Jump to content
_notis

Update Εγκεφάλου Golf 6

Recommended Posts

Και στις ελληνικές αντιπροσωπείες έχω δει 1-2 6άρια με πόρισμα την αλλαγή μοτέρ, λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος.

Link to comment
Share on other sites

Και στις ελληνικές αντιπροσωπείες έχω δει 1-2 6άρια με πόρισμα την αλλαγή μοτέρ, λόγω του συγκεκριμένου προβλήματος.

Καλησπέρα

Αυτο που λες φίλε μου είναι σοβαρό εγς δεν έχω ακούσει ακόμα για μαμα 6αρι αλλαγή κινητήρα.. Γιατι ακριβώς γίνεται η αλλαγή? γνωρίζεις?

Λέτε όλο αυτό να έχει να κάνει και με την σκουριασμένη κούνια??? Απο τοτε που έκανα το update δεν την πολυ ακούω..

Link to comment
Share on other sites

Eτυχε σε αντιπροσωπεία που πήγα να κάνω σέρβις πριν 2-3 μήνες, να δω golf 6 160, με αναμονή για αλλαγή μοτέρ λόγω του θεματος με το πιστόνι.

Από εκεί και πέρα, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. Η αντλία νερού δεν θεωρώ πως έχει σχέση, σε εμένα μία ακούγεται, μία όχι. Κυρίως ακούγεται τις ζεστές ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Ο στελιος μας διευκολυνε εμενα δηλαδη με το ποστ του να μιλησουμε ΑΝΟΙΧΤΑ πλεον για τραγικα λαθη της vw .Πολυ καιρο ειχε βγει η βρωμα στην πιατσα ,ποια βρωμα ...που ειναι βοθρος και ζεχνει δυστηχως... Δεν ξερω δεν διαβασα για την περιπτωση που λεει...Αλλα σε περιπτωση στην αυστρια αν θυμαμαι καλα κοντεψε να σκοτωθει ο ανθρωπος οταν εσπασε ο κινητηρας απο τηνα ποτομη αλλαγη κινητικης καταστασης ...Τεσπα...Γιαφτο φωναζα προσωπικα απο την αρχη τρεξτε να την κανετε...

Link to comment
Share on other sites

Πριν από λίγο έκανα την αναβάθμιση. Εμφανίζεται πράγματι στην οθόνη η επιλογή της ταχύτητας που έχεις στο κιβώτιο. Το αμάξι δεν φαίνεται να έχασε κάτι από δύναμη και στο ρελαντί πλέον η κατανάλωση δεν παίφτει στα 0,6 l αλλά παραμένει στα 0,7 l ,προφανώς για να μην τρέμει και ακούγεται ο κινητήρας.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Πριν από λίγο έκανα την αναβάθμιση. Εμφανίζεται πράγματι στην οθόνη η επιλογή της ταχύτητας που έχεις στο κιβώτιο. Το αμάξι δεν φαίνεται να έχασε κάτι από δύναμη και στο ρελαντί πλέον η κατανάλωση δεν παίφτει στα 0,6 l αλλά παραμένει στα 0,7 l ,προφανώς για να μην τρέμει και ακούγεται ο κινητήρας.

Στέλιο τυχαιο είναι εμμένα στο 0.6 είναι , μπορεί λόγο χαμηλότερης θερμοκρασίας..

Link to comment
Share on other sites

Ο στελιος μας διευκολυνε εμενα δηλαδη με το ποστ του να μιλησουμε ΑΝΟΙΧΤΑ πλεον για τραγικα λαθη της vw .Πολυ καιρο ειχε βγει η βρωμα στην πιατσα ,ποια βρωμα ...που ειναι βοθρος και ζεχνει δυστηχως... Δεν ξερω δεν διαβασα για την περιπτωση που λεει...Αλλα σε περιπτωση στην αυστρια αν θυμαμαι καλα κοντεψε να σκοτωθει ο ανθρωπος οταν εσπασε ο κινητηρας απο τηνα ποτομη αλλαγη κινητικης καταστασης ...Τεσπα...Γιαφτο φωναζα προσωπικα απο την αρχη τρεξτε να την κανετε...

Τι ωραια πραγματα!! thumbsdown.gif

Δηλαδη να φανταστω οτι εδω μεσα ειμαστε οι σχετικα ενημεροι του θεματος και εχει γινει προληψη απο τους αμεσα ενδοιαφερομενους.. Ενας μεσος αγοραστης, ομως, που αξιωθηκε να παρει το αμαξι αυτο (ειτε Golf,ειτε Eos, ειτε Tiguan), μετα κοπων και βασανων, να υποθεσω οτι κοιμαται τον υπνο του δικαιου, ετσι;

Καμια ανακοινωση πουθενα! Πως αλλωστε θελει να γινει η Νο1 εταιρεια το 2018..

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο τυχαιο είναι εμμένα στο 0.6 είναι , μπορεί λόγο χαμηλότερης θερμοκρασίας..

Αυτές τις μέρες είμαι Κοζάνη και έχει χαμηλές θερμοκρασίες αλλά νομίζω ότι πριν την αναβάθμιση έπεφτε στο 0,6l. Θα το κοιτάξω ξανά αφότου κάνω μερικά km ώστε να προσαρμοστεί πλήρως ο εγκέφαλος στα νέα δεδομένα.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Πριν από λίγο έκανα την αναβάθμιση. Εμφανίζεται πράγματι στην οθόνη η επιλογή της ταχύτητας που έχεις στο κιβώτιο. Το αμάξι δεν φαίνεται να έχασε κάτι από δύναμη και στο ρελαντί πλέον η κατανάλωση δεν παίφτει στα 0,6 l αλλά παραμένει στα 0,7 l ,προφανώς για να μην τρέμει και ακούγεται ο κινητήρας.

επιτελους Στελιο τα καταφερες!!!

Link to comment
Share on other sites

Bill gr4 ...θυμισου οτι η δεκαετια 2005-2015 θα ειναι ο πατος της αξιοπιστιας του group ...και κοροιδευαμε την ar ...

Link to comment
Share on other sites

Λιγο πιο αναλυτικα: Απαραιτητο για ολους τους κινητηρες CAVD

Ονομασια recall: recall campaign 24S4

Λογος: Λαθος μειγμα αερα-καυσιμου στον θαλαμο καυσης

Αποτελεσμα: Υψηλες θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης,πιθανη καταστροφη η τρυπημα πιστονιου

Link to comment
Share on other sites

Λιγο πιο αναλυτικα: Απαραιτητο για ολους τους κινητηρες CAVD

Ονομασια recall: recall campaign 24S4

Λογος: Λαθος μειγμα αερα-καυσιμου στον θαλαμο καυσης

Αποτελεσμα: Υψηλες θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης,πιθανη καταστροφη η τρυπημα πιστονιου

Ισχύει πράγματι Recall.

Link to comment
Share on other sites

Bill gr4 ...θυμισου οτι η δεκαετια 2005-2015 θα ειναι ο πατος της αξιοπιστιας του group ...και κοροιδευαμε την ar ...

το ειπα και εγω αυτο φιλε και το πιστευω ακραδαντα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εσείς που πήγατε για το update, πόση ώρα περιμένατε; Έχω κλείσει κ εγώ για την παρασκευή στον Φιλοσίδη.

Και κάτι τελευταίο, οι υψηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης που διάβασα παραπάνω, εμφανίζονται κ σε περίπτωση που δεν το πατάς καθόλου; Και όλοι εμείς που είχαμε αυτό το πρόβλημα εδώ κ τόσο καιρό, έχουμε πάθει τελικά ζημιά εστω κ αν δεν φαίνεται τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Το βασικό πρόβλημα είναι η συμπεριφορά των εδώ αντιπροσώπων/εξουσιοδοτημένων...

Μέχρι πρόσφατα κάνανε τους κινέζους σε όποιον πήγαινε/τηλεφωνούσε για το update, και όποιος κατάφερνε να κάνει το update το έκανε μετά από ψυχοφθόρο αγώνα και σπάσιμο νεύρων.

Εδώ έπρεπε να φτάσει Οκτώβρης και να εμφανίζεται στις οθόνες των ******(censored)*** συμβούλων service ως recall 2454, ώστε να σταματήσουν να κάνουν τους άσχετους...

(edit, λάθος link)

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

6700 owners of Golf and Jetta 118TSI asked to visit dealers for an engine software update

Almost half of all latest-generation Volkswagen Golf hatchbacks -- and a small number of Jetta sedans -- are being called back to dealerships to iron-out a potential engine computer gremlin.

The models in question are powered by the 118TSI engine, a 1.4-litre twin-charge petrol motor.

Volkswagen Australia executives have confirmed to the Carsales Network that the company is the process of contacting all owners of these vehicles to return their cars to the dealership for a software update.

The engine computer "re-flash" takes about 30 minutes and there is no cost to the customer, but Volkswagen recommends owners book a time with their local dealer to avoid inconvenience.

One engine failure has been reported, while symptoms experienced by up to a dozen other owners include the engine failing to start, or running rough.

A spokesperson for Volkswagen said it is not an official recall, because it is not a safety issue, rather it is described as a "dealer service campaign".

"We have just notified our dealers and are sending out letters to customers to bring in their cars to have an upgrade of their engine software," Volkswagen Australia spokesman, Karl Gehling, said.

"It is not a safety issue but we are instructing our dealers to undertake a service campaign on the engine," he says.

Owners who notice engine problems should not drive their car -- and instead they should get it towed to the nearest dealership, the company warns.

"If they [continue to drive it while the engine is running rough] it will cause damage to the engine," Gehling says. "If the car is misfiring, owners should report the problem to their dealers."

The problem appears to be unique to Volkswagens in Australia. The company says there have been no other similar reports overseas and the computer fix was devised by Germany specifically for Australia.

The company says that the software upgrade includes resetting the engine's knock-sensor, a device which effectively decides when the spark plug should ignite the petrol in the combustion chamber for optimum efficiency and engine durability.

It is a significant setback for the new Golf, which has won numerous Car of the Year awards in Australia and was the World Car of the Year in 2009. The engine in question also won "International Engine of the Year" last year.

Volkswagen has sold approximately 13,500 new generation Golfs since the latest model went on sale in March 2009. But 6700 of those -- about half of all new generation Golfs sold -- are equipped with the 118TSI engine.

Published : Friday 7 May 2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εσείς που πήγατε για το update, πόση ώρα περιμένατε; Έχω κλείσει κ εγώ για την παρασκευή στον Φιλοσίδη.

Και κάτι τελευταίο, οι υψηλές θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης που διάβασα παραπάνω, εμφανίζονται κ σε περίπτωση που δεν το πατάς καθόλου; Και όλοι εμείς που είχαμε αυτό το πρόβλημα εδώ κ τόσο καιρό, έχουμε πάθει τελικά ζημιά εστω κ αν δεν φαίνεται τώρα;

Περιπου ενα μισαωρο δουλεια ειναι.

Οι υψηλες θερμοκρασιες εμφανιζονται οταν εχεις πολλες στροφες στο μοτερ.

Απο την στιγμη που δεν σου εχει βγαλει κατι μην το φοβασαι.Τα πιστονια δεν εχουν μεση κατασταση που με τον καιρο μπορει να επιδινωθει.

Η θα παθουν ζημια η δεν θα παθουν.Και για να καταλαβεις καλυτερα μεσα στον θαλαμο καυσης (το πανω μερος του χιτωνιου αναμεσα απο το πιστονι και τις βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης) λειτουργουν τα εξης: γινεται σπινθιρισμος απο τα μπουζι,ψεκαζετε καυσιμο για να γινει εκρηξη αλλα για να γινει αναφλεξη-εκρηξη χριαζεται οξυγονο-αερας εκει ανοιγει η βαλβιδα εισαγωγης και πεταει αερα.Το προβλημα ειναι πως οταν ο αερας ειναι περισσοτερος απο οτι χρειαζεται σε σχεση με την ποσοτητα του καυσιμου δημιουργειτε θερμοκρασια πανω του επιθυμητου.Σαφως οσο παραπανω γκαζι πατας εχοντας υψηλες στροφες τοσο περισσοτερες εκρηξεις-αναφλεξεις γινονται με συνεπεια περαιτερω ανοδο της θερμοκρασιας.

Και σε παρα πολυ σπανιες περιπτωσεις η θερμοκρασια ανεβαινει τοσο πολυ που λιωνει το πιστονι ακριβως στο σημειο που γινεται η εκρηξη στο σημειο του σπινθιρισμου.

Αρα αφου το αμαξι δουλευει κανονικα δεν εχει παθει τιποτα.

Edited by trimon1
Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς ευχαριστώ πολύ Στέλιο και trimon1 για τις απαντήσεις σας. Η απορία που έχω όμως μετά την πολύ καλή απάντηση σου trimon1 έχει να κάνει με το αν, από τη στιγμή που δημιουργούνται περισσότερες αναφλέξεις-εκρήξεις μίγματος αέρα-καυσίμου, ο κινητήρας στις υψηλές στροφές θα έχει δυσανάλογα αυξημένη απόδοση. Επομένως, μετά το update, στις υψηλές ίσως να έχουμε μείωση απόδοσης;

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς ευχαριστώ πολύ Στέλιο και trimon1 για τις απαντήσεις σας. Η απορία που έχω όμως μετά την πολύ καλή απάντηση σου trimon1 έχει να κάνει με το αν, από τη στιγμή που δημιουργούνται περισσότερες αναφλέξεις-εκρήξεις μίγματος αέρα-καυσίμου, ο κινητήρας στις υψηλές στροφές θα έχει δυσανάλογα αυξημένη απόδοση. Επομένως, μετά το update, στις υψηλές ίσως να έχουμε μείωση απόδοσης;

Αυτό μπορούν να στο απαντήσουν με σιγουριά μόνο οι μηχανικοί που κατασκεύασαν το update.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς ευχαριστώ πολύ Στέλιο και trimon1 για τις απαντήσεις σας. Η απορία που έχω όμως μετά την πολύ καλή απάντηση σου trimon1 έχει να κάνει με το αν, από τη στιγμή που δημιουργούνται περισσότερες αναφλέξεις-εκρήξεις μίγματος αέρα-καυσίμου, ο κινητήρας στις υψηλές στροφές θα έχει δυσανάλογα αυξημένη απόδοση. Επομένως, μετά το update, στις υψηλές ίσως να έχουμε μείωση απόδοσης;

Δεν νομιζω φιλε μου.Αυτο που προσεξα στο δικο μου ειναι πιο γραμικη επιταχυνση και χωρις κομπιασματα στο ξεκινημα.Επειδη εχω μπαρομετρακι παρατηρω οτι και στα ψηλα δουλευει με την ιδια πιεση.Το οτι εμπαινε παραπανω αερας στο θαλαμο καυσης απο το πρεπον δεν σημαινει και καλυτερες επιδοσεις αλλα μονο προβληματα.

Νομιζω μπερδεψες τα λογια μου.Με το προηγουμενο σετ του εγκεφαλου δεν γινοταν παραπανω αναφλεξεις,για να καταλαβεις οταν στο στροφομετρο εχεις 1000 στροφες το λεπτο εχεις στην ουσια 500 αναφλεξεις-εκρηξεις ανα κυλινδρο.

Δεν αλλαζει τιποτα το μονο που αλλαξε ειναι το μειγμα.

Edited by trimon1
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους αναβάθμιση εγκεφάλου & αλλαγή αντλίας (νερού) :p

Το αμαξάκι δεν έχει καμία σχέση πλέον στα χαμηλά, πολύ πιο γραμμικό και πρόθυμο, μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω ποιο το βοήθησε περισσότερο, το update ή η αντλία :D

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα

Σημερα μου ηρθε sms στο κινητο απο τον Μανδυλα (απο εκει που το πηρα δλδ) και με προτρεπει να κανω την αναβαθμιση δωρεαν.

Εχω το golf 6 160 απο τα πρωτα που κυκλοφορησαν(ισως το πρωτο κοκκινο 3door στην Θεσσαλονικη !).

Πηρα τηλ για ραντεβου την παρασκευη το πρωι.

Ο τεχνικος λεει κατα λεξη : ''μετριαζει την καταναλωση'' και ''δεν υπηρχε ποτε θεμα αξιοπιστιας του μοτερ'' οταν τον ρωτησα γιατι το κανουν το update....

Ο καθενας οτι θελει λεει μου φενεται...anyway θα το κανω και θα σας πω τις εντυπωσεις μου.

Edited by agnostos_xxx
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.