giorgos milonas Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Καλησπερα στην παρεα του club,παρακολουθω παρα πολυ καιρο το club,αλλα δν εχω γραψει ποτε.Σημερα ομωσ εχω ενα μεγαλο προβλημα,εχω στην κατοχη μου ενα vw jetta αγορα 10/2009.μετα απο 15 ημερες εγκαταστησα μια κινεζικη πηγη,νομιζω audiosources as-κατι.ολα καλα,η εγκατασταση εγινε απο εμενα(καθως πιανουν τα χερια μου),παντα ομωσ υπο τισ οδηγιες τοποθετησης του πωλητη και σημαντικη βοηθεια απο το vw club.ολα δουλευουν κανονικα εκτοσ του οτι κλεινει οταν σβηνει το αυτοκινητο.δεν με πολυπειραζει αυτο ομωσ...πριν 2 εβδομαδες ομωσ αφου εχω αφησει το αυτοκινητο στο γκαραζ 1 εβδομαδα,εμεινε απο μπαταρια...τη φορτιζω την μπαταρια ,το αφηνω 2 μερες και παλι μενω απο μπαταρια.συμπερασμα μαζι με φιλο ηλεκτρολογο,υστερα απο μετρησεισ οτι το ραδιο δεν αφηνει το αυτοκινητο να μπει SLEEP MODE,λογω αυξημενησ καταναλωσης ρευματος απο την μερια του ραδιοφωνου..τι μπορω να κανω καμια ιδεα??να βγαλω τα καλωδια του canbus απο οπου περνει ρευμα??θα τρωει ρευμα μετα?//?ΣΥΓΝΩΜΗ για το μεγαλο post.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) Καλησπερα στην παρεα του club,παρακολουθω παρα πολυ καιρο το club,αλλα δν εχω γραψει ποτε.Σημερα ομωσ εχω ενα μεγαλο προβλημα,εχω στην κατοχη μου ενα vw jetta αγορα 10/2009.μετα απο 15 ημερες εγκαταστησα μια κινεζικη πηγη,νομιζω audiosources as-κατι.ολα καλα,η εγκατασταση εγινε απο εμενα(καθως πιανουν τα χερια μου),παντα ομωσ υπο τισ οδηγιες τοποθετησης του πωλητη και σημαντικη βοηθεια απο το vw club.ολα δουλευουν κανονικα εκτοσ του οτι κλεινει οταν σβηνει το αυτοκινητο.δεν με πολυπειραζει αυτο ομωσ...πριν 2 εβδομαδες ομωσ αφου εχω αφησει το αυτοκινητο στο γκαραζ 1 εβδομαδα,εμεινε απο μπαταρια...τη φορτιζω την μπαταρια ,το αφηνω 2 μερες και παλι μενω απο μπαταρια.συμπερασμα μαζι με φιλο ηλεκτρολογο,υστερα απο μετρησεισ οτι το ραδιο δεν αφηνει το αυτοκινητο να μπει SLEEP MODE,λογω αυξημενησ καταναλωσης ρευματος απο την μερια του ραδιοφωνου..τι μπορω να κανω καμια ιδεα??να βγαλω τα καλωδια του canbus απο οπου περνει ρευμα??θα τρωει ρευμα μετα?//?ΣΥΓΝΩΜΗ για το μεγαλο post.. Καλώς ήρθες. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.naviexperts.gr/ Λέει ότι έχει λύση στο πρόβλημα διαρροής μπαταρίας λόγω cun bus. Αφού μπεις στη σελίδα, πάτα στην επιλογή ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ. Edited May 25, 2010 by PERIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos milonas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 Σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση σου,απλα θα ηθελα να μαθω αν μπορω να κανω κατι μονος μου Η εστω με καποιο ηλεκτρολογο απο το νησι...ετσι ωστε να μη χρειαστει να στειλω το ραδιο καπου η να πρεπει να παει το αυτοκινητο...επομενη εξοδος απο ζακυνθο την 20η σεπτεμβριου λογο δουλειας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Η μόνη περίπτωση να κάνεις κάτι μόνος σου είναι να το συνδέσεις όπως ένα απλό RCD παρακάμπτοντας εντελώς το can bus, οπότε θα χάσεις και την επικοινωνία με τα πλήκτρα στο τιμόνι ή την MFD (αν έχεις). Αυτό όμως διαφέρει από συσκευή σε συσκευή. Κάποιοι το πέτυχαν μόνο κόβοντας ένα καλώδιο που αφορά το can bus. Κοιτόντας στα σχετικά θέματα για ήχο πιθανά να βρεις την απάντηση που ψάχνεις. Πάντως δεν έχεις να χάσεις τίποτα αν επικοινωνήσεις με το site που σου έδωσα και να πάρεις πληροφορίες για τη λύση που προτείνουν στο πρόβλημά σου. Πιθανά να πρόκειται για κάτι που να στοιχίζει λίγο και να μπορεί να το στείλει στο νησί σου με κούριερ και να το συνδέσεις μόνος σου ή με τον ηλεκτρολόγο σου πολύ εύκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos milonas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 δηλαδη να το συνδεσω περνωντας ρευμα μονο απο το κοκκινο και το κιτρινο( με την καταλληλη συνδεσμολογια) και απορριπτοντας τα καλωδια can bus..οπωσ ενα απλο rcd...ετσι το συνδεσα στην αρχη αλλα φοβομουν μηπωσ τοτε τρωει ρευμα...δεν εχω ουτε χειριστηρια ουτε οθονη...ετσι θα λειτουργει σαν το rcd 310 που ειχε πανω σχετικα με το ποτε ανοιγει και πως...θα προσπαθησω βεβαια να επικοινωνησω και με αυτην την εταιρια για την δικη τους προταση...σε ευχαριστω πολυ για τισ πληροφοριες σου και θα ενημερωσω το forum αυριο η μεθαυριο για την εξελιξη του θεματος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Εγώ σε ένα Witson 720 που έχω το σύνδεσα ακριβώς έτσι όπως το λες (κίτρινο και κόκκινο μαζί). Απλά στην περίπτωση αυτή το ανοιγοκλείνεις μόνο από το κουμπί στη συσκευή. Πιθανόν έτσι να λύσεις το πρόβλημα διαρροής, διαφορειτικά θα χρειαστεί και κατάλληλη ρύθμιση με VAG COM ώστε να μην επικοινωννεί καθόλου με το multimedia, που μάλλον είναι και η καλύτερη λύση. Έστειλες κάποιο email και στην εταιρεία που το αγόρασες περιγράφοντας το πρόβλημα, μήπως σου στείλουν κάποιο διαφορεικό firmware να περάσεις; Κατά τα άλλα είσαι ευχαριστημένος από την λειτουργεία και απόδοση του μηχανήματος ώς προς την ποιότητα του ήχου τη λήψη του ραδιοφώνου και του gps; Είναι το καινούριο της audiosource με το κοκκινόμαυρο μενού; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos milonas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 δυστυχωσ δεν πηρα το καινουριο μηχανημα με το κοκκινομαυρο μενου,αλλα το παλιο..ομωσ η αποδοση του μηχανηματοσ ειναι αψογη,ολα λειτουργουν τελεια(ληψη gps,ληψη ραδιοφωνου και ποιοτητα ηχου)ουτε εγω δεν το περιμενα τοσο καλα..το μηχανημα δεν εχει κολλησει ποτε και δεν εχει κανει κιχ.. θα προσπαθησω να το συνδεσω ετσι και θα το μετρησω να δω αν χανει.Μπορω δηλαδη να κανω καποια ρυθμιση αντιπροσωπεια για να κλεισουν την επικοινωνια με την πηγη?... δεν με πειραζει παρεπιπτοντωσ να το ανοιγοκλεινω απο το κουμπι..μονο να μην χανει ρευμα... εχω και την καζουρα του ηλεκτρολογου(κλασσικου ιαπονεζακια) να μου λεει οτι τα vw μενουν στο γκαραζ απο μαλακιση εγκεφαλου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Εγώ θα σου πρότεινα τα βήματα ως εξής(με τη βοήθεια του ηλεκτρολόγου σου για να μετράς και την κατανάλωση ανα βήμα). 1) Κόβεις το καλώδιο του can bus από την πλευρά της πηγής. 2) Αν συνεχίσει η διαρροή ρεύματος, ενώνεις τα κόκκινο και κίτρινο μαζί. 3) Αν συνεχίσει η διαρροή ρεύματος ρυθμίζεις με vag com ωστε να μην βλέπει καθόλου την πηγή σου. Υ.Γ Να μετράτε την κατανάλωση ρεύματος μετά από κάποια ώρα ωστε να κλείνουν όλοι οι εγκέφαλοι του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ρεύμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos milonas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 θα προσπαθησω να κανω τα βηματα οπωσ λες...πιστευω με την λυση 2 ομωσ να σταματησει η διαρροη.ευχαριστω πολυ για την πολυτιμη βοηθεια.θα ξανα δημοσιευσω μολις εχω νεοτερα. α ξεχασα να αναφερω σχετικα με το μηχανημα οτι ποτε δεν εχω καταφερει να συνδεσω καποιο τηλεφωνο στο bluetooth,βεβαια δεν ειναι και τοσο σημαντικο...για μενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 ο.κ. Περιμένουμε νέα σου. Για το bluetooth, απλά ανοίγεις το bluetooth του κινητού σου, πάς στο αντίστοιχο μενού του multimedia και πατάς pair. Κάνει την ανίχνευση και κάποια στιγμή βλέπει το κινητό σου. Αν σου ζητήσει κωδικό συνήθως είναι 0000 ή 1234. Καλή επιτυχία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos milonas Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 δυστυχωσ δεν γινεται κατι σχετικα με το bluetooth,με κανενα απο τους 2 κωδικους και με καμια μαρκα τηλεφωνου...anyway τα λεμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 (edited) Επειδη μαλλον εχουμε το ιδιο μηχανημα εγω αντιμετωπισα το προβλημα κοβωνας απο τη μερια του κινεζικου ενα απο τα δυο καλωδια can, απο τοτε (ενα χρονο) δεν ειχα προβλημα. Δε ξερω βεβαια αν θα λειτουργουν τα χειρηστηρια στο τιμονι, παντως λειτουργει η καμερα αυτοματα οπως και ανοιγοκλεινει οπως πριν. Αν δεις οτι δε λειτουργουν πχ τα χειρηστηρια τα ενωνεις ξανα με μονωτικη (ξερω μπακαλοδουλεια). Το ΒΤ αν δε κανω λαθος εχει κωδικο 1111. Παντως μονο μεσα στη πολη σε ακουν, εκτος πολης με τιποτα. Edited May 27, 2010 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos milonas Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Καλησπερα στο forum...Μετα απο καποιες μερες δοκιμων το προβλημα τησ διαρροης λυθηκε.Ακουστε λοιπον τι εκανα... αρχικα με τα καλωδια του can bus συνδεδεμενα η καταναλωση ρευματος ηταν 0,6Α.κοβω λοιπον το καλωδιο του can bus καιαφηνω ενωμενα το κοκκινο και το κιτρινο καλωδιο,οπου η καταναλωση πεφτει στο 0,24Α...(και παλι μεγαλη η καταναλωση).η λυση βρεθηκε στο να αποσυνδεσω το κοκκινο καλωδιο και να παρω ρευμα απο μια ασφαλεια και να δωσω στη πηγη...Η καταναλωση επεσε στο 0,03Α αφου ουσιαστικα ειναι σαν να μην βλεπει πηγη καθολου.(πρεπει να παρετε ρευμα απο ασφαλεια που εχει ρευμα οταν ανοιγει ο διακοπτης).το προβλημα λυθηκε αφου δεν εχω MFD καιπολυλειτουργικο τιμονι.ολα καλα μεχρι στιγμης λοιπον... κ δεν χανει μνημες.τωρα μπορω να αφησω το αυτοκινητο να κοιμηθει ησυχο,αφου πρωτα τσιμπησω και μια μπαταρια απο εγγυηση γιατι η δικια μου ταλαιπωρηθηκε πολυ πλεον. Ευχαριστω και παλι το club για την βοηθεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...