Jump to content
red Gti V

Κλιματισμος

Recommended Posts

Υπαχουν φορες που βγαζει ψυξη κανονικα, υπαρχουν και φορες που πατας το ON κ δεν τρεχει τιποτα! Βγαζει αερα θερμοκρασιας περιβαλλοντος (κ χειροτερα), κατεβαζεις τη θερμοκρασια, ανεβαινει η παροχη του αερα κανονικα αλλα η θερμοκρασια του ειναι χαλια. Δεν ψυχει καθολου. Καποια αλλη μερα μπορει να το πατησεις κ να δουλευει παλι κανονικα. Κ το θεμα ειναι πως οταν δουλευει γ@μ@ει!!! Οχι απλα λειτουργει αλλα βγαζει φοβερη ψυξη! Οποτε θελει δηλαδη. Αυτο το πρωτοεκανε πριν δυο χρονια, αλλαξαμε το φρεον κανονικα σε αντιπροσωπια (ειχε χασει λιγο) δουλεψε λιγο καιρο αλλα παλι τα ιδια. Τωρα απο καιρο ειχα παρατηρισει οτι παλι δεν εφερνε ψυξη. Μια μερα σε ταξιδι με το που το πατησα δουλευε κανοικα! Απο κει κ μετα δεν ξαναεβγαλε κρυο αερα. Πηγα σημερα σ'ενα φιλο σε συνεργειο, το κοιταξαμε παλι για φρεον, ελειπε λιγο, το αδειασαμε, ξαναβαλαμε κ τιποτα. Ζεστο αερα. Μετα απο πολλα ΟΝ OFF κ αρκετα μπριζωματα στο vag com χωρις βλαβες, το παταω καποια στιγμη κ εβγαζε κανονικα για οση ωρα ηταν ανοικτο, τρομερη ψηξη! Το ανοιγα, το εκλεινα κ ολα κομπλε. Αυριο δεν ξερω τι μου ξημερωνει... Παιδια ας με βοηθισει καποιος γιατι δεν ειναι κατασταση αυτη. Εγω προσωπικα εχω αποκλεισει τον κομπρεσορα γιατι αν ηταν δε θα εβγαζε ποτε ψυξη. Μου ειπε καποιος πως υπαρχει ενας αισθητηρας καπου στο ταμπλο μεσα που καποια αμαξια τον ειχαν ανακληση. Εν τω μεταξυ οταν το αρχισε πριν δυο χρονια ηταν κ η περιοδος που του ειχα βαλει το GPS που ειναι κ με την TV, το DVD κ ολα αυτα (ξερετε το Κινεζικο που ειναι ΟΕΜ) κ περναγα καλωδια για καμερες, κτλ. κτλ... Λετε να εχω ξηλωσει κανενα αισθητηρα εκει μεσα...; Δε θα το εβγαζε βλαβη; Ας βοηθισει καποιος γιατι θα το σπασω! Εχει τυχει καμια παρομοια περιπτωση;

Edited by Red Gti V
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

Ναι , στη κεντρική κονσόλα υπάρχει ο αισθητήρας ήλιου και βρίσκεται στην πρώτη φωτο . Δες μήπως ξεσυνδέθηκε τπτ ή δεν είναι κουμπωμένο καλά έπειτα από την εγκατάσταση του gps . Στην δεύτερη φωτο έχει το καλώδιο που ελέγχει την ρύθμιση των ανεμιστήρων ανάλογα με την θερμοκρασία . Εάν δεις ότι όλα είναι εντάξει με τον αισθητήρα ήλιου και συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα εάν δεν κολλάς στο να βάλεις χέρι παρακάτω δες το καλώδιο εκείνο που βρίσκεται στην δεύτερη φωτο , αλλά θέλω να πιστεύω ότι το πρόβλημα θα λυθεί με τον αισθητήρα ήλιου . Το κόστος του αισθητήρα είναι 35-40¤ , απλά ενημερωτικά το λέω. Μια άλλη ιδέα είναι να αλλάξεις τον αισθητήρα ήλιου , αλλά αυτό θα το αποφασίσεις εσύ .

http://img683.imageshack.us/img683/6830/5555555m.jpg

http://img251.imageshack.us/img251/6797/66666666i.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μεχρι τωρα ημουν κατω με το laptop. Πρεπει να εκαψε 20euro βενζινη στο γκαραζ στο ρελαντι. Πηρε φωτια ο κ@λ@ς του λεμε! Δε βγαζει καμια βλαβη. Για μιση ωρα περιπου δεν εβγαζε ψυξη καθολου. Ειχα ξενερωσει τελειως! Μετα αποτομα αρχισε κ εβγαζε κρυο αερα απο μονο του οπως ηταν στο ON κ μεσα σε ενα λεπτο εβγαζε παγο λεμε! Απο κει κ επειτα το ανοιγα, το εκλεινα, ολα κομπλε! Τελικα τι μπορει να γινεται; Εχουν σπασει τα νευρα μου... Το καλώδιο που ελέγχει την ρύθμιση των ανεμιστήρων ανάλογα με την θερμοκρασία δε νομιζω να ειναι γιατι οσο πειραζεις τη θερμοκρασια (ακομα κ στη φαση που βγαζει ζεστο αερα) οι ανεμιστηρες αυξανουν στροφες οταν ριχνεις θερμοκρασια ενω αντιθετα μειωνουν στροφες κ παροχη αερα οσο ανεβαζεις θερμοκρασια. Ολα δουλευουν κομπλε. Ψυξη δε βγαζει. Αερα φερνει. Κ αν δεν εβγαζε ποτε κρυο, θα το επαιρνα αποφαση πως ειναι κομπρεσερ. Ελα μου ομως που οταν το πιανει κ βγαζει ψυξη, δουλευει τελεια! Κ μιλαμε για πολυ ψυξη τοτε! Αρα πως ειναι δυνατον να ειναι ο κομπρεσορας...; Εχει μεσα στο ταμπλο καπου κανεναν αισθητηρα θερμοκρασιας; Αν ναι που ειναι αυτος; Μου ειπε ενα παλικαρι που εχει Gti V κ δουλευε σε αντιπροσωπια VW πως εχει εναν αλλα πρεπει να βγει το ταμπλο... Αν ειναι δυνατον! Αυτα δε γινονται ουτε στις ταινιες... Δεν υπαρχει περιπτωση να φτασω εκει. Καπου θα μπαινει χερι. Ειμαι ετοιμος να ξηλωσω παλι κονσολες, Ραδιο, πλαστικα κατω απο το ταμπλο στα ποδια κ να ψαχνω... Αν βρισκαμε που ειναι αυτος ο αισθητηρας...!

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που έχεις τον τρόπο να ελέγξεις και να διαβάσεις αισθητήρες γιατί σκέφτεσαι πώς θα τους "φτάσεις" ? Βλέποντάς τον θα καταλάβεις ότι δουλεύει σωστά ?

Και το ότι κάποιες φορές βγάζει κρύο άρα δουλεύει το κομπρεσέρ δεν σημαίνει ότι δεν έχει πρόβλημα το κομπρεσέρ.

Εκτός από το scanning για σφάλματα πήρες μετρήσεις από τους αισθητήρες ? Έκανες basic setting στο climatronic ?

Γνωμη μου ειναι πως το κομπρεσερ η δουλευει η δε δουλευει. Απο τη στιγμη που βγαζει κρυο (οταν βγαζει), δουλευει. Αρα δεν πρεπει να εχει προβλημα. Ξαναλεω, βλαβη δεν εχει περασει πουθενα. Εχεις δικιο γι αυτο που λες οτι αφου μπορω να τους δω με το vagcom γιατι τους ψαχνω αλλα δεν εχουν βλαβη. Τωρα μετρησεις κ τετοια πταγματα δεν ξερω να τους κανω. Δεν εχω ξανακανει ουτε ξερω ποια ειναι τα στανταρ τους. Αν ξερεις κ θες, στειλε μου ενα pm με το τηλ. σου να σε παρω καποια στιγμη να μου πεις τι να κανω. Εν το μεταξυ εδω κατω (επαρχεια) κανεις δεν ξερει να δουλεψει το vagcom. Εδω ο μαστορας που εβαλε το φρεον σημερα, στο τηλ. με Αθηνα μιλαγε οταν το μπριζωσε... Πριν κατι μηνες που κατι εψαχνα στο προγραμμα κ ειχα το laptop διπλα κ εκανα διαφορα logs κ μετα τα εκανα πινακα κτλ., με κοιταζαν ολοι για εξωγηινο...

Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασε το εξης να δεις την στιγμη που εχεις ανοιχτο το a/c και αυτο δεν βγαζει ψυξη, δες μεσα το χωρο της μηχανης τους σωληνες που πηγαινουν μεσα στην καμπινα ο ενας ειναι ψιλος και ο δευτερος πιο παχυς, στο δικο μου μπενουν μεσα απο την μερια του συνοδυγου και εντοπιζονται ευκολα, ποιασε και δες ειναι ψυχροι, λογικα ο ενας πρεπει να ειναι ψυχρος. Αν οχι τοτε το κομπρεσερ σου δεν στελνει μεσα τα υγρα. Σε αυτη την περιπτωση μπορει να φταει ο συμπλεκτης-μαγνητης που κομπλαρει τον κομπρεσορα, τον ελενξες?? ή ο ιδιος ο κομπρεσορας.

Αν ειναι κρυοι τουλαχιστον ο ενας, (νωμιζω αν δεν κανω λαθος ο ενας ειναι θερμος ο ψιλος και ο παχυς ειναι ψυχρος) τοτε το κομπρεσερ σου δουλευει κανονικα και μαλλον το κλαπε απο τους αεραγωγους μεσα δεν ανοιγει να τραβηξει αερα απο το κλιματιστικο και τραβαει αερα απο το καλοριφερ μαλον.

Το εκανα χτες αυτο. Οι σωληνες ζεστοι (κανονικη θερμοκρασια) κ οχι ο ενας πιο κρυος, οταν δε στελνει ψυξη μεσα. Οποτε δε στελνει καθολου τοτε. Μου ειπαν κ κατι για μια φισα-αισθητηρα πανω στον κομπρεσορα... Ξερει κανεις τιποτα; Οσο για το συμπλεκτη που μου λες (κομπλερ) του κομπρεσορα, πως μπορουμε να το δουμε αυτο;

Link to comment
Share on other sites

εγω οταν εχω ανοιχτο κληματισμο και ειμαι σε σταση και παω να ξεκινησω τσιριζει κατι σαν λουρι σα να πατιναρει!!και νομιζω πως εχω ενα θεμα με την ταχυτητα που ο αερας γινετε κρυος..δλδ μπορει να κανει και 10 λεπτα να φερει κρυο αερα...εσυ φιλε εχεις κανενα συμπτωμα σχετικα με το τσιριγμα στην εκκινηση??

Link to comment
Share on other sites

εγω οταν εχω ανοιχτο κληματισμο και ειμαι σε σταση και παω να ξεκινησω τσιριζει κατι σαν λουρι σα να πατιναρει!!και νομιζω πως εχω ενα θεμα με την ταχυτητα που ο αερας γινετε κρυος..δλδ μπορει να κανει και 10 λεπτα να φερει κρυο αερα...εσυ φιλε εχεις κανενα συμπτωμα σχετικα με το τσιριγμα στην εκκινηση??

Οχι. Κανενα θορυβο. Εμενα απλα υπαρχουν φορες που μπρει να το πατησω κ να φερνει κανονικα ψυξη κ αλλες που να βγαζει αερα σαν να το εχεις στο ECO.

Link to comment
Share on other sites

Ο κομπρεσορας εχει την τροχαλια στην οποια παταει ο ιμαντας οταν δεν ειναι κομπλαρησμενος γυρναει μονο το δαχτυλιδι της τροχαλιας και το κεντρο της ειναι σταθερο. Οταν ανοιξεις το a/c η τροχαλια γυρναει ολοκληρη μαζι με το κεντρο. Ο δικος μου ετσι λειτουργει λογικα και ο δικος σου ετσι θα ειναι με καθε επιφυλαξη γιατι στο astra του πατερα μου γυρναει παντα μαζι ολοκληρη.

Μολις το τσεκαρισα κ στο δικο μου γυρναει παντα ολη μαζι με η χωρις κλιματισμο... Οποτε δε μπορουμε να δουμε αν κομπλαρει η οχι (γινεται εσωτερικα αυτο). Αυτη τη στιγμη που μιλαμε, δουλευει το αμαξι, ο κλιματισμος ανοικτος κ ψυξη δε φερνει. Ουτε η σωληνα του κρυου εχει κρυωσει. Εχει την ιδια θερμοκρασια με την αλλη. Αρα δεν εχει κομπλαρει λογικα. Αυτο μπορει να ωφειλεται σε καποιον αισθητηρα η βαλβιδα κ αν ναι σε ποιον; Αν ξερει κανεις απανταει...

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω το ιδιο θεμα οποτε θελει βγαζει ψυξη οταν το βαζω στο LO την ενδειξη και γινεται μονο ac και οχι κλιμα τοτε σκοτωνει απο ψυξη.

δεν ξερω τι γινεται και με ενδιαφερει αν καποιος μαθει και μας βοηθησει εγω μεσα στην εβδομαδα θα παω σε ενα παληκαρι να το βαλει στο λαπτοπ να δουμε τι μας δειχνει.

εχετε προγραμμα που μπορω να το βαλω στο δικο μου λαπ? αν ναι με τι φισα το βαζετε ? με ενδιαφερει!

Link to comment
Share on other sites

Πολυ πιθανον να εχει κοπει το καλωδιο του αισθητηρα που βλεπει την θερμοκρασια στο εσωτερικο του αυτοκινητου κ αναλογα ρυθμιζει κ την ψυξη....

Αυτος ο αισθητηρας εκτος αν κανω μεγαλο λαθος βρισκεται μεσα στο καπακι του αεραγωγου πανω απο την κεντρικη κονσολα...Βγαζεις το καπακι κ βλεπεις δυο καλωδιακια που συνδεουν εναν μικρο αισθητηρα που ειναι πιασμενος πανω στο καπακι του αεραγωγου(του μεγαλου πανω στο ταμπλο στο κεντρο του)...

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ανοίξω καινούργιο θέμα αφού υπάρχει αυτό για τον κλιματισμό...

Λοιπόν...

Golf VI 25000km

Όταν ανοίγω τον κλιματισμό (αλλά και με AC) βγάζει μια πολύ άσχημη οσμή... Τι μπορεί να είναι??

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ανοίξω καινούργιο θέμα αφού υπάρχει αυτό για τον κλιματισμό...

Λοιπόν...

Golf VI 25000km

Όταν ανοίγω τον κλιματισμό (αλλά και με AC) βγάζει μια πολύ άσχημη οσμή... Τι μπορεί να είναι??

Μήπως θέλει αλλαγή φίλτρου καμπίνας ?

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ανοίξω καινούργιο θέμα αφού υπάρχει αυτό για τον κλιματισμό...

Λοιπόν...

Golf VI 25000km

Όταν ανοίγω τον κλιματισμό (αλλά και με AC) βγάζει μια πολύ άσχημη οσμή... Τι μπορεί να είναι??

Πλησιαζει το γενικο σου σερβις οπου θα αλλαχτει και το φιλτρο καμπινας.Σημειωτεον οτι στο δικο μου, το εργοστασιακο φιλτρο καμπινας δεν μυρισε ποτε και οταν το αλλαξα στα 30.000 χλμ, το καινουριο που μου εβαλαν μυρισε απο τις πρωτες μερες και μυριζει ακομα μερικες φορες οταν αναβω το κλιμα.Δε μιλαω βεβαια για πολλη μυρωδια, απλα κατι πολυ διακριτικο για μερικα δευτερολεπτα.Κι επειδη ημουν μπροστα δε μου καθαρισαν κι εβαλαν το παλιο φιλτρο.Καινουριο μου εβαλαν.

Link to comment
Share on other sites

Πλησιαζει το γενικο σου σερβις οπου θα αλλαχτει και το φιλτρο καμπινας.Σημειωτεον οτι στο δικο μου, το εργοστασιακο φιλτρο καμπινας δεν μυρισε ποτε και οταν το αλλαξα στα 30.000 χλμ, το καινουριο που μου εβαλαν μυρισε απο τις πρωτες μερες και μυριζει ακομα μερικες φορες οταν αναβω το κλιμα.Δε μιλαω βεβαια για πολλη μυρωδια, απλα κατι πολυ διακριτικο για μερικα δευτερολεπτα.Κι επειδη ημουν μπροστα δε μου καθαρισαν κι εβαλαν το παλιο φιλτρο.Καινουριο μου εβαλαν.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... ¶ρα μάλλον πάμε για Φίλτρο Καμπίνας...

Φίλε Νάσο εμένα μιλάμε για μεγάλη βρώμα και κρατάει αρκετά...Πρέπει να αφήσω και κανένα 3λεπτο τα παράθυρα ανοιχτά για να φύγει και να μην το μυριζω...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να χρειάζεται και καθαρισμός πάντως εκτός του φίλτρου. Στο megane που είχα να κάνω 5-6 χρόνια και πλέον μύριζε παρα πολύ άσχημα και για 4-5' τουλάχιστον, έβαλα τον αφρό στους αεραγωγούς και ξεμύρισε! Καλό ειναι αν μπορείς πρίν σβήσεις τον κλιματισμό να δουλέψει μονο ανεμιστήρα για λίγο χωρίς ac για να φεύγει η υγρασία και να μην μυρίζει μετά...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας... ¶ρα μάλλον πάμε για Φίλτρο Καμπίνας...

Φίλε Νάσο εμένα μιλάμε για μεγάλη βρώμα και κρατάει αρκετά...Πρέπει να αφήσω και κανένα 3λεπτο τα παράθυρα ανοιχτά για να φύγει και να μην το μυριζω...

Αν αλλάξεις φίλτρο βάλε φίλτρο άνθρακα που είναι πολύ καλύτερο, αλλά και λίγο ακριβότερο.

Link to comment
Share on other sites

Αν αλλάξεις φίλτρο βάλε φίλτρο άνθρακα που είναι πολύ καλύτερο, αλλά και λίγο ακριβότερο.

Απ'ότι βρήκα στο Ιντερνετ 2 ευρώ πιο ακριβό είναι... Εννοείται ότι θα βάλω αυτό απο την στιγμή που είναι πολύ καλύτερο

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

παιδια να παραθέσω την απορία μου... γίνετε να περιοριστεί με κάποιο τρόπο η υστέρηση στο γκάζι με ανοιχτό το ac γτ δεν την παλεύω αφου οδηγαω με χαμηλες rpms..το ac αποδίδει τέλεια παρολαταυτα!!??

Link to comment
Share on other sites

Υπαχουν φορες που βγαζει ψυξη κανονικα, υπαρχουν και φορες που πατας το ON κ δεν τρεχει τιποτα! Βγαζει αερα θερμοκρασιας περιβαλλοντος (κ χειροτερα), κατεβαζεις τη θερμοκρασια, ανεβαινει η παροχη του αερα κανονικα αλλα η θερμοκρασια του ειναι χαλια. Δεν ψυχει καθολου. Καποια αλλη μερα μπορει να το πατησεις κ να δουλευει παλι κανονικα. Κ το θεμα ειναι πως οταν δουλευει γ@μ@ει!!! Οχι απλα λειτουργει αλλα βγαζει φοβερη ψυξη! Οποτε θελει δηλαδη. Αυτο το πρωτοεκανε πριν δυο χρονια, αλλαξαμε το φρεον κανονικα σε αντιπροσωπια (ειχε χασει λιγο) δουλεψε λιγο καιρο αλλα παλι τα ιδια. Τωρα απο καιρο ειχα παρατηρισει οτι παλι δεν εφερνε ψυξη. Μια μερα σε ταξιδι με το που το πατησα δουλευε κανοικα! Απο κει κ μετα δεν ξαναεβγαλε κρυο αερα. Πηγα σημερα σ'ενα φιλο σε συνεργειο, το κοιταξαμε παλι για φρεον, ελειπε λιγο, το αδειασαμε, ξαναβαλαμε κ τιποτα. Ζεστο αερα. Μετα απο πολλα ΟΝ OFF κ αρκετα μπριζωματα στο vag com χωρις βλαβες, το παταω καποια στιγμη κ εβγαζε κανονικα για οση ωρα ηταν ανοικτο, τρομερη ψηξη! Το ανοιγα, το εκλεινα κ ολα κομπλε. Αυριο δεν ξερω τι μου ξημερωνει... Παιδια ας με βοηθισει καποιος γιατι δεν ειναι κατασταση αυτη. Εγω προσωπικα εχω αποκλεισει τον κομπρεσορα γιατι αν ηταν δε θα εβγαζε ποτε ψυξη. Μου ειπε καποιος πως υπαρχει ενας αισθητηρας καπου στο ταμπλο μεσα που καποια αμαξια τον ειχαν ανακληση. Εν τω μεταξυ οταν το αρχισε πριν δυο χρονια ηταν κ η περιοδος που του ειχα βαλει το GPS που ειναι κ με την TV, το DVD κ ολα αυτα (ξερετε το Κινεζικο που ειναι ΟΕΜ) κ περναγα καλωδια για καμερες, κτλ. κτλ... Λετε να εχω ξηλωσει κανενα αισθητηρα εκει μεσα...; Δε θα το εβγαζε βλαβη; Ας βοηθισει καποιος γιατι θα το σπασω! Εχει τυχει καμια παρομοια περιπτωση;

παιδια εχει βρεθει τι φταιει για την συγκεκριμενη βλαβη γιατι εχω ακριβως τα ιδια συμπτωματα...

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχει βρεθει τι φταιει για την συγκεκριμενη βλαβη γιατι εχω ακριβως τα ιδια συμπτωματα...

το εβαλα στο λαπ στο συνεργειο διωρθωσε οτι βλαβη ειχε βγαλει το εκανε reset το εβαλε να κανει αυτοματα τις εργοστασιακες ρυθμισεις του climatronic και τωρα δουλευει.

μου ειχε καποια καθυστερηση στην αποδοση μια μερα που το ειχε ψησει ο ηλιος για κατι ωρες στην δουλεια.

αυτο απο την τριτη εως σημερα δευτερα.

θα ενημερωσω αν τελικα εστρωσε.

Edited by kosger
Link to comment
Share on other sites

Μολις το τσεκαρισα κ στο δικο μου γυρναει παντα ολη μαζι με η χωρις κλιματισμο... Οποτε δε μπορουμε να δουμε αν κομπλαρει η οχι (γινεται εσωτερικα αυτο). Αυτη τη στιγμη που μιλαμε, δουλευει το αμαξι, ο κλιματισμος ανοικτος κ ψυξη δε φερνει. Ουτε η σωληνα του κρυου εχει κρυωσει. Εχει την ιδια θερμοκρασια με την αλλη. Αρα δεν εχει κομπλαρει λογικα. Αυτο μπορει να ωφειλεται σε καποιον αισθητηρα η βαλβιδα κ αν ναι σε ποιον; Αν ξερει κανεις απανταει...

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε ? Εαν ναι , ποια η λύση του ?

Link to comment
Share on other sites

παιδια εμενα μου αλλαξανε τον κομπρεσορα και το προβλημα λυθηκε...προτου καταληξουν στον κομπρεσορα ειχαν αλλαξει καποιες βαλβιδες που δινουν εντολη στον κομπρεσορα αλλα το αποτελεσμα εμενε το ιδιο...το αμαξι οταν εμενε στον ηλιο αργουσε παρα πολυ(και καποιες φορες και καθολου)να ξεκινησει ο κομπρεσορας...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.