nikola78 Posted May 18, 2010 Author Report Share Posted May 18, 2010 Εγω προτεινα την καρεντα επειδη πηγα και με εξυπηρετησαν πολυ καλα μπορω να πω.Περαν οτι καθυστερησαν λιγο κατα τα αλλα περιμενα σε ενα χωρο υπερυψομενο με καφε,κρουασαν,ιντερνετ οπου ειχε μια μεγαλη τζαμαρια και απο κατω ηταν το συνεργειο οπου τους εβλεπα.Ολα αυτα στην καρεντα της βουλιαγμενης.Τωρα για τα +50 χιλιομετρα που βρηκε σε αλλη καρεντα ο φιλος τι να πω δεν ξερω.Φαινεται απο καρεντα σε καρεντα αλλαζει το επιπεδο... KARENTA στο "δακτυλίδι" Κηφησίας...Τι να πω, από ότι φαίνεται το αυτοκίνητο, και το service είναι σαν το καρπούζι...ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου βγεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 18, 2010 Report Share Posted May 18, 2010 Η Καρέντα από όσο ήξερα φημίζεται για την αξιοπιστία της στα σέρβις. Η ομάδα τεχνικών της Καρέντα στην Θεσσαλονίκη (βλέπε Μανδύλας) έχει κατακτήσει και την 1η θέση στον διεθνές διαγωνισμό "Audi Twin Cup". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Αυτό που συνέβη πάντως σήμερα σε φίλο με Passat fsi 1,6 που ήταν για σέρβις στον παζαρό είναι απαράδεκτο. Έσκασε σχεδόν 500 ευρώ για σέρβις κλπ κλπ και είχε 2 προβλήματα πριν πάει 1) άναβε το check engine & 2) τα xenon που του βάλανε πριν το παραλάβει ήταν απαράδεκτα, όποτε ήθελε άναβε το αριστερό όποτε ήθελε άναβε το δεξί κλπ κλπ. Και τα μεν xenon τα αλλάξανε με καινούρια, το λαμπάκι του check engine όμως άναψε μόλις μετά από μισή ώρα αφότου έφυγε από το συνεργείο. Και για το οποίο λαμπάκι και πρόβλημα στον εγκέφαλο ενδεχομένως φταίει το "πρόγραμμα αναβάθμισης" +15ps που του είχαν περάσει και πληρώθηκε και αδρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Εγω παιδια το εχω 4 χρονια.Το πηρα απο καρεντα αλλα λογω οτι οταν πας για σερβις στο περνουν μεσα και δε σ αφηνουν να δεις τι γινεται στο αμαξι σου (& αν γινονται ολα αυτα που σε χρεωνουν) προτιμησα το παζαροπουλο οπου καθεσαι στην υπερυψωμενη καφετερια που εχει ακριβως πανω απο το συνεργειο και βλεπεις τα παντα.Τι με νοιαζει εμενα αν δε παει καλα σαν εταιρεια απο τη στιγμη που ειμαι παρων και βλεπω τι γινεται στο golf μου τον προτιμω σε σχεση με καρεντα.Αυτοι που σου προτειναν φιλε μου nikola78 καρεντα ας μιλησουν τωρα για τα +50χλμ που βρηκες στο αμαξι σου Εγω προτεινα την καρεντα επειδη πηγα και με εξυπηρετησαν πολυ καλα μπορω να πω.Περαν οτι καθυστερησαν λιγο κατα τα αλλα περιμενα σε ενα χωρο υπερυψομενο με καφε,κρουασαν,ιντερνετ οπου ειχε μια μεγαλη τζαμαρια και απο κατω ηταν το συνεργειο οπου τους εβλεπα.Ολα αυτα στην καρεντα της βουλιαγμενης.Τωρα για τα +50 χιλιομετρα που βρηκε σε αλλη καρεντα ο φιλος τι να πω δεν ξερω.Φαινεται απο καρεντα σε καρεντα αλλαζει το επιπεδο... Υπάρχουν αντιπροσωπείες που έχουν χώρο αναμονής για τους πελάτες;; (και από ότι βλέπω με ενιαία πολιτική = υπερυψωμένη καφετέρια που βλέπει το συνεργείο κλπ)... Εγώ έχω υπόψη μου αντιπροσωπεία (το φανοποιείο της συγκεκριμένα) που καθόμουν μέσα στο δρόμο και στον ήλιο και έκαναν 40λεπτά να μου φέρουν το αμάξι. Κατά τα άλλα δεν είχα παράπονα, αλλά ούτε τουαλέτα δεν είχαν για τους πελάτες... Είναι διαφορετική η κατάσταση στην Καρέντα της Βουλιαγμένης και στον παζαρόπουλο (αυτός στο mall?)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Για ποιον χώρο αναψυχής να μιλήσουμε όταν οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια... ...το Passat φίλου έμεινε μέσα 2 ημέρες Τρίτη - Τετάρτη, του πήραν 485 ευρώ για service και άλλαξαν τα xenon που ήταν μάπα και τα είχαν βάλει οι ίδιοι και τα καινούρια αντί να τα βάλουν δωρεάν (εφόσον τα πρώτα πάλι δικά τους ήταν) τα χρεώσαν 115 ευρώ... ...και ξαναπήγε το αμάξι με αναμένο το λαμπάκι την Παρασκευή... ...και αλλάξανε αισθητήρα Λ, άλλα 265 ευρώ... ...και άναψε πάλι το λαμπάκι... ...και αποφάνθηκαν ότι το πάμε κομμάτι - κομμάτι για να δούμε τι φταίει.. Επιεικώς απαράδεκτοι - ικανοί να αλλάξουν το μισό αμάξι για να βρουν 1 ΒΛΑΒΗ!! (αισθητήρα λ, πολλαπλασιαστές, μπουζί κλπ κλπ)!!! Η ειρωνεία είναι ότι του έστειλαν και sms στο κινητό που τον ευχαριστούν που τους επέλεξε για το service...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Υπάρχουν αντιπροσωπείες που έχουν χώρο αναμονής για τους πελάτες;; (και από ότι βλέπω με ενιαία πολιτική = υπερυψωμένη καφετέρια που βλέπει το συνεργείο κλπ)... Εγώ έχω υπόψη μου αντιπροσωπεία (το φανοποιείο της συγκεκριμένα) που καθόμουν μέσα στο δρόμο και στον ήλιο και έκαναν 40λεπτά να μου φέρουν το αμάξι. Κατά τα άλλα δεν είχα παράπονα, αλλά ούτε τουαλέτα δεν είχαν για τους πελάτες... Είναι διαφορετική η κατάσταση στην Καρέντα της Βουλιαγμένης και στον παζαρόπουλο (αυτός στο mall?)? Ναι φιλε στην καρεντα ετσι ειναι αλλα και σε αλλες 2 που εχω παει(οχι για vw).Καλα αυτο ειναι τραγικο να μην εχουν εστω ενα μικρο χωρο αναμονης.Ακου 40 λεπτα στον ηλιο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aqua Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Θα δω πόση ώρα θα μου πούνε ότι θα χρειαστούν για σέρβις 30.000 χλμ και ίσως το πάω εκεί. Είναι μεν νότια προάστια (μακριά απο εκεί που μένω) αλλά αν το τελειώνουν γρήγορα, τους παρακολουθώ κιόλας και έχω ένα χώρο να περάσω την ώρα μου σαν άνθρωπος, με συμφέρει από το να πηγαινοέρχομαι στις αντιπροσωπείες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Όλες οι αντιπροσωπείες είναι για κλωτσιες. Και αυτό γιατί με εξαίρεση τον αρχιμηχανικο που πληρώνεται αδρά οι υπόλοιποι είναι χαμηλής κατάρτισης και μηχανολογικης παιδείας μηχανικοί. Στην καλύτερη περίπτωση έχουν εμπειρία στο να αλλάζουν μπουζι. Ήθελα να ρωτήσω αν μια μονάδα είναι εξουσιοδοτημενη η όχι που μπορώ να το βρω γραπτώς. Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάποιος σταμάτησε να είναι !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Όλες οι αντιπροσωπείες είναι για κλωτσιες. Και αυτό γιατί με εξαίρεση τον αρχιμηχανικο που πληρώνεται αδρά οι υπόλοιποι είναι χαμηλής κατάρτισης και μηχανολογικης παιδείας μηχανικοί. Στην καλύτερη περίπτωση έχουν εμπειρία στο να αλλάζουν μπουζι. Ήθελα να ρωτήσω αν μια μονάδα είναι εξουσιοδοτημενη η όχι που μπορώ να το βρω γραπτώς. Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάποιος σταμάτησε να είναι !!!!! http://www.volkswagen.gr/gr/el/1/VW_Dealers_Sales.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leou21 Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Μόλις τελείωσα τρία τηλεφωνήματα στις γνωστές αντιπροσωπείες της Θεσ/νίκης και φυσικά αναρωτιέμαι πόσο απατεώνες μπορεί να είναι...Και εξηγούμαι: η ερώτηση και στις τρεις αντιπροσωπείες αφορούσε τιμή εργασίας λιπαντικού σέρβις των 15.000 σε golf vi 160 με δικά μου λιπαντικά και φίλτρα. α) ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ : τιμή σέρβις 58(!!!!) ευρώ και μάλιστα μου ανέφερε πως αν πάω με τα δικά μου αναλώσιμα δεν θα μπορούν αυτοί να μου εκδώσουν εγγύηση καλής λειτουργείας...(τώρα τι εννοούσαν με αυτό,τα συμπερασματα δικά σας), β) Ε.Τ.Ε.Α. απο όπου και πήρα το αυτοκίνητο, τιμή 45 ευρώ χωρίς πρόβλημα που θα φέρω τα δικά μου αναλώσιμα και γ) ΜΑΝΔΥΛΑΣ : 35 ευρώ επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα στα αναλώσιμα. Και λέω εγώ τώρα, τρείς αντιπροσωπείες, τρείς διαφορετικές τιμές,για την ίδια εργασία. Δλδ τί παραπάνω κάνει η πρωτη και ζητάει σχεδόν διπλά λεφτα? Μία εργασία δλδ που μπορώ να την κάνω και μόνος μου με εξαίρεση το VAG-COM? Είπαμε αλλά όχι και έτσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Να πας στον Μανδυλα, η τιμη ειναι λογικη (που φτασαμε). Για μεγαλα σερβις πεταξου μεχρι Μουδανια,Κιλκις,Κατερινη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...