Jump to content
decadance

Provlima Se Corolla

Recommended Posts

...να συμπηρωσω και οτι οσες φορες σου κανει απιστιες παντα την συγχωρεις και για καποιο λογο παλι την γουσταρεις.!!! Και οπιος σου την κακολογησει μαλλον δεν εχει πεσει στο κρεβατι μαζι της!!!!!!!! 8):excl:

respect εγραψες φιλε worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

οκ απλα επειδη δεν εσβησα κανενος ποστ δε θελω να μου ζητησει κανεις τα ρεστα

(ξερω γιατι το αναφερω εχω τους λογους μου)

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας και τα δύο αυτοκίνητα στην κατοχή μου έχω να κάνω την εξής παρομοίωση η οποία μου φαίνεται αρκετά κοντά στην πραγματικότητα:

Το AURIS μπορείς να το παρομοιάσεις με την κοπέλα που παντρεύεσαι να κάνεις σπίτι. Είναι νοικοκυρά, σε έχει πάντα άψογο, δεν σου χαλάει ποτέ το χατήρι και ξέρεις ότι θα γεράσεις εάν θέλεις μαζί της.

Το GOLF είναι από την άλλη πλευρά η γκόμενα που βλέπεις στον δρόμο και θέλεις να πας στο κρεββάτι μαζί της όσο τίποτε. Θα σου αφήσει ένα τεράστιο χαμόγελό μόλις βρεθείς μαζί της αλλά εάν στραβώσει μαζί σου θα σε αφήσει στα κρύα του λουτρού χωρίς δεύτερη κουβέντα.

XAOOXAOXAO....αψογη παρομοιωση!Αν και δεν εχω γνωμη επι του θεματος!

Link to comment
Share on other sites

κριμα που πηρες τοαγοουρι αντι του golf

μιλαμε για 5 κλικ επανω το golf

τουλαχιστον επρεπε να το οδηγησεις πριν παρεις τον ιαπωνα.

σε λυπαμαι γιατι ξερω πολλους με αουρις καιολοι εχουν τρομερα προβληματα και το αμαξι ειναι καθε 3 μηνες συνεργειο.

σου ευχομαι να αποκτησεις γρηγορα ενα golf και να μην πεσεις ξανα στο μαρκετινγκ της toyota. αι προσεχε με το γκαζι γιατι ....κολαει..

Link to comment
Share on other sites

κριμα που πηρες τοαγοουρι αντι του golf

μιλαμε για 5 κλικ επανω το golf

τουλαχιστον επρεπε να το οδηγησεις πριν παρεις τον ιαπωνα.

σε λυπαμαι γιατι ξερω πολλους με αουρις καιολοι εχουν τρομερα προβληματα και το αμαξι ειναι καθε 3 μηνες συνεργειο.

σου ευχομαι να αποκτησεις γρηγορα ενα golf και να μην πεσεις ξανα στο μαρκετινγκ της toyota. αι προσεχε με το γκαζι γιατι ....κολαει..

Καλημέρα, θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις ξανά το post μου.

Θεωρώ ότι αναγράφω ευκρινώς ότι έχω στην κατοχή μου και τα δύο αυτοκίνητα. Και το Auris και το Golf. To Golf ήθελα να το πάρω από το 2008 αλλά δυστυχώς είχα πέσει πάνω στην αλλαγή και δεν ήθελα να πάρω το 5αρι. Τελικά στα τέλη Φλεβάρη του 2010 παρέλαβα και το Golf VI. Όσον αφορά όλα αυτά που ακούγονται για προβλήματα εκατέρωθεν, είναι προφανές ότι όσα περισσότερα αυτοκίνητα πουλάει ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής, τόσο περισσότερα προβλήματα θα έχει (το πασίγνωστο fail rate). H TOYOTA έχει το γκάζι (παρεμπιπτόντως δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα), η VW διαβάζω και εδώ αλλά και σε άλλα forum (VWVortex) ότι παρουσιάζει διάφορα προβλήματά.

Δεν έχω καμία πρόθεση απολύτως να εξυψώσω ούτε την ΤΟΥΟΤΑ, ούτε την VW, και πιστέψτε με είμαι πολύ απαιτητικός πελάτης (εάν γίνει μ@λ@κι@ ξέρω τρόπους να τρέξουν πιο γρήγορα και από το φως). Είμαι ένας καταναλωτής ο οποίος μέσα στους καιρούς που ζούμε έχω εκταμιεύσει ένα σεβαστό ποσό για να αγοράσω αυτοκίνητα τα οποία θεωρούνται (αντικειμενικά) στην κορυφή της κατηγορίας τους και ΑΠΑΙΤΩ και από τα δύο αποκτήματα μου να κάνουν την δουλειά που τα αγόρασα χωρίς να προβληματίζομαι στο παραμικρό. Το καθένα τους κάπου υπερέχει και κάπου υστερεί και αυτό ισχύει νομοτελειακά.

Τα προηγούμενα γραφόμενα μου είναι απόσταγμα προσωπικής εμπειρίας και θεωρώ ότι έχω ξεπεράσει τώρα στα 35 μου την παιδική νοοτροπία του έχω πιο μεγάλη ιπποδύναμη-τουρμπίνα-λάστιχα-ηλεκτρονικά και άρα είμαι καλύτερος και όλοι οι άλλοι να πάνε να γαμ...θούν γιατί τους έχω. Στην ηλικία αυτή θεωρώ ότι το κύριο καθήκον μας ως καταναλωτές να πιέζουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες ανεξαρτήτως ηπείρου η κόστους να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό προϊόν για τα χρήματα που τους δίνουμε και να μην πειραματίζονται στην πλάτη μας.

Με εκτίμηση,

Παναγιώτης

Link to comment
Share on other sites

Οι καινουργιες τεχνολογιες, που ολοι θελουμε, αναγκαστικα ειναι περισσοτερο υπο καθεστως 'πειραματισμου'. Οποτε καλο ειναι να ξερουμε τι τεχνολογια κουβαλαει το καθε αμαξι μας και αν και ποσο ειναι πρωτοποριακη στον τομεα της και αυτοματα θα καταλαβουμε και θα συνειδητοποιησουμε το ρισκο που εχει η εφαρμογη καθε μιας τετοιας τεχνολογιας. Ειμαι σιγουρος οτι το 90% αυτων που αγοραζουν ενα tsi με τουρμπο και κομπρεσορ δεν εχουν ιδεα για το τι τεχνολογια κινει το αυτοκινητακι τους και αυτο ειναι απολυτως φυσιολογικο. Αν ο πωλητης τους ελεγε οτι το αυτοκινητακι εχει αυτο το συστημα (τουρμο κομπρεσορ) το οποιο υποστηριζεται απο χιλιους δυο αισθητηρες/βαλβιδες/λογισμικα κλπ κλπ και φυσικα αν εστω ενα απο αυτα παθει βλαβη τοτε θα πρεπει να τρεχεις, ποσοι νομιζετε απο αυτους θα συνεχιζαν με την αγορα???

Ειναι φυσιολογικο να περιμενεις ενα καινουργιο αυτοκινητο να μην χαλαει, να μην σπαει, να μην σε αφηνει αλλα δυστυχως ειναι πολλοι παραμετροι που μπορουν να το κρινουν αυτο.

Για μενα που εχω και tsi (turbo/kompressor) και ατμοσφαιρικο (Colt 1300) για αξιοπιστια και οσο δυνατον λιγωτερα πιθανα προβληματα θα επαιρνα ατμοσφαιρικο (οι λογοι γνωστοι), αν θελω το κατι τις (εωσ πολυ περισσοτερο) παραπανω θα επαιρνα τεχνολογια, ειτε αυτο λεγεται τουρμπο/κομπρεσσορ ειτε λεγεται μικρο τουρμπο (οπως πλεον ειναι η ταση στους ευρωπαιους κατασκευαστες, ακομα και της Mercedes) εχοντας ομως υπ'οψιν την πολυπλοκοτητα του συστηματος και την μεγαλυτερη πιθανοτητα μηχανολογικης βλαβης σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα.

Μην περιμενουμε ομως ΠΟΤΕ ενα τουρμπο και περισσοτερο ενα τουρμπο/κομπρεσσορ αυτοκινητο να ειναι καλυτερο σε αξιοπιστια απο ενα ατμοσφαιρικο τουλαχιστον μηχανολογικα και οσον αφορα τον κινητηρα.Αυτο ισχυει και μονο απο τον νομο των πιθανοτητων.

Και το λεω αυτο εχοντας περασει και 2 tsi απο τα χερια μου και μαλιστα χωρις κανενα προβλημα μεχρι τωρα.

Ειναι ομως γνωστο οτι οι περισσοτεροι απο εμας οπως και στην προσωπικη μας ζωη δεν επιλεγουμε βασει στατιστικων αλλα βασει της ψυχης μας η για να το πω καλυτερα βασει αυτου που μας 'αρεσει' το οποιο ειναι κατι πολυ προσωπικο και υποκειμενικο και φυσικα εχοντας επιγνωση ναι μεν απολαμβανουμε τα θετικα του αλλα συγχρονως δεν πρεπει να αφοριζουμε τα αρνητικα του.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον ΚΙRRA εκτος και αν παρεις ενα αυτοκινητο καθαρα για επαγγελματικους λογους πχ ενα toyota με καροτσα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα, ως πρωην κατοχος vw polo ( 16v μοντ 2003) και πλεον κατοχος ενος subaru forester θα ηθελα να πω οτι ειχα απογοητευτει παρα πολυ απο το πολακι. Ηταν το 1ο μου αυτοκινητο και με ταλαιπωρησε παρα πολυ: 2 αισθητηρες λαμδα , 5 πολλαπλασιαστες , αλλαγη ψυγειου , παρολίγον αλλαγη μοναδας abs και το βασικοτερο καθε 1300 με 2000 χλμ ενα λιτρο λαδι.....

Οταν το πηρα το επελεξα γιατι θεωρησα οτι θα ηταν αξιοπιστο, πως να εμπιστευθω παλι την vw μετα απο τοσα που μου ετυχαν στα 6 χρονια που το ειχα?

Ολα λιγο η πολυ θα βγαλουν προβληματα εννοειτε, το θεμα ειναι να βγαλουν οσο το δυνατον λιγοτερα.

Η πλακα ειναι παντως οτι σε οποιο φορουμ και να μπειτε ολοι θεωρουν οτι εχουν παρει το καλυτερο και απροβληματιστο αμαξι και οτι ολα τα αλλα χαλανε!!!

Ας ειμαστε ανοιχτομυαλοι (βαζω και εμενα μεσα) και οχι κολλημενοι οτι πηραμε το καλυτερο αυτοκινητο και ολα τα αλλα ειναι για τα μπαζα.

Φιλικα , Μανος

Link to comment
Share on other sites

Προχθές οδήγησα πάλι το Corolla hatch '03 μοντέλο 1.6 110ps. Το αυτοκίνητο πήγαινε βάρκα - γυαλό & το τιμόνι και το ταμπλό έχει κάνει γυαλάδα που το θεωρώ απαράδεκτο για αυτοκίνητο που φυλλάσεται σε κλειστό γκαράζ. Γενικά με ξένισε στην οδηγησιμότητα του σε σχέση με το Golf. Mπορεί το Auris να έχει βελτιωθεί αλλά ποτέ δεν πιστεύω ότι θα αποκτήσει το γρανιτένιο πλαίσιο και την στιβαρότητα ενός Golf.

Διαλέγει και παίρνει κανείς, εγώ εξακολουθώ να βλέπω καλοσυντηρημένα 4άρια Golf και τα χαζεύω. Μπορεί να έχουν τα χαζοπροβλήματα τους τα Golf αλλά η διαχρονικότητα και η αντοχή στον χρόνο σε εξωτερικό - εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν συγκρίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα καποια προβληματακια τελςο καλο ολα καλα...επειδη ειχα ξενερωσει ειπα να το πουλησω βρηκα ανθρωπο να το παρει 18 χιλ (γολφ 6 160 Hi 25.000) και να παω να παρω ενα auris ... πηγα το εκανα τεστ drive και απλα εφυγα ...δεν γινεται απο το κλασατο μ$νι να πας να πηδηξεις την κυραπαναγιωτα ρε πουστη μου πως να το κανουμε. Και πλεον τελος καλο ολα καλα εχω το αμαξι που θελω να ειναι οπως θελω .Ετυχε το ξερω... αλλα επειδη μπορω θα απολαμβανω οτι καλυτερο μπορω στη ζωη μου...γιατι μπορω ! Αν ειχες να δωσεις 27-28 θα επαιρνες ενα scirocco με εχτρα και πιστεψε με ...δεν θα σε ενιαζε η αξιοπιστια του auris...

Ειναι σαν να εχουμε 2 γκομενες η μια παρτολα πατσαβουρα αγραμματη που κανει τις καλυτερες π8πες και η αλλη εργατικη σπουδαγμενη ομορφη γοητευτικη γυναικα που οκ θελει τα εξω της τη καλη ζωη και μπορει να μη παιρνει και τις καλυτερες π8πες και να μην ειναι ανεξοδη .... διαλεγω το δευτερο καπως ετσι ειναι και τα αυτοκινητα θα παρεις το καλυτερο που μπορεις και ας το πληρωσεις λιγο παραπανω !!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

η μπορει να θελεις ενα ανωμαλο μ@νι που να γουσταρει κοντρες γκαζια και αλητεια γι'αυτο κι εγω πηρα leon....αχαχαχαχα!!!!ρε τι αλλο θ'ακουσουμε....η γυναικα οταν ανοιξει τα ποδια της θα ζητησει ενα ποτηρι νερο το αμαξι ομως δεν ανοιγει τα ποδια του αλλα την τσεπη σου οταν αρχισει να ζηταει ειτε ειναι toyota ειτε ειναι ferrari!!!

Link to comment
Share on other sites

Όπως δεν μπορεί να συγκριθεί η αίσθηση μιας Ferrari F430 με την αντίστοιχη αίσθηση ενός Golf, άλλο τόσο δεν μπορεί να συγκριθεί το Golf με το Auris. Το αν τα Toyota είναι απροβλημάτιστα ή όχι το βλέπουμε καθημερινά. Αυτό που δεν μπορούν να καταλάβουν ορισμένοι άνθρωποι είναι οτι όταν ΔΕΝ χρησιμοποιείς κάποια νέα τεχνολογία, βλέπε FSI,TSI (Turbo-Compressor),DSG κτλ λογικό είναι να ΜΗΝ έχεις τα προβλήματα που "ανακαλύπτει" στην πορεία ο πρωτοπόρος. Τα Toyota ακόμη και σήμερα τα "φτιάχουνε" με σφυρί και κατσαβίδι... Τι να λέμε τώρα!

Φίλος με Celica 143 καίει 1 λίτρο λάδι ανά 1.000km. ¶λλος με T-Sport έσπασε κορμό στις 70.000km. Στην Αμερική σκοτώθηκαν τόσοι από το "ηλεκτρόγκαζο" της υπερκατασκευάστριας Toyota... Από κατανάλωση, ατμοσφαιρικά 1300άρια καίνε περισσότερο από VW turbo 1400άρια! ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΕΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ (μην το σχολιάσω) ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΑΠΙΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ, ΝΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ (μέσα-έξω), ΝΑ ΘΕΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΡΟΦΗ (ή και σε ευθεία ακόμη) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΤΕΝΕΚΕ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ... Προτιμώ VW κι ας μπαίνουν οι σχιστομάτηδες να διαβάζουν τα προβλήματά μου. :)

Φιλικά, Αλέξανδρος

Link to comment
Share on other sites

ε καλά, δεν είναι και καμιά σπουδαία τεχνολογία να βάλεις τούρμπο σε έναν κινητήρα.Δίδαξε η ιταλία πως γίνεται αυτό χρόνια τώρα.Λάνσια και φίατ έδειξαν το δρόμο.Για το dsg το δέχομαι, είναι τεράστιας πολυπλοκότητας μηχανισμός αυτός που χρησιμοποιείται και διακαιολογώ τυχόν μικροπροβλήματα.Και φυσικά η toyota έπαθε τεράστια ζημιά με αυτή την ιστορία, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Η MERCEDES ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΤΑΡΑΝΔΟΥ (Α-CLASS)!!!!

Τεχνολογία φίλε μου αλέξανδρε είναι να κινήσεις με αξιοπρέπεια ένα υβριδικό αμάξι όπως το πράιους ή το insight, να αποδώσεις 140+ ίππους σε έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρι, τεχνολογία είναι να φτιάξεις έναν κινητήρα ΧΩΡΙΣ ΑΝΟΧΕΣ(S2000),τεχνολογία είναι η ανακάλυψη της εμπρόσθιας κίνησης, της υδροπνευματικής ανάρτησης(γαλλία), της ζώνης ασφαλείας, της περιορισμένης ζώνης πρόσκρουσης, της τηλεματικής, του ABS,ESP, haldex και torsen(σουηδία),του symmetrical AWD, της ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, της βιομηχανοποίησης της παραγωγής(αμερική).

Οι γερμανοί είναι μάγκες στο να τελειοποιούν όλα αυτά και να τα τυλίγουν με όμορφα και ακριβά υλικά.Πες μου μία γερμανική ανακάλυψη στην αυτοκίνηση και πάω πάσο.

Link to comment
Share on other sites

ε καλά, δεν είναι και καμιά σπουδαία τεχνολογία να βάλεις τούρμπο σε έναν κινητήρα.Δίδαξε η ιταλία πως γίνεται αυτό χρόνια τώρα.Λάνσια και φίατ έδειξαν το δρόμο.Για το dsg το δέχομαι, είναι τεράστιας πολυπλοκότητας μηχανισμός αυτός που χρησιμοποιείται και διακαιολογώ τυχόν μικροπροβλήματα.Και φυσικά η toyota έπαθε τεράστια ζημιά με αυτή την ιστορία, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Η MERCEDES ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΤΑΡΑΝΔΟΥ (Α-CLASS)!!!!

Τεχνολογία φίλε μου αλέξανδρε είναι να κινήσεις με αξιοπρέπεια ένα υβριδικό αμάξι όπως το πράιους ή το insight, να αποδώσεις 140+ ίππους σε έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρι, τεχνολογία είναι να φτιάξεις έναν κινητήρα ΧΩΡΙΣ ΑΝΟΧΕΣ(S2000),τεχνολογία είναι η ανακάλυψη της εμπρόσθιας κίνησης, της υδροπνευματικής ανάρτησης(γαλλία), της ζώνης ασφαλείας, της περιορισμένης ζώνης πρόσκρουσης, της τηλεματικής, του ABS,ESP, haldex και torsen(σουηδία),του symmetrical AWD, της ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, της βιομηχανοποίησης της παραγωγής(αμερική).

Οι γερμανοί είναι μάγκες στο να τελειοποιούν όλα αυτά και να τα τυλίγουν με όμορφα και ακριβά υλικά.Πες μου μία γερμανική ανακάλυψη στην αυτοκίνηση και πάω πάσο.

Εντάξει παιδιά έχει ξεφύγει τελείως η κατάσταση και το ρίξαμε στην πλάκα. Φίλε μου καταρχήν ο Rudolf Diesel ανακάλυψε τον κινητήρα diesel που πιθανόν γνωρίζεις. Για να φτάσουμε στο σήμερα θα χρειαστούν πολλές σελίδες, αλλά ήμαρτον για την Mercedes, αν έχεις αερόσακους σήμερα abs κλπ κλπ εκεί το οφείλεις.

Και την τέχνη του αντιγραφείν πρώτα από όλα οι Ιάπωνες την εφάρμοσαν σε πολλούς τομείς.

Αν δεν έχει πολυπλοκότητα ο συνδυασμός τούρμπο με κομπρέσσορα τότε τι έχει, ο ψηλά τοποθετημένος λεβιές του Auris??

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχει πολυπλοκότητα ο συνδυασμός τούρμπο με κομπρέσσορα τότε τι έχει, ο ψηλά τοποθετημένος λεβιές του Auris??

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ new_iloveyou.gif

Θα μας τρελανουν τελειως..

Δεν ειναι τοιποτα να εχεις 220 αλογα απο 1400cc...

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

ε καλά, δεν είναι και καμιά σπουδαία τεχνολογία να βάλεις τούρμπο σε έναν κινητήρα.Δίδαξε η ιταλία πως γίνεται αυτό χρόνια τώρα.Λάνσια και φίατ έδειξαν το δρόμο.Για το dsg το δέχομαι, είναι τεράστιας πολυπλοκότητας μηχανισμός αυτός που χρησιμοποιείται και διακαιολογώ τυχόν μικροπροβλήματα.Και φυσικά η toyota έπαθε τεράστια ζημιά με αυτή την ιστορία, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ Η MERCEDES ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΤΟΥ ΤΑΡΑΝΔΟΥ (Α-CLASS)!!!!

Τεχνολογία φίλε μου Αλέξανδρε είναι να κινήσεις με αξιοπρέπεια ένα υβριδικό αμάξι όπως το πράιους ή το insight, να αποδώσεις 140+ ίππους σε έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρι, τεχνολογία είναι να φτιάξεις έναν κινητήρα ΧΩΡΙΣ ΑΝΟΧΕΣ(S2000),τεχνολογία είναι η ανακάλυψη της εμπρόσθιας κίνησης, της υδροπνευματικής ανάρτησης(γαλλία), της ζώνης ασφαλείας, της περιορισμένης ζώνης πρόσκρουσης, της τηλεματικής, του ABS,ESP, haldex και torsen(σουηδία),του symmetrical AWD, της ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, της βιομηχανοποίησης της παραγωγής(αμερική).

Οι γερμανοί είναι μάγκες στο να τελειοποιούν όλα αυτά και να τα τυλίγουν με όμορφα και ακριβά υλικά.Πες μου μία γερμανική ανακάλυψη στην αυτοκίνηση και πάω πάσο.

Θα ήθελα πολύ φίλε μου να σου δώσω μια ολοκληρωμένη απάντηση αλλά νομίζω οτι θα φύγουμε κατά πολύ offtopic. Θα σχολιάσω λοιπόν περιληπτικά τα σημεία τα οποία θίγεις...

Για αρχή δεν είπα οτι είναι καινοτομία να βάλεις τούρμπο σε ένα αυτοκίνητο. Είπα οτι είναι καινοτομία το να χρησιμοποιηθούν τουρμπίνα και κομπρέσσορας σε σειρά σε κινητήρα 1,4lit μαζικότατης παραγωγής. Το lag είναι άγνωστη λέξη στο vag group κάτι το οποίο γνωρίζουν πολύ καλά όσοι οδηγούν vag και όχι μόνο. Από τη στιγμή που θίγεις το θέμα της A-Class μπορώ κι εγώ να σου πω οτι στην πρώτη δοκιμή του Bravo, έσπασαν τα φρένα και παραλίγο να έχουμε θύματα. Οι οταλοί με τα mini turbo είχε πετύχει το μεγαλύτερο δυνατόν lag μιας και είχε κάτι τουρμπινάρες νααααα με το συμπάθειο, τις οποίες δεν μπορούσε να τις γυρίσει το 13άρι,1,4άρικ.ο.κ μοτέρ (βλέπε Punto GT). Ήταν γρήγορα αυτοκίνητα, δεν αντιλέγω, αλλά σαν σύνολο ήταν απαράδεκτα. Το DSG (για να λέμε τα πράγματα σωστά) πρωτοκυκλοφόρησε στις αρχές του '70 από την Porsche. Δεν είχε βέβαια καμία σχέση με το τωρινό DSG αλλά η ιδέα του διπλού συμπλέκτη υπήρχε από τότε. Εν έτη 2000 λοιπόν, εξελήχθηκε το DSG και βγήκε σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής (Audi TT 3,2). Ακόμη και η BMW αγόρασε τα δικαιώματα χρήσης του DSG από την VW και έτσι εγένετω SMG II! Ο Ιάπωνας αν δεν κάνω λάθος, το 2010 το θυμήθηκε και το τοποθέτησε στο Evo...

Το να καίει ένα αυτοκίνητο λάδια (που το δικό μου δεν καίει, αλλά έχω βαρεθεί να ακούω Ιαπωνόφιλος να λένε οτι τα Vag καίνε λάδι) μου φαντάζει προτιμότερο από το να κολλάει το γκάζι και να κινδυνεύω να με "στείλει αδιάβαστο".

Υβριδικά (δεύτερη παράγραφος). Τραγελαφικό το όλο σκηνικό... Ξέρεις κατά πόσο περισσότερο επιβαρύνεις το περιβάλλον όταν αντικαθιστάς (κάθε 8 χρόνια) τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα του Prius??? Ξέρεις οτι το Prius είναι περισσότερο ιδέα παρά πράξη; Προκαλλώ οποιονδήποτε οδηγό Prius (νοήμων) να κάνουμε μια διαδρομή και να καθίσουμε να τα βάλουμε κάτω μακροπρόθεσμα, να δούμε ποιος είναι περισσότερος "οικολόγος". Εγώ θα οδηγώ αυτό: 1,6 TDI Bluemotion

Το να αποδόσεις πολλούς ίππους από έναν μικρό σε κυβισμό κινητήρα δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για τον Γερμανό... Τους το έδειξε ο Felix Wankel πολλά χρόνια πριν. Παρόλα αυτά εγκαταλείφθηκαν αυτοί οι κινητήρες διότι δεν ήταν αξιόλογοι (αναξιόπιστοι και αντι-οικολογικοί). Ατμοσφαιρικά πολύστροφα σύνολα με υψηλές αποδόσεις και χωρίς "v-tec" - μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (το οποίο παρεπιπτόντως είναι πατέντα της Alfa Romeo), θα δεις και σε πολλά άλλα αυτοκίνητα πέραν των Ιαπώνων. Peugeot 106 Rallye, Citroen Saxo 1,6 VTS με περί τα 120ps (Γάλλοι), VW Polo Gti 1,6 περί τα 120ps (Γερμανός) αλλά δεν είναι αυτό το θέμα... Οι γερμανοί έχουν και κάποιες προδιαγραφές για να βγάλουν ένα αυτοκίνητο στην παραγωγή. Έτσι λοιπόν, όταν θέλουν να βγάλουν ένα 16άρι ατμοσφαιρικό με πολλά άλογα, πρέπει να υπακούει αυτό και στις αντίστοιχες τιμές εκπομπής ρύπων (Euro 2,3,4,5,6...). Οι Ιάπωνες δεν είναι υποχρεωμένοι να "πνίξουν" τα μοτέρ τους, οπότε... δώστους άλογα, άρα και ρύπους!

Κινητήρας S2000. Τι να πω; Χρονισμός βαλβίδων κάθε 7.500km? Και δεν ντρέπονται γι'αυτό; Αλλαγή λαδιών κάθε 7.500km? Και δεν ντρέπονται γι'αυτό; ESP? Ξέρω ξέρω, δεν είναι απαραίτητο σε τέτοιο αυτοκίνητο.... ΤΙ ΛΕΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑ.... Προσωπική γνώμη; Μια μπανιέρα "καμπριολέ" με ρόδες είναι. Αυτοκίνητο για τους φανατικούς Ιάπωνες. ¶σε που κοστίζει (ή μάλλον κόστιζε) 50.000¤ όσο ένα TTS δηλαδή. Δεν το συνεχίζω γιατί μπορώ να γράψω τα άπειρα :)

ABS και ESP είναι εφευρέσεις την Bosch σε συνεργασία με την Mercedes! Όπως επίσης και οι αερόσακοι είναι "by Mercedes Benz".

Torsen = Torque Steering, δηλαδή η βασική αρχή και εφεύρεση της Audi με την τότε ονομασία Quattro Principal. ¶ρα Γερμανικό κι αυτό. Haldex, πάλι πρώτη εφαρμογή σε Γερμανικό αυτοκίνητο. Το οτι η Saab έχει αγοράσει τα δικαιώματα για το Haldex 5 σε αποκλειστικότητα εν έτη 2008, δεν σημαίνει οτι είναι μια μη Γερμανική τεχνολογία.

Που είναι οι Ιάπωνες στους κινητήρες Diesel?

Που είναι οι Ιάπωνες σε νέες τεχνολογίες και καινοτομίες;

Που είναι οι Ιάπωνες στο World Engine Awards?

¶στο, κάποτε έφτιαχναν αυτοκίνητα που άντεχαν και τα αποκαλλούσαμε "σκυλιά". Τώρα φτιάχνουν αυτοκίνητα για τα "σκυλιά". (και είμαι και κάτοχος Grand Vitara :S )

Οι Γερμανοί είναι μάγκες επειδή σου πουλάνε ένα ΣΥΝΟΛΟ και όχι μόνο τετρακίνηση (Subaru), στήσιμο (Mitsubishi), After Sales Service (Toyota) κ.ο.κ... Ο Γερμανός στα δίνει όλα σε ένα. ;)

Κουράστηκα, πάω για νάνι :D

Link to comment
Share on other sites

ε καλά, δεν είναι και καμιά σπουδαία τεχνολογία να βάλεις τούρμπο σε έναν κινητήρα.Δίδαξε η ιταλία πως γίνεται αυτό χρόνια τώρα.Λάνσια και φίατ έδειξαν το δρόμο.

Για να τα λες αυτα προφανως φιλε μου δεν εχεις διαβασει ουτε γραμμη για την τεχνολογια του και τον τροπο λειτουργιας του TSI.Εσυ και πολλοι αλλοι, χωρις να εχετε ασχοληθει καν, μπαινετε και γραφετε τα κουλα σας νομιζοντας οτι η Vw πηρε εναν fsi και πεταξε ενα τουρμπο επανω.Για γελια και για κλαματα μαζι δηλαδη....

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

raven ...φυσικα και το leon ειναι αλητικο ...! tsi ειναι με καλο τιμονι και κρατηματα!

Οσο για τα Toyyota Ζηλευω την αξιοπιστια τους ...αλλα μεχρι εκει...στην οδηγηση ειναι κουβαδες με ροδες ενα ξενερωτο πραγμα .

Οσο για την vw ηδη το νεο golf 7 θα ειναι κατα 60-90 κιλα ελαφρυτερο ,θα προσφερει επιλογη κινητηρα τεχνολογιας HCCI ,νεο κιβωτιο dsg 7 επιτελους βελτιωμενο manual 6ρι κιβωτιο και βελτιωμενη ακαμψια με την χρηση υλικων μεταβαλωμενης σκληροτητας στο σασι .Πιθανων θα εγκαταληφθει ο twin charged οπως ολα δειχνουν ...και πραγματικα δεν μπορω να το καταλαβω διοτι εχει τα μεσα να τον βελτιωσει (νεο συνολο κομπρεσσορα με ποιο απλουστευμενη συμπλεξη ,καλυτερη ψυξη,βελτιωμενα περιφερειακα )

.Επισης θα δουμε και μια νεα αναρτηση .

Αλλα απο σχεδιο και μονο δεν μετανιωνω που εχω το 6 . Γουστα ειναι αυτα . Παλι θα φερει τα πανω κατω στην τεχνολογια και στην συνολικη εφαρμογη της ... ο κινητηρας hcci εχει πολεμιους και υποστηρικτες...κανεις δεν ξερει την τελικη εφαρμογη της vw και πως αυτη θα ειναι.... Παντως δεν ειναι απιθανο να απαξιωσει τον twincharged κινητηρα ..vw ειναι αυτη

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Οσο για τα Toyyota Ζηλευω την αξιοπιστια τους ...αλλα μεχρι εκει...στην οδηγηση ειναι κουβαδες με ροδες ενα ξενερωτο πραγμα .

Ναι ειναι πιο αξιοπιστοι γιατι δεν εχουν τολμησει και ποτε.Προτιμουν τις δοκιμασμενες λυσεις κινητηρων.

Link to comment
Share on other sites

Οποιος toyotakias θέλει, να ρωτήσει εμένα τι έχω τραβήξει με ένα Toyota Aygo MMT. Κιβώτιο που βάζουν επίσης σε yaris και corolla λίγο διαφορετικά αλλά ίδιας φιλοσοφίας. Καμμία σχέση με dsg συχνή αλλαγή δίσκο πλατό (γιατί δεν είναι καθαρά αυτόματο κιβώτιο παρα εχουν βάλει κάτι μοτεράκια και το έχουν αυτοματοποιήσει) συνεχείς αρχικοποιήσεις γιατί χάνει τις ρυθμίσεις του, χτυπάνε οι ταχύτητες στις αλλαγές λες και τις παίρνει καρφωτές, άπειρες ώρες στα συνεργεία χωρίς αποτέλεσμα διόρθωσης, και τελικά αλλαγή κιβωτίου, όπου τα προβλήματα πάλι εξακολουθούσαν χωρίς να δώσουν κάποια λύση, όπισθεν που μερικές φορές την παίρνει μετά από 3-5 δευτερόλεπτα, αλλαγής μίζας, πρόβλημα στην κρεμαγιέρα, αλλαγή στοπ στις πόρτες, καθισματα που έτριζαν δεν θυμάμαι κάτι άλλο και όλα αυτά με μόνο 35.000 Km. Τα συμπεράσματα δικά σας. Και για να μην νομίζετε ότι λέω παπατζες στη διάθεση του οποιουδήποτε τα δελτία τεχνικής επίσκευής-εγγύησης του αυτοκινήτου. Γιατί όλα αυτά ευτυχώς αλλάχτηκαν εντός εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Και η toyota δεν έχει και άσχημη παράδοση στις τεχνολογικές καινοτομίες. Εκτός από τα υβριδικά, πραγματικά μάλλον είναι η μόνη ιαπωνική εταιρεία που εξελίσσει ακόμα όσο γίνεται τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Μπορεί να μη μου αρέσει και πολύ η τελευταία της γκάμα αισθητικά, αλλά δε μπορώ να μην το αναγνωρίσω αυτό. Το σωστότερο είναι να μιλάει κανείς αφού έχει οδηγήσει και τα 2 βέβαια. Από ότι λένε όμως, εκτός του ότι έχει ικανή ιπποδύναμη, έχουν (στα 1.6 τουλάχιστον που θυμάμαι) σύμφωνα με τα τεστ και καμπύλη ροπής που θυμίζει υπερτροφοδοτούμενο. Όχι σε απόλυτες τιμές φυσικά, αλλά στον τρόπο που αποδίδεται. Γνώμη μου είναι πως κρατιέται καλά ακόμα αλλά οριακά. Και εννοώ οριακά, όσο κρατάει το βάρος σε χαμηλότερα επίπεδα από τους ανταγωνιστές. ¶μα βαρύνουν κι άλλο σε επόμενες γενιές θα έχουν πρόβλημα. Αλλά και πάλι αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό, γιατί οι πολιτισμένοι άνθρωποι μπορούν και αγοράζουν και diesel, οπότε εκεί καλά τα πάνε όλοι...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.