Mist Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 Τις τελευταίες μέρες το golf μου τρέμει στο ρελαντί, μάλιστα πριν από κανα 3ήμερο μου έσβησε σε φανάρι έτσι ξαφνικά, από τι μπορεί να ωφείλεται ; Βενζίνες έχω αλλάξει πολλές.. δεν είναι θέμα βενζίνης γεμίζω από καλά και ποιοτικά που γνωρίζω τι βενζίνη πουλάνε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 10, 2010 Author Report Share Posted May 10, 2010 Θα το δω στο vag όταν πάω στον μάστορα μου, λογικά πάω για καθάρισμα. Παίζει να είναι πολλαπλασιαστής ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 καθαρισμα πεταλουδας και επαναπρογραμματισμος της ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 Check εχει αναψει? Το συντομοτερο παντως να μπει διαγνωστικο στο αμαξι και ελεγχος για διακοπες καυσεις στους κυλινδρους.Ενημερωσε μας εκ νεου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 10, 2010 Author Report Share Posted May 10, 2010 Οχι δεν έχω check μωρέ, διακοπές καύσης με τίποτα, λογικά για καθαρισμό πάω εφόσον έχω 71.000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 παρατηρω κι εγω ενα τρεμουλο στο ρελαντι αλλα το στροφομετρο ειναι σταθερο εκεινη την ωρα.Μηπως ειναι καμια βαση σασμαν ή κιβωτιου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 (edited) Αυτο το φαινομαινο υπηρχε στα 5αρια. Το πρωτο 140αρι που ειχα το ειχε ακριβως ετσι. Το δευτερο που πηρα και εχω ακομα το οποιο ειχε και dsg δεν το εκανε καθολου. Στο ρελαντι ειναι σαν να ειναι το αυτοκινητο σβηστο.Τωρα φταιει μηπως το μηχανικο κιβωτιο που ειχε το πρωτο, δεν ξερω. Αλλα σιγουρα ηταν κατι εκνευριστικο και οσο το ειχα το ειχε, χωρις οπως λες να ανεβοκατεβαινουν οι στροφες. Edited May 12, 2010 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 Οχι δεν έχω check μωρέ, διακοπές καύσης με τίποτα, λογικά για καθαρισμό πάω εφόσον έχω 71.000km ποσο ?????????????? Πω................ φιλε καθε 40-50 το πολυ πολυ θελει καθαρισμο η πεταλουδα ....Και ας μην εχεις ενδειξεις.Ποσο καιρο το εχει ς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 παρατηρω κι εγω ενα τρεμουλο στο ρελαντι αλλα το στροφομετρο ειναι σταθερο εκεινη την ωρα.Μηπως ειναι καμια βαση σασμαν ή κιβωτιου? Το κανει ακομα και αν ειναι ζεστο το αμαξι δηλαδη μετα απο 20-30 λεπτα οδηγησης αν σταματησει ςκαπου με ρελαντι στο κανει ? Αν ναι τοτε δεν ειναι φυσιολογικο ...ενα scan ισως να δειξει κατι .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 12, 2010 Author Report Share Posted May 12, 2010 1 year and 5 months oh yeaaaaaaaaaah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted May 14, 2010 Author Report Share Posted May 14, 2010 Το έβαλα σε διαγνωστικό αλλα δεν έδειξε τίποτα, καθάρισα πεταλούδα γκαζιού, γέμισα vpower έβαλα και ένα καθαριστικό για μηχανή γενικά και τώρα είναι πένα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Παιδιά καλημέρα. Καλώς σας βρίσκω κατ'αρχήν, είναι η πρώτη φορά που ποστάρω. Το ίδιο θεματάκι το έχω κ εγώ, δηλ τρέμει η μηχανή στο ρελαντί(σταθερές παραμένουν οι στροφές) μόνο όταν είναι κρύο κ μέχρι να πέσουν οι στροφές. Όμως έχω 12.500km κ όχι τόσα όσα τα παιδιά πιο πάνω που καθαρίσαν πεταλούδα γκαζιού.. Φυσικά βάζω μόνο 95άρα shell λόγω τιμής κ υποψιάζομαι μήπως δεν είναι κ πολύ καθαρή από εκεί που βάζω αποκλειστικά. Θα το πάω μέσα στον επόμενο μήνα για το πρώτο σέρβις να μου πούν κ τι παίζει με αυτό. Δεν μπορώ να πω όμως ότι τους εμπιστεύομαι ιδιαίτερα, γιατί κ στο άλλο golf mk2 που έχει η οικογένεια εδώ κ 18 χρόνια ακόμα να βρούν γιατί δεν κρατάει σταθερό το ρελαντί.. Έχω το 160άρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Παιδιά καλημέρα. Καλώς σας βρίσκω κατ'αρχήν, είναι η πρώτη φορά που ποστάρω. Το ίδιο θεματάκι το έχω κ εγώ, δηλ τρέμει η μηχανή στο ρελαντί(σταθερές παραμένουν οι στροφές) μόνο όταν είναι κρύο κ μέχρι να πέσουν οι στροφές. Όμως έχω 12.500km κ όχι τόσα όσα τα παιδιά πιο πάνω που καθαρίσαν πεταλούδα γκαζιού.. Φυσικά βάζω μόνο 95άρα shell λόγω τιμής κ υποψιάζομαι μήπως δεν είναι κ πολύ καθαρή από εκεί που βάζω αποκλειστικά. Θα το πάω μέσα στον επόμενο μήνα για το πρώτο σέρβις να μου πούν κ τι παίζει με αυτό. Δεν μπορώ να πω όμως ότι τους εμπιστεύομαι ιδιαίτερα, γιατί κ στο άλλο golf mk2 που έχει η οικογένεια εδώ κ 18 χρόνια ακόμα να βρούν γιατί δεν κρατάει σταθερό το ρελαντί.. Έχω το 160άρι. Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο. +1000 όπως ακριβώς τα λες Νάσο. Είναι από τις ιδιαιτερότητες του κινητήρα, απλά ακόμα και ένας έμπειρος οδηγός εφόσον δεν έχει συμβιώσει με tsi στην αρχή φαίνονται παράξενες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 φυσιολογικο αυτο το τρεμουλο ....που περιγραφεις φιλε μην ανυσηχεις.,.. οταν ερθει η ωρα για καθαρισμο πεταλουδας υα το καταλαβεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gmis Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο. Ναι δεν το συζητάμε ότι δεν το ακούς καθόλου κ μου έχει τύχει στην αρχή που το πήρα να γυρίσω κατά λάθος το κλειδί γιατί νόμιζα ότι ήταν σβηστό. Ναι είναι το πρώτο μου tsi. Απλά επειδή διάβασα από την αρχή το ποστ υπέθεσα ότι μάλλον το ίδιο παίζει σε μένα κ καλό θα ήταν να σας ρωτήσω μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω. Thanks μάγκες για την απάντηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 δεν θυμαμαι αν το εχουμε αναφερει...αλλα το cold start τι ακριβως ειναι/κανει? ανεβαζει τα λαδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο. Εμενα παντως το εκανε και οταν ηταν ζεστο. Δεν ειχε εξαιρεσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Ναι δεν το συζητάμε ότι δεν το ακούς καθόλου κ μου έχει τύχει στην αρχή που το πήρα να γυρίσω κατά λάθος το κλειδί γιατί νόμιζα ότι ήταν σβηστό. Ναι είναι το πρώτο μου tsi. Απλά επειδή διάβασα από την αρχή το ποστ υπέθεσα ότι μάλλον το ίδιο παίζει σε μένα κ καλό θα ήταν να σας ρωτήσω μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω. Thanks μάγκες για την απάντηση! Ετσι την πατησα εγω οταν το ειχα παρει για test drive.Ημουν σε φαναρι κ νομιζα οτι μου εσβησε.Επισης την εχουν πατησει κ αλλοι δυο που το εχουν οδηγησει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_glx_1100 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 (edited) Καλημέρα "Ξαδέρφια" Είδα Γενικό θέμα ρελαντί και για να μην ανοίγω νέο συνεχίζω εδω... Σασί από ibiza 6K (1995) με κινητήρα ABF 2.0 16v. Συμπτώματα: Να γίνω εκνευριστικά περιγραφικός. Είσαι σε πορεία ( Νέα Σμύρνη - Καλλιθέα από 15χλμ μέχρι 60 -70 ή Νέα Σμύρνη - Ίλιον που φτάνεις μέχρι 130 - 140χλμ ) άρα μιλάμε για εύρος ταχύτητας, (οπότε δεν είναι μπούκωμα,) και όπως πας να σταματήσεις παρουσιάζονται τα παρακάτω συμπτώματα: α) συμπλέκτη - νεκρά και φρένο μέχρι να ακινητοποιηθεί. β) συμπλέκτη - φρένο - κατέβασμα - συμπλέκτη - φρένο. γ) Απλό ξεκίνημα για 1- 2 μέτρα και στοπ πάλι, δ) Όπισθεν - μπροστά στο παρκάρισμα αν χρειαστεί να παίξω για να παρκάρω. και άλλα πολλά σωστά και μη σταματήματα... Έχουμε τα εξής: Με ρελαντί 800-820 -> "να σημειωθεί ότι δε σβήνει εν πορεία ρολαριστά,συμπλεκταρισμένος, φρεναριστόε.. πρέπει να σταματήσει (μπαστακωθεί).." 1. (Ενώ ακινητοποιηθεί) Ρίξιμο μέχρι 150- 100 στροφές, ανέβασμα μέχρι 1000-1050 στροφές και ένα πέσιμο ξερό στις 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει. 2. (Ενώ ακινητοποιηθεί) Κράτημα στις 200 (1-2 δευτερόλεπτα) και 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει. 3. (Ενώ ακινητοποιηθεί) παιξίματα μεταξύ 800 - 300 - 400 - 100 - 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει. Συχνότητα συμπτώματος εντελώς τυχαία. Μπορεί 5 στα 10 σταματήματα να το κάνει και να το προλάβω κάποιες φορές με 1-2 χαιδέματα του γκαζιού να σταθεροποιηθεί, μπορεί και 1 φορά μόνο να το πάθει (πάντως μια φορά θα συμβεί σε κάθε κίνηση του οχήματος.) Βενζίνη 100 ή 95 δεν λένε να δείχνει διαφορά.. έχω βάλει σαν πρώτο στόχο αλλαγή ποτενσιόμετρου πάνω στη πεταλούδα από μπροστά (TPS). http://www.gasgoo.co...ts/1014525.html To 9 από το παρακάτω σχήμα. Υπάρχει βέβαια και από πίσω αν θυμάμαι καλά κάτι ανάλογο ηλεκτρονικό (δε θυμάμαι τι) αλλά νομίζω οτι πάει πακέτο με τη πεταλούδα. Δεν εννοώ εκεί που δένει η ντίζα. Ελπίζω να μην είναι το χυτό σώμα πεταλούδας, κλαπέτο, ρεγουλατόρος ντίζας γιατί θα κλαίμε! Ιδέα φίλου ήταν βαλβίδα ρελαντί (που να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι καν που είναι) ή αισθητήρας στροφάλου/εκκεντροφόρου. Φωτό αισθητήρα στροφάλου / εκκεντροφόρου (αν δεν απατώμαι) Τη βοήθεια σας παιδιά και αν είναι εύκολο μια κατά προσέγγιση τιμή. Θα πάρω τη πρώτη κρυάδα σήμερα που θα κάνω έρευνα σε καταστήματα. Είδα και ebay και εξωτερικό αλλά με τα μεταφορικά πάει πιστεύω 7-8 € λιγότερο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή εβδομάδα. Edited September 26, 2011 by Dimitris_glx_1100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_glx_1100 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 200€ παρά κάτι cent είναι η απάντηση από αντιπροσωπεία. Αύριο έχει άλλο σαφάρι...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soci Posted February 14, 2012 Report Share Posted February 14, 2012 Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα σε κινητήρα 1,6 cc AFT και άλλαξα τα μισά ηλεκτρονικά του σύν την τρόμπα βενζίνης (μου στοίχησε ο κούκος αηδόνι) . Τελικά ήταν καμένο το MAF και μου τα έκανε όλα αυτά . Ξεκίνα από αυτό καλύτερα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Πάνος46 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Γεια σας παιδια...!σε γκολφ 6αρι 122αρι μου το εχει κανεις 5-6 φορες στο ρελαντι...μολις σταματαω στο φαναρι κανει ενα μπερδεμα πεσφτουν οι στροφες σαν να παει να σβησει αλλα μετα επανερχεται και ολα ενταξει.....40.000 χιλιομετρα...μπορει σε 2-3 μηνες να μην το κανει ποτε..2 χρονια το εχω το αμαξι και το εχει κανει 5-6 φορες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted September 2, 2012 Report Share Posted September 2, 2012 Καλησπέρα παίδες. Ξαφνικό πρόβλημα ψες το οποίο με προβλημάτισε. Μετα από ταξίδι 50-60 χιλιομέτρων και ενώ περίμενα το αμάξι να ησυχάσει στο ρελαντί πριν το σβήσω, πατάω φρένο μια -δυο φορές και το αμάξι από 800 στροφές πάει στις 1200 για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά πάλι πίσω στις 800. Ξαναπατάω φρένο 1-2 φορές και πάλι η ίδια αντίδραση. Να ανησυχώ? η είναι κάτι το φυσιολογικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...