Jump to content
vasilistotsikasretro

Προβλημα Μετα Το Προγραμμα Σε Scirocco 160

Recommended Posts

εβαλλε ο κολλητος μου προγραμμα,δε θελω να αναφερω αν γινεται απο ποια εταιρεια,και το αμαξι μετα τισ 5800 στροφεσ αναβει check engine.στο διαγνωστικο δειχνει προβλημα σε πολλαπλασιαστη,αλλαξε το πολλαπλασιαστη κ παλι το ιδιο,μετα εμφανιζε προβλημα σε αλλο πολλαπλασιαστη.ο προγραμματιστησ προτεινε να ριξει τη πιεση γιατι ολα τα scirocco πρωτης γενιασ εμφανιζαν προβλημα σε καποια ελατηρια της μηχανης και δεν αντεχαν πολυ πιεση ψηλα.εχει κανεισ καποιο παρομοιο προβλημα?ευχαριστω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εβαλλε ο κολλητος μου προγραμμα,δε θελω να αναφερω αν γινεται απο ποια εταιρεια,και το αμαξι μετα τισ 5800 στροφεσ αναβει check engine.στο διαγνωστικο δειχνει προβλημα σε πολλαπλασιαστη,αλλαξε το πολλαπλασιαστη κ παλι το ιδιο,μετα εμφανιζε προβλημα σε αλλο πολλαπλασιαστη.ο προγραμματιστησ προτεινε να ριξει τη πιεση γιατι ολα τα scirocco πρωτης γενιασ εμφανιζαν προβλημα σε καποια ελατηρια της μηχανης και δεν αντεχαν πολυ πιεση ψηλα.εχει κανεισ καποιο παρομοιο προβλημα?ευχαριστω

Βλεπω να παιρνει τον κινητηρα στο χερι ο φιλος σου, κριμα και ειναι ωραίο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να αναφερεται και απο ποια εταιρια γιατι ετσι ισως βρεθει και λυση πιο γρηγορα.

Δεν πρεπει να λεμε μονο τα καλα και να διαφημιζουμε. Οταν υπαρχει καποιο προβλημα πρεπει να λεμε και απο που προερχεται.

Link to comment
Share on other sites

+1 προτεινω να μαθουμε το ονομα του προγραμματος , επισης μπορεις να το αλλαξεις αμεσα αν δεν εχει περασει αρκετος καιρος και φυσικα με τα λεφτα ολα πισω

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι ειναι ηδη στο προγραμματιστη για να μειωσει λιγο τη πιεση,μεχρι το απογευμα θα σασ ενημερωσω αν λυθηκε το προβλημα.το παραξενο ειναι οτι εγω φοραω το ιδιο προγραμμα στο δικο μου golf v gt και δεν εχω κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται να φοράει ΜΚ5 GT 170 με SCIROCCO 160 το ίδιο πρόγραμμα εφόσον είναι διαφορετικοί κινητήρες??!

Προφανώς εννοείς της ίδιας εταιρείας / προγραμματιστή αλλά σίγουρα με άλλα δεδομένα.

Για να είναι ρυθμίσιμο πάντως προφανώς είναι custom.

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι ειναι ηδη στο προγραμματιστη για να μειωσει λιγο τη πιεση,μεχρι το απογευμα θα σασ ενημερωσω αν λυθηκε το προβλημα.το παραξενο ειναι οτι εγω φοραω το ιδιο προγραμμα στο δικο μου golf v gt και δεν εχω κανενα προβλημα

εγω λεω φιλε να παει να αλλαξει αρχικα τα ελατηρια στην εγγυηση,γιατι ειναι γνωστο το προβλημα στα πρωτα tsi νεας γενιας,και το ξερουνε αυτο οι αντιπροσωπειες,οι κινητηρες αυτοι εχουν προβλημα στα ελατηρια και χαμηλη συμπιεση. και αφηστε τα προγραμματα,αμα δεν κανεις αυτο πρωτα,δεν βλεπεις φως

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σιγουρος οτι μιλαει για etuners....

υ.γ Τι προβλημα υπαρχει με τα ελατηρια ?3 Εγω ρωτησα σε αντιπροσωπεια και δεν ηξεραν κατι...Βγηκε καποια ανακληση και το λετε καποιοι?

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι σιγουρος οτι μιλαει για etuners....

υ.γ Τι προβλημα υπαρχει με τα ελατηρια ?3 Εγω ρωτησα σε αντιπροσωπεια και δεν ηξεραν κατι...Βγηκε καποια ανακληση και το λετε καποιοι?

+1.

Τι έχουν τα ελατήρια? closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

+1.

Τι έχουν τα ελατήρια? closedeyes.gif

Ησυχαστε κανενα προβλημα δεν υπαρχει με τα ελατηρια του Golf VI - SCIROCCO μια χαρα ειναι και απο συμπιεση και απο ολα

Edited by BlackTSI
Link to comment
Share on other sites

Ησυχαστε κανενα προβλημα δεν υπαρχει με τα ελατηρια του Golf VI μια χαρα ειναι και απο συμπιεση και απο ολα

Για να καταλαβω και εγω το προβλημα!!!

Τα ελατήρια του κινητήρα του Scirocco 160 εχουν προβλημα

Τα ελατήρια του κινητήρα του Golf 6 160 δεν εχουν προβλημα

Πως ακριβως γινεται αυτο??? μπορει να μας πει καποιος εξπερτ.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλαβω και εγω το προβλημα!!!

Τα ελατήρια του κινητήρα του Scirocco 160 εχουν προβλημα

Τα ελατήρια του κινητήρα του Golf 6 160 δεν εχουν προβλημα

Πως ακριβως γινεται αυτο??? μπορει να μας πει καποιος εξπερτ.

Το ιδιο μοτερ φορανε οποτε ισχυει και για τα δυο απλα ξεχασα να βαλω και το Scirocco :thumbsup:

Edited by BlackTSI
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο μοτερ φορανε οποτε ισχυει και για τα δυο απλα ξεχασα να βαλω και το Scirocco ;)

Δλδ εσυ φιλε μας λες οτι τα ελατηρια δεν εχουν προβλημα, ο φιλος ομως @nick_1987 λεει οτι εχουν. Πρεπει να ξεκαθαρισετε τι ακριβως συμβαίνει.

Εκτός αν το "εχουν προβλημα" ανήκει στο "ραδιο αρβυλα"

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμενα για μενα που τα βλεπω καθε μερα λεω οτι προβλημα δεν υπαρχει ,τωρα ο @nick_1987 αν ξερει τιποτα παραπανω, ας το πει

Link to comment
Share on other sites

Δλδ εσυ φιλε μας λες οτι τα ελατηρια δεν εχουν προβλημα, ο φιλος ομως @nick_1987 λεει οτι εχουν. Πρεπει να ξεκαθαρισετε τι ακριβως συμβαίνει.

Εκτός αν το "εχουν προβλημα" ανήκει στο "ραδιο αρβυλα"

καποια μοτερ tsi απο τα καινουργια και πρωτα που ειχαν μπει σε scirocco,ειχαν προβλημα,τι εννοω,ειχαν χαμηλη σχεση συμπιεσης,και αυτο οφειλοταν στα ελατηρια του κινητηρα τα οποια ειχαν καποια κατασκευαστικα λαθη. το προβλημα αυτο το γνωριζω απο γιο αντιπροσωπου vw εδω στην Πατρα,ο οποιος εχει scirocco και ειχε και αυτος προβλημα,και μου ειπε ο ιδιος οτι απο την cosmocar το γνωριζουν ηδη,και εχουν δωσει εντολη να αλλαζονται τα ελατηρια και κατι αλλο που παει πακετο,ολα αυτα μεσα στην εγγυηση. μαλιστα εχει και προγραμμα το παιδι απο overload,και κυκλοφορουσε με χαμηλη πιεση,για να μη γινεται το παραπανω που επαθε ο φιλος του vasilistotsikasretro. ελπιζω να σας καλυψα.

Link to comment
Share on other sites

καποια μοτερ tsi απο τα καινουργια και πρωτα που ειχαν μπει σε scirocco,ειχαν προβλημα,τι εννοω,ειχαν χαμηλη σχεση συμπιεσης,και αυτο οφειλοταν στα ελατηρια του κινητηρα τα οποια ειχαν καποια κατασκευαστικα λαθη. το προβλημα αυτο το γνωριζω απο γιο αντιπροσωπου vw εδω στην Πατρα,ο οποιος εχει scirocco και ειχε και αυτος προβλημα,και μου ειπε ο ιδιος οτι απο την cosmocar το γνωριζουν ηδη,και εχουν δωσει εντολη να αλλαζονται τα ελατηρια και κατι αλλο που παει πακετο,ολα αυτα μεσα στην εγγυηση. μαλιστα εχει και προγραμμα το παιδι απο overload,και κυκλοφορουσε με χαμηλη πιεση,για να μη γινεται το παραπανω που επαθε ο φιλος του vasilistotsikasretro. ελπιζω να σας καλυψα.

Δεν ξερω αλλα εχω μείνει με αυτο που λες.

Φαντάζομαι ξερεις τι σημαινει αλλαγη των ελατηριων ενος κινητήρα, τα ελατηρια αυτα βρησκονται επανω στο μπιστονια.

Με λιγα λογια διαλύεις ολο τον κινητηρα και αυτο μας λες οτι το παραδέχεται η vw και σου αλλαζει τα ελατήρια εντος εγγύηση!!!

Τουλαχιστον μεχρι σημερα εισαι ο πρωτος απο τον οποιο το μαθαινω μπορει βεβαια να κανω λαθος και ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΩΝ 160 TSI.

Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται να φοράει ΜΚ5 GT 170 με SCIROCCO 160 το ίδιο πρόγραμμα εφόσον είναι διαφορετικοί κινητήρες??!

Προφανώς εννοείς της ίδιας εταιρείας / προγραμματιστή αλλά σίγουρα με άλλα δεδομένα.

Για να είναι ρυθμίσιμο πάντως προφανώς είναι custom.

1ον) ιδιοι ειναι οι κινητηρες με μικρες διαφορες στα περιφεριακα..

για ολους ->

2ον) ο κινητηρας μπηκε στο scirocco κανενα μηνα πριν βγει το golf 6 αρα πλ πιθανο τα πρωτα 160αρια να εχουν προβληματα νεοτητας, οποτε ρωτηστε στον αντιπροσωπο πρωτα τι παιζει..

3ον) αν ισχυει το 2 τοτε δν ειναι θεμα προγραμματος αλλα μηχανικο...

υγ: ας σημειωθει οτι δν ειναι ολα τα αυτοκινητα τα ιδια απο μηχανικης πλευρας!!!

Link to comment
Share on other sites

αν μπορω να βοηθησω στο θεμα με τα ελατηρια μιας και γνωριζω τη περιπτωση του φιλου μου να πω το εξης,αρχικα οταν εβαλλε προγραμμα το αμαξι στις 6200 ειχε πιεση σχεδον 1,2 bar.οποτε κ ενα το προβλημα με τισ διακοπεσ.πλεον στισ 6200 εχει 1,0 bar και δεν εχει προβλημα κανενα.για να το επιβεβαιωσουμε καναμε σε δυο μερες σχεδον 300 χιλιομετρα και ολα μια χαρα.οσο για την εταιρεια με το προγραμμα,ειναι οι etuners,αξιζει ομως να σημειωσω οτι ο κριτωνας απο την αρχη πριν το προγραμμα προειδοποιησε για το συγκεκριμενο θεμα,καθως του ειχε συμβει και σε αλλα αυτοκινητα,αλλα ο κολλητος μου επεμενε να του δωσει οσο παραπανω πιεση γινοταν.τελικα επαληθευτικε ο κριτωνας,και ο φιλος μου καταλαβε οτι δε γινεται να ζητα παραλογα πραγματα απο ενα 1400 μοτερ..πλεον το αμαξι δουλευει μεχρι τισ 5600 οπως ηταν το αρχικο προγραμμα και απο εκει κ μετα σταδιακα ριχνει οπως ειπα εως το 1,0 στις 6200.οσο για τα ελατηρια απο οτι μας ειπαν κατι παρομοιο με αυτο που ειπε ο φιλος απο την αντιπροσωπεια της πατρας ισχυει,χωρισ βεβαια να υπαρχει προβλημα,οπως τουλαχιστων διαπιστωσα εγω,αν η πιεση ψηλα(πανω απο τισ 5800)δε ξεπερνα το 1,1 bar.

Υ.Γ. πιστευω οτι αν ηταν αλλος στη θεση του κριτωνα δε θα ειχε ασχοληθει τοσο πολυ,χωρις να θελω να κανω διαφημιση,απλα λεμε τα πραγματα οπως εχουν

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει μια μεγάλη παρεξήγηση όσον αφορά το ΠΟΙΑ ελατήρια δημιιουργούν το πρόβλημα.

Το πρόβλημα δημιουργείται από μαλακά ελατήρια βαλβίδων και όχι πιστονιών!

Το ίδιο πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί και σε βελτιωμένα αλλά ακόμα και μαμα Cupra και S3.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. πιστευω οτι αν ηταν αλλος στη θεση του κριτωνα δε θα ειχε ασχοληθει τοσο πολυ,χωρις να θελω να κανω διαφημιση,απλα λεμε τα πραγματα οπως εχουν

Ολοι του χωρου ασχολουνται οταν υπαρχει προβλημα τετοιου τυπου.

Απλα εφοσον υπαρχει διαπιστωμενα αυτο το θεμα των κοψιματων σε τετοιες ρυθμισεις σε μερικα αυτοκινητα (οπως το δικο μου παλαιοτερα) καλο θα ηταν ο Κριτωνας να μην το εχει σαν επιλογη και να μην ακουει τι θελει ο καθενας αλλα τι πραγματικα μπορει να του προσφερει αυτος απροβληματιστα.

Γιατι ετσι ευκολα μπορει να γινει λογος εις βαρος του και του καθενα αλλου που κανει κατι αναλογο.

Ολοι οι σωστοι του χωρου δουλευουν με ασφαλεις ρυθμισεις εχοντας προτεραιοτητα την αξιοπιστια και οχι την μεγιστη αποδοση που μπορει να φερει γκρινιες.

Και ο Κριτωνας απ'οσο ξερω τελευταια ετσι δουλευει και ετσι πρεπει να γινεται εν κατακλειδι.

Link to comment
Share on other sites

.. όσο ανεβάζεις πίεση τρελαίνετε από θερμοκρασία ,, μάλλον εξάτμιση δεν είχε .. ούτε dp για την ελάχιστη εξαγωγή καυσαερίων .. θα αναρωτιέστε τι ρόλο έχει η πίεση με το ρεύμα ?? ρε έχει ,, θερμοκρασία αυξανόμενη στον κύλινδρο ασθενές υπο-δύναμη αύξηση κρούση αέριων ,,( πειρακια ).. τέλος το θερμικό που έχει ο πολλαπλασιαστής .. = ρετάρισα 50 εύρο ο πολλαπλασιαστής .. βαλε και την ψυχική οδύνη ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.