Jump to content
Mist

Ρελαντί

Recommended Posts

Τις τελευταίες μέρες το golf μου τρέμει στο ρελαντί, μάλιστα πριν από κανα 3ήμερο μου έσβησε σε φανάρι έτσι ξαφνικά, από τι μπορεί να ωφείλεται ; Βενζίνες έχω αλλάξει πολλές.. δεν είναι θέμα βενζίνης γεμίζω από καλά και ποιοτικά που γνωρίζω τι βενζίνη πουλάνε.

Link to comment
Share on other sites

Θα το δω στο vag όταν πάω στον μάστορα μου, λογικά πάω για καθάρισμα. Παίζει να είναι πολλαπλασιαστής ;

Link to comment
Share on other sites

Check εχει αναψει? Το συντομοτερο παντως να μπει διαγνωστικο στο αμαξι και ελεγχος για διακοπες καυσεις στους κυλινδρους.Ενημερωσε μας εκ νεου

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχω check μωρέ, διακοπές καύσης με τίποτα, λογικά για καθαρισμό πάω εφόσον έχω 71.000km

Link to comment
Share on other sites

παρατηρω κι εγω ενα τρεμουλο στο ρελαντι αλλα το στροφομετρο ειναι σταθερο εκεινη την ωρα.Μηπως ειναι καμια βαση σασμαν ή κιβωτιου?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το φαινομαινο υπηρχε στα 5αρια. Το πρωτο 140αρι που ειχα το ειχε ακριβως ετσι.

Το δευτερο που πηρα και εχω ακομα το οποιο ειχε και dsg δεν το εκανε καθολου. Στο ρελαντι ειναι σαν να ειναι το αυτοκινητο σβηστο.Τωρα φταιει μηπως το μηχανικο κιβωτιο που ειχε το πρωτο, δεν ξερω. Αλλα σιγουρα ηταν κατι εκνευριστικο και οσο το ειχα το ειχε, χωρις οπως λες να ανεβοκατεβαινουν οι στροφες.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν έχω check μωρέ, διακοπές καύσης με τίποτα, λογικά για καθαρισμό πάω εφόσον έχω 71.000km

ποσο ?????????????? Πω................ φιλε καθε 40-50 το πολυ πολυ θελει καθαρισμο η πεταλουδα ....Και ας μην εχεις ενδειξεις.Ποσο καιρο το εχει ς?

Link to comment
Share on other sites

παρατηρω κι εγω ενα τρεμουλο στο ρελαντι αλλα το στροφομετρο ειναι σταθερο εκεινη την ωρα.Μηπως ειναι καμια βαση σασμαν ή κιβωτιου?

Το κανει ακομα και αν ειναι ζεστο το αμαξι δηλαδη μετα απο 20-30 λεπτα οδηγησης αν σταματησει ςκαπου με ρελαντι στο κανει ? Αν ναι τοτε δεν ειναι φυσιολογικο ...ενα scan ισως να δειξει κατι ..

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα σε διαγνωστικό αλλα δεν έδειξε τίποτα, καθάρισα πεταλούδα γκαζιού, γέμισα vpower έβαλα και ένα καθαριστικό για μηχανή γενικά και τώρα είναι πένα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Καλώς σας βρίσκω κατ'αρχήν, είναι η πρώτη φορά που ποστάρω.

Το ίδιο θεματάκι το έχω κ εγώ, δηλ τρέμει η μηχανή στο ρελαντί(σταθερές παραμένουν οι στροφές) μόνο όταν είναι κρύο κ μέχρι να πέσουν οι στροφές. Όμως έχω 12.500km κ όχι τόσα όσα τα παιδιά πιο πάνω που καθαρίσαν πεταλούδα γκαζιού.. Φυσικά βάζω μόνο 95άρα shell λόγω τιμής κ υποψιάζομαι μήπως δεν είναι κ πολύ καθαρή από εκεί που βάζω αποκλειστικά. Θα το πάω μέσα στον επόμενο μήνα για το πρώτο σέρβις να μου πούν κ τι παίζει με αυτό. Δεν μπορώ να πω όμως ότι τους εμπιστεύομαι ιδιαίτερα, γιατί κ στο άλλο golf mk2 που έχει η οικογένεια εδώ κ 18 χρόνια ακόμα να βρούν γιατί δεν κρατάει σταθερό το ρελαντί.. new_lol.gif

Έχω το 160άρι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Καλώς σας βρίσκω κατ'αρχήν, είναι η πρώτη φορά που ποστάρω.

Το ίδιο θεματάκι το έχω κ εγώ, δηλ τρέμει η μηχανή στο ρελαντί(σταθερές παραμένουν οι στροφές) μόνο όταν είναι κρύο κ μέχρι να πέσουν οι στροφές. Όμως έχω 12.500km κ όχι τόσα όσα τα παιδιά πιο πάνω που καθαρίσαν πεταλούδα γκαζιού.. Φυσικά βάζω μόνο 95άρα shell λόγω τιμής κ υποψιάζομαι μήπως δεν είναι κ πολύ καθαρή από εκεί που βάζω αποκλειστικά. Θα το πάω μέσα στον επόμενο μήνα για το πρώτο σέρβις να μου πούν κ τι παίζει με αυτό. Δεν μπορώ να πω όμως ότι τους εμπιστεύομαι ιδιαίτερα, γιατί κ στο άλλο golf mk2 που έχει η οικογένεια εδώ κ 18 χρόνια ακόμα να βρούν γιατί δεν κρατάει σταθερό το ρελαντί.. new_lol.gif

Έχω το 160άρι.

Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο.

+1000 όπως ακριβώς τα λες Νάσο. Είναι από τις ιδιαιτερότητες του κινητήρα, απλά ακόμα και ένας έμπειρος οδηγός εφόσον δεν έχει συμβιώσει με tsi στην αρχή φαίνονται παράξενες.

Link to comment
Share on other sites

φυσιολογικο αυτο το τρεμουλο ....που περιγραφεις φιλε μην ανυσηχεις.,.. οταν ερθει η ωρα για καθαρισμο πεταλουδας υα το καταλαβεις

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο.

Ναι δεν το συζητάμε ότι δεν το ακούς καθόλου κ μου έχει τύχει στην αρχή που το πήρα να γυρίσω κατά λάθος το κλειδί γιατί νόμιζα ότι ήταν σβηστό. Ναι είναι το πρώτο μου tsi. Απλά επειδή διάβασα από την αρχή το ποστ υπέθεσα ότι μάλλον το ίδιο παίζει σε μένα κ καλό θα ήταν να σας ρωτήσω μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω.

Thanks μάγκες για την απάντηση!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το θεμα που αναφερεις εχει συζητηθει εκτεταμενα.Το τρεμουλο ειναι φυσιολογικο.Ειναι χαρακτηριστικο του κινητηρα.Δε θα βρεις TSI να μην τρεμει.Αλλες φορες λιγοτερο αλλες περισσοτερο θα τρεμει οταν ειναι κρυο.Οταν ομως ζεσταθει θα εχεις παρατηρησει φανταζομαι κατι που δεν συναντας σε πολλα αυτοκινητα.Οτι δεν τρεμει καθολου.Νομιζεις οτι ειναι σβηστο.

Εμενα παντως το εκανε και οταν ηταν ζεστο. Δεν ειχε εξαιρεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ναι δεν το συζητάμε ότι δεν το ακούς καθόλου κ μου έχει τύχει στην αρχή που το πήρα να γυρίσω κατά λάθος το κλειδί γιατί νόμιζα ότι ήταν σβηστό. Ναι είναι το πρώτο μου tsi. Απλά επειδή διάβασα από την αρχή το ποστ υπέθεσα ότι μάλλον το ίδιο παίζει σε μένα κ καλό θα ήταν να σας ρωτήσω μήπως ξέρετε κάτι παραπάνω.

Thanks μάγκες για την απάντηση!

Ετσι την πατησα εγω οταν το ειχα παρει για test drive.Ημουν σε φαναρι κ νομιζα οτι μου εσβησε.Επισης την εχουν πατησει κ αλλοι δυο που το εχουν οδηγησει :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα "Ξαδέρφια"

Είδα Γενικό θέμα ρελαντί και για να μην ανοίγω νέο συνεχίζω εδω...

Σασί από ibiza 6K (1995) με κινητήρα ABF 2.0 16v.

Συμπτώματα:

Να γίνω εκνευριστικά περιγραφικός.

Είσαι σε πορεία ( Νέα Σμύρνη - Καλλιθέα από 15χλμ μέχρι 60 -70 ή Νέα Σμύρνη - Ίλιον που φτάνεις μέχρι 130 - 140χλμ ) άρα μιλάμε για εύρος ταχύτητας, (οπότε δεν είναι μπούκωμα,) και όπως πας να σταματήσεις παρουσιάζονται τα παρακάτω συμπτώματα:

α) συμπλέκτη - νεκρά και φρένο μέχρι να ακινητοποιηθεί.

β) συμπλέκτη - φρένο - κατέβασμα - συμπλέκτη - φρένο.

γ) Απλό ξεκίνημα για 1- 2 μέτρα και στοπ πάλι,

δ) Όπισθεν - μπροστά στο παρκάρισμα αν χρειαστεί να παίξω για να παρκάρω.

και άλλα πολλά σωστά και μη σταματήματα...

Έχουμε τα εξής:

Με ρελαντί 800-820 ->

"να σημειωθεί ότι δε σβήνει εν πορεία ρολαριστά,συμπλεκταρισμένος, φρεναριστόε.. πρέπει να σταματήσει (μπαστακωθεί).."

1. (Ενώ ακινητοποιηθεί) Ρίξιμο μέχρι 150- 100 στροφές, ανέβασμα μέχρι 1000-1050 στροφές και ένα πέσιμο ξερό στις 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει.

2. (Ενώ ακινητοποιηθεί) Κράτημα στις 200 (1-2 δευτερόλεπτα) και 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει.

3. (Ενώ ακινητοποιηθεί) παιξίματα μεταξύ 800 - 300 - 400 - 100 - 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει.

Συχνότητα συμπτώματος εντελώς τυχαία. Μπορεί 5 στα 10 σταματήματα να το κάνει και να το προλάβω κάποιες φορές με 1-2 χαιδέματα του γκαζιού να σταθεροποιηθεί, μπορεί και 1 φορά μόνο να το πάθει (πάντως μια φορά θα συμβεί σε κάθε κίνηση του οχήματος.)

Βενζίνη 100 ή 95 δεν λένε να δείχνει διαφορά..

έχω βάλει σαν πρώτο στόχο αλλαγή ποτενσιόμετρου πάνω στη πεταλούδα από μπροστά (TPS).

auto-part-throttle-position-sensor.jpg

http://www.gasgoo.co...ts/1014525.html

To 9 από το παρακάτω σχήμα.

ABF_TB.gif

Υπάρχει βέβαια και από πίσω αν θυμάμαι καλά κάτι ανάλογο ηλεκτρονικό (δε θυμάμαι τι) αλλά νομίζω οτι πάει πακέτο με τη πεταλούδα.

Δεν εννοώ εκεί που δένει η ντίζα.

ABF637.jpg

Ελπίζω να μην είναι το χυτό σώμα πεταλούδας, κλαπέτο, ρεγουλατόρος ντίζας γιατί θα κλαίμε!

Ιδέα φίλου ήταν βαλβίδα ρελαντί (που να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι καν που είναι) ή αισθητήρας στροφάλου/εκκεντροφόρου.

Φωτό αισθητήρα στροφάλου / εκκεντροφόρου (αν δεν απατώμαι)

CR1001_5_wm.jpg

Τη βοήθεια σας παιδιά και αν είναι εύκολο μια κατά προσέγγιση τιμή.

Θα πάρω τη πρώτη κρυάδα σήμερα που θα κάνω έρευνα σε καταστήματα.

Είδα και ebay και εξωτερικό αλλά με τα μεταφορικά πάει πιστεύω 7-8 € λιγότερο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή εβδομάδα.

Edited by Dimitris_glx_1100
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου είχα το ίδιο πρόβλημα σε κινητήρα 1,6 cc AFT και άλλαξα τα μισά ηλεκτρονικά του σύν την τρόμπα βενζίνης (μου στοίχησε ο κούκος αηδόνι) . Τελικά ήταν καμένο το MAF και μου τα έκανε όλα αυτά . Ξεκίνα από αυτό καλύτερα .

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια...!σε γκολφ 6αρι 122αρι μου το εχει κανεις 5-6 φορες στο ρελαντι...μολις σταματαω στο φαναρι κανει ενα μπερδεμα πεσφτουν οι στροφες σαν να παει να σβησει αλλα μετα επανερχεται και ολα ενταξει.....40.000 χιλιομετρα...μπορει σε 2-3 μηνες να μην το κανει ποτε..2 χρονια το εχω το αμαξι και το εχει κανει 5-6 φορες..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες. Ξαφνικό πρόβλημα ψες το οποίο με προβλημάτισε.

Μετα από ταξίδι 50-60 χιλιομέτρων και ενώ περίμενα το αμάξι να ησυχάσει στο ρελαντί πριν το σβήσω, πατάω φρένο μια -δυο φορές και το αμάξι από 800 στροφές πάει στις 1200 για 1-2 δευτερόλεπτα και μετά πάλι πίσω στις 800.

Ξαναπατάω φρένο 1-2 φορές και πάλι η ίδια αντίδραση. Να ανησυχώ? η είναι κάτι το φυσιολογικό?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.