george_ Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Παιδιά ρώτησα στο Ηράκλειο για το τι θα μπορούσα να κάνω στο polo (polo 9n, μοντέλο 2003, 75hp) ώστε να το κάνω λίγο πιο γρήγορο χωρίς να υπάρχει καμία πιθανότητα να είμαι κάθε μέρα στο συνεργείο και χωρίς να χρειάζεται να αλλάξω αριθμό πλαισίου κινητήρα. Αυτό που μου είπανε είναι ότι το καλύτερο που έχω να κάνω είναι με περίπου 1000e+ να ψάξουν να μου βρουν μεταχειρισμένο καπάκι από τον 100ρη(εννοούν συν εκκεντροφόρους, ...) και ότι η μετατροπή είναι εργοστασιακή χωρίς καμία περίπτωση βλάβης και ότι είναι καθαρά τυπική διαδικασία. Έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο στο παρελθόν σε polo?? Έχετε ασχοληθεί καθόλου, η τιμή πως σας φαίνεται? Ξέρετε τι τιμές παίζουν για κάτι τέτοιο πάνω κάτω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Παιδιά ρώτησα στο Ηράκλειο για το τι θα μπορούσα να κάνω στο polo (polo 9n, μοντέλο 2003, 75hp) ώστε να το κάνω λίγο πιο γρήγορο χωρίς να υπάρχει καμία πιθανότητα να είμαι κάθε μέρα στο συνεργείο και χωρίς να χρειάζεται να αλλάξω αριθμό πλαισίου κινητήρα. Αυτό που μου είπανε είναι ότι το καλύτερο που έχω να κάνω είναι με περίπου 1000e+ να ψάξουν να μου βρουν μεταχειρισμένο καπάκι από τον 100ρη(εννοούν συν εκκεντροφόρους, ...) και ότι η μετατροπή είναι εργοστασιακή χωρίς καμία περίπτωση βλάβης και ότι είναι καθαρά τυπική διαδικασία. Έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο στο παρελθόν σε polo?? Έχετε ασχοληθεί καθόλου, η τιμή πως σας φαίνεται? Ξέρετε τι τιμές παίζουν για κάτι τέτοιο πάνω κάτω? Αφου και το 75 αρι αλλα και το 100 ειναι 1.400κυβικα γιατι με το 1000 ευρω δεν βρίσκεις ενα μοτεράκι και να το βάλεις επάνω οπως ειναι χωρίς αλχημείες με τα καπάκια. Νομιζω πως υπάρχει ενα θέμα ανοιχτό για τις διαφόρές των δυο κινητηρων και δεν ειναι μόνο στα καπάκια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manos16v Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Παιδιά ρώτησα στο Ηράκλειο για το τι θα μπορούσα να κάνω στο polo (polo 9n, μοντέλο 2003, 75hp) ώστε να το κάνω λίγο πιο γρήγορο χωρίς να υπάρχει καμία πιθανότητα να είμαι κάθε μέρα στο συνεργείο και χωρίς να χρειάζεται να αλλάξω αριθμό πλαισίου κινητήρα. Αυτό που μου είπανε είναι ότι το καλύτερο που έχω να κάνω είναι με περίπου 1000e+ να ψάξουν να μου βρουν μεταχειρισμένο καπάκι από τον 100ρη(εννοούν συν εκκεντροφόρους, ...) και ότι η μετατροπή είναι εργοστασιακή χωρίς καμία περίπτωση βλάβης και ότι είναι καθαρά τυπική διαδικασία. Έχει κάνει κανείς κάτι τέτοιο στο παρελθόν σε polo?? Έχετε ασχοληθεί καθόλου, η τιμή πως σας φαίνεται? Ξέρετε τι τιμές παίζουν για κάτι τέτοιο πάνω κάτω? οι διαφορες τους ειναι στους εκκεντροφωρους,στα μπεκ και στην χαρτογραφηση..λογικα στα 1000 με 1300 ευρω να πιασει ολη η ιστορια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_ Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 Αφου και το 75 αρι αλλα και το 100 ειναι 1.400κυβικα γιατι με το 1000 ευρω δεν βρίσκεις ενα μοτεράκι και να το βάλεις επάνω οπως ειναι χωρίς αλχημείες με τα καπάκια. Νομιζω πως υπάρχει ενα θέμα ανοιχτό για τις διαφόρές των δυο κινητηρων και δεν ειναι μόνο στα καπάκια. Γιατί σκέφτομαι ότι θα πρέπει να δηλώσω την αλλαγή στο μηχανολογικό(ώστε να μπορώ να περάσω ΚΤΕΟ), πράγμα το οποίο δεν είναι ό,τι καλύτερο δεδομένου ότι θα πρέπει να ενημερωθεί κόσμος.. Επίσης διάφορα άλλα θέματα σχετικά με την αλλαγή κλειδιών που είναι το λιγότερο, αλλά ποιός ξέρει τι άλλο περιφερειακό... με κάνουν να το σκέφτομαι περισσότερο.. Ο αριθμός κινητήρα που φαίνεται(εννοώ πέρα από ένα μικρό αυτοκόλλητο πάνω σε ένα πλαστικό στα πλάγια του κινητήρα που λέει τον τύπο του(ΒΒY,...))?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 παρολο που υπαρχουν πολλες αποψεις -εχω ακουσει μεχρι οτι η διαφορα τους ειναι μονο στην χαρτογραφηση του εγκεφαλου και οτι με ενα προγραμματακι θα παει 115 (βλεπε topgun) τοσο απλα - οι διαφορες τους ειναι αρκετες. διαφορετικοι εκκεντροφοροι, μπεκ, μεγαλυτερη πεταλουδα γκαζιου, διαφορες στην πολλαπλη εισαγωγης (στους αυλους)και φυσικα εγκεφαλος! (προγραμματισμος, οχι ολοκληρος!) μπορει να ξεχναω και κατι ακομα δε θυμαμαι! οποτε οπως βλεπεις ειναι αρκετα πραγματα που πρεπει να αλλαχτουν, και αν θελεις να το πας και λιγακι παραπανω ε δε θα υπολογιζεις και τα λεφτα για ενα πρωτο σταδιο να το πας εκει 110-115? τοσα θα χαλασεις, στα 100 θα το αφησεις? δε νομιζω οτι συμφερει παντως, μαλλον η καλυτερη λυση ειναι αυτη που σου ειπε ο capamaru, η ακομα και να το εδινες σκεψου και απλα να επαιρνες ενα ετοιμο 100αρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf 5 Plus Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Βαλε τον 1.6Fsi απο το Golf θα γεμιζει καλυτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_ Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 παρολο που υπαρχουν πολλες αποψεις -εχω ακουσει μεχρι οτι η διαφορα τους ειναι μονο στην χαρτογραφηση του εγκεφαλου και οτι με ενα προγραμματακι θα παει 115 (βλεπε topgun) τοσο απλα - οι διαφορες τους ειναι αρκετες. διαφορετικοι εκκεντροφοροι, μπεκ, μεγαλυτερη πεταλουδα γκαζιου, διαφορες στην πολλαπλη εισαγωγης (στους αυλους)και φυσικα εγκεφαλος! (προγραμματισμος, οχι ολοκληρος!) μπορει να ξεχναω και κατι ακομα δε θυμαμαι! οποτε οπως βλεπεις ειναι αρκετα πραγματα που πρεπει να αλλαχτουν, και αν θελεις να το πας και λιγακι παραπανω ε δε θα υπολογιζεις και τα λεφτα για ενα πρωτο σταδιο να το πας εκει 110-115? τοσα θα χαλασεις, στα 100 θα το αφησεις? δε νομιζω οτι συμφερει παντως, μαλλον η καλυτερη λυση ειναι αυτη που σου ειπε ο capamaru, η ακομα και να το εδινες σκεψου και απλα να επαιρνες ενα ετοιμο 100αρι. Κοιτάξτε να δείτε πως έχει μέχρι στιγμής η κατάσταση. Στην αρχή έβαλα 16" ζάντες(195x45x16) αλλά δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έκοψε λίγο όπως μου είχανε πει αλλά πέθανε τελείως, πατούσα τέρμα το γκάζι σε ανηφόρα στην εθνική όχι για να τρέξω αλλά για να μην κολλήσω την κυκλοφορία. Μετά στην προσπάθειά μου να το διορθώσω λιγο έβαλα ένα βαρελάκι της simota το οποίο μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο κυριολεκτικά(έγινε πολύ καλή δουλειά στην τοποθέτηση) και το έκανε να κινείται λίγο πιο γρήγορα απ' ότι όταν ήταν μαμά με τις 14". Δεν περίμενα ποτέ τόσο μεγάλη διαφορά απλά με ένα βαρελάκι. Μετά έβαλα πρόγραμμα για να το δυναμώσω ακόμα περισσότερο(να το φτάσω γύρω στα 100, έτσι ήλπιζα..) αλλά το μόνο που είδα ήταν πολύ μικρή διαφορά(σε σχέση με αυτή που είδα με το βαρελάκι) και την κατανάλωση να χτυπάει κόκκινο (+6% μου είπε αυτός που μου το πέρασε ότι κέρδισα στα όσα άλογα είχα ήδη. Ρυθμισμένο με 100άρα βενζίνη Στον ίδιο έβαλε πρόγραμμα και ένας φίλος με το ibiza το 100αρι αλλά εκείνος είχε πραγματικά πολύ μεγάλη διαφορά γι΄αυτό πήγα και εγώ στον ίδιο). Αυτά μέχρι στιγμής. Γι' αυτό δεν πιστεύω(εκ του αποτελέσματος) ότι με ένα πρόγραμμα δεν υπάρχει πιθανότητα να πας στα 115. Στόχος μου είναι να το φτάσω όπου φτάσει με τον κινητήρα τον 100άρι το πολύ πρόγραμμα και το βαρελάκι που ήδη έχω. Εμένα μου το χαρακτήρισε ο μηχανικός που μιλάμε ως εργοστασιακή μετατροπή, τυπική διαδικασία χωρίς καμία τεχνική δυσκολία που θα κοστίσει όχι πάνω από 1000-1200e, γι' αυτό και το σκέφτομαι. Αλλά μου φαίνεται περίεργο, γιατί τόσος κόσμος να μην δίνει 1000e να βελτιώσει το 75αρι εργοστασιακά και να δίνει τα ίδια λεφτά για να το πάει πρώτο στάδιο μη φτάνοντας περισσότερα από τα 93-95 άλογα? Γι' αυτό και ρωτάω τη γνώμη σας.. Δεν θα είχα πρόβλημα να μου βάλει και μεταχειρισμένο κινητήρα από 100αρι αρκεί να μην έχω προβλήματα με το ΚΤΕΟ και με τον επόμενο αγοραστή. (Το να βρω καινούργιο polo 100αρι σε τόσο καλή κατάσταση και full extra δεν με συμφέρει από πολλές πλευρές, θα κοστίσει πολύ περισσότερο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 93-95 αλογα, μαλλον πολλα λες! καπου στα 10 μειον και καλα θα ειναι! παντως να δωσεις το δικο σου και να παρεις ενα ιδιο 100αρι μην το προσπερνας ετσι, κοιταξε το λιγο γιατι με μια γρηγορη ματια στο ιντερνετ θα δεις οτι οι τιμες που παιζουν ειναι περιπου οι ιδιες για μεταχειρισμενα αυτα τα 2 αντε ελαχιστα να ειναι πανω το 100αρι, αλλα μιλαμε για μικρες διαφορες. απο 5.500-6.500 στο περιπου για το 75αρι και 6.000-7000 ισως και λιγο παραπανω για το 100αρι αναλογα τα χιλιομετρα και τον εξοπλισμο. δηλαδη υπαρχει περιπτωση να χρειαστει να δωσεις αρκετα λιγοτερα, χωρις να μπλεξεις με μετατροπες και ολα αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alessandro7 Posted May 30, 2010 Report Share Posted May 30, 2010 93-95 αλογα, μαλλον πολλα λες! καπου στα 10 μειον και καλα θα ειναι! παντως να δωσεις το δικο σου και να παρεις ενα ιδιο 100αρι μην το προσπερνας ετσι, κοιταξε το λιγο γιατι με μια γρηγορη ματια στο ιντερνετ θα δεις οτι οι τιμες που παιζουν ειναι περιπου οι ιδιες για μεταχειρισμενα αυτα τα 2 αντε ελαχιστα να ειναι πανω το 100αρι, αλλα μιλαμε για μικρες διαφορες. απο 5.500-6.500 στο περιπου για το 75αρι και 6.000-7000 ισως και λιγο παραπανω για το 100αρι αναλογα τα χιλιομετρα και τον εξοπλισμο. δηλαδη υπαρχει περιπτωση να χρειαστει να δωσεις αρκετα λιγοτερα, χωρις να μπλεξεις με μετατροπες και ολα αυτα. σπυρο τα 75αρια ειναι μετρημενα μαμα 82 αλογα..για αυτο λεει ο φιλος για 93 αλογα...παντως αμα βρεθει τροπρτακι με φρενα που να δουλευει κομπλε και δεν εχει θεμα με καυσαερια τοτε το αμαξι θα δηλωθει αμεσως γιατι υπαρχει στην αγορα 9ν 100αρι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...