Jump to content
Aggelos91

Την Τρίτη Πήρα Το Νέο Μου Polo

Recommended Posts

Απο αθηνα?με τι ταχυτητες πηγαινες???

Εγω με yaris 5ταχυτο,αν παω πανω απο 100 χλμ που περναω τις 3000 στροφες καιω πανω απο 6,5 λιτρα...(μιλαμε για τραγικη διαφορα αν σκεφτεις οτι εσυ με 140 καις οσο εγω με 100(χοντρικα)

Πήγαινα με 120 μέση ταχύτητα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν και άνοιξα το θέμα δεν ήμουν παρών να το παρακολουθήσω λόγω κάποιου προβλήματος. Τα διάβασα όλα όσα είπατε σήμερα. Και ευχαριστώ για τις ευχές σας. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες. Επίσης καλορίζικο και καλοτάξιδο σε όσους έχουν νέα polakia. Μια ερώτηση ήθελα να κάνω. Μου είπε ο αντιπρόσωπος να μην το βάζω γενικά στο sport μέχρι τα 1000 χιλιόμετρα. Εγώ σχετικά από την αρχή το έβαζα στο sport. Όχι συνέχεια απλά για να το δω και όταν είχα χώρο να το ανοίξω να δω πως πάει. Δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα έως τώρα αλλά λέτε να του έκανα ζημιά? Γενικά άκουγα ότι οι κινητήρες Τεχνολογίας TSI δεν θέλουν στρώσιμο. Περιμένω τις συμβουλές σας.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν και άνοιξα το θέμα δεν ήμουν παρών να το παρακολουθήσω λόγω κάποιου προβλήματος. Τα διάβασα όλα όσα είπατε σήμερα. Και ευχαριστώ για τις ευχές σας. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες. Επίσης καλορίζικο και καλοτάξιδο σε όσους έχουν νέα polakia. Μια ερώτηση ήθελα να κάνω. Μου είπε ο αντιπρόσωπος να μην το βάζω γενικά στο sport μέχρι τα 1000 χιλιόμετρα. Εγώ σχετικά από την αρχή το έβαζα στο sport. Όχι συνέχεια απλά για να το δω και όταν είχα χώρο να το ανοίξω να δω πως πάει. Δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα έως τώρα αλλά λέτε να του έκανα ζημιά? Γενικά άκουγα ότι οι κινητήρες Τεχνολογίας TSI δεν θέλουν στρώσιμο. Περιμένω τις συμβουλές σας.

Προσφατα περασα τα 800km και δν μπορω να πω οτι τηρησα τους κανονες στρωσιματος κατα γραμμα! και ανοιγματα εκανα και 200 επιασα και προσπερασεις...οχι ομως πανω απο 4,500-5000στρ! Μαλιστα ουτε σβηνει στα φαναρια οπως εχουν αναφερει πολλοι και γενικα μεχρι στιγμης (μν το ματιασω) λειτουργει αψογα! Γνωριζω οτι τα μοτερ ερχονται στρωμενα απο την VW για λογους εγγυησης...Αν δεν το στρωσεις, οπως σ ειπαν (οχι κοφτες βεβαια), δεν νομιζω να παθει τιποτα ή οι πιθανοτητες να παθει ειναι ελαχιστες! και απο τον πατερα μου που θυμαμαι, ποτε δεν εστρωσε αμαξι...δεν ειχε ποτε προβλημα, εκτος απο το clio ΙΙΙ 1.4l της αδερφης μου που αλλαξε μοτερ γιατι εκαιγε λαδι, αλλα κι αυτο το καλυψε η εγγυηση! Γενικα ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΑΙ, δεν θα το χεις και για 15 χρονια! Το αυτοκινητο ειναι αναλωσιμο ειδος...ΧΑΡΕΙΤΕ το οσο μπορειτε B)

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ειναι αναλωσιμο ειδος...

Αυτό δεν ισχύει για όλους. ¶λλοι πράγματι το κρατάνε για 15-20 χρόνια γιατί και δεν έχουν λεφτά να αλλάζουν αυτοκίνητο σα να είναι πουκάμισο, αλλά και το αγαπάνε από τη πρώτη μέρα μέχρι και τα υπόλοιπα 15-20 χρόνια που το 'χουν.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν ισχύει για όλους. ¶λλοι πράγματι το κρατάνε για 15-20 χρόνια γιατί και δεν έχουν λεφτά να αλλάζουν αυτοκίνητο σα να είναι πουκάμισο, αλλά και το αγαπάνε από τη πρώτη μέρα μέχρι και τα υπόλοιπα 15-20 χρόνια που το 'χουν.

σαφως και ισχυει και αυτο...αλλα δεν νομιζω οτι η πλειοψηφια των κατοχων του νεου polo πχ, σκοπευει να το κρατησει τοσο! οι περισσοτεροι ειναι νεοι και χωρις οικογενεια...ενδεχομενως στην 10ετια να το αλλαξουν ή να το κρατησουν σαν 2ο. Αλλο να παρεις ενα passat, ακομα και ενα golf...ειναι αυτοκινητα που μπορουν να εξυπηρετησουν αρκετες αναγκες!

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζω οτι τα μοτερ ερχονται στρωμενα απο την VW για λογους εγγυησης...

Προσωπικά μου είπαν το εξής :

Παλιότερα η τεχνολογία και τα μηχανήματα δεν ήταν όσο εξελιγμένα είναι σήμερα . Γι αυτό τον λόγο εάν κοιτούσες προσεκτικά το εσωτερικό ενός κινητήρα θα έβλεπες διαφορές γραμμές σαν κύματα από το κακό κόψιμο του μετάλλου . Γι αυτόν τον λόγο καθιέρωσαν το στρώσιμο του αυτοκίνητου ώστε στα πρώτα 1500 χλμ όλες αυτές οι ατέλειες να εξομαλυνθούν και να εξαφανιστούν . Γι αυτό τον λόγο άλλαζαν τα λάδια , ώστε να φύγουν όλα όσα είχαν αποκοπεί από την τραχιά επιφάνεια του μετάλλου . Πλέον η τεχνολογία είναι σε τελείως διαφορετικό επίπεδο από τότε , τώρα όλα τα κοψίματα κλπ γίνονται άψογα χωρίς το παραμικρό λάθος ή ατέλεια . Πλέον το στρώσιμο γίνεται για να έρθουν και να σφίξουν όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα (τσιμούχες κλπ) ώστε να μην υπάρχει το φαινόμενο του καψίματος λαδιού.

Αυτά μου είπαν .

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου είπαν το εξής :

Παλιότερα η τεχνολογία και τα μηχανήματα δεν ήταν όσο εξελιγμένα είναι σήμερα . Γι αυτό τον λόγο εάν κοιτούσες προσεκτικά το εσωτερικό ενός κινητήρα θα έβλεπες διαφορές γραμμές σαν κύματα από το κακό κόψιμο του μετάλλου . Γι αυτόν τον λόγο καθιέρωσαν το στρώσιμο του αυτοκίνητου ώστε στα πρώτα 1500 χλμ όλες αυτές οι ατέλειες να εξομαλυνθούν και να εξαφανιστούν . Γι αυτό τον λόγο άλλαζαν τα λάδια , ώστε να φύγουν όλα όσα είχαν αποκοπεί από την τραχιά επιφάνεια του μετάλλου . Πλέον η τεχνολογία είναι σε τελείως διαφορετικό επίπεδο από τότε , τώρα όλα τα κοψίματα κλπ γίνονται άψογα χωρίς το παραμικρό λάθος ή ατέλεια . Πλέον το στρώσιμο γίνεται για να έρθουν και να σφίξουν όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα (τσιμούχες κλπ) ώστε να μην υπάρχει το φαινόμενο του καψίματος λαδιού.

Αυτά μου είπαν .

σε γενικες γραμμες, δεν προκυπτει οτι απ λανθασμενο στρωσιμο σε καινουρια αυτοκινητα, μπορει να οδηγησει σε μηχανολογικο προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Χθες εδωσα σ ενα φιλο μου να οδηγησει το polo και εγω ακολουθουσα απο πισω με το δικο του. Κοιτωντας το προσεκτικα, παρατηρησα, οτι η μαμα εξατμιση ειναι εντελως χαλια! δεν ταιριαζει με τον σπορ χαρακτηρα του αυτοκινητου (3-πορτο,16") και γι αυτο σκοπευω να αρχισω την αναζητηση για ενα διακριτικο τελικο εξατμισης με διπλη αποληξη, τυπου golf GT...τι λετε???

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια χθες παρελαβα το polaki 1.2 tsi dsg grey pepper κουκλι το αμαξακι αλλα εχω κ εγω καποια θεματακια!πρωτο κ κυριο οταν ειναι στο ρελαντι ακουγεται ενας πολυ ενοχλητικος θορυβος σαν να συντονιζει κατι σαν κουδουνιστρα,το προσδιοριζω πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου.ειναι απιστευτα εκνευριστικο!δευτερον οταν δν φοραω ζωνη ειτε εγω ειτε ο συνοδηγος δν χτυπαει η ειδοποιηση!κ τριτον απο την αρχη με ειχε ενημερωσει ο αντιπροσωπος οτι το αυτοκινητο κατασκευαζεται ισπανια,ταλαστιχα που φοραει το αμαξι ειναι brigestone ολα τα αλλα πολο που εχω δει φορανε dunlop!τι παιζει ρε παιδια τα δικα σας ειναι κ αυτα made in spain η germany?κ αυτο τι σημανει τα πολο τα γερμανικα ειναι καλυτερα απο τα ισπανικα?oποιος μπορει ας με βοηθησει με τις αποριες μου!ελπιζω ολα να λυθουν κ να χαρω το παρα πολυ ωραιο αμαξακι μου!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια χθες παρελαβα το polaki 1.2 tsi dsg grey pepper κουκλι το αμαξακι αλλα εχω κ εγω καποια θεματακια!πρωτο κ κυριο οταν ειναι στο ρελαντι ακουγεται ενας πολυ ενοχλητικος θορυβος σαν να συντονιζει κατι σαν κουδουνιστρα,το προσδιοριζω πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου.ειναι απιστευτα εκνευριστικο!δευτερον οταν δν φοραω ζωνη ειτε εγω ειτε ο συνοδηγος δν χτυπαει η ειδοποιηση!κ τριτον απο την αρχη με ειχε ενημερωσει ο αντιπροσωπος οτι το αυτοκινητο κατασκευαζεται ισπανια,ταλαστιχα που φοραει το αμαξι ειναι brigestone ολα τα αλλα πολο που εχω δει φορανε dunlop!τι παιζει ρε παιδια τα δικα σας ειναι κ αυτα made in spain η germany?κ αυτο τι σημανει τα πολο τα γερμανικα ειναι καλυτερα απο τα ισπανικα?oποιος μπορει ας με βοηθησει με τις αποριες μου!ελπιζω ολα να λυθουν κ να χαρω το παρα πολυ ωραιο αμαξακι μου!

Αποσο ξερω ολα τα Polo που ερχονται εδω φτιαχνονται ισπανια (δε ξερω αν στη γερμανια εχει γραμμη για polo).οσο για τα λαστιχα,αυτα ειναι κ συμφωνιες που αλλαζουν συνεχως!!εμενα το ysris φορουσε bridgestone κ ολα οσα ειχα δει ηταν με dunlop (ισως επειδη εχει παρει πλουσια εκδοση να επαιζε ρολο)

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα brigestone έχει κι άλλα 7 Polo που έχω δει (TSI highline) brigestone έχουν...

Το ηχητικό του δε φοράς ζώνη ακούγεται όταν αναπτύξεις ταχύτητα πέραν των 15-20χλμ. Αν και τότε δεν ακούγεται έχει θέμα ο αισθητήρας βάρους του καθίσματος.

Τα Polo απ' ότι ξέρω γενικά για την Ευρώπη κατασκευάζονται στη Ναβάρα, Ισπανία. Για την Αμερική στη Πουέμπλα, Μεξικό, για την Ασία στη Χακάν, Ινδία και τέλος για την Αφρική στη Uitenhage, Νότιος Αφρική. Δεν πρέπει να υπάρχει εργοστάσιο παραγωγής στη Γερμανία για Polo.

Όσο για το θόρυβο έχει ξαναειπωθεί και βασίζεται στο γεγονός ότι δεν το έχεις ακουμπήσει καθόλου ακόμη! Λογικό είναι να υπάρχουν θόρυβοι μεταξύ των μετάλλων μέχρι να στρώσουν όλα κι όχι μόνο η μηχανή! Βέβαια αυτός ο θόρυβος που λες έχει αναφερθεί μόνο στα DSG οπότε σχεδόν σίγουρα έχει να κάνει με το κιβώτιο και με την πάροδο του χρόνου θα στρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Κατ΄ αρχην καλοριζικο το πολακι.Ως κατοχος του ιδίου σε λευκο εχω να σου πω ότι και το δικό μου στο ρελαντι κουδουνιζει στο ίδιο σημείο. Οι αιτίες δυο απο όσο εχω ανακαλύψει. Η πρωτη είναι τα σωληνακια του κλιματισμου που συντονιζονται και κοπανανε σε ενα σημείο στο αμάξωμα στο χωρο του κινητήρα.Το ξερουν στην αντιπροσωπία. Αυτο ομως ακούγεται περισσότερο εν κινήσει.Το δεύτερο που το ανακάλυψα μόνος μου είναι τα τρία σωληνάκια που χώνονται σε μια τρύπα αριστερα όπως κοιτάμε τον κινητήρα , το ένα πρέπει να είναι της βένζίνης.Αυτά συντονίζονται στο ρελαντί και είτε τριζουν είτε χτυπάνε ανάλογα με το που έχουν κάτσει γιατί είναι γενικά χύμα. Κάτσε στη θέση του συνοδηγού, άκου τον θόρυβο όταν εχουν πέσει τελείως οι στροφές και πες σε ένα δεύτερο άτομο να τα κρατήσει λίγο. Θα δείς ότι ο θόρυβος αλλάζει ή σταματάει. Ακόμα δεν έχω βρει τι θα τους κάνω μόνιμα.Ισως το συζητήσω στην αντιπροσωπία που πρέπει να πάω για ένα σωρό άλλα θέματα.Δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

new_killother.gif

Κατ΄ αρχην καλοριζικο το πολακι.Ως κατοχος του ιδίου σε λευκο εχω να σου πω ότι και το δικό μου στο ρελαντι κουδουνιζει στο ίδιο σημείο. Οι αιτίες δυο απο όσο εχω ανακαλύψει. Η πρωτη είναι τα σωληνακια του κλιματισμου που συντονιζονται και κοπανανε σε ενα σημείο στο αμάξωμα στο χωρο του κινητήρα.Το ξερουν στην αντιπροσωπία. Αυτο ομως ακούγεται περισσότερο εν κινήσει.Το δεύτερο που το ανακάλυψα μόνος μου είναι τα τρία σωληνάκια που χώνονται σε μια τρύπα αριστερα όπως κοιτάμε τον κινητήρα , το ένα πρέπει να είναι της βένζίνης.Αυτά συντονίζονται στο ρελαντί και είτε τριζουν είτε χτυπάνε ανάλογα με το που έχουν κάτσει γιατί είναι γενικά χύμα. Κάτσε στη θέση του συνοδηγού, άκου τον θόρυβο όταν εχουν πέσει τελείως οι στροφές και πες σε ένα δεύτερο άτομο να τα κρατήσει λίγο. Θα δείς ότι ο θόρυβος αλλάζει ή σταματάει. Ακόμα δεν έχω βρει τι θα τους κάνω μόνιμα.Ισως το συζητήσω στην αντιπροσωπία που πρέπει να πάω για ένα σωρό άλλα θέματα.Δυστυχώς.

καλησπερα φιλε μου,να εισαι καλα!μηπως μπορεις να γινεις πιο σαφης για το ενα σωρο αλλα θεματα?επισης να σε ρωτησω τα προσκεφαλα οδηγου,συνοδηγου τερματιζουν ακουμποντας στο καθισμα η ενα κλικ πιο πανω?κ γενικα εισαι ευχαριστημενος απο το αμαξι?dsg κτλ.κ κατι τελευταιο τι καταναλωση σου δειχνει?να μαστε καλα κ εμεις κ τα αμαξακια μας να τα χαρουμε χωρις προβληματα!

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα brigestone έχει κι άλλα 7 Polo που έχω δει (TSI highline) brigestone έχουν...

Το ηχητικό του δε φοράς ζώνη ακούγεται όταν αναπτύξεις ταχύτητα πέραν των 15-20χλμ. Αν και τότε δεν ακούγεται έχει θέμα ο αισθητήρας βάρους του καθίσματος.

Τα Polo απ' ότι ξέρω γενικά για την Ευρώπη κατασκευάζονται στη Ναβάρα, Ισπανία. Για την Αμερική στη Πουέμπλα, Μεξικό, για την Ασία στη Χακάν, Ινδία και τέλος για την Αφρική στη Uitenhage, Νότιος Αφρική. Δεν πρέπει να υπάρχει εργοστάσιο παραγωγής στη Γερμανία για Polo.

Όσο για το θόρυβο έχει ξαναειπωθεί και βασίζεται στο γεγονός ότι δεν το έχεις ακουμπήσει καθόλου ακόμη! Λογικό είναι να υπάρχουν θόρυβοι μεταξύ των μετάλλων μέχρι να στρώσουν όλα κι όχι μόνο η μηχανή! Βέβαια αυτός ο θόρυβος που λες έχει αναφερθεί μόνο στα DSG οπότε σχεδόν σίγουρα έχει να κάνει με το κιβώτιο και με την πάροδο του χρόνου θα στρώσει.

Link to comment
Share on other sites

φιλε z3ratul μηπως γνωριζεις εσυ αν τα προσκεφαλα οδηγου συνοδηγου τερματιζουν μεχρι κατω να ακουμπαν δηλαδη στο καθισμα?γιατι λογω υψους 1.72 ενοχλειλιγο στο κεφαλι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ έχω το 1.2 DSG Highline...έχω κάνει σε 2μιση μήνες 2600 χλμ. και δεν ακούω κανένα περίεργο θόρυβο..το παρακολούθησα με προσοχή επειδή το διάβασα από εσάς στο forum αλλά δεν ακούω κάποιο περίεργο ή ενοχλητικό θόρυβο από το αυτοκίνητο...γενικότερα είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο...αν και δεν το έχω ανοίξει πολύ λόγο στρωσίματος...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από μένα παιδιά

Πριν 10 μέρες πήρα και εγώ το Polo TSI highline peper grey.Έχω κάνει ήδη 1000 χλμ και το αμάξι είναι αρκετά καλό.Πολύ καλή ποιότητα κύλησης,άψογα φρένα και πολύ καλή ροπή αν και 1200cc.Στο ταξίδι που έκανα Αθήνα-Βόλο είχα μία μέση κατανάλωση 5.7l και έκανα με ένα ντεπόζιτο περίπου 720 χλμ με διαδρομές στο πήλιο και μέσα στο Βόλο.

Τώρα μηδένισα το μετρητή θέλοντας να δω κατανάλωση μέσα στην Αθήνα που είναι πιο ζόρικη από το Βόλο.

Το μόνο που παρατήρησα είναι ένα συντονισμό στο λεβιέ όταν έχω 4η (δεν το παρουσιάζει σε καμία άλλη ταχύτητα) μόνο όταν πατάω πατάω γκάζι.Πρόβληματα με σβήσιμο του κινητήρα στο ρελαντί δεν έχω παρατηρήσει ακόμα!Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπε ότι δεν έχει θέμα μηχανικό το αμάξι και να περιμένω να βγουν τα update μήπως φτιάξει!

Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος το θεματάκι αυτό στο λεβιέ; Έχω post και στην κατηγορία προβλήματα για αυτό το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα! κλεινω περιπου 3 μηνες με το πολο στα χερια μου...και εχω μια απορια, μηπως ξερει κανεις ποτε κλειδωνει μονο του το αυτοκινητο?? συμβαινει σε αρκετα καινουρια αυτοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα! κλεινω περιπου 3 μηνες με το πολο στα χερια μου...και εχω μια απορια, μηπως ξερει κανεις ποτε κλειδωνει μονο του το αυτοκινητο?? συμβαινει σε αρκετα καινουρια αυτοκινητα.

Καλησπέρα ,

Μόλις ξεπεράσεις τα 20 km/h , αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχει ρυθμιστεί μέσω vag-com . Ψάξε λίγο και στην mfd σου μήπως έχει εκεί καμία ρύθμιση ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

Μόλις ξεπεράσεις τα 20 km/h , αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να έχει ρυθμιστεί μέσω vag-com . Ψάξε λίγο και στην mfd σου μήπως έχει εκεί καμία ρύθμιση ...

οχι οχι αυτο... οταν ξεκλειδωνω το αμαξι στο γκαραζ καμια φορα επιστρεφω μετα απο λιγο και ειναι κλειδωμενο! επισης το χω δει κ απο μακρια να κλειδωνει (απ τα αλαρμ) αλλα δεν μπορω να καταλαβω καθε ποτε το κανει.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα κλειδώνει μόνο του όταν συμβούν τα εξής ,το αυτοκίνητο να είναι κλειδωμένο,το ξεκλειδώνεις μεν αλλά καθυστερήσεις να το ανοίξεις (π.χ. έπιασες με κάποιον την κουβέντα) τότε μετά από λίγο ξανακλειδώνει μόνο του.

Link to comment
Share on other sites

Και στο 6 συμβαίνει αυτό.

Απλά ξεκλείδωσε, δοκίμασε να ανοιγοκλείσεις μια πόρτα και λογικά δε θα κλειδώσει αυτόματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.