polo_6566 Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Νάσο ο κατασκευαστής σου προτείνει ένα βασικό λιπαντικό ενώ ταυτόχρονα στο ταμπελάκι επιλέγει και μία μάρκα, στην Ευρώπη τα VW αναγράφουν Castrol και στην Αμερική Mobil. Το βασικό λοιπόν λιπαντικό είναι με ιξώδες 5w-30 και με την προδιαγραφή 504.00 αλλά σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις και άλλο ιξώδες, ακόμα και την 502.00 άλλα με περιορισμούς και πιο συχνές αλλαγές και σίγουρα όχι με υιοθέτηση του long life. Θεωρώ όμως πιο σωστό να επιλεχθεί η πιο πρόσφατη - προσαρμοσμένη στις σύγχρονες ανάγκες των κινητήρων οδηγία. Η προδιαγραφή 504.00 καλύπτει την οδηγία της ευρωπαϊκής ένωσης για την εκπομπή ρύπων (Euro IV) και τα λιπαντικά που καλύπτουν την προδιαγραφή είναι low SAPS (Low Sulphated Ash, Phosphorous and Sulphur) και υπόδειξη για ιξώδες 5W-30. Ο φίλος Sarul με 85 ευρώ τα χρυσοπλήρωσε τα Fuchs 5-40 που κοστίζουν 7,5 ευρώ το λίτρο από την trade wind. Anyway για μένα οι λύσεις είναι 2 με το Mobil για όσους ενδιαφέρει και είναι σε κοντινές περιοχές : 1. Αγορά και αλλαγή στον Χαλκιά - Μεταμόρφωση με 15 ευρώ το λίτρο. 2. Αγορά από G-market με 13 ευρώ το λίτρο και αλλαγή στον Ρώρρη (έχω συννενοηθεί με τον υπεύθυνο συνεργείου που είναι άψογος και δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα). αν εννοεις το καταστημα Λύκοβρυσης προσεξε να σου βαλουν λαδι μεχρι την max και οχι 4λιτρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Ρε παιδια castrol edge 5w30...τι συζητατε χωρις λογο αυτα προτεινει η μαμα αυτα βαζουμε αντε καμια παραχωρηση στην προτημηση μαρκας μεχρι εκει.Τα μοτερ μας κυριος ο τουρμπο κομπρεσορ TSI Δουλευει με 5-30 ιξωδες οτι αλλο ειναι προς το κακο αν οχι καταστροφικο.... τα λαδια μην τα αλλαζεται πριν τα 15000 δεν χρειαζεται μονο για να πουλαν λαδια κ να κερδιζουν αυτοι.Τα συνθετικα αντεχουν ανετα 15000 η 1α φορα το χρονο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Ρε παιδια castrol edge 5w30...τι συζητατε χωρις λογο αυτα προτεινει η μαμα αυτα βαζουμε αντε καμια παραχωρηση στην προτημηση μαρκας μεχρι εκει.Τα μοτερ μας κυριος ο τουρμπο κομπρεσορ TSI Δουλευει με 5-30 ιξωδες οτι αλλο ειναι προς το κακο αν οχι καταστροφικο.... τα λαδια μην τα αλλαζεται πριν τα 15000 δεν χρειαζεται μονο για να πουλαν λαδια κ να κερδιζουν αυτοι.Τα συνθετικα αντεχουν ανετα 15000 η 1α φορα το χρονο... Η μαμα τα προτεινει επειδη της τα σκαει η Castrol.Αυριο μπορει να προτεινει Aral.Μονο τις προδιαγραφες πρεπει να κοιτας.H μαρκα ειναι θεμα marketing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Η μαμα τα προτεινει επειδη της τα σκαει η Castrol.Αυριο μπορει να προτεινει Aral.Μονο τις προδιαγραφες πρεπει να κοιτας.H μαρκα ειναι θεμα marketing - και το αντιψυκτικο της το φτιαχνει η Valvoline και μας το πουλαει σαν "εργοστασιακο" σε μεγαλυτερη τιμη καθ'οτι ειναι λεει "το γνησιο " (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Είναι πολύ απλό το θέμα. Είχα Skoda Fabia παλιότερα και ξέρω για το VAG group. Υπάρχει θέμα με την κατανάλωση λαδιού σε ΟΛΕΣ τις μάρκες του group. Σε άλλα αυτοκίνητα το κάψιμο είναι σε ανεκτά επίπεδα και σε άλλα ξεφεύγει πολύ. Εγώ στο Fabia συμπλήρωνα λάδι μαζί με τον ανεφοδιασμό βενζίνης. Αυτό που παίζει με τα TSi είναι το εξής : Από τη Γερμανία έρχονται με full synthetic 0W30. Η αντιπροσωπεία και το βιβλιαράκι προτείνουν 5W30 full synthetic που να καλύπτει τις προδιαγραφές 504 00 και 507 00, όπως πολύ σωστά αναφέρουν παραπάνω πολλοί φίλοι. Πηγαίνοντας λοιπόν ο ανυποψίαστης πελάτης για το 1ο service, βλέπουν τι έχει κάψει ο κινητήρας. Αν δεν έχει κάψει βάζουν το 5W30 full synthetic (Valvoline φυσικά, τα Castrol που προτείνει η ίδια η VW είναι ακριβά). Αν δούνε καμμιά κατανάλωση περί τα 500ml και πάνω, τότε το γυρίζουνε σε ημισυνθετικά 10W40 και σου λένε να τα αλλάξεις στα 7500 Km. Φυσικά απαγορεύεται να μπει μη full synthetic λάδι στον κινητήρα, αλλά δεν πειράζει, η αντιπροσωπεία ξέρει . . . . Εγώ πάντα πάω τα δικά μου λάδια και είμαι μπροστά στην αλλαγή. Έχω κάνει 3 service, τα 2 σε VW αντιπροσωπεία. Σε όλα έφερα τα δικά μου λάδια, τα Castrol EDGE 5W30 full synthetic. Δεν έχω κανένα παράπονο από τα λάδια, αλλά την επόμενη φορά λέω να αλλάξω σε Mobil 1 ESP Formula, καθώς λένε ότι είναι ελαφρώς καλύτερα και λίγο φθηνότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 πρωτη φορα ακουω για ημισυνθετικα κ κυριος αντιπροσωπεια...Αυτο ειναι καταστροφικο....Το μοτερ αν δεν εχει προβλημα οπως στα περισσοτερα τουρμπο τσι με συνθετικο 5-30 δεν καιει καθολου η καιει αμελητεα ποσοτητα που δεν χρειαζεται καν συμπληρωμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 βαζουν και 10/40 αναλογα την επιλογη του διαστηματος service λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Δυστυχώς ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να ασχολείται έστω και λίγο με τα τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου του. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι η λογική του ότι "δεν ασχολούμε με τα τεχνικά, γι' αυτά είναι το συνεργείο" είναι τελείως λάθος. Όχι μόνο γλυτώνουμε χρήμα αλλά κάνουμε καλό στο αυτοκίνητο. Αν μου έβαζαν ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ θα είχαμε πολύ κακά ξεμπερδέματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Mobil 1 esp formula 5-30 ....και ξεχνας ολα τα αλλα ...και βγαζεις ανετα 15.000 γιατι αλλαγες στα 7.500 κτλ ειναι ΜΠΟΥΡΔΕΣ... που καποτε τις υποστηριζα γιατι δεν ηξερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted August 21, 2010 Report Share Posted August 21, 2010 Αν δεν κανω λαθος στο βιβλιαρακι αναφερει και αλλες προδιαγραφες(ημισυνθετικων) που απλα δε μπορεις να κανεις το long life. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Αν δεν κανω λαθος στο βιβλιαρακι αναφερει και αλλες προδιαγραφες(ημισυνθετικων) που απλα δε μπορεις να κανεις το long life. Δε διαφωνώ ότι μπορεί να το γράφει αλλά πραγματικά πιστεύω ότι είναι έγκλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Εμενα που το συνεργειο του πρωην ιδιοκτητη εβαλε shell λαδι στο τελευταιο service τι να πω??? Εβαλαν και παρα πολυ αφου το λαδι ειναι πολυ ποιο πανω απο τον δεικτη και το μοτερακι παρπαριζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Εμενα που το συνεργειο του πρωην ιδιοκτητη εβαλε shell λαδι στο τελευταιο service τι να πω??? Εβαλαν και παρα πολυ αφου το λαδι ειναι πολυ ποιο πανω απο τον δεικτη και το μοτερακι παρπαριζει Φιλε αν ειναι ετσι την αλλη φορα αλλαξε λαδια σε βενζιναδικο, καλλίτερα θα ειναι νομίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Φιλε αν ειναι ετσι την αλλη φορα αλλαξε λαδια σε βενζιναδικο, καλλίτερα θα ειναι νομίζω. Προσεξε φιλε μου, ειπα "ο προηγουμενος ιδιοκτητης" οχι εγω...!!! Μαλιστα το συνεργειο ειναι Μοναστηριου 198 Ζουριδακης το ονομα.....πολυ γνωστο μεσα στην Θεσ/νικη απλα ενημερωτικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 δεν μπορω να καταλαβω αυτη την εμμονη να βαζουν παραπανω λαδι απο το max του δεικτη!το ιδιο μου εκαναν και εμενα στον Ρωρρη Λυκοβρυσης.ολο το 4λιτρο εβαλε το ''μαστορι''. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 δεν μπορω να καταλαβω αυτη την εμμονη να βαζουν παραπανω λαδι απο το max του δεικτη!το ιδιο μου εκαναν και εμενα στον Ρωρρη Λυκοβρυσης.ολο το 4λιτρο εβαλε το ''μαστορι''. Συμφωνω απολυτα...αξιον αποριας ....γιατι το κανουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 η εμμονη ειναι απλα ασχετοσυνη βαλτου μεχρι να γεμισει σου λενε τι tsi - gt gti tdi που να καθονται τωρα να ψαχνουν αν παιρνει 3 - 3,5 -4 - 7 λιτρα μπουκωσε το το ρημαδι μεχρη τα μπουνια ....Τακτικη φωτοβολιδα !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Εμενα ο μηχανικος μου βαζει ακριβως 3.6 παντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios_tsi Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Παιδια το θεμα μου παντως στο topic λυθηκε με το Mobli1...Μην επιχειρητε τισ δοκιμες με τα λαδια εκτος των προδιαγραφων του κινητηρα 5-30 κ τελος! Εμενα μου εβαλαν κ τα 4 λιτρα κ τιν επομενη μερα τραβιξα μερικα γραμμαρια λαδι..Ευχαριστω παντως για τις αποψεις.. Ασχετο, τα πειρακια τα ακουτε να χτυπανε με 100ρα βενζινη?Κ ενας θορυβος στο ρελαντι (τακ τακ τακ...) καπου πισω στον κομπρεσορα,τι σκατα ειναι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Ασχετο, τα πειρακια τα ακουτε να χτυπανε με 100ρα βενζινη?Κ ενας θορυβος στο ρελαντι (τακ τακ τακ...) καπου πισω στον κομπρεσορα,τι σκατα ειναι?? Ουτε με 95αρα τα ακουμε.Δε θα επρεπε αλλωστε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios_tsi Posted September 12, 2010 Author Report Share Posted September 12, 2010 Εχετε κανει το update του εγκεφαλου που εστειλε η vw για τους tsi?Γιατι ακουσα οτι χαλαει τις ροπες κ τις επιδοσεις που ειχε στιν αρχη κ ετσι δεν το εκανα καθολου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted September 14, 2010 Report Share Posted September 14, 2010 Παιδια το θεμα μου παντως στο topic λυθηκε με το Mobli1...Μην επιχειρητε τισ δοκιμες με τα λαδια εκτος των προδιαγραφων του κινητηρα 5-30 κ τελος! Εμενα μου εβαλαν κ τα 4 λιτρα κ τιν επομενη μερα τραβιξα μερικα γραμμαρια λαδι..Ευχαριστω παντως για τις αποψεις.. Ασχετο, τα πειρακια τα ακουτε να χτυπανε με 100ρα βενζινη?Κ ενας θορυβος στο ρελαντι (τακ τακ τακ...) καπου πισω στον κομπρεσορα,τι σκατα ειναι?? Αυτος ο θορυβος που αναφερεις ειναι φυσιολογικος τον κανουν ολα εναν ελαφρυ εννοειται που ακουγεται με ανοιχτο το καπο αν ειναι κατι οξυτερο ειναι προβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...