουν τα περίεργα: Το αυτοκίνητα δεν κλειδώνει. Ξαναπατάω το κουμπί, το ledάκι ανάβει, το αυτοκίνητο πάλι τίποτα. Υποθέτω ότι αδειάζει η μπαταρία του κλειδιού και κλειδώνω χειροκίνητα. Μετά από ένα τέταρτο πάω στο αυτοκίνητο για να γυρίσω σπίτι. Ανοίγω με το κλειδί την πόρτα του οδηγού. Ανοίγουν και οι υπόλοιπες. Πάω να ανοίξω το πορτ-παγκάζ και είναι ακόμη κλειδωμένο. Το ανοίγω και αυτό με το κλειδί. Στο δρόμο για το σπίτι πάω να ανοίξω παράθυρο. Δεν λειτουργούσε κανένα, ούτε από τα χειριστήρια του οδηγού ούτε από καμίας πόρτας (4θυρο). Ωστόσο τα κουμπιά κλειδώματος-ξεκλειδώματος στην πόρτα του οδηγού λειτουργούσαν. Για να μη τα πολυλογώ ανοίγω τις πόρτες και δεν το καταλαβαίνει. Βγάζω το κλειδί από την μίζα και δεν ανάβει η πλαφονιέρα. Όμως το στερεοφωνικό κλείνει. Κλειδώνω με το κλειδί και δεν αναβοσβήνει το ledάκι στην πόρτα του οδηγού. Τα ίδια και με το δεύτερο κλειδί. Σίγουρα το πάω αντιπροσωπεία την Δευτέρα, απλά μήπως έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει? Αισθητήρας άνεσης μήπως?

Τα προβλήματα εμφανίζονται μόνο στο κρύο και την υγρασία ή ακόμη και όταν είναι ζεστός ο καιρός?

Σε αντίστοιχο άνοιγμα της πλακέτας του εγκεφάλου που έκανα, ήταν τίγκα στο κερί και ήταν δύσκολο να δουλέψω με το κολλητήρι.

Αν πάντως πας αντιπροσωπεία κράτησέ μας ενήμερους για το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο με διαφορετικές φυσικά εναλλαγές.Δεν άναβε η πλαφονιέρα, δεν λειτουργούσαν παράθυρα, δεν μου έδειχνε ανοιχτή πόρτα ή μου έδειχνε μόνιμα ανοιχτή κλπ κλπ κλπ.

Καμένη ασφάλεια.Σε μένα τουλάχιστον.Σε Golf IV.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από ψάξιμο βρήκα στο vwvortex(http://forums.motivemag.com/zerothread?id=4366059) ότι ευτυχώς πρέπει να ευθύνεται κάποια ασφάλεια. Συγκεκριμένα η 14 ή η 38 ή κάποια C, η οποία δεν πρέπει να βρίσκεται μαζί με τις άλλες αλλά πάνω από τα πεντάλ (απ'όσο μπόρεσα να καταλάβω). Περισσότερα αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά χθες πήγα στην αντιπροσωπεία. Μετά από δοκιμές διαπιστώθηκε ότι η ασφάλεια 14 ήταν καμένη. Αντικαταστάθηκε και μόλις πήγαμε να την δοκιμάσουμε ξανακάηκε. Έλεγξε ο ηλεκτρολόγος τα καλώδια που συνδέουν την πόρτα του οδηγού με το αυτοκίνητο, δεν βρήκε φθορά και ξανάλλαξε την ασφάλεια. Αυτή τη φορά φάνηκαν να πηγαίνουν όλα καλά. Δυστυχώς το βράδυ μόλις πάρκαρα και έβγαζα το κλειδί από την μίζα, πήγε να ανάψει ο εσωτερικός φωτισμός και ξανακάηκε η ασφάλεια. ¶ρα υπάρχει κάπου βραχυκύκλωμα! Σήμερα το πρωί ξαναπήγα και άρχισε το ξήλωμα. Πρώτα η πόρτα του οδηγού. Καλώδια, πλακέτα, όλα καλά. Επειδή όμως το ξεκίνησαν αργά θα το συνεχίσουν αύριο. Ακολουθούν εσωτερικά φώτα και τιμόνι. ¶ντε, περαστικά μας. Να δούμε πόσο θα βγει η λυπητερή…

Edited by Angelos1981
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν βάζεις μία μεγαλύτερη ασφάλεια.Από ότι θυμάμαι σε μένα είχε 10αρα και επειδή και σε μένα ξανακάηκε έβαλα νομίζω 15άρα και εδώ και κάποιους μήνες όλα καλά.Θα δω αύριο και θα σου πώ ακριβώς την αντίσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το να αντικαθίσταται η ασφάλεια με άλλη μεγαλύτερη, δεν το βρίσκω και τόσο ασφαλές. Ο λόγος ύπαρξης της είναι να εμποδίζει να περάσει σε ένα κύκλωμα ρεύμα μεγαλύτερης τάσης-έντασης από αυτή που αντέχει. Αλλάζοντας την με μεγαλύτερη μπορεί να προκαλέσεις πρόβλημα στα υπόλοιπα στοιχεία του κυκλώματος. Στην περίπτωση μου η βλάβη εντοπίστηκε. Είχαν φθαρεί-κοπεί τα καλώδια που συνδέουν πορτ-μπαγκάζ-αυτοκίνητο μέσα στην λαστιχένια φυσούνα με αποτέλεσμα να βραχυκυκλώνουν. Συνολικά κόστος 60¤ και κέρδος η καινούρια πλαφονιέρα μιας και την παλιά την έσπασαν πηγαίνοντας να την βγάλουν για να την ελέγξουν (δεν φταίνε αυτοί. Το πλαστικό λόγω παλαιότητας είχε γίνει τελείως άκαμπτο).

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση αυτά που αναφέρεις για τα καλώδια αλλά για μένα δεν έχεουν καμία σχέση με το πρόβλημα που ανέφερες στην αρχή.Δεν σχετίζονται τα υπόλοιπα προβλήματα με τα καλώδια του πορτ παγκάζ.Το πιο πιθανό είναι και οι ίδιοι να σου έβαλαν μια μεγαλύτερη ασφάλεια κιόλας.όπως και να χει πάντως αφού το θέμα τακτοποίηθηκε όλα ο.κ. Εγώ όπως και να χει, έβαλα μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.