Jump to content
nikola78

Service Στον Παζαρόπουλο?

Recommended Posts

Εγω προτεινα την καρεντα επειδη πηγα και με εξυπηρετησαν πολυ καλα μπορω να πω.Περαν οτι καθυστερησαν λιγο κατα τα αλλα περιμενα σε ενα χωρο υπερυψομενο με καφε,κρουασαν,ιντερνετ οπου ειχε μια μεγαλη τζαμαρια και απο κατω ηταν το συνεργειο οπου τους εβλεπα.Ολα αυτα στην καρεντα της βουλιαγμενης.Τωρα για τα +50 χιλιομετρα που βρηκε σε αλλη καρεντα ο φιλος τι να πω δεν ξερω.Φαινεται απο καρεντα σε καρεντα αλλαζει το επιπεδο... protest.gif

KARENTA στο "δακτυλίδι" Κηφησίας...Τι να πω, από ότι φαίνεται το αυτοκίνητο, και το service είναι σαν το καρπούζι...ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου βγεί...

Link to comment
Share on other sites

Η Καρέντα από όσο ήξερα φημίζεται για την αξιοπιστία της στα σέρβις.

Η ομάδα τεχνικών της Καρέντα στην Θεσσαλονίκη (βλέπε Μανδύλας) έχει κατακτήσει και την 1η θέση στον διεθνές διαγωνισμό "Audi Twin Cup".

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που συνέβη πάντως σήμερα σε φίλο με Passat fsi 1,6 που ήταν για σέρβις στον παζαρό είναι απαράδεκτο. Έσκασε σχεδόν 500 ευρώ για σέρβις κλπ κλπ και είχε 2 προβλήματα πριν πάει 1) άναβε το check engine & 2) τα xenon που του βάλανε πριν το παραλάβει ήταν απαράδεκτα, όποτε ήθελε άναβε το αριστερό όποτε ήθελε άναβε το δεξί κλπ κλπ.

Και τα μεν xenon τα αλλάξανε με καινούρια, το λαμπάκι του check engine όμως άναψε μόλις μετά από μισή ώρα αφότου έφυγε από το συνεργείο. Και για το οποίο λαμπάκι και πρόβλημα στον εγκέφαλο ενδεχομένως φταίει το "πρόγραμμα αναβάθμισης" +15ps που του είχαν περάσει και πληρώθηκε και αδρά.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια το εχω 4 χρονια.Το πηρα απο καρεντα αλλα λογω οτι οταν πας για σερβις στο περνουν μεσα και δε σ αφηνουν να δεις τι γινεται στο αμαξι σου (& αν γινονται ολα αυτα που σε χρεωνουν) προτιμησα το παζαροπουλο οπου καθεσαι στην υπερυψωμενη καφετερια που εχει ακριβως πανω απο το συνεργειο και βλεπεις τα παντα.Τι με νοιαζει εμενα αν δε παει καλα σαν εταιρεια απο τη στιγμη που ειμαι παρων και βλεπω τι γινεται στο golf μου τον προτιμω σε σχεση με καρεντα.Αυτοι που σου προτειναν φιλε μου nikola78 καρεντα ας μιλησουν τωρα για τα +50χλμ που βρηκες στο αμαξι σου

Εγω προτεινα την καρεντα επειδη πηγα και με εξυπηρετησαν πολυ καλα μπορω να πω.Περαν οτι καθυστερησαν λιγο κατα τα αλλα περιμενα σε ενα χωρο υπερυψομενο με καφε,κρουασαν,ιντερνετ οπου ειχε μια μεγαλη τζαμαρια και απο κατω ηταν το συνεργειο οπου τους εβλεπα.Ολα αυτα στην καρεντα της βουλιαγμενης.Τωρα για τα +50 χιλιομετρα που βρηκε σε αλλη καρεντα ο φιλος τι να πω δεν ξερω.Φαινεται απο καρεντα σε καρεντα αλλαζει το επιπεδο... protest.gif

Υπάρχουν αντιπροσωπείες που έχουν χώρο αναμονής για τους πελάτες;; (και από ότι βλέπω με ενιαία πολιτική = υπερυψωμένη καφετέρια που βλέπει το συνεργείο κλπ)...

Εγώ έχω υπόψη μου αντιπροσωπεία (το φανοποιείο της συγκεκριμένα) που καθόμουν μέσα στο δρόμο και στον ήλιο και έκαναν 40λεπτά να μου φέρουν το αμάξι. Κατά τα άλλα δεν είχα παράπονα, αλλά ούτε τουαλέτα δεν είχαν για τους πελάτες... thumbsdown.gif

Είναι διαφορετική η κατάσταση στην Καρέντα της Βουλιαγμένης και στον παζαρόπουλο (αυτός στο mall?)?

Link to comment
Share on other sites

Για ποιον χώρο αναψυχής να μιλήσουμε όταν οι άνθρωποι είναι για τα πανηγύρια...

...το Passat φίλου έμεινε μέσα 2 ημέρες Τρίτη - Τετάρτη, του πήραν 485 ευρώ για service και άλλαξαν τα xenon που ήταν μάπα και τα είχαν βάλει οι ίδιοι και τα καινούρια αντί να τα βάλουν δωρεάν (εφόσον τα πρώτα πάλι δικά τους ήταν) τα χρεώσαν 115 ευρώ...

...και ξαναπήγε το αμάξι με αναμένο το λαμπάκι την Παρασκευή...

...και αλλάξανε αισθητήρα Λ, άλλα 265 ευρώ...

...και άναψε πάλι το λαμπάκι... ...και αποφάνθηκαν ότι το πάμε κομμάτι - κομμάτι για να δούμε τι φταίει..

Επιεικώς απαράδεκτοι - ικανοί να αλλάξουν το μισό αμάξι για να βρουν 1 ΒΛΑΒΗ!! (αισθητήρα λ, πολλαπλασιαστές, μπουζί κλπ κλπ)!!!

Η ειρωνεία είναι ότι του έστειλαν και sms στο κινητό που τον ευχαριστούν που τους επέλεξε για το service...!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν αντιπροσωπείες που έχουν χώρο αναμονής για τους πελάτες;; (και από ότι βλέπω με ενιαία πολιτική = υπερυψωμένη καφετέρια που βλέπει το συνεργείο κλπ)...

Εγώ έχω υπόψη μου αντιπροσωπεία (το φανοποιείο της συγκεκριμένα) που καθόμουν μέσα στο δρόμο και στον ήλιο και έκαναν 40λεπτά να μου φέρουν το αμάξι. Κατά τα άλλα δεν είχα παράπονα, αλλά ούτε τουαλέτα δεν είχαν για τους πελάτες... thumbsdown.gif

Είναι διαφορετική η κατάσταση στην Καρέντα της Βουλιαγμένης και στον παζαρόπουλο (αυτός στο mall?)?

Ναι φιλε στην καρεντα ετσι ειναι αλλα και σε αλλες 2 που εχω παει(οχι για vw).Καλα αυτο ειναι τραγικο να μην εχουν εστω ενα μικρο χωρο αναμονης.Ακου 40 λεπτα στον ηλιο! ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα δω πόση ώρα θα μου πούνε ότι θα χρειαστούν για σέρβις 30.000 χλμ και ίσως το πάω εκεί.

Είναι μεν νότια προάστια (μακριά απο εκεί που μένω) αλλά αν το τελειώνουν γρήγορα, τους παρακολουθώ κιόλας και έχω ένα χώρο να περάσω την ώρα μου σαν άνθρωπος, με συμφέρει από το να πηγαινοέρχομαι στις αντιπροσωπείες.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι αντιπροσωπείες είναι για κλωτσιες. Και αυτό γιατί με εξαίρεση τον αρχιμηχανικο που πληρώνεται αδρά οι υπόλοιποι είναι χαμηλής κατάρτισης και μηχανολογικης παιδείας μηχανικοί. Στην καλύτερη περίπτωση έχουν εμπειρία στο να αλλάζουν μπουζι.

Ήθελα να ρωτήσω αν μια μονάδα είναι εξουσιοδοτημενη η όχι που μπορώ να το βρω γραπτώς. Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάποιος σταμάτησε να είναι !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι αντιπροσωπείες είναι για κλωτσιες. Και αυτό γιατί με εξαίρεση τον αρχιμηχανικο που πληρώνεται αδρά οι υπόλοιποι είναι χαμηλής κατάρτισης και μηχανολογικης παιδείας μηχανικοί. Στην καλύτερη περίπτωση έχουν εμπειρία στο να αλλάζουν μπουζι.

Ήθελα να ρωτήσω αν μια μονάδα είναι εξουσιοδοτημενη η όχι που μπορώ να το βρω γραπτώς. Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάποιος σταμάτησε να είναι !!!!!

http://www.volkswagen.gr/gr/el/1/VW_Dealers_Sales.html

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τελείωσα τρία τηλεφωνήματα στις γνωστές αντιπροσωπείες της Θεσ/νίκης και φυσικά αναρωτιέμαι πόσο απατεώνες μπορεί να είναι...Και εξηγούμαι: η ερώτηση και στις τρεις αντιπροσωπείες αφορούσε τιμή εργασίας λιπαντικού σέρβις των 15.000 σε golf vi 160 με δικά μου λιπαντικά και φίλτρα. α) ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ : τιμή σέρβις 58(!!!!) ευρώ και μάλιστα μου ανέφερε πως αν πάω με τα δικά μου αναλώσιμα δεν θα μπορούν αυτοί να μου εκδώσουν εγγύηση καλής λειτουργείας...(τώρα τι εννοούσαν με αυτό,τα συμπερασματα δικά σας), β) Ε.Τ.Ε.Α. απο όπου και πήρα το αυτοκίνητο, τιμή 45 ευρώ χωρίς πρόβλημα που θα φέρω τα δικά μου αναλώσιμα και γ) ΜΑΝΔΥΛΑΣ : 35 ευρώ επίσης χωρίς κανένα πρόβλημα στα αναλώσιμα.

Και λέω εγώ τώρα, τρείς αντιπροσωπείες, τρείς διαφορετικές τιμές,για την ίδια εργασία. Δλδ τί παραπάνω κάνει η πρωτη και ζητάει σχεδόν διπλά λεφτα? Μία εργασία δλδ που μπορώ να την κάνω και μόνος μου με εξαίρεση το VAG-COM? Είπαμε αλλά όχι και έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.