Jump to content

Recommended Posts

ειμαι ευτυχης κατοχος ενος golf4 το οποιο φοραει garett 28R ειναι οχταμπεκο εχει FMIC χειροποιητο εξατμιση ποπαυ 70αρα αναρτηση bilstein και προγραμμα ανδριανακη 0137d.jpg

Uploaded with ImageShack.us

0138j.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by GregGTI28R
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο φίλε, μπράβο πολύ καλή δουλειά :thumbsup:

Τα νούμερα που γράφει δεν μας είπες όμως...

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο και διακριτικό... Να το χαίρεσαι.

Το εντόσθια φοράς?

8 μπεκ ? για ποιο λόγο?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

oxi external δεν εχω ουτε καν μπουκα απο πισω δεν εχω δεν φαινεται τιποτα ,το οτι ειναι οχταμπεκο με βολευει γιατι δουλευει ρελαντι αψογα βγαζει καρτα καυυσαεριων δεν καιει οταν δεν το πλακωνω ,μολις ομως περασει το 0,7 τοτε ψεκαζουν 4 500cc και αλαζει το πραμα... εντοσθια μαμα αφου φοραειAGU κινητηρα.και μια φωτο απο πισω που δενφαινετε τιποτα0140o.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by GregGTI28R
Link to comment
Share on other sites

oxi external δεν εχω ουτε καν μπουκα απο πισω δεν εχω δεν φαινεται τιποτα ,το οτι ειναι οχταμπεκο με βολευει γιατι δουλευει ρελαντι αψογα βγαζει καρτα καυυσαεριων δεν καιει οταν δεν το πλακωνω

Πραγματικα τοσα χρονια που ασχολουμαι με το συγκεκριμενο μοτερ το δικο σου και αλλο ενα που ειναι 800 αλογα(λογικο να ειναι 8μπεκο γιατι 8ελει πολυ βενζινη) εχω δει 8μπεκο!Ολα τα παραπανω που λες τα κανει και ενα 4μπεκο με μπεκ Siemens Deka 630cc και χωρις ιδιαιτερες αλλαγες-πατεντες!Δηλαδη να ειναι οικονομικο με υποπιεση και ρελαντι και οταν τουρμπιζεις λογικο να ρουφαει βενζινα!Επισης κανενα δεν εχει προβλημα με ρελαντι...Και δεν μιλαω μονο με Gt28 αλλα με Gt30-35 το ρελαντι δουλευει αψογα...

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

ναι αν το εφτιαχνα και εγω απο την αρχη ετσι θα το εφτιαχνα με 630cc αλλα εγω το πηρα ετσι και τα φοραγε απανω τωρα αν θα ασχοληθω να τα ξηλωσω αργοτερα θα δουμε ....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα τοσα χρονια που ασχολουμαι με το συγκεκριμενο μοτερ το δικο σου και αλλο ενα που ειναι 800 αλογα(λογικο να ειναι 8μπεκο γιατι 8ελει πολυ βενζινη) εχω δει 8μπεκο!Ολα τα παραπανω που λες τα κανει και ενα 4μπεκο με μπεκ Siemens Deka 630cc και χωρις ιδιαιτερες αλλαγες-πατεντες!Δηλαδη να ειναι οικονομικο με υποπιεση και ρελαντι και οταν τουρμπιζεις λογικο να ρουφαει βενζινα!Επισης κανενα δεν εχει προβλημα με ρελαντι...Και δεν μιλαω μονο με Gt28 αλλα με Gt30-35 το ρελαντι δουλευει αψογα...

+1000

Αλλα μ αρεσει η διακριτικοτητα που εχεις διατηρησει...!!!Μπραβο σου φιλε μου!

Edited by TasosGti25
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως θα εβαζα μια πιο μεγαλη και ομορφη ζαντουλα...Αυτη που εχεις τωρα ειναι 17?Μια ΟΖ Ultra leggera σε ανθρακι ή ματ μαυρο θα ηταν πολυ καλη σε 18αρα.. new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

την ζαντα την ειχε βαλει ο προηγουμενος στο μελον σκεφτομαι για 18αρα ΟΖ αφου πρωτα τελοιοποιησω το μοτερ του.....

σημερα πηρα και μια βαση powerflex για το dogbone και απο βδομαδα μπαινει για αλλαγη προγραμματος και ξηλωμα η εξτρα 4αδα μπεκ

ξαφνικο ρεταρισμα χωρις να μου βγαζει στο vagcom σφαλμα για πολλαπλασιαστη thumbsdown.gif λετε κανα μπουζι?το πρωι θα δουμε

ξαφνικο ρεταρισμα χωρις να μου βγαζει στο vagcom σφαλμα για πολλαπλασιαστη thumbsdown.gif λετε κανα μπουζι?το πρωι θα δουμε

ο δευτερος πολαπλασιαστης ηταν

Edited by doggy
Link to comment
Share on other sites

Όμορφο, πολύ δυνατό και πάνω από όλα διακριτικότατο!!!!

Να το χαίρεσαι!

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.