Jump to content
panos18

Bmw Z4 3000 Si

Recommended Posts

θα θελα να μαθω τα παντα γι αυτο το αυτοκινητο, διοτι σκεφτομαι να το αγορασω! μιλαμε για το μοντελο με τα 265 αλογα..

απο τιμε πως παει?? εχω βρει του '07 με 25000χλμ στα 29000...

Link to comment
Share on other sites

το παρε tts δν λεει κατι και πιστευω πως ειναι διαφορετικα αυτοκινητα! το ενα πισωκινητο και το αλλο τετρακινητο, το ενα τουρμπο το αλλο ατμοσφαιρα, το ενα 3λιτρο το αλλο 2λιτρο, ειναι τι θελει ο καθενας! αν εχει βγαλει προβληματα κτλ με ενδιαφερει... ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!

Link to comment
Share on other sites

το παρε tts δν λεει κατι και πιστευω πως ειναι διαφορετικα αυτοκινητα! το ενα πισωκινητο και το αλλο τετρακινητο, το ενα τουρμπο το αλλο ατμοσφαιρα, το ενα 3λιτρο το αλλο 2λιτρο, ειναι τι θελει ο καθενας! αν εχει βγαλει προβληματα κτλ με ενδιαφερει... ευχαριστω για τις απαντησεις παντως!

το TTS ειναι τρομερο αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο ενα z4 πραγματικος πυραυλος τωρα δεν ξερω ποσο παιζουν μεταχειρισμενα αυτα..παντως στο z4 3.0 εχω παει βολτα και ειναι απιστευτο παιχνιδι και πολυ δυνατο και με πολυ ωραιο ηχο απο το εξακυλινδρο μοτερ..αλλα απο οτι ειδα καιει αρκετη βενζινη και ειναι και λιγο σκληρο...αλλα το παω με χιλια!!!αν μπορεις παρτο σιγουρα εγω δεν ηθελα να κατεβω :D !!!!!

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

το TTS ειναι τρομερο αυτοκινητο πολυ καλυτερο απο ενα z4 πραγματικος πυραυλος τωρα δεν ξερω ποσο παιζουν μεταχειρισμενα αυτα..παντως στο z4 3.0 εχω παει βολτα και ειναι απιστευτο παιχνιδι και πολυ δυνατο και με πολυ ωραιο ηχο απο το εξακυλινδρο μοτερ..αλλα απο οτι ειδα καιει αρκετη βενζινη και ειναι και λιγο σκληρο...αλλα το παω με χιλια!!!αν μπορεις παρτο σιγουρα εγω δεν ηθελα να κατεβω :D !!!!!

3000cc αυτικινητο στην εποχη μας η χαρα του Παπακωνσταντινου χαχαααααα

Link to comment
Share on other sites

3000cc αυτικινητο στην εποχη μας η χαρα του Παπακωνσταντινου χαχαααααα

κοιτα αν μπορει να το παρει γιατι οχι..εγω π.χ δεν μπορω με τιποτα να παρω 3000 αλλα ουτε και 2000 κυβικα..αλλα κατσε να δεις να βαλουν τιποτα τελη κυκλοφοριας με βασει τους ιππους και οχι τα κυβικα εκει να δεις..μη νομιζεις οτι δεν ξερουν οτι ολα καινουργια ειναι λιγα κυβικα και πολλα αλογα ξερουν τι γινεται με το downsizing...

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως θα πρότεινα να παρει ενα scirocco oyte TT oyte Z4.

Aυτα βέβαια ειναι θεμα τσεπης και γουστου.

Το καλλίτερο θα ήταν να ρώταγε σε ποιο ειδικό φορουμ πχ το bmwforum στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Πανο εγω σου ειπα για το TTS γιατι το αλλο ειναι 3000cc βεβαια για να το λες μαλλον το σηκωνει η τσεπη σου γιατι δεν ειναι να το παρεις μονο αλλα να εχεις να πληρωνεις για 3000cc στην εποχη που ειμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Άσε που με την Z4 3αρα θα τρώει πολύ ξύλο από τα TT ....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

τα μεταχειρισμενα tts τα πουλανε οσο κανουν καινουρια... χαχα

πάρε S3 ! και με ένα πρώτο στάδιο + πρόγραμμα έχεις μέχρι και m3 ..

Link to comment
Share on other sites

Μοτερούκλα το Z4, κορυφαίο απλά...

Μη το σκέφτεσαι καν, έχει και την κίνηση στον σωστό άξονα, πάρτο και θα το απολαύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα πλέον έχω ΤΤ και μπορώ να σου πω οτι είναι οικονομικότατο (χαμηλό βάρος), με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ καλά κινητήρια σύνολα... αλλά πάρε Z4! Τρίζει περισσότερο η μπέμπα, καίει περισσότερο η μπέμπα, δεν είναι τόσο ποιοτική η μπέμπα, είναι ίσως και πιο "αδύναμη" και μη βελτιώσιμη η μπέμπα, αλλά είναι πισωκίνητη με φανταστικό τιμόνι!!!

Για πρώτο αμάξι το Ζ4 δεν κάνει. Αν το θέλεις για ένα ΣΚ ή για μια βόλτα αραιά και που, πάρτο! Μην κοιτάς το φθηνότερο, δεν αξίζει να πάρεις ένα φθηνό τώρα και να το πληρώνεις μετά... Επίσης να έχεις κατά νου οτι τώρα μπορεί να το βρίσκεις σχεδόν τζάμπα, αλλά η αγορά του αυτό τον καιρό συμαίνει ταυτόχρονα οτι το παντρεύεσαι!

ρίξε μια ματιά κι εδώ: www.bmw-motorsport.gr

Link to comment
Share on other sites

το προηγουμενο z4 alexisp ναι εχει ολα οσα ειπες...αλλα το καινουργιο καλως η κακως δεν εχει καμμια σχεση με το TT...ειναι κλασεις ανωτερο σαν αμαξι και ποιοτικα και σαν μοτερ!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι φίλε μου, το γνωρίζω, απλά ο φίλος εδώ κάνει αναφορά για το προηγούμενο, οπότε αυτό σχολίασα :unsure:

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για το ενδιαφερον... λοιπον τις τελευταιες μερες το χω ψαξει πλ το πραγμα και βλεπω πως υπαρχει πλ μεγαλη μειωση στις τιμες των μεγαλων (σε κβ) μοντελων! βρηκα ενα περιοδικο του 09 πριν την μειωση που χαι γν το καλοκαιρι και βλεπω πως σχεδον το 100% αυτων ειναι +25% απ τα σημερινα δεδομενα! αντιθετα τα αυτοκινητα με κβ μεχρι και 2000 μπορω να πω πως εχουν και μια μικρη αυξηση στην τιμη τους... αρα για εναν που μπορει να συντηρησει ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι ευκαιρια!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για το ενδιαφερον... λοιπον τις τελευταιες μερες το χω ψαξει πλ το πραγμα και βλεπω πως υπαρχει πλ μεγαλη μειωση στις τιμες των μεγαλων (σε κβ) μοντελων! βρηκα ενα περιοδικο του 09 πριν την μειωση που χαι γν το καλοκαιρι και βλεπω πως σχεδον το 100% αυτων ειναι +25% απ τα σημερινα δεδομενα! αντιθετα τα αυτοκινητα με κβ μεχρι και 2000 μπορω να πω πως εχουν και μια μικρη αυξηση στην τιμη τους... αρα για εναν που μπορει να συντηρησει ενα τετοιο αυτοκινητο ειναι ευκαιρια!

Φίλε μου...

Εντελώς φιλικά θα σου πω οτι... ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ, άρα το "ευκαιρία" είναι όπως το αντιλαμβάνεται ο καθένας. Οι κυβερνήσεις αλλάζουν κάθε 2 χρόνια πλέον και δεν ξέρεις με τι "γούστα" έρχονται. Γι'αυτό σου προτείνω να κρατάς μικρό καλάθι (τουλάχιστον μέχρι να ορθοπωδήσουμε σαν κράτος :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Απο μοτερ ειναι ποιημα...μοτερακλα...στησιμο τελειο..και πολυ fun to drive...αν σ αρεσουν τα πισωκινητα παρτο με κλειστα τα ματια....εχει φιλος μου το 130 το οποιο ειναι ακριβως το ιδιο....και με ενα 1ο σταδιο βελτιωσης....εχει γινει παρα πολυ καλο...οχι οτι δεν ηταν!

Προσωπικα θα το επαιρνα.....και ωραιο θορυβο.....7000rpm 6 σε σειρα κυλινδροι...ουτε τσαφ τσουφ..ουτε χαλασε η σκαστρα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Πανο, το 3λιτρο Ζ4 ειναι ενα καταπληκτικό αυτοκινητο.

Βεβαια να ξερεις οτι το Si που αναφέρεσαι φοραει τον Ν52 κινητηρα που δεν σηκωνει αναβαθμισεις, ενω το "i" εχει τον Μ54 που θεωρειται ενας απο τους καλυτερους κινητηρες της BMW και δεχεται ευκολα αναβαθμιση με κομπρεσορα.

Κατά τα άλλα θα κοιταξεις βεβαιως ολα τα γνωστα (ελεγχος σε φαναρτζη ΦΙΛΟ σου, βιβλίο σερβις, τσεκ στον εγκεφαλο σε εξουσιοδοτημενο οπου θα σου πουν ολο το ιστορικό του αυτοκινήτου, κλπ) και αν εχει καποιο κρυφο θεμα.

Τα σημεια που θα πρεπει να προσεξεις ειναι η λειτουργία της οροφης (μοτερ ανοιξε-κλεισε) οι υδροροες της οροφης να ειναι καθαρες (χωρις σκουπιδακια γιατι κατω απο την αριστερη υδροροη βρισκεται το μοτερ της κουκουλας και καποια Ζ4 εισαγωγης ειχαν παρουσιασει προβληματα εκει),

Τα κοινα προβληματα ειναι το γνωστό θεμα των πολλαπλασιαστων, σκουπιδακια στο MAF, και που και που βλαβες στον λ.

Παντως πρόκειται για εκπληκτικο αυτοκινητο με απιστευτη αισθηση οδηγησης και πραγματι υπάρχουν τωρα πολλα καλα και σε καλες τιμες.

Θα σου πρότεινα όπως ειπωθηκε και παραπάνω να γραφτεις και να ρωτησεις οποσδηποτε BMW φορουμ (προτεινω το bmwfans.gr ενω αν κατεχεις τα αγγλικα το καλυτερο στο ειδος του στο εξωτερικό ειναι το z4-forum.com).

Οτι βοηθεια θες πες μου, ακομη και συνεργειο υπευθυνο να σου πω.

Ενας ευτυχης κάτοχος Ζ4 2λιτρου.

Κωστας.

Edited by konas
Link to comment
Share on other sites

τα μεταχειρισμενα tts τα πουλανε οσο κανουν καινουρια... χαχα

Το ΤΤ ΙΙ είναι πιο νέο μοντέλο από το Ζ4 και λογικό είναι να μην υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα.

Πάντως το BMW είναι Super!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια για το ενδιαφερον και ετσι οπως βλεπω τις τιμες με βλεπω να το παιρνω!! @konas: το καινουριο μοτερ με τα 265 δν βελτιωνεται ευκολα ή καθολου?? στο παλιο εχω δει μερικα με κιτ κομπρεσσορα πανω!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια για το ενδιαφερον και ετσι οπως βλεπω τις τιμες με βλεπω να το παιρνω!! @konas: το καινουριο μοτερ με τα 265 δν βελτιωνεται ευκολα ή καθολου?? στο παλιο εχω δει μερικα με κιτ κομπρεσσορα πανω!

Καθολου. Μηδεν, zero, τιποτε. Βεβαια στα δικα μου δεδομενα δεν τοχει και αναγκη τη βελιτωση, αλλα στο ειπα γιατι δεν ξερω τι τυπος εισαι.

Αν δεν σε τρωει συνεχεια για βελτιωσεις ειναι τελειο. Αλλιως....

Βεβαια ειναι πιο καινουργιο-μοντερνο, πιο οικονομικο, αλλα δεν μπορεις να κανεις τιποτε. Ουτε ΦΠΕ δεν παίρνει καλα καλα.

(παθων κατοχος Ν-type μοτερ -Ν46).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.