alexakos1992 Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Ποσο παει να αλλαξω το καπω και τα φτερα με carbon, ποιες μαρκες υπαρχουν, αξιζει το κοπο, ποσο βαρος γλιτωνω? Θελω να κανω το αυτοκινητο να εχει βαρος 50(%)-50(%) απο 60(%)-40(%) που ειναι τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 (edited) Ποσο παει να αλλαξω το καπω και τα φτερα με carbon, ποιες μαρκες υπαρχουν, αξιζει το κοπο, ποσο βαρος γλιτωνω? Θελω να κανω το αυτοκινητο να εχει βαρος 50(%)-50(%) απο 60(%)-40(%) που ειναι τωρα. η καλη μαρκα carbon ειναι η seibon, σιγουρα γλυτωνεις αρκετο βαρος,ψαξε στο ebay <golf v carbon> καπως ετσι,και θα σου βγαλει οτι θες http://cgi.ebay.co.uk/SEIBON-CARBON-FIBRE-BOOT-VW-GOLF-2006-2007-/310214941064?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item483a405988 http://cgi.ebay.co.uk/Seibon-Carbon-Fibre-Bonnet-VW-Golf-GTI-Mk5-DV-Style-06-/270539919468?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3efd6f906c καπου ειχα βρει και τα φτερα μπροστα,και τα φυλλα της πορτας, ψαξε το. Edited June 25, 2010 by nick_1987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sta8or Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 δες εδω man http://www.bildon.com/catalog/SubCat/body/G5kitcar.cfm?Nav=3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 και εδω...... www.seiboncarbon.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 και εδω...... www.seiboncarbon.com Η εναλλακτικα μπορεις να τα "ντισεις" με καρμπον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Η εναλλακτικα μπορεις να τα "ντισεις" με καρμπον. Μπραβο Νικο το ειχα ξεχασει εντελως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Μπραβο Νικο το ειχα ξεχασει εντελως!! Να και ενα δειγμα απο την μοτοσυκλέτα μου που εχω ντύσει εγω. Το υλικο ειναι αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 (edited) o φιλος μας θελει να εχει μικροτερο βαρος αρα η λυση του να τα ντυσει ειναι χαζη. αν θελει καθαρα εμφανιση ναι. αλλα λεει ξεκαθαρα πως θελει να ριξει το βαρος. υπαρχουν κομματια σχεδον για ολο το αμαξωμα. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1999-2005-Volkswagen-Golf-VIS-OEM-Dry-Carbon-Fiber-Hood-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5186b72b40QQitemZ350152502080QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-08-09-VW-GOLF-5-MK5-VIS-CARBON-FIBER-TRUNK-HATCH-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255b2569fdQQitemZ160442968573QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Edited June 25, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexakos1992 Posted June 25, 2010 Author Report Share Posted June 25, 2010 (edited) Ευχαριστω για τις απαντησεις σας Δεν με ενδιαφερει να φαινονται Carbon εγω θελω εξοικονομηση βαρους ετσι κι αλλιως θα βαφτουν στο χρωμα του αμαξωματος (το γνωστο σκουρο μπλε περλε), οπως ειπα θελω το 50-50 και για τα λαστιχα και για οδιγικη συμπεριφορα πιστευω πως θα εχει, ολα τα αυτοκινητα με βαρος 50-50 εχουν την καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο οχι πως με χαλαει αυτη που εχει αλλα θελω καλυτερη. Ευχαριστω παντως θα ντυσω καποια σημεια. ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ Y.Γ. Ειναι ακριβο το carbon πατριωτη!!! Μου βγηκαν τα ματια με το συνολο του λογαριασμου!! Edited June 25, 2010 by alex19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 δηλ΄δεν μπορω να καταλαβω τι θα κααφερεις με αυτο το πραγμα , να κερδισεις μερικα κιλα πετωντας χιλιαδδες ευρα , και δεν καρφωνεις καμια αλλη τουρμπινα κανα b turbo λεω εγω να σωθεις καθεσαι μην καθεσαι και παλευεις τζαμπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoristsi Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 δηλ΄δεν μπορω να καταλαβω τι θα κααφερεις με αυτο το πραγμα , να κερδισεις μερικα κιλα πετωντας χιλιαδδες ευρα , και δεν καρφωνεις καμια αλλη τουρμπινα κανα b turbo λεω εγω να σωθεις καθεσαι μην καθεσαι και παλευεις τζαμπα Το παλικαρι θελει να βελτιωσει την οδιγικη συμπεριφορα οχι τις επιδοσεις.Καλο το καρμπον αλλα στοιχιζει αρκετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Ολοι τρώμε καποιο κολλημα, ο καθενας το δικο του, σκεφτείτε οτι καποιοι τα τρωνε στα χαρτια, εμεις τουλαχιστον βαζουμε και κανενα καρμπον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexakos1992 Posted June 25, 2010 Author Report Share Posted June 25, 2010 Off Topic Μιας που το ανεφερε ο φιλος peolinio τι ειναι το "s turbo" και το "b turbo" τι σημαινουν? Παντως φιλε μου πολλα τα λεφτα! ενα 1300αρι θελει το ενα κομματι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Off Topic Μιας που το ανεφερε ο φιλος peolinio τι ειναι το "s turbo" και το "b turbo" τι σημαινουν? Παντως φιλε μου πολλα τα λεφτα! ενα 1300αρι θελει το ενα κομματι! Καλημέρα , Το carbon δυστυχώς κοστίζει αλλά είναι ωραίο το άτιμο ..... κι αν καποιος θελει να βαλει στο αμαξι του θα πρεπει να ρίξει πολλά ¤ .... Off Topic s turbo δεν είδα να αναγράφεται κάπου αλλά κι αν αναγραφόταν θα αναφερόταν σε άλλη μάρκα ... Για το b turbo εννοεί big turbo (εγκατάσταση μεγαλύτερης τουρμπίνας π.χ.Κ04(S3 setup) η οποία θα αντικαταστήσει την μαμά τουρμπίνα και θα αποδώσει περισσότερα άλογα, έχουμε ακούσει ως και 450 άλογα για gti με K04). Υπάρχει και το l turbο , όπου εννοούμε το light turbo και το οποίο μπαίνει συνήθως για να αποδώσει κάποια εξτρά ιπποδύναμη από το όριο της εργοστασιακής ή μη τουρμπίνας σε λογικά πλαίσια πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Καλημερα φιλε μου....τωρα ειδα το σχετικο topic...και εχω να σου πω οτι επειδη ειχα ψαχτει και εγω με το γνησιο carbon καθαρα θεμα βαρους...ειχα βρει ενα παλικαρι Αθηνα μεσω γνωστου και σκεφτομασταν να παμε ενα type-r ep3 και το δικο μου.. Οι σκεψεις μας ηταν καθαρα για καπο...φτερα..και πισω καπο.... Τα παντα θα γινοτανε χειροποιητα...το δυσκολο μας ειπε οτι ειναι το πισω καπο αλλα λογικα με αργα βηματα θα το κανουμε να μην φαινεται κατι!!! Οσο για την τιμη ολα αυτα καπου στα 2500+κατι ψιλο ¤..!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Το να φτάσεις την αναλογία βάρους στο 50-50, είναι -αν όχι αδύνατον- πολύ πολύ δύσκολο. Το Golfακι σου ζυγίζει περίπου 1300kg. Με την αναλογία στο 60-40 σημαίνει πως έχεις 780kg μπροστά και 520kg πίσω. Η διαφορά δηλαδή είναι περίπου 260kg!!!!!! ¶ρα μάλλον είναι αδύνατον να γίνει.... Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις στο αυτοκίνητο σου είναι να του βάλεις μπλοκέ διαφορικό. Θα βελτιώσεις το στρίψιμό του τουλάχιστον κατά 60% (και λίγο λέω!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Το να φτάσεις την αναλογία βάρους στο 50-50, είναι -αν όχι αδύνατον- πολύ πολύ δύσκολο. Το Golfακι σου ζυγίζει περίπου 1300kg. Με την αναλογία στο 60-40 σημαίνει πως έχεις 780kg μπροστά και 520kg πίσω. Η διαφορά δηλαδή είναι περίπου 260kg!!!!!! ¶ρα μάλλον είναι αδύνατον να γίνει.... Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις στο αυτοκίνητο σου είναι να του βάλεις μπλοκέ διαφορικό. Θα βελτιώσεις το στρίψιμό του τουλάχιστον κατά 60% (και λίγο λέω!!!) Δηλαδη εκει που εμπαινες σε μια στροφη με 100....μετα θα μπαινεις με 160...απλα δεν θα βγεις απ την στροφη! αχαχαχαχα..... Νομιζω τα παραειπες λιγακι φιλε μου... Και εγω εχω μπλοκε και δεν ειναι τοσο μα τοσο αισθητη η διαφορα! κια νομιζω,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος,στα αυτοκινητα μας εκει μεχρι 200+ ιππους.....το μπλοκε βοηθαει μεν αλλα μεχρι καποια km/h...δηλ νομιζω της ταξης των 120-130km/h.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Δηλαδη εκει που εμπαινες σε μια στροφη με 100....μετα θα μπαινεις με 160...απλα δεν θα βγεις απ την στροφη! αχαχαχαχα..... Νομιζω τα παραειπες λιγακι φιλε μου... Και εγω εχω μπλοκε και δεν ειναι τοσο μα τοσο αισθητη η διαφορα! κια νομιζω,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος,στα αυτοκινητα μας εκει μεχρι 200+ ιππους.....το μπλοκε βοηθαει μεν αλλα μεχρι καποια km/h...δηλ νομιζω της ταξης των 120-130km/h.... Το 60% δεν αναφέρεται στην ταχύτητα που μπεις στη στροφή αλλά στον τρόπο που στρίβει το αυτοκίνητο. Το μπλοκέ που έχεις τι μάρκα είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 το μπλοκε η θα σε στειλει στα ουρανια απο το χαμογελο που θα εχεις αν μαθεις να το οδγηγεις η θα σε στειλει στον διαολο αν το αμαξι το εχεις για easy drive..οποτε καλυτερα το μπλοκε σε χερια που να ξερουν να τα χειριζοντε αλλιος δεν χρειαζεται.οποιοι εχουν μπλοκε καταλαβαινουν τι θελω να πω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) TasosGti25, Από ότι διάβασα σε προηγούμενο post σου νομίζεις πως το golf σου έχει από το εργοστάσιο μπλοκέ διαφορικό. Έτσι εξηγείται λοιπόν η άγνοιά σου για τη δουλειά που πραγματικά κάνει το μπλοκέ. Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά αυτός που σου είπε πως το golf edition 25 έχει μανίσιο μπλοκέ μάλλον ήταν άσχετος...... Edited June 26, 2010 by tounasL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 (edited) μα δεν εχω ed25!!!golf v gti exw και δεν ειπα οτι το εχει απο την μανα του!!!!!δεν καταλαβαινω τι θες να πεις??? υ.γ σορρυ νομιζα σε εμενα το ελεγες!!! Edited June 26, 2010 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 το μπλοκε η θα σε στειλει στα ουρανια απο το χαμογελο που θα εχεις αν μαθεις να το οδγηγεις η θα σε στειλει στον διαολο αν το αμαξι το εχεις για easy drive..οποτε καλυτερα το μπλοκε σε χερια που να ξερουν να τα χειριζοντε αλλιος δεν χρειαζεται.οποιοι εχουν μπλοκε καταλαβαινουν τι θελω να πω. Συμφωνώ φίλε μου!!! Όταν τοποθετήσεις μπλοκέ πρέπει να αλλάξεις το οδηγικό σου στυλ (γκάζι πριν την κορυφή της στροφής κτλ...) Ειδάλλως θα σε φέρει σε δύσκολη θέση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Η αληθεια ειναι δεν ξερω και πολλα απο αυτοκινητα! Μπες σε ενα edition και οταν κουμπωσει το μπλοκε θα το καταλαβεις... Ασε με εμενα...με το golf... Μηπως φορουσα και το GT μπλοκε??? Ασε εμενα γενικα.... Φιλος εχει 207 και φοραει το ATB....παλι δεν ειδα εγω σαν συνοδηγος τοσο πολυ διαφορα... Τι να πω...??? Συμφωνω απολυτα με τον ανεστη...Οταν ειχα το GT με μπλοκε και τα 16αρια....μια που σπινιαρα και μια που με πετουσε εξω....παντα σε δρομο εξω και οχι σε πιστα.. Αλλα νομιζω το παιδι εκανε μια ερωτηση για το carbon ας μην χαλαμε το topic του... Οποιος εχει να πει κατι επι του θεματος ας το πει να ειμαστε σαφης στον φιλο μας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Συμφωνώ φίλε μου!!! Όταν τοποθετήσεις μπλοκέ πρέπει να αλλάξεις το οδηγικό σου στυλ (γκάζι πριν την κορυφή της στροφής κτλ...) Ειδάλλως θα σε φέρει σε δύσκολη θέση... ετσι ειναι φιλε..και το δικο σου μπλοκε που φορας ειναι απο τα καλυτερα για μενα σε golf v αλλα απ οτι φενεται το κατεχεις το αθλημα!!απλα θελω να τονισω το εξης..οτι δεν ειναι σωστο να μην τεκμηριωνουμε τα λεγομενα μας..δλδ ενας ασχετος διαβαζοντας ενα ποστ οτι το αμαξι με μπλοκε ειναι τρενο και αλλες παρακινδυνολογιες πειθετε οτι βαζοντας το θα στριβει καλυτερα και θα εχει περισσοτερη ασφαλεια να μπει με τα οσα στην στροφη..το βαζει τρωει φρικη με την αμεσοτητα δεν μπορει να το χειριστη και στην τελικη ειναι πολυ πιθανο να κανει και καμια ζημεια αν δεν το εχει συνηθησει..το λεω αυτο γιατι εχω ακουσει πολλα απο ασχετους που δεν ξερουν τη σημαινει μπλοκε και πως οδηγεις ενα αμαξι με μπλοκε.οποτε καλο ειναι να τονιζεται για ποια χρηση εχεις το αμαξι και οχι τι ειναι καλυτερο για τον τουνας και τον ανε.φιλικα παντα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 ετσι ειναι φιλε..και το δικο σου μπλοκε που φορας ειναι απο τα καλυτερα για μενα σε golf v αλλα απ οτι φενεται το κατεχεις το αθλημα!!απλα θελω να τονισω το εξης..οτι δεν ειναι σωστο να μην τεκμηριωνουμε τα λεγομενα μας..δλδ ενας ασχετος διαβαζοντας ενα ποστ οτι το αμαξι με μπλοκε ειναι τρενο και αλλες παρακινδυνολογιες πειθετε οτι βαζοντας το θα στριβει καλυτερα και θα εχει περισσοτερη ασφαλεια να μπει με τα οσα στην στροφη..το βαζει τρωει φρικη με την αμεσοτητα δεν μπορει να το χειριστη και στην τελικη ειναι πολυ πιθανο να κανει και καμια ζημεια αν δεν το εχει συνηθησει..το λεω αυτο γιατι εχω ακουσει πολλα απο ασχετους που δεν ξερουν τη σημαινει μπλοκε και πως οδηγεις ενα αμαξι με μπλοκε.οποτε καλο ειναι να τονιζεται για ποια χρηση εχεις το αμαξι και οχι τι ειναι καλυτερο για τον τουνας και τον ανε.φιλικα παντα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...