giorgos3155 Posted May 9, 2010 Report Share Posted May 9, 2010 (edited) γεια σας παιδιά...έχω ένα κινητήρα από golf g60 8v turbo...έχω βγάλει τον κομπρέσορα και φοράει μια τουρμπινα t3 garrett.είναι γύρω στα 200 ps.. σκέφτομαι να του αλλάξω εκκεντροφόρο...τι θα προτείνατε? κάποιος σχετικόςμε αυτά?? δεδομένου ότι ίσως να θέλω αργότερα να του ανεβάσω ιπποδύναμη υπάρχει κάποιος εκκεντροφόρος που να τον βάλω μια και καλή..?? δηλαδή να τον βάλω τώρα k όταν αργότερα ανεβάσω ιπποδύναμη βάζοντας πρόγραμμα η αλλάζοντας τουρμπίνα να μην χρειαστεί να τον ξαναλλαξω....pls help/// Το θεμα μετακινηθηκε εδω. Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ. Edited May 9, 2010 by konstantinos passat Το post μεταφραστηκε στα ελληνικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsineas Posted July 25, 2010 Report Share Posted July 25, 2010 Sorry gia ta greeklish tha bro tropo na boro na grafo me ellinikos charaktires...(Sweden) Min ksexnas oti prepi na kanis doulia sto "TOP" gia na min xtipai o ekkentroforos episis kenourgia springs valves me titanium plates kai episis kenourgia lifters allios... To klassiko ine 268°/276°. Race kai bori gia pano apo 250 alogakia ke ligotero...284°/272° / 268°/276°. Ola pezoun rolo pou stoxebis. Auti h selida sta eksigi ligo http://www.autotech.com/prod_engine_camshafts.htm#8vcams. Meta allo ena tip na psaksis gia turbo set-ups kai na deis ti exoun kanei eki kai gia pion logo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...