Jump to content
i2d_group

Passat B3 2.0

Recommended Posts

καλησπερα.εχω ενα passat station b3 2.0 16v με μηχανικο injection.εχει κωδικο 9α για οποιον γνωριζει και εξαγωταν μονο αμερικη.βγαζει 136 αλογα συμφωνα με τη...μητερα του και φοραει μονο τελικο χειροποιητο.τι προτεινετε για να παρει λιγο τα πανω του>

Link to comment
Share on other sites

δες στις βελτιώσεις για golf mk2 1.8 16v, είναι παρόμοια. motronic είναι το δικό σου είναι ή ο κλασσικός ke-jet;

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Μηχανικό injection έ??? Join the club... K-jetronic να υποθέσω? Χρονολογία (να ρίξω μιά ματιά στο ΕΤΚΑ πρίν πετάξω καμμιά πατάτα...)

Πάντως αν το injection είναι το K-jetronic της Bosch, τα πράγματα που μπορείς να κάνεις δεν είναι τρομερά πολλά...

Μιά εξάτμιση ή/και χταπόδι ή/και ελεύθερος καταλύτης (αν έχει), ένα πιό ελεύθερο φίλτρο, και, άμα δεν φοβάσαι, κάποιον να σου tunάρει το K-jetronic. Δεν ξέρω κάποιον συγκεκριμμένο, υποτίθεται οτι υπάρχουν κάποιοι (εγώ προσωπικά δεν τους ξέρω, και ούτως ή άλλως το φτιάχνω μόνος μου).

Αμα ξεφύγεις απο την εξάτμιση και το φίλτρο, τα πράγματα αγριεύουν απότομα. Μένουν ροϊκή εξέλιξη, αγριότεροι εκκεντροφόροι (αλλά όχι πολύ λόγω σχεδίασης του K-jetronic), αύξηση συμπίεσης, και κάπου εκεί τελειώνουν τα πράγματα που μπορείς να κάνεις...

Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια...ποιο μοτερ θεωρειται δυνατοτερο : Το 1.8Τ του 2002 ή το 2.0 FSI που βαζουν τωρα στα καινουργια Passat?

Και τα 2 δηλωνουν ονομαστικα την ιδια υποδυναμη...150 αλογα

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

γεράσιμε τα αμερικάνικα 2lt 16v 9α (90-92) φόραγαν για ψεκασμό το k-motronic το οποίο δεχόταν και chipάρισμα. Ήταν όμως απίστευτα αναξιόπιστο.

Link to comment
Share on other sites

εχει k-jetronic bosch.περαν του φ.π.ε με εκκεντροφορους και ροικες κλπ κλπ θα δω διαφορα ή τιποτα σπουδαιο.μπορει να ναι παλιο το μοτερ αλλα ειναι πολυ καλο και ειναι και το 2ο που εχει ησαχθει στην ελλαδα.αρα εχει περισσοτερο συναισθηματικη αξια οποτε θελω να του κανω προσεκτικες και αξιοπιστες μετατροπες.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις, το μοτερ ειναι σκυλί. Απο κεί και πέρα με 2000 κυβικά γ..είς και δέρνεις άνετα με απλά πραγματάκια. Μιά εξάτμιση είναι must των must, είμαστε αυτής της εποχής πολύ πνιγμένοι στην εξαγωγή. Το μόνο φίλτρο που παίρνεις είναι στον παπά, αλλά για 50 ευρώ και την ησυχία οτι δεν θα ξανααγοράσεις΄φίλτρο αέρος, αξίζει κάργα αν και τα ποτελέσματα κάθε άλλο παρά εντυπωσιακά είναι.

Απο κεί και πέρα, αν ρωτάς εμένα, θα πήγαινα σίγουρα σε μιά ροϊκή, αλλά αν δεν ξέρεις αυτόν που την κάνει τα αποτελέσματα δεν ειίναι εγγυημένα.

Εκκεντροφόρους μέχρι 260-264 μοίρες θα πήγαινα, γιατί τα K-jetronic υποτίθεται οτι απο κεί και πάνω δυσκολεύονται πολυ να κρατήσουν ρελαντί... Αλλά πολλά λεφτά για λίγο κέρδος.

Το χταποδάκι απο την άλλη, είναι επίσης πολύ καλή επένδυση για μένα. Μπορεί να σου δώσει αρκετά στο μοτέρ, με κόστος που παλεύεται.

Για μένα, εξάτμιση-φίλτρο-ροϊκή-χταπόδι και τελείωσες. Ίσως με 1000-1500 ευρώ όλα μαζί να τα βγάζεις πέρα...

Επίσης άν πάς για ροϊκή θα σκεφτόμουν σοβαρά ένα rebuild στην κυλινδροκεφαλή με καινούριες βαλβίδες-ωστήρια-ελατήρια (αν δεν το έχεις κάνει ποτέ) αν τα έχει τα χρονάκια της, για να ζωντανέψει το αμαξάκι άν έχει αρχίσει να χάνει το νεύρο του.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.