Jump to content
vasilistotsikasretro

Προβλημα Μετα Το Προγραμμα Σε Scirocco 160

Recommended Posts

καλησπερα..εγω ειμαι ο κατοχος του σιγκεκριμενου αυτοκινητου..

τελικα οντως ηταν τα ελατηρια βαλβιδων..

εχω γραψει αναλυτικα στο sciroccoclub..

κανω copy paste..

το αυτοκινητο λυθηκε για δευτερη φορα με σκοπο αυτη τη φορα να αλλαχτουν μονο τα ελατηρια βαλβιδων...

η επεμβαση εγινε και το προβλημα λυθηκε...

τα πιανω απ την αρχη..

μετα την πρωτη επεμβαση αφου περαστηκε προγραμμα etuners και ειχα παλι check αποφασισα να δοκιμασω και αλλο προγραμμα..ετσι κ εγινε..η επιλογη ηταν overload διοτι ο Κυριλος ειχε φτιαξει κ αλλο scirocco με το ιδιο προβλημα..μου περασε ενα δυνατο προγραμμα και βγηκαμε για δοκιμη... μετα τις 6000rpm με 3η οπως επισης και μεταξυ 5500 με 6000 με 4η ειχα πολλα κοψιματα..καναμε αρκετες δοκιμες και ο Κυριλος μου ειπε πως το ιδιο προβλημα του εκανε και το αλλο rocco που ειχε προβλημα με τα ελατηρια βαλβιδων..(καποιες φορες με εριξε και σε safe mode)

στην πατρα υπαρχει ενας αντιπροσωπος vw(Λατσης)..ενα παιδι που δουλευει εκει εχει το scirocco το οποιο αντιμετωπιζε το ιδιο προβλημα με εμενα..(γ αυτο το λογω προτιμηθηκε το σιγκεκριμενο συνεργειο)

απ οτι μου πε το παιδι,ο οποιος εχει δει αρκετα μοτερ λυμενα,στο δικο του οπως και στο δικο μου υπηρχε ενα θεμα με τα ελατηρια βαλβιδων..ποιο σιγκεκριμενα...κανονικα επρπεπε τα ελατηρια εισαγωγης να εχουν κοκκινο χρωμα και τα ελατηρια εξαγωγης πρασινο..στα δυο αυτα αυτοκινητα και τα εισαγωγης και τα εξαγωγης ειχαν κοκκινο χρωμα..(το χρωμα εχει να κανει με τη σκληροτητα)

ετσι λοιπον παραγκειλαμε τα σωστα ελατηρια και εγινε η αλλαγη..

το αυτοκινητο δουλεψε καποιες ωρες στο ρελαντι και στη συνεχεια εγιναν καποια χλμ για στρωσιμο..εγινε δοκιμη και απο το συνεργειο και απο τον Κυριλο,και οι δυο μου ειπαν πως δεν ειδαν το παραμικρο κοψιμο...

εγω μολις το παρελαβα εκανα καποια χλμ πολυ χαλαρα και σημερα γεμισα 3η και 4η στον κοφτη..μπορω να πω με σιγουρια πως δεν ειδα το παραμικρο..το πατημα εγινε με εξωτ. θερμοκρασια 11 οC εκει οπου ποιο παλια ειχα προβλημα

αναμενονται καποια χλμ ακομα (για προλυπτικους λογους) και μετα θα αρχισω να του δινω πονο..

οταν μπορεσω θα περασω και καποιες φοτο που εχουν τραβηχτει απο το μοτερ..

στο δικο μου αυτοκινητο εκτος απο τα ελατηρια αλλαχτηκε και κατι αλλο(μη ρωτησετε τι-κατι σχετικο με τις βαλβιδες παντος :???: -ισως μας διαφωτισει ο Κυριλος που μπορει να ξερει τι ηταν)..το κοστος της επισκευης ανηλθε στα 850ε..

ανακεφαλειωνω σε πριπτωση που καποιος αλλος παθει το ιδιο

το προβλημα: οταν το αυτοκινητο ειχε προγραμμα τελειωματα 3ης και με 4η περιπου στις 5700 ειχε mf τα οποια συνοδευονται με αναμα check engine και καποιες φορες και epc..στον εγκεφαλο διαβαζαμε-διακοπη καυσης σε κιλυνδρο(εγω προσωπικα ειδα μια στον κιλ 2 και μια σε 2και 3.)μετα το αυτοκιντητο παει τρικυλινδρο μεχρι να σβησει ο διακοπτης και να βγει το κλειδι απ τη μιζα..

ΥΓ1. θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω στον Κυριλο, ο οποιος παρολο που δεν με ηξερε καν,ασχοληθηκε με το αυτοκινητο μου και με βοηθησε να βρω λυση.ειδα και μονος μου αυτα που ακουγα τοσο καιρο..εναν προγραμματιστη ο οποιος δεν εχει σαν προτεραιοτητα του το κερδος.. :clap: :clap:

ΥΓ2. θελω επισης να πω ευχαριστω στον κ Λατση για τη δουλεια που εκανε στο αυτοκινητο μου.. :clap: :clap:

(ΥΓ3.οσοι το διαβασετε θα πειτε αυτος κομμενος ειναι..τετοια ωρα καθεται και τα γραφει...αν δεν το λεγα καπου δεν υπηρχε περιπτωση να κοιμηθω :thumbsu: ..)

ευχομαι απο δω και περα να επισκεφτω συνεργειο μονο για service.. :evil:

Μακαρι να μην αντιμετωπισει κανεις σας το ιδιο προβλημα.. :p

Edited by panagos7
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα του παραπάνω φίλου μας επηρεάζει τα πρώτα Scirocco 1.4 TSi160.

Συνοψίζεται σε τρεις λέξεις: Μαλακά ελατήρια βαλβίδων.

Αυτό που γίνεται συνήθως είναι κάθε ιδιοκτήτης να θέλει ό,τι δυνατότερο μπορεί να βάλει,

κάτι που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι εφικτό μόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες περιβάλλοντος

μιας και τα προβλήματα από τα μαλακά ελατήρια βαλβίδων εμφανίζονται όταν ο κινητήρας πάει να βγάλει

μέγιστη ισχύ (δηλαδή στο κρύο).

Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο αλλα οταν βαζεις προγραμμα αλλαζoυν και οι ρυθμισεις στην αναφλεξη (αβαντ νομιζω λεγεται) για αυτο και μαλλον ειχε και προβλημα στο πολλαπλασιαστη...ενας γνωστος μου σε scirocco ειχε αλλαξει 2 πολλαπλασιαστες...

Link to comment
Share on other sites

χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο αλλα οταν βαζεις προγραμμα αλλαζoυν και οι ρυθμισεις στην αναφλεξη (αβαντ νομιζω λεγεται) για αυτο και μαλλον ειχε και προβλημα στο πολλαπλασιαστη...ενας γνωστος μου σε scirocco ειχε αλλαξει 2 πολλαπλασιαστες...

Oχι ακριβως για το λογο αυτο .

Οταν βαζουμε προγραμμα , αυξανεται η προκυπτουσα ποσοτητα καυσαεριου , αφου σηκωνουμε πιεση υπερπληρωσης και προσθετουμε περισσοτερο καυσιμο . Η προκυπτουσα αυτη ποσοτητα δημιουργει μεγαλυτερη πιεση καυσαεριου - αφου περναει απο συγκεκριμενη διατομη τουμρπινας και ανοιγμα wastegate . Λογω αυτου , στις βαλβιδες εξαγωγης δημιουργειται πιεση μεσα στους αυλους εξαγωγης που τις δυσκολευει στο κλεισιμο , περα απο το γεγονος οτι αδρανουν λογω της μαζας του retainer και της δικης τους . Στις υψηλες σαλ , λοιπον , εαν τα ελατηρια δεν εχουν την απαραιτητη σκληροτητα , οι βαλβιδες δεν μπορουν να "σφραγισουν" σωστα τον θαλαμο καυσης , με αποτελεσμα το σφιξιμο του μοτερ ψηλα και την δημιουργια misfiring .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.