Jump to content
_notis

Update Εγκεφάλου Golf 6

Recommended Posts

Σε λιγο καιρο θα ειναι διαθεσιμο και νεο update αυτη τη στιγμη φενεται "υπο προετοιμασια" και αφορα τα κοψιματα-ρεταριμα με πολυ κρυο περιβαλλον .Ειναι για τον κινητηρα μας. ! Θα ενημερωσω για κατι νεο.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά αν πας να κάνεις αναβάθμιση το πρόγραμμα θα χαθεί..

Και θα πρέπει να πας να το ξαναπεράσεις στον βελτιωτή σου.

Βέβαια μετά τίθεται και το θέμα αν το πρόγραμμα που έχεις

διαλέξει έχει ενημερωμένο κώδικα για αυτή την τελευταία

αναβάθμιση της VW.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μικρης εκτασης προβλημα και απο οτι ξερω οχι ευκολα εμφανησιμο στην χωρα μας ,φυσιακ αναφερομαι στην νεα αναβαθμιση που ερχεται .Καμια σχεση με την σημαντικη η οποια πηρε διαστασεις recall απο τα εκατ τηλεφωνηματα που δεχθηκε η κοσμοκαρ .

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μικρης εκτασης προβλημα και απο οτι ξερω οχι ευκολα εμφανησιμο στην χωρα μας ,φυσιακ αναφερομαι στην νεα αναβαθμιση που ερχεται .Καμια σχεση με την σημαντικη η οποια πηρε διαστασεις recall απο τα εκατ τηλεφωνηματα που δεχθηκε η κοσμοκαρ .

κι άλλη αναβάθμιση έρχεται ? Τι θα διορθώσει αυτή ξέρουμε ? (έστω και με πμ)

Link to comment
Share on other sites

"Ο κινητήρας έχει καλή συμπεριφορά ψυχρής εκκίνησης και λειτουργεί

ομαλά στο ρελαντί.

Κατά την επιτάχυνση αρχίζει να σκορτσάρει ο κινητήρας σε θερμοκρασία

ψυκτικού μέσου μέχρι περ. 35°C και στο μπλοκ τιμών μέτρησης 15 και 16

είναι ορατές ατέλειες καύσης.

Oι συνθήκες που εμφανίζει το (πρόβλημα) είναι με 3317 σ.α.λ. Στροφές κινητήρα--

73 % Φορτίο κινητήρα,-- Ταχύτητα 38 km/h--- Θερμοκρασία κινητήρα 21°C---

Θερμοκρασία αέρα αναρρόφησης 9 °C."

Δανεισμένο από άλλο club.

Edited by Speedy
Παραβίαση όρων χρήσης
Link to comment
Share on other sites

εμένα ούτε τρέμει, ουτε κοψίματα ουτε τιποτα-

και μαμα που ήταν πάλι τα ίδια ,μια χαρά ήταν ,σιγά μην πάνω να βάλω το update...

αγορασμένο Ιανουάριος 10

μηνας παραγωγής 11/09

υγ ταχυτητες και λάδι μου τα δειχνει

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

και σε εμένα που έχω tiguan έγινε η αναβάθμιση πριν μια εβδομάδα.

Βέβαια πρώτα μου έσπασε τον καταλύτη και μετά μου έκαναν την αναβάθμιση.

ευτυχώς τα κάλυψε όλα η εγγύηση (από καταλύτη μέχρι και το τελικό καζανάκι).

Παρατήρησα πως μετά το update έχει πέσει η απόδοση του αμαξιού.

Link to comment
Share on other sites

"Ο κινητήρας έχει καλή συμπεριφορά ψυχρής εκκίνησης και λειτουργεί ομαλά στο ρελαντί.Κατά την επιτάχυνση αρχίζει να σκορτσάρει ο κινητήρας σε θερμοκρασία ψυκτικού μέσου μέχρι περ. 35°C και στο μπλοκ τιμών μέτρησης 15 και 16 είναι ορατές ατέλειες καύσης.Oι συνθήκες που εμφανίζει το (πρόβλημα) είναι με 3317 σ.α.λ. Στροφές κινητήρα-- 73 % Φορτίο κινητήρα,-- Ταχύτητα 38 km/h--- Θερμοκρασία κινητήρα 21°C--- Θερμοκρασία αέρα αναρρόφησης 9 °C."Δανεισμένο από άλλο club.

Ακριβως....! Αυτη ειναι η νεα αναβαθμιση .

Link to comment
Share on other sites

και σε εμένα που έχω tiguan έγινε η αναβάθμιση πριν μια εβδομάδα.

Βέβαια πρώτα μου έσπασε τον καταλύτη και μετά μου έκαναν την αναβάθμιση.

ευτυχώς τα κάλυψε όλα η εγγύηση (από καταλύτη μέχρι και το τελικό καζανάκι).

Παρατήρησα πως μετά το update έχει πέσει η απόδοση του αμαξιού.

φίλε διάβαζα (στο περασμένο auto build νομίζω) για τις ανακλήσεις που έχει κάνει η κάθε εταιρεία και για την vw

ανέφερε το λογισμικό updated για τα tiguan το οποίο έριχνε την απόδοση του κινητήρα ....

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

εμένα ούτε τρέμει, ουτε κοψίματα ουτε τιποτα-

και μαμα που ήταν πάλι τα ίδια ,μια χαρά ήταν ,σιγά μην πάνω να βάλω το update...

αγορασμένο Ιανουάριος 10

μηνας παραγωγής 11/09

υγ ταχυτητες και λάδι μου τα δειχνει

Είσαι σίγουρος με αυτά που έχουν ακουστεί για τρυπημένα πιστόνια σε tsi ότι εξακολουθείς να μην θέλεις να το βάλεις ?? :lol:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Στέλιο,ακριβώς όπως το έχεις πεί : "ακουστεί" και περιστατικά έχουμε μόνο στην Αυστραλία -

στην Ελλάδα τίποτα - από την άλλη έχω όμως έχω διαβάσει και για το λογισμικό που υποτίθεται είναι update και έχεις απώλεις σε ισχύ -

και στο κάτω κάτω εμένα δεν έχει παρουσιάσει τίποτα από όσα αναφέρονται παραπάνω (κοψίματα,τρεμουλο κλπ)

ούτε με πρόγραμμα ούτε χωρίς -

εκτός εάν ήταν ηδη περασμένο το συγκεκριμένο update όταν αγόρασα το αυτοκίνητο -καθώς έχει την ένδειξη με την πρόταση της ταχυτητας ,θερμοκρ λαδιου κλπ -

πάλι, μπορεί το πρόγραμμα το οποιο το έχω από τον Μαρτη να επεμβαίνει στο συγκεκριμένο fault -

το revo υποτιθεται ότι "επεμβαίνει σε 30 παραμέτρους

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο,ακριβώς όπως το έχεις πεί : "ακουστεί" και περιστατικά έχουμε μόνο στην Αυστραλία -

στην Ελλάδα τίποτα - από την άλλη έχω όμως έχω διαβάσει και για το λογισμικό που υποτίθεται είναι update και έχεις απώλεις σε ισχύ -

και στο κάτω κάτω εμένα δεν έχει παρουσιάσει τίποτα από όσα αναφέρονται παραπάνω (κοψίματα,τρεμουλο κλπ)

ούτε με πρόγραμμα ούτε χωρίς -

εκτός εάν ήταν ηδη περασμένο το συγκεκριμένο update όταν αγόρασα το αυτοκίνητο -καθώς έχει την ένδειξη με την πρόταση της ταχυτητας ,θερμοκρ λαδιου κλπ -

πάλι, μπορεί το πρόγραμμα το οποιο το έχω από τον Μαρτη να επεμβαίνει στο συγκεκριμένο fault -

το revo υποτιθεται ότι "επεμβαίνει σε 30 παραμέτρους

Εκτός από Αυστραλία, Γερμανία , Αγλλία , Ιταλία υπάρχουν και Ελλάδα περιπτώσεις με τρυπημένα πιστόνια.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από Αυστραλία, Γερμανία , Αγλλία , Ιταλία υπάρχουν και Ελλάδα περιπτώσεις με τρυπημένα πιστόνια.

+1

Link to comment
Share on other sites

Έκανα κι εγώ σήμερα το update. Δεν παρατήρησα κάτι αν και δεν ασχολήθηκα λόγω βροχής και πολύ. Ρώτησα για ανάκληση κλπ, αλλά δεν ήξεραν κάτι. Επίσης τεχνικές λεπτομέρειες για το update δεν γνώριζαν να μου πουν. Μόνο το έκαναν και τίποτα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Kλασσική μετριότητα των ελληνικών εξουσιοδοτημένων.

Να σου πω την αλήθεια ήταν πολύ καλύτεροι από τους προηγούμενους που πήγαινα. Μου έδειξε ο άνθρωπος τον υπολογιστή του αναλυτικά ό,τι έκανε και τις οδηγίες-λεπτομέρειες του update, μου είπε πως δεν γνωρίζουν τι αλλάζει το update γιατί όλα γίνονται μέσω υπολογιστή. Αλήθεια ή ψέμματα δεν μπορώ να ξέρω, τουλάχιστον μου έλυσε κάθε μου απορία.

κάτι άσχετο: Ξέχασα να ρωτήσω τι λάδια θα βάλουν λόγω βιασύνης και όταν έφτασα σπίτι που είδα το τιμολόγιο πήρα και μου είπαν ότι έβαλαν fuchs. Τώρα πειράζει ρε παιδιά?? Castrol edge ήθελα να πάρω απ'έξω αλλά δεν πρόλαβα. Γενικά σκοπεύω να τα αλλάζω κάθε 7500 χιλιόμετρα. Τι λέτε?

(σόρρυ για το άσχετο)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον και πριν μιση ωρα παρελαβα το αυτοκινητο μετα το update .

Δεν ειδα καμια πτωση/αυξηση της αποδοσης.

Εχω πλεον και εγω την ενδειξη των ταχυτητων.

Αλλα το βασικοτερο που παρατηρησα ειναι πως εξαφανιστηκε τελειως εκεινος ο απειροελαχιστος δισταγμος που υπηρχε οταν πατουσα αποτομα το γκαζι και εμπαινε ο compressor.Πλεον δουλευει γενικα πολυ ομαλοτερα στα χαμηλα.

Οσων αφορα την καταναλωση ακομη ειναι πολυ νωρις.

Αυτα!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... Επί τροχάδην. Έχω 39900km. Αγορά 05-2009. Το 70-80% εντός Αθηνών (πολύ σκληρά km). Έκανα πριν 3 βδομάδες το 3ο service, σε εξουσιοδοτημένο της επαρχίας (πάντα).

Μετά το service o αρχιμηχανικός το έβαλε, όπως πάντα, στο διαγνωστικό και με ρώτησε ΅Αναβάθμιση έχεις κάνει. Σωστά ?΅ και του απαντάω ΅Όχι...΅. Με κοιτάει με ύφος φόβου-τρόμου και λέει ΅ΟΧΙ ???. Πρέπει οπωσδήποτε να μπει. Σε ένα Tiguan και ένα Scirocco έχω αλλάξει μοτέρ... Σπασμένα, χωρίς να τα σκίζανε΅.

Μιλάγαμε κανά 45Ά. Η ουσία είναι ότι ΅την πάει άκαφτη στις χαμηλές στροφές΅.

Ναι, είχα μείωση κατανάλωσης. 8,0-8,2 θεωρείται καλή για 160hp. Βοήθησε και ο ενδείκτης αλλαγής ταχύτητας. Εντός Αθηνών πάντα. Εθνική οδό είναι δεδομένη η μείωση.

Οχι, δεν είχα μείωση απόδοσης.

Να είχαμε και εμείς οι πιο παλιοί κάτοχοι ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον και πριν μιση ωρα παρελαβα το αυτοκινητο μετα το update .

Δεν ειδα καμια πτωση/αυξηση της αποδοσης.

Εχω πλεον και εγω την ενδειξη των ταχυτητων.

Αλλα το βασικοτερο που παρατηρησα ειναι πως εξαφανιστηκε τελειως εκεινος ο απειροελαχιστος δισταγμος που υπηρχε οταν πατουσα αποτομα το γκαζι και εμπαινε ο compressor.Πλεον δουλευει γενικα πολυ ομαλοτερα στα χαμηλα.

Οσων αφορα την καταναλωση ακομη ειναι πολυ νωρις.

Αυτα!

Μια απο τα ίδια και για μενα. Ο μηχανικός μου είπε οτι το update γινεται εξαιτίας της κακής ποιότητας βενζίνης που εφοδιάζονται τα αυτοκίνητα μας στην Ελλάδα και έχει ως αποτέλεσμα περισσότερη γραμμικότητα στον κινητήρα μειώνοντας ενα κλικ το ξεσπασμα του turbo. Εγώ δεν κατάλαβα διαφορά αλλά τέλος πάντων.. Α, εχω πλεον και εγω την ενδειξη των ταχυτητων.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές πάντως που πήρα στην αντιπροσωπεία και έκλεισα ραντεβού για την μεθεπόμενη Δευτέρα (την επόμενη εβδομάδα δεν παίζει λόγω δουλειάς) τους ρώτησα αν κινδυνεύουμε να μου μείνει κανένα μοτέρ στο χέρι μέχρι να κάνουμε την αναβάθμιση. Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους κανένα πρόβλημα. Καλού κακού πάντως έβαλα πάλι 100άρα χθες.

Είμαι περίεργος να δω πάντως αν στρώσει η κατανάλωση γιατί αν δεν παίζει ταξίδι ή Αττική / Εθνική για κάποια ώρα μονίμως στα διψήφια νούμερα είμαστε στο καντράν!

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι με περασμένο το update

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34034&view=findpost&p=412544

δεν έχω δεί διαφορά στην κατανάλωση ΕΚΤΟΣ απο το 0,6l/h που έγινε 0.7l/h στο ρελαντί

Link to comment
Share on other sites

Εκανα κ εγω την αναβαθμιση παρολο που σε service πριν κανα μηνα μου ειχανε πει πως δεν χρειαζοταν.20 mins κ ξεμπερδεψα. Ιδια συμπεριφορα αυτοκινητου ισως μια πιο πολυ μικρη αργη αποκριση σε επιταχυνση σε σχεση με πριν, αλλα πιστευω πως ειναι ...μαλλον ιδεα μου με όσα εχω διαβασει γι αυτην :)

Edited by granset
Link to comment
Share on other sites

Και όμως έχει τεράστια διαφορά το αμάξι με το update. Είναι ΠΙΟ αργό και το τούρμπο αργεί να μπει!!!! Εγώ έχω τρελαθεί. Έκανα προσπέραση πατώντας απλά το γκάζι και τώρα σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να κατεβάσω ταχύτητα. Εννοείται ότι πριν δεν χρειαζόταν κάτι τέτοιο… δεν ξέρω αν συνεχιστεί αυτό θα πάω πάλι στο σέρβις….να το αλλάξουν.

Ακόμα

1) έμενα στο σέρβις μου είπαν για ΑΝΑΚΛΗΣΗ και όχι ηλίθιες δικαιολογίες για ποιότητα βενζίνης…. Έλεος ποιος το πιστεύει αυτό….

2) Αν ήθελα πιο οικονομικό και κυρίως πιο αργό θα έπαιρνα Prius και όχι 160 άλογα….

Το μόνο καλό είναι οι ταχύτητες που είναι στο καντράν και με το βελάκι πάνω κάτω σε βοηθάει να κάνεις οικονομία. Πχ έκανα μία συγκεκριμένη διαδρομή με 9.1 και ακολουθώντας το καντράν 8.2…..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.