Jump to content
angelo1

Συνεργείο Με Εμπειρία ?/

Recommended Posts

Καλημέρα παιδία.

περίπου ένα εξάμηνο παιδεύομε με το corrado και άκρη δεν μπορώ να βρώ. Τι έχει γίνει. Όπως ξαναέργραψα είχα περάσει ένα χταπόδι 4-2-1. Το χταπόδι κοκκίνιζε ... άρα φτωχό μίγμα. (πριν 4 μέρες έβαλα πάλι την παλιά εξάτμιση για να δώ τι γίνεται αλλά τιποτε δεν άλλαξε.)- εδώ και ένα μήνα αγόρασα και ένα μετρητή της ΑΕΜ με δικό του αισθήτηρα λ για να βλέπω την αναλογία )

α) κοιταξα τον ιμάντα χρονισμού

β) ρύθμισα το αβανς (βγαζοντας την φούσκα την μπλε...)

γ) άλλαξα την φούσκα την μπλε

δ) αλλαξα αισθητήρα λ

ε) κοίταξα όλες τις υποπιέσης . έβαλα λάστιχο ακριβως ένα μέτρο . αυτό που συνδέει την εισαγωγή με εγκέφαλο

ζ) έλενξα όλες τις γειώσεις - καλώδιώσεις - έβαλα καινούρια μπαταρία 62Α γιατί η παλιά τα είχε φτύσει

η) καθάρισα τις μπεκιέρες - ύστερα άλλαξα την μπεκιέρα και έβαλα μπεκιέρα απο corrado που λειτουργεί κανονικά

θ) έβαλα καινούριο δυναμό (το αυτοκίνητο δεν είχε Α/C όταν το αγόρασα - έβαλα εγώ από άλλο corrado άλλα ο ηλεκτρολόγος είχει αφήσει τον 65 Α δυναμό και όχι τον 90Α . Εγώ έβαλα 90 Α

ΤΙΠΟΤΑ η αναλογία που δείχνει το ΑΕΜ 14.8 ΜΕ 15.3 .. με αυτή την αναλογία το χταπόδι κοκκίνιζε

Τι παρατήρησα

α) όταν έβγαζα έβγαζα την φύσα από την μπλε τη φούσκα η αναλογία έπεφτε στα 11.8 ~ 12.8

β) όταν έβγαζα την φύσα από τον αισθήτήρα λ η αναλογιά έπεφτε 11.8 ~ με 12.8

γ ) όταν πατουσα το ποτεσιόμτρο ( η μεταλική ακίδα στην πεταλούτα πληρωσ πατημένη δηλαδή full throatle ) .. η αναλογία 11 .8 με 12.8

ΑΑΑ ξέχασα να πώ ότι δοκίμασα και τρεις διαφορετικούς εγκεφάλους για να δώ μήπως ο εγκέφαλος έχει πρόβλημα αλλα τίποτα. ΌΤΑΝ ΕΊΝΑΙ ΌΛΑ ΚΟΥΜΠΟΜΕΝΑ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ 14.8 ~ 15.3

Αυτες τις μέρες σκέφτηκα ρε μπας και το χταπόδι είναι μάπα ή δεν το πέρασαν καλλά στο σύνεργείο

@ρχιδια .. τιποτα δεν άλλαξα.

επίσης αυτές τις μέρες κυκλοφορισα το corrado χωρίς την φύσα του αισθητήρα λ (του αυτοκινήτου)κουμπομένο Καθώς πήγαινα θεσσαλονίκη από εκεί που η αναλογία (στο ΑΕΜ ) ήταν 11.8 ~ 13 ξαφνικα ( μετά από 20 Κm ) με πετάγετε στα 14.8 με 15.5 ... σταματάω σβήνω το αυτοκίνητο (για ένα δευτερόλεπτο ) το ξαναανοίγω και η αναλογία πλέον είναι στα 11.8 ~ 13 . μου το έχει κάνει αυτό και άλλες φορές αυτό καθώς ταξίδευα . δηλαδή ταξιδεύεις κανονικά η αναλογία αυξάνει κατα κάποιο περίεργο τρόπο .. σβήνω και ξαναανοίγω το αυτοκίνητο και η αναλογία έχετε στα κανονικά.

Εχω φρικάρει και έχω δώσει πολλά λεφτα σε ΤΣΑΡΛΑΤ¶ΝΟΥΣ.

ΕΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..

ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΥΝΑΡΙ ..

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας γράφεις εάν έλεγξες το software του εγκέφαλου κινητήρα!

Μπορεί να θέλει ξανά flashing ή νεότερη version!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα

η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα τι εννοείς. Δεν είμαι μηχανικός . Απλά έχω ξεσκονίσει όλα τα forum - γερμανία , αγγλία , αμερική και διάβασα προβλήματα που είχαν άλλα άτομα και τι λύσεις βρήκαν. Αυτό που ξέρω είναι ότι στο αυτοκίνητο μπήκαν τρεις διαφορετικοί εγκέφαλοι για να δούμε αν έχει κάποιος πρόβλημα και αλλάχτηκαν και τρία chip. Το αποτέλεσμα ότι πρόγραμμα και να κάνουν ( με βάση δυναμόμετρο) η αναλογία αέρα καυσίμου γυρίζει στα ίδια δηλ 14.8 με 15.5

Αυτό ξέρω για τον εγκέφαλο

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα

η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα τι εννοείς. Δεν είμαι μηχανικός . Απλά έχω ξεσκονίσει όλα τα forum - γερμανία , αγγλία , αμερική και διάβασα προβλήματα που είχαν άλλα άτομα και τι λύσεις βρήκαν. Αυτό που ξέρω είναι ότι στο αυτοκίνητο μπήκαν τρεις διαφορετικοί εγκέφαλοι για να δούμε αν έχει κάποιος πρόβλημα και αλλάχτηκαν και τρία chip. Το αποτέλεσμα ότι πρόγραμμα και να κάνουν ( με βάση δυναμόμετρο) η αναλογία αέρα καυσίμου γυρίζει στα ίδια δηλ 14.8 με 15.5

Αυτό ξέρω για τον εγκέφαλο

Για το πρόγραμμα μιλάω και εγώ αλλά το εργοστασιακό που έχει ο εγκέφαλος του corrado (όχι τα τύπου aftermarket...). Μήπως είναι κάποια συγκεκριμένη έκδοση που βγάζει αυτό το πρόβλημα και είναι εγκατεστημένη στους 3 εγκεφάλους που δοκίμασες!

Να σημειώσω ότι οποιοδήποτε πρόγραμμα και να βάλεις εσύ (aftermarket) μπαίνει πάντα από πάνω από το εργοστασιακό, κρατώντας όλα τα καλά+κακά στοιχεία του εργοστασιακού!

Ρώτα το συνεργείο ποια έκδοση είναι η τελευταία που βγήκε για τον εγκέφαλο του κινητήρα σου μήπως απλά θες αναβάθμιση!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τι μπεκ φορας?Μηπως ειναι μικρα και δεν ψεκαζουν τα cc καυσιμου που χρειαζεται ο κινητηρας σου?

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΜΠΕΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΣΙΝΑ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ 0280150905 ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ GOLF G60 ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ INTERCOOLER ΕΙΝΑΙ ΓΚΡΙ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ 0280150923 ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΕΙΝΑΙ 280CC ΣΤΑ 3 BAR ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΡΙ ΕΙΝΑΙ 350CC ΣΤΑ 3 BAR

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΜΠΕΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΣΙΝΑ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ 0280150905 ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ GOLF G60 ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ INTERCOOLER ΕΙΝΑΙ ΓΚΡΙ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ 0280150923 ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΕΙΝΑΙ 280CC ΣΤΑ 3 BAR ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΡΙ ΕΙΝΑΙ 350CC ΣΤΑ 3 BAR

Τα πρασινα εχουν παροχη 250cc@3bar

Εχεις βαλει μικροτερη τροχαλια?

Edited by Alexiskayak_7
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σ'ολη την παρέα . ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας.

το αυτοκίνητο πλέον δεν φοράει χταπόδι - ξαναέβαλα την μαμά εξάτμιση, έχει 78 mm τροχαλία ( μαμα). Τα μόνα στοιχεία που δεν είναι μαμά έίναι τα μπουζί Bosch W5DP0, μπουζοκαλόδια 8 mm και όλα τα κολλάρα έχουν αλλαχτεί με κολλαρα σιλικόνης.τα μπεκ είναι πράσινου χρώματος.Ακούστε ιστορία.

1ο συνεργείο . καθάρισα τα μπεκ ( μαζί με άλλες δουλειες) ..Οκ

2 συνεργείο . καθάρισα τα μπεκ.. μα ήταν καθαρισμένα του είπα . μου λέει ότι το δεύτερο και το τρίτο μπεκ σχεδόν κατουρούσαν .. αχα .

3 συνεργείο . μου λέει θα καθαρίσουμε τα μπεκ . του λέω άστο ...

πηγαίνω σπίτι και βγάζω την μπεκιέρα άπό ένα άλλο corrado G60. βλέπω ωμική αντίσταση σε όλα τα μπεκ 16 ohm . τα βάζω στο δικό μου corrado .πάλι τα ίδια ρε γ@μώτο η αναλογία εκεί 14.8 με 15.5

τώρα τα μπέκ σαν κατασκευή είχαν κάποια διαφορά. Τα δικά μου έιχαν στο τέλος κίτρινο ή πορτοκαλί καπελάκι ( sorry δεν ξέρω πως λέγετε ) ενώ αυτά πού έβαλα από το άλλο corrado είναι νίκελ .πάντως δεν μπορώ να δουλέψω το αυτοκίνητο με τον λ κουμπομένο ήτε επιταχύνω ήτε οχι η αναλογιά 14.8 με 15.5 .Τουλάχιστο όταν ο λ είναι ξεκουμπομένος - όταν επιταχύνεις η αναλογία πέφτει 12.5 -13 και σε φουλ επιτάνχυση ήδα 11.8.

Εχω μια ερώτηση ρε παιδία .

οκ με τον λ κουμπομένο η αναλογία ότι και να κάνεις είνα ψηλά

με ξεκουμπομένο το λ :

επιταχύνω στο φούλ . οι στροφές ανεβαίνουν από πέντε και πάνω. εκει η αναλογία αέρα - καυσίμου είναι 11.8 - μιλάω για επιτάνχυση. εάν τα μπεκ ήταν μικρά ή τα έχουν φτήσει θα μπορούσα να έιχα τέτοια αναλογία καυσίμου ?

Link to comment
Share on other sites

Φορας μπουζι απο g40... Τα δικα σου ειναι w6dp0 (ειναι τα ιδια μπουζι σχεδον τα 5 ειναι πιο ψυχρα)

Μετρα την αντισταση που εχει το co μεταξυ του 1 και 3 και ποσταρε...

Αν γραψεις το part number του μπεκ (τον αριθμο της bosch) σου λεω αν ειναι g60 τα μπεκ

Edited by Alexiskayak_7
Link to comment
Share on other sites

δίκαιο έχεις , είναι μπουζί από G40. Τα έίχα πάρει γιατί είχα σκοπό να φτάσω τη μηχανή στα 190 άλλογα . αλλα τώρα ουστ. να λειτουργεί καλλά με τα 160 και τίποτα άλλο δεν θέλω. τον ρυθμιστή πριν την εισαγωγή τον ρύθμισα στα 500 ohm. από ότι διάβασα όμως αυτός ρυθμίζει τα καυσαέρια στο ρελαντί-από ότι έμαθα έχει και ειδική διαδικάσία για ρύθμιση ρελαντί. δεν την ξέρω - αν ξέρει κάποιος. Γνωρίζω πολύ καλά πλεον πως ρυθμίζεται το αβανσ (επίσης ειδική διαδικασία). α και κάτι άλλο . πίσω στην εισαγωγή έχει δύο εξόδους . την μία (σηκωμενη από την μεριά του συνοδηγού ) την συνδέεισ με λάστιχο 1 μετρό μήκος με τον εγκέφαλο΄. οι άλλες υποπιέσεις ( αυτές που μπαίνουν μέσα στο αυτοκίνητο) τι άκριβώς κάνουν ?.. θα πάω να βγάλω τα μπεκ και θα δώ τι κωδικό γράφουν

Link to comment
Share on other sites

στην φωτο που στέλνω λοίπει το μάυρο λαστιχάκι.

Τα μπεκ έχουν δύο κωδικούς δεν ξέρω ποιος είναι χρήσιμος

Στη μία πλευρά γράφει : 028 015 0905

Στην άλλη πλευρά γράφει :037 906 0310

post-12588-127400495305_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον... Τα μπεκ σου ειναι g60 255@3bar...

Μπορω να σου πω την διαδικασια που ρυθμιζεις το co, αλλα θελει καυσαναλυτη...

Ξεκινα με 600Ω και ανεβαινε, τα 500 ειναι μικρη τιμη...

Το wideband που χεις βαλει δου δειχνει και λ ή μονο afr?

Link to comment
Share on other sites

Το wideband ειναι της εταιρίας ΑΕΜ , έχει δικό του αισθητήρα λ και μετράει την αναλογία αέρα καυσίμου . Είναι ψηφιακό. Ρίξε μία ματιά :

http://www.jegs.com/i/AEM/017/30-4100/10002/-1?parentProductId=761747

το χταπόδι είχε ειδική υποδοχή για να μπει ο αισθητήρας λ του οργάνου. Τώρα που έχω την μαμά εξάτμιση έκανα εγώ νέα τρύπα, και κόλλησα προσθήκη ( το παρέχουν αυτοί) σέ θέση όμοια με την θέση που είχε στο χταπόδι, δηλαδή λίγο πριν την ένωση με τον καταλύτη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.