Jump to content
decadance

Provlima Se Corolla

Recommended Posts

πλακα πλακα φιλε με 4 ευρω (πλεον) αν το παω χαλαρα κανει 180 χιλιομετρα το ντεποζιτο....ασε που σου λυνονται τα χερια μεσα στην κινηση...εκει φιλε συγγνωμη αλλα τους παραδεχομαι τους ιαπωνες...honda innova rulez sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

o 1.8 tsi δεν ειναι tsi?και τι ειναι δλδ?απλα για να ξερεις το μπλοκ του 1.8 tsi βασιζεται στο μπλοκ του 2.0 tfsi και ειναι σαφως καλυτερος απο τον 1.4 tsi και με παρομοιες επιδοσεις ενος 2.0 tfsi...αν δεν οδηγησεις ενα τετοιο μοτερ δεν μπορεις να καταλαβεις τι εννοω!!!

Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλος κινητηρας η οτι δεν τραβαει, ειπα οτι καιει παραπανω απο ενα GT.Kαι ναι δεν ειναι ΤSI ειναι 1800cc 160ηp μονο με turbo,ενω ο TSI ειναι 1400cc 160 τurbo-compressor.Τις ονομασιες TSI τις εδωσαν σε ολους του κινητηρες για τα ματια του κοσμου επειδη ειναι σημειο αναφορας με την τεχνολογια που εχει.Οσο αφορα το LEON γενικα στην κατηγορια την μικρομεσαια για μενα ειναι μετα το GOLF το καλυτερο αμαξι της κατηγοριας.Ισως να εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα(αν το συγκρινεις με το gt παιζεται βεβαια) αλλα οπως λες και εσυ σε ποιοτητα ειναι πισω,οπως και σε μεταπωλητικη αξια,ασφαλεια,ανεση, χωρους κ.α.Για τα λεφτα παντως σε συγκριση με αυτα που δινει ειναι πολυ καλο.

Link to comment
Share on other sites

φίλε Κίρρα στοιχεία ζήτησες ότι δεν υπάρχει η vw στην αμερική, στοιχεία σου βρήκα.Τώρα το ρίξαμε στο κύρος ε?τέσπα, τα καλά και συμφέροντα.ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ VW ME THN ΒΜW KAI THN MERCEDES!ούτε καν με την audi!

Φιλε μου Earendil το να πουλαει η VW 300000 αυτοκινητα εκει (παλαιοτερα πουλουσε και περισσοτερα) και μονο μεσω των συγκεκριμενων 3-4 μοντελων (rabbit/gti/jetta) με εσενα ισοδυναμει οτι δεν υπαρχει?

Για να υπαρχει καποια εταιρια πρεπει να εχει πανω απο 1 εκατομμυριο πωλησεις?

http://www.consumerreports.org/cro/cars/new-cars/buying-advice/best-worst-cars-review/best-and-worst-values/best-and-worst-values.htm

Αυτο για να δεις απο εγκυρα μεσα που ειναι αυτα τα 2-3 μοντελα της VW μεσα απο τα υπολοιπα εκατομμυρια συναγωνισμου που αναλωνονται στην Αμερικη.Στα πρωτα 10 δυο και μαλιστα πιο ψηλα ειναι το Γκολφ (rabbit) και το Jetta. Για πες μου τωρα για αξιοπιστια, κριτικη και πανω απ'ολα για vfm οπως λες!!

Το γιατι αυτα δεν φαινονται και στις εν γενει πωλησεις ειναι αλλου παπα ευαγγελιο και εχει και κανει κυριως με την απο 30αετιας διεισδυση της Ιαπωνικης αγορας στην Αμερικη με οτι αυτο συνεπαγεται. Απλα το sales/aftersales των Γερμανων ειχε μεινει πολυ πισω οπως συμβαινει και εδω και στην Ευρωπη. Απλα εδω δενθελουμε οπως ξαναειπα ενα αυτοκινητο μονο για την δουλεια αλλα και για την βολτα μας (και οχι μονο σε ευθειες) και για την μοστρα μας.

Οσο για το κυρος που λες, δεν ισχυει???

Δεν καταλαβα αυτο με την συγκριση. Σου συνεκρινα ενα ιδιας κατηγοριας μοντελο της VW με καποιο αντιστοιχο αλλης γερμανικης εταιριας πιο πανω? Αυτο που σου ειπα και ελπιζω να καταλαβεις γιατι ισχυει παντου ακομα και στην Ιαπωνια, ειναι οτι τα γερμανικα αυτοκινητα οπως τα ανεφερα εχουν κυρος σε σχεση με τα γιαπωνεζικα που ειναι σχεδον ανυπαρκτο. Εχεις ζησει αρκετα εξω για να δεις οτι αυτο που σου λεω ειναι γεγονος? Εδω δεν ισχυει?

Οσο για την συγκριση γιατι βαζεις με κεφαλαια το οτι δεν πρεπει να συγκρινουμε την VW με κατι αντιστοιχο απο τις αλλες γερμανικες μαρκες! Δεν ηξερα οτι πρεπει να παιρνουμε και αδεια λες και ειναι κατι το εξωπραγματικο? Τι καλυτερο εχει λοιπον η BMW/MERCEDES στην κατηγορια των 30000

ευρω (για να μην παω στα 36-37000 που παιρνεις το Scirocco R και δεν εχεις αντιπαλο) που να στεκεται απεναντι στο GTI και οχι μονο σε τιμη αλλα και σε επιδοσεις/ανεση/διαχρονικοτητα/αξιοπιστια κλπ κλπ??

Για να μην παω σε μικροτερη κατηγορια οπου δεν υπαρχει συγκριση? Για σενα δηλαδη το ποσο καλη ειναι μια εταιρια γερμανικη εχει να κανει αποκλειστικα με το ποσο πιο ακριβα πουλαει τα αυτοκινητα της η αν βγαζει αυτοκινητα 3λιτρα/4λιτρα/6αλιτρα/12κυλινδρα με 300-1000 αλογα που δεν μπορει να παρει ο καθενας? Σε πιο τομεα αυτα(τα μικροτερα εννοω τωρα) ειναι καλυτερα απο τα αντιστοιχα της VW ακομα και της αδελφης Audi, που να δικαιολογουν αυτη την μεγαλη διαφορα στην τιμη? Η μηπως ειναι πιο αξιοπιστα η μηπως εχουν καλυτερο sales/aftersales?

Τελος παντων δεν ειναι αυτο το θεμα και συγγνωμη απο τους υπολοιπους για την παρεκκλιση.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Εδώ που τα λέμε ένα C-Class δεν το συγκρίνεις με το Passat. Με ένα Α4 ναι, αλλά σίγουρα όχι με Passat. Όπως δεν συγκρίνεις ένα PassatCC με ένα CLS (ιεροσυλία). BMW και Mercedes έχουν απέναντί τους την Audi και όχι την VW.

*Δεν τα κρίνουμε όλα με βάση το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (Scirocco R). Ποιο Vag μπορεί να σταθεί απέναντι στην E-class? Το Α6? Και πάλι δύσκολα... Το target group του VAG είναι λίγο πιο νεανικό και εκεί είναι τα δυνατά του χαρτιά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλος κινητηρας η οτι δεν τραβαει, ειπα οτι καιει παραπανω απο ενα GT.Kαι ναι δεν ειναι ΤSI ειναι 1800cc 160ηp μονο με turbo,ενω ο TSI ειναι 1400cc 160 τurbo-compressor.Τις ονομασιες TSI τις εδωσαν σε ολους του κινητηρες για τα ματια του κοσμου επειδη ειναι σημειο αναφορας με την τεχνολογια που εχει.Οσο αφορα το LEON γενικα στην κατηγορια την μικρομεσαια για μενα ειναι μετα το GOLF το καλυτερο αμαξι της κατηγοριας.Ισως να εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα(αν το συγκρινεις με το gt παιζεται βεβαια) αλλα οπως λες και εσυ σε ποιοτητα ειναι πισω,οπως και σε μεταπωλητικη αξια,ασφαλεια,ανεση, χωρους κ.α.Για τα λεφτα παντως σε συγκριση με αυτα που δινει ειναι πολυ καλο.

φιλε μου σε ποιοτητα και μονο ειναι πισω σε τιμη μεταπωλησης οσο θα χασει ενα gti-gti ed 30 θα χασει και το αντιστοιχο fr-cupra...οσων αφορα το bold που εκανα στην δημοσιευση σου επειδη το λεον αφενος το εχω (fr dsg) το golf (gti) το ειχε ο ξαδερφος μου σε πληροφορω οτι σε αισθηση και σε αποτελεσματικοτητα το leon ειναι καλυτερο απο το golf ακομα και η σπορ αισθηση που σου δινει το abs οπου μπλοκαρει πρωτα τους τροχους αφηνοντας σε να παιξεις λιγο και μετα να ενεργησει δινει ενα κλικ παραπανω σε οδηγησιμοτητα απο το golf...εξ'ου και η σπορ εκδοχη του vag δεν ειναι η vw αλλα η seat... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σε ποιοτητα και μονο ειναι πισω σε τιμη μεταπωλησης οσο θα χασει ενα gti-gti ed 30 θα χασει και το αντιστοιχο fr-cupra...οσων αφορα το bold που εκανα στην δημοσιευση σου επειδη το λεον αφενος το εχω (fr dsg) το golf (gti) το ειχε ο ξαδερφος μου σε πληροφορω οτι σε αισθηση και σε αποτελεσματικοτητα το leon ειναι καλυτερο απο το golf ακομα και η σπορ αισθηση που σου δινει το abs οπου μπλοκαρει πρωτα τους τροχους αφηνοντας σε να παιξεις λιγο και μετα να ενεργησει δινει ενα κλικ παραπανω σε οδηγησιμοτητα απο το golf...εξ'ου και η σπορ εκδοχη του vag δεν ειναι η vw αλλα η seat... :drinks:

Αυτό που λες ίσχυε πριν χρόνια και μας το είχαν παρουσιάσει σε σεμινάριο marketing. Το VAG Group κατατάσοντας τις μάρκες σε τεταρτημόρια είχε την εξής φιλοσοφία :

ΑΚΡΙΒΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ---> VW ΑΚΡΙΒΑ ΣΠΟΡ ---> AUDI

ΦΘΗΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ---> SKODA ΦΘΗΝΑ ΣΠΟΡ ---> SEAT

Πλέον δεν νομίζω να υφίσταται.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ που τα λέμε ένα C-Class δεν το συγκρίνεις με το Passat. Με ένα Α4 ναι, αλλά σίγουρα όχι με Passat. Όπως δεν συγκρίνεις ένα PassatCC με ένα CLS (ιεροσυλία). BMW και Mercedes έχουν απέναντί τους την Audi και όχι την VW.

*Δεν τα κρίνουμε όλα με βάση το πόσο γρήγορο είναι ένα αυτοκίνητο (Scirocco R). Ποιο Vag μπορεί να σταθεί απέναντι στην E-class? Το Α6? Και πάλι δύσκολα... Το target group του VAG είναι λίγο πιο νεανικό και εκεί είναι τα δυνατά του χαρτιά.

Μα φυσικα δεν μπορεις να συγκρινεις ενα Passat cc με την CLS. Υπαρχει και μια μικρη διαφορα στην τιμη, περιπου 50000 + ευρω για την CLS. Ουτε καν με το Α5 δεν συγκρινεται.

Η συγκριση γινεται πρωτιστα σε αντικειμενα παραπλησιας αξιας. Αυτο εννοω.

Αλλοιμονο αν αρχιζαμε να συγκρινουμε αυτοκινητα με αλλα διπλασιας/τριπλασιας αξιας.

Εφερα παραδειγματα απο συγκεκριμενα μοντελα που συγχρονως δεν χρειαζεται να εισαι εφοπλιστης η κομπιναδορος για να τα παρεις. Ποια αλλη εταιρια γερμανικη εχει σε αυτο το επιπεδο τιμης πιο καλυτερο προιον? Η BMW που η 3αρα κουπε της 1600αρα με τα 120 κατι αλογα εχει την ιδια τιμη με το Scirocco R??? Τι αντιστοιχα αξιολογο υπαρχει στην κατηγορια του GTI στα 30000?

Για αυτες και τις μικροτερες κατηγοριες μιλουσα και οχι τις πιο ψηλα οπου η VW ειναι εξω απο τα νερα της (βλεπε Phaethon). Μεχρι και το PASSAT cc αν και καλο αυτοκινητο και στην τιμη του εξαιρετικο δεν βλεπω να ειναι μεσα στα νερα της VW.

Σιγουρα η ποιοτητα σε αυτες τις μαρκες κυρους ειναι αρκετα καλυτερη (στα μεγαλυτερα μοντελα τους κυριως και οχι τοσο στα μικροτερα) αλλα πλεον δεν υπαρχει αυτη η μεγαλη διαφορα οπως παλαιοτερα.

Και εγω οταν οδηγω την 200αρα Μercedes Ε του θειου μου την απολαμβανω και μαλιστα σε καθε ειδους διαδρομη, αλλα εκανε και 30000 ευρω πιο πολλα απο το Γκολφακι μου, και το δικο μου

το εχω και φουλ φορτωμενο.

Αν μπορουσα να διεθετα αυτα τα λεφτα, χωρις να πληρωνω 1000 δοσεις για 100 χρονια, σιγουρα κατι τετοιo θα επαιρνα αν και παλι θα περναγα πρωτα απο το gti/Scirocco r.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου σε ποιοτητα και μονο ειναι πισω σε τιμη μεταπωλησης οσο θα χασει ενα gti-gti ed 30 θα χασει και το αντιστοιχο fr-cupra...

Φιλε μου κανεις πολυ μεγαλο λαθος!Το cupra κανει καινουργιο 31.250 και το Gti 33.700(και τα 2 βασικες εκδοσεις).Aμα ριξεις μια ματια στις αγγελιες θα δεις οτι τα cupra πωλουνται με μεσο ορο τα 23.000 ενω τα Gti με μεσο ορο τα 27.500(μιλαμε για τα τελευταια μοντελα).Η ψαλιδα δηλαδη ανοιγει,γιατι σαν καινουργια εχουν περιπου 2500ε διαφορα η οποια ομως μεγαλωνει σαν μεταχειρισμενα στις 4500!δηλαδη σχεδον διπλασιαζεται(!).Και προσεχε συγκρινω cupra με Gti που κανονικα παει με το ed 30(ωπου και θα ηταν ακομα μεγαλυτερη η διαφορα).Εκτος βεβαια απο αυτο ενα Golf GTI θα πουληθει και πιο γρηγορα απο ενα Leon cupra.

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να λεμε παντως στην τιμη τους και με τα πακετα που ερχονται τα Seat ειναι ασυναγωνιστα. Στο δε εσωτερικο τους δεν πιστευω οτι ειναι και τοσο χειροτερα. Απλα εχουν αυτα τα σκληρα πλαστικα και καπως ποιο δευτερη σχεδιαση. Εμενα ειχε ο αδερφος μου το Leon 1.8 tsi (160αρι) με ηλιοροφη κλπ. Το ειχε παρει 21000 μετρητα. Το αυτοκινητο πεταγε, το κιβωτιο πολυ καλο αλλα εκαιγε λιγο περισσοτερο. Το αντιστοιχο σε Γκολφ αν υπηρχε θα εκανε 26000 + αν συγκρινω κατι αναλογο με τα τα 1.4 160αρια.

5000 ευρω ειναι σεβαστη διαφορα σε αυτη τη κατηγορια και δεν προκειται να τα παρεις πισω απο την μεταπωληση σε καμμια περιπτωση. Οδηγικα δε ηταν καλυτερο απο το 140αρι Γκολφακι μου που ειχα παρει 22500 αλλα οχι τοσο ανετο μιας και ειχε και 17αρια λαστιχα (το Leon).

Τωρα παω αλλου αλλα πριν απο αυτο ο αδερφος μου ειχε και το Altea 1.6 το οποιο παλι για μενα ηταν και πιστευω ειναι ακομα εξαιρετικο αυτοκινητο. Και χωροι και ανεση και κρατημα (ειχε την sport up εκδοση) αλλα μονο οτι ο 1600αρης ηταν λιγο θορυβωδης οταν ανεβαζε. Αν το βλεπατε απο κατω το δεσιμο του ηταν φανταστικο. Ηταν εξ'αλλου 5αστερο απο την αρχη σε συγκριση με το Leon που ειναι ακομα 4αστερο. Τωρα που εχει και τους 1.8 tsi κινητηρες το αυτοκινητο απλα ειναι εξαιρετικο. Ελα ομως που αυτο το ονομα Seat λειτουργει προκαταληπτικα και δεν εχει την αναλογη πορεια! Αυτο βεβαια ισχυει και για ολα τα αυτοκινητα της μαρκας δυστυχως? Οπως συμβαινει σε χειροτερο επιπεδο με τα Skoda που ειναι καθ'ολα αξιολογα. Μαλλον θα πρεπει να αλλαξουν τα ονοματα σε κατι πιο φρεσκο και νεανικο για να αλλαξει και η προκαταληψη.

Τωρα γιατι και εγω δεν πηρα κατι τετοιο? Πιστεψτε το η οχι η VW μου εδωσε καλυτερη τιμη κατα 1000 ευρω στο Vectra που εδωσα ανταλλαγη και ετσι πηγα εκει. Δεν το μετανοιωσα καθολου βεβαια αλλα πιστευω το ιδιο θα αισθανομουνα αν επαιρνα και το Altea.

Φανταστειτε οτι το Ibiza fr dsg (150 αλογα) εχει σχεδον (μετρητοις με την εκπτωση της Seat) την ιδια τιμη με το Polo 1.2 dsg (105 αλογα).

Ποιο πραγματικα θα διαλεγατε?

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

@αλέξις:δεν επικαλέστηκα την ιδιότητά μου απέναντί σου, δεν με αμφισβήτησες εσύ.Θα το ξανακάνω σε οποιονδήποτε με αμφισβητήσει.Τέλος, για αυτό το ζήτημα, πιστεύω πως η γνώμη του επαίοντος μετράει περισσότερο (όχι ότι είμαι ειδικός στα ΙΧ, κάθε άλλο, στα φορτηγά όμως και δη στις υπερκατασκευές εφόσον είναι δουλειά μου και ειδίκευσή μου, έχω άποψη βαρύνουσα)

Εγώ παραδέχομαι την καινοτομία του γκολφ ΜΚΙ σαν αμάξωμα και την κίνηση να τοποθετηθεί υπετροφοδοτούμενος κινητήρας στο ΜΚ5 χωρίς τον χαρακτηριμό (και χωρίς να στοχεύει να είναι) gti, Vts, Rs κλπ σε οικογγενειακό αμάξι (πες το όπως θες, μικρομεσαίο, μεσαίο, 5θυρο...κατάλαβες τι θέλω να πω).Το πρόβλημα το δικό μου είναι το Vfm και κατά συνέπεια η αξιοπιστία που αγοράζω...

αυτό με το τάργκετ γκρουπ...χμ δεν ξέρω από που προέκυψε αυτή η έρευνα...Προφανώς κάνεις μια εκτίμηση, η οποία κατά τη γνώμη μου δεν ισχύει απόλυτα, ή μάλλον δεν ισχύει καθόλου.Στην καθημερινή μου μετακίνηση παρατηρώ(όπως όλοι που οδηγούμε το γκολφ είμαστε περίεργοι πως είναι αυτοί που το οδηγούν κ αυτοί)θα έλεγα ότι οι περισσότεροι που έχουν γκολφ είναι περίπου 35-45 και μάλιστα μοιρασμένα ως προς το φύλλο.ένας 26άρης (όπως εγώ) θα προτιμήσει να αγοράσει π.χ. το σιρόκο ή το έος, ή το σμαρτ, ή το φίατ 500, ή το αυγό(aygo), iq, polo, cooper, yaris, μαζντα 2,φιέστα...μιλάμε για αμάξια δημοφιλή με πολύ πιο νεανικό χαρακτήρα από το γκολφ, με μειωμένες δυνατότητες μεταφοράς οικογένειας, αλλά πλεονεκτήματα στην κίνηση στην πόλη, στο γκάζι, στην οικονομία (ανάλογα τα μοντέλα), στην προβολή, και όλα από 12.000 έως 30.000 ευρώ!Επίσης δε θα έλεγα ότι μπορείς να ορίσεις ένα τάργκετ γκρουπ 22-35!είναι εντελώς διαφορετικές οι ανάγκες ενός φοιτητή ή νέου που μένει σπίτι του, χωρίς οικογένεια με έναν εργένη και με έναν νέο οικογενειαρχη...ο ένας θέλει να κάνει την εκδρομούλα του με την παρέα του οικονομικά και να μπορεί να παρκάρει στην πόλη, ο άλλος θέλει να πουλήσει λίγο μούρη να ρίξει την γκόμενα και ο αλλος χρειάζεται ένα αμάξι με χώρους, ασφάλεια και άνεση(έτσι σχηματικά).Δεν θεωρώ το γκολφ ούτε οικομικό, ούτε πουλ-μουρ, ούτε ευρύχωρο και άνετο (π.χ. συγκριτικά με το λάνσερ).Από την άλλη ούτε πανάκριβο το λες, ούτε αδιάφορο, ούτε στενόχωρο και κουραστικό!είναι λίγο ή πολύ απ όλα, χωρίς να υπερτερεί ολοκληρωτικά κάπου(ίσως σε ποιότητα κύλισης,υλικών και συναρμογής, αλλά όσοι έχουν έστω και τη βασική έκδοση του Α3 γελάνε μαζί μου)

@ace:ενώ μπορεί να χτυπήσει όλες τις ηλικίες(όπως π.χ. το πήρα εγώ, αλλά το ήθελε και ο πατέρας μου και μάλιστα το gti), δε νομίζω ότι είναι αυτό που λέμε ιδανικό αυτοκίνητο για κάποια συγκεκριμένη!κατά τ άλλα συφωνώ εμ τα περισσότερα που λες, και δε θεωρώ ότι απευθύνεται σε μένα το κλείσιμό σου, δεν το μηδενίσει, απλά πιστεύω πως έδωσα πολλά για όσα πήρα

τι αλλο θα ακουσουμε....

ποιοτητα καλυτερη σε α3 βασικη εκδοση απο golf και μαλιστα γελανε!! προφανως η νεαρη ηλικια σου φταιει για την ελειψη εμπειριων.

το α3 ειναι αντιγραφο του πρωτοτυπου golf. επισης η τεχνολογια πηγαινει πρωτα στο golf και μετα στο αντιγραφο α3. πχ απο τα ποιο απλα οπως το ποτε εβαλε τα φλας στους καθρεπτες , το αμορτισερ στο καπο μεχρι την τεχνολογια τουρμπο που μια γενια μετα πηγε στο α3. μην μπερδευεσαι με τα αουντι επειδη τα ακριβα μοντελα εχουν ποιοτητα. το α3 ειναι πολυ πισω απο το golf.

και συνεχιζεις να συγκρινεις ενα golf με αμαξια πολυ κατωτερα οπως λανσερ. ελεος πια.

επιτελους καταλαβε το πως το golf ειναι με διαφορα το καλυτερο αμαξι στην κατηγορια του και για τα χρηματα που κοστιζει, τα υπολοιπα απλα ακολουθουν.

Link to comment
Share on other sites

τι αλλο θα ακουσουμε....

ποιοτητα καλυτερη σε α3 βασικη εκδοση απο golf και μαλιστα γελανε!! προφανως η νεαρη ηλικια σου φταιει για την ελειψη εμπειριων.

το α3 ειναι αντιγραφο του πρωτοτυπου golf. επισης η τεχνολογια πηγαινει πρωτα στο golf και μετα στο αντιγραφο α3. πχ απο τα ποιο απλα οπως το ποτε εβαλε τα φλας στους καθρεπτες , το αμορτισερ στο καπο μεχρι την τεχνολογια τουρμπο που μια γενια μετα πηγε στο α3. μην μπερδευεσαι με τα αουντι επειδη τα ακριβα μοντελα εχουν ποιοτητα. το α3 ειναι πολυ πισω απο το golf.

και συνεχιζεις να συγκρινεις ενα golf με αμαξια πολυ κατωτερα οπως λανσερ. ελεος πια.

επιτελους καταλαβε το πως το golf ειναι με διαφορα το καλυτερο αμαξι στην κατηγορια του και για τα χρηματα που κοστιζει, τα υπολοιπα απλα ακολουθουν.

ο μοναδικος ανθρωπος που το λεει σε ολο τον κοσμο πρεπει να εισαι...αρα τα συμπερασματα εινα τα εξης...

1)η εχεις παρωπιδες

2)η εισαι χ___ς!!!

μεταξυ μας πιστευω οτι ειναι λιγο και απο τα δυο!!!

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

ο μοναδικος ανθρωπος που το λεει σε ολο τον κοσμο πρεπει να εισαι...αρα τα συμπερασματα εινα τα εξης...

1)η εχεις παρωπιδες

2)η εισαι χ___ς!!!

μεταξυ μας πιστευω οτι ειναι λιγο και απο τα δυο!!!

εσυ εισαι ο μοναδικος ανθρωπος που λεει τα αντιθετα αρα εσυ τι εισαι;

διχως επιχειρηματα προσπαθεις απλα να απαξιωσεις το golf επειδη απλα εχεις λεον. και μονο τ οοτι γραφεις σε φορουμ του golf ενω κανεις μας δεν γραφει σε δικο σου φορουμ, λεει πολλα οσο αναφορα το κομπλεξ που κουβαλας.

η θα μας πεις οτι το α3 πουτα περισσοτερα στα 80000 αλλαξαν κινητηρα!!! ειναι καλυτερα; (εχω δυο φιλους με αλαλγμενο κινητηρα που τελικα μετα τα πολλα προβλυηματα τα πεταξαν τααμαξια.

η θα μας πεις πως πρωτα το α3 ειχε 160 αλογα απο 1400κυβικα ; η πως συγκρινοντας τα δυο αμαξια, το α3 ειναι καλυτερο σε κατι εστω;

οποιος ειχε τηντυχη να εχει οδηγησει και τα δυο και να τα εχει διπλα διπλα ξερει πολυ κααλ τι ισχυει για τα δυο αμαξια. τελος μην μπερδευεσαι δεν μιλαμε γενικα για τις δυο εταιρειες αλλα συγκεκριμενα για τα δυο μοντελα που το golf ειναι πολυ μπροστα οτι και να λες.

και ναι ειχα παλια α3 και το ειχα μετανιωσει πικρα.

τελος τα ειρωνικα σχολια κρατα τα για τον εαυτο σου και μονο.

εγω απλα θα σε χαρακτηρισω απαραδεκτο

αντε γεια και προσπαθησε να απολαυσεις το αμαξακι σου και σου ευχομαι γρηγορα με ενα καλυτερο

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενη λέξη
Link to comment
Share on other sites

τι αλλο θα ακουσουμε....

ποιοτητα καλυτερη σε α3 βασικη εκδοση απο golf και μαλιστα γελανε!! προφανως η νεαρη ηλικια σου φταιει για την ελειψη εμπειριων.

το α3 ειναι αντιγραφο του πρωτοτυπου golf. επισης η τεχνολογια πηγαινει πρωτα στο golf και μετα στο αντιγραφο α3. πχ απο τα ποιο απλα οπως το ποτε εβαλε τα φλας στους καθρεπτες , το αμορτισερ στο καπο μεχρι την τεχνολογια τουρμπο που μια γενια μετα πηγε στο α3. μην μπερδευεσαι με τα αουντι επειδη τα ακριβα μοντελα εχουν ποιοτητα. το α3 ειναι πολυ πισω απο το golf.

και συνεχιζεις να συγκρινεις ενα golf με αμαξια πολυ κατωτερα οπως λανσερ. ελεος πια.

επιτελους καταλαβε το πως το golf ειναι με διαφορα το καλυτερο αμαξι στην κατηγορια του και για τα χρηματα που κοστιζει, τα υπολοιπα απλα ακολουθουν.

μη σου πω και σ όλες τις κατηγορίες.Το γκολφ είναι υπεργαλαξιακό.Η VW είναι η μεγαλύτερη εταιρεία όλων των εποχών.Κανονικά, αν σε άκουγαν λίγο θα έπρεπε οι υπόλοιπες να είχαν κλείσει από την ντροπή τους.

Αλήθεια τώρα, δεν είσαι χαζός.Ίσα ίσα, για τα λεφτά που παίρνεις από τους γερμανούς η δουλειά που κάνεις είναι λίγη.άρα τους έπιασες κορόιδο.Εσύ.Τους γερμανούς.

Link to comment
Share on other sites

εσυ εισαι ο μοναδικος ανθρωπος που λεει τα αντιθετα αρα εσυ τι εισαι;

διχως επιχειρηματα προσπαθεις απλα να απαξιωσεις το golf επειδη απλα εχεις λεον. και μονο τ οοτι γραφεις σε φορουμ του golf ενω κανεις μας δεν γραφει σε δικο σου φορουμ, λεει πολλα οσο αναφορα το κομπλεξ που κουβαλας.

η θα μας πεις οτι το α3 πουτα περισσοτερα στα 80000 αλλαξαν κινητηρα!!! ειναι καλυτερα; (εχω δυο φιλους με αλαλγμενο κινητηρα που τελικα μετα τα πολλα προβλυηματα τα πεταξαν τααμαξια.

η θα μας πεις πως πρωτα το α3 ειχε 160 αλογα απο 1400κυβικα ; η πως συγκρινοντας τα δυο αμαξια, το α3 ειναι καλυτερο σε κατι εστω;

οποιος ειχε τηντυχη να εχει οδηγησει και τα δυο και να τα εχει διπλα διπλα ξερει πολυ κααλ τι ισχυει για τα δυο αμαξια. τελος μην μπερδευεσαι δεν μιλαμε γενικα για τις δυο εταιρειες αλλα συγκεκριμενα για τα δυο μοντελα που το golf ειναι πολυ μπροστα οτι και να λες.

και ναι ειχα παλια α3 και το ειχα μετανιωσει πικρα.

τελος τα ειρωνικα σχολια κρατα τα για τον εαυτο σου και μονο.

εγω απλα θα σε χαρακτηρισω απαραδεκτο

αντε γεια και προσπαθησε να απολαυσεις το αμαξακι σου και σου ευχομαι γρηγορα με ενα καλυτερο

κρατιεμαι να μην βγαλω την διαγωγη μου...οι σωστοι φορουμιστες διαβαζουν ολα τα forums ειδικα οσων αφορα το vag ειμαι αρκετα πιο παλιο μελος απο εσενα και μπορω να καταλαβω τι εστι vw και vag δεν ειμαι χαζος να καταλαβω οτι ακομα και τωρα που μιλαμε τα s3 2003 πωλουνται στις ιδιες τιμες η και ακριβοτερα απο πολλα gti 5ης γενιας...αναρωτιεμαι επισης ποσα αμαξια εχεις αλλαξει γιατι ετσι οπως μας τα λες μαλλον η κανας παλιογερας εισαι η κανενας φαντασμενος οπου μαλλον δεν ξερεις τι εστι gti και απλα το ονειρευεσαι...το Α3 καλως η κακως εχει πολυ καλυτερη αντιμετωπιση απο ενα golf γιατι εχει 4 κυκλους σου αρεσει?καλως...δεν σου αρεσει?στα @@ μας...εγω λεω στον earendill οτι "κοιτα τα ιαπωνεζικα δεν ειναι καλα για τον χ-ψ λογο" εσυ συνεχεια μας λες "κανενα δεν ειναι καλυτερο γιατι το λεω εγω"...σαλτα και...ας μην μιλησω αλλο γιατι συγχιστηκα!!!αντε καλο υπνο

Link to comment
Share on other sites

εσυ εισαι ο μοναδικος ανθρωπος που λεει τα αντιθετα αρα εσυ τι εισαι;

πράκτορας των σοβιετικών

διχως επιχειρηματα προσπαθεις απλα να απαξιωσεις το golf επειδη απλα εχεις λεον.

ενώ εσύ από επιχειρήματα ε?

και μονο τ οοτι γραφεις σε φορουμ του golf ενω κανεις μας δεν γραφει σε δικο σου φορουμ,

ενώ έχει δηλώσει πολλάκις ότι ο αδερφός του έχει γκολφ...απαράδεκτο επίσης να μην έχεις δικό σου φόρουμ

λεει πολλα οσο αναφορα το κομπλεξ που κουβαλας.

Για δες ποιος μιλάει για κόμπλεξ

η θα μας πεις οτι το α3 πουτα περισσοτερα στα 80000 αλλαξαν κινητηρα!!! ειναι καλυτερα;

Θα στο πει όλη η Ευρώπη, όχι μόνο εμείς.

(εχω δυο φιλους με αλαλγμενο κινητηρα που τελικα μετα τα πολλα προβλυηματα τα πεταξαν τααμαξια.

Πού τα πέταξαν τα κορόιδα να πάω να τα μαζέψω?

η θα μας πεις πως πρωτα το α3 ειχε 160 αλογα απο 1400κυβικα ;

αν ήθελε η audi δλδ δεν έβαζε τον 160άρη στα 1400?πλάκα μας κάνεις? Θέμα μάρκετινγκ είναι

η πως συγκρινοντας τα δυο αμαξια, το α3 ειναι καλυτερο σε κατι εστω;

Σε όλα είναι καλύτερο.Εκτός από εξοπλισμό, τιμή και ίσως χώρους

οποιος ειχε τηντυχη να εχει οδηγησει και τα δυο και να τα εχει διπλα διπλα ξερει πολυ κααλ τι ισχυει για τα δυο αμαξια. τελος μην μπερδευεσαι δεν μιλαμε γενικα για τις δυο εταιρειες αλλα συγκεκριμενα για τα δυο μοντελα που το golf ειναι πολυ μπροστα οτι και να λες.

και ναι ειχα παλια α3 και το ειχα μετανιωσει πικρα.

και να φανταστώ ότι κ εσύ το πέταξες σαν τους φίλους σου?Τότε ήσουν υπάλληλος της audi και η vw έδωσε περισσότερα?

τελος τα ειρωνικα σχολια κρατα τα για τον εαυτο σου και μονο.

εγω απλα θα σε χαρακτηρισω απαραδεκτο

κάνε καθρεφτάκη σ όλο σου το σώμα, παλιόπαιδο!ζωντόβολο!

αντε γεια και προσπαθησε να απολαυσεις το αμαξακι σου και σου ευχομαι γρηγορα με ενα καλυτερο

ένα Α3 δλδ upyours.gif

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε παιδια κουλαρετε λιγακι.Στο φιναλε τι ειναι το Α3 δηλαδη?Οκ σαν ιματζ μπορει να εχει καλυτερο απο ενα golf(οχι τρελη διαφορα) αλλα αυτο που λεει ο Dr YANNIS για την τεχνολογια δεν εχει αδικο.Κινητηρες κιβωτια κλπ πρωτα τα φοραει το Golf και μετα ολα τα αλλα.Σαν εταιρια η audi σιγουρα ειναι ενα κλικ πιο πανω αλλα στο θεμα του Α3 vs Golf ειναι το μονο που η VW την 'κοντραρει' ανετα και την κοιταει στα ματια.Η ψαλιδα ανοιγει Α4 με passat κλπ.Και οσο για τον φιλο που λεει για το σημα με τα κυκλακια οκ αλλα και η VW εχει πολυ πιο βαρυ σημα και αλλο κυρος απο το...S της SEAT(αυτο παει για αυτο που ελεγες τοσο καιρο για τις διαφορα χρηματνων που εχει το golf με το leon και δεν δικαιολογηται..)

Link to comment
Share on other sites

Σας αφήσαμε να συζητάτε ήρεμα κι ωραία περί ποιότητας , προβλημάτων κι ότι άλλο θέλατε(αν και off topic) , αλλά φαίνεται δεν το εκτιμήσατε . Έτσι διαβάζω ότι αρχίσατε τους άσεμνους χαρακτηρισμούς μεταξύ σας και τα λοιπά διάφορα . Πιστεύω πως ήρθε η ώρα να τελειώσει το θέμα εδω , και γι αυτό τον λόγο κλειδώνει το θέμα . Οτιδήποτε θελήσετε μέσω πμ .

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.