kosger Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 παιδια εμενα μου αλλαξανε τον κομπρεσορα και το προβλημα λυθηκε...προτου καταληξουν στον κομπρεσορα ειχαν αλλαξει καποιες βαλβιδες που δινουν εντολη στον κομπρεσορα αλλα το αποτελεσμα εμενε το ιδιο...το αμαξι οταν εμενε στον ηλιο αργουσε παρα πολυ(και καποιες φορες και καθολου)να ξεκινησει ο κομπρεσορας... ποσο κανει ο κομπρεσορας? τελικα εμενα αν μεινει πολυ ωρα στον ηλιο δεν κομπλαρει με τιποτα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vang Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 ποσο κανει ο κομπρεσορας? τελικα εμενα αν μεινει πολυ ωρα στον ηλιο δεν κομπλαρει με τιποτα!! το κοστος ξεπερναει το 1000αρικο.....στην περιπτωση μου ευτυχως ειχα κανει επεκταση εγγυησης και την γλιτωσα ανεμακτα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 (edited) Εμενα σημερα ειχε μεινει στον ηλιο (αν αυτο εχει σημασια) και φευγοντας αποφασισα να βαλω τον κλιματιμσο.Μετα απο κανα δεκαλεπτο παρατηρησα οτι ακομα ζεσταινουμουν.Τελικα μεχρι να φτασω στον προορισμο μου υποψιαζομουν οτι δε λειτουργει ο κομπρεσσορας διοτι οταν λειτυργει μου αυξανεται ελαφρως η στιγμιαια καταναλωση.Μολις εφτασα στον προορισμο μου ακουσα κατι σαν ξεφησημα, κοιταζω απο κατω και βλεπω λευκο υγρο να αχνιζει και ανοιγωντας το καπω ειδα αριστερα (οπως καθομαστε μπροστα απο το αυτοκινητο) και κατω να εχει τρεξει το υγρο προφανως απο καποιο σωληνα αλλα δεν μπορουσα να δω καλα εκει μεσα.Λογικα ειναι φρεον αυτο ετσι;Ενας μηχανικος στο τηλ μου ειπε οτι ειναι πιθανον καποια διαρροη απο βαλβιδα.Ειδομεν τη Δευτερα.Ομως δικαιολογειται να μη λειτουργει ο κομπρεσσορας οταν υπαρχει διαρροη; Edited February 5, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Τελικα τα εφτυσε η βαλβιδα κι εχανε απο εκει.Κοστος ανταλλακτικου 60 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Τελικα τα εφτυσε η βαλβιδα κι εχανε απο εκει.Κοστος ανταλλακτικου 60 ευρω. που κοντά βρίσκεται αυτή η βαλβίδα και τι δουλειά κάνει ? κάποιος κωδικός ανταλλακτικού υπάρχει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 (edited) που κοντά βρίσκεται αυτή η βαλβίδα και τι δουλειά κάνει ? κάποιος κωδικός ανταλλακτικού υπάρχει ? Οπως ανοιγεις το καπω ειναι αριστερα κατω χαμηλα.Ο μηχανικος ειχε πιο ευκολη προσβαση απο το κατω μερος του αυτοκινητου βγαζοντας την ποδια.Δεν ειχαν βαλβιδα στην αποθηκη σημερα να μου αλλαξουν.Παντως ειναι απο τις βαλβιδες που βγαζουν προβλημα και σε αλλους απ'οτι μου ειπε.Ειχαν παραγγειλει μερικες το Καλοκαιρι αλλα τους ειχαν τελειωσει και θα περιμενω να μου τη φερουν απο Αθηνα ή απο Πατρα αν εχουν εκει.Δεν ξερω τι ακριβως κανει η βαλβιδα αυτη.Κωδικο θα σου πω σε δυο τρεις μερες που θα μου φερουν την καινουρια και θα το κοιταξω.Αν μπορει καποιος να βρει κωδικο ανταλλακτικου απο το ΕΤΚΑ ισως βοηθα οτι εμφανισιακα ειναι στρογγυλη μεταλλικη στο ενα ακρο της και στο αλλο ειναι μαυρη οβαλ.Η βαλβιδα αυτη καθευαυτη ειναι το μαυρο οβαλ και το μεταλλικο ειναι η ταπα της.Δεν ξερω ανα πανε πακετο αυτα αλλα εγω ενωμενα τα ειδα. Edited February 7, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lupakos Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Ισως να ειναι καμια εκτονωτικη βαλβιδα.Αλλα μου κανει εντυπωση που αν και διαρροη που ειχες επρεπε να παρει το μοτερ του A/C.Αλλα τωρα δεν ξερω για τα golf αν το μοτερ παιρνει απο τον ιμαντα της μηχανης η ξεχωριστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 (edited) Ισως να ειναι καμια εκτονωτικη βαλβιδα.Αλλα μου κανει εντυπωση που αν και διαρροη που ειχες επρεπε να παρει το μοτερ του A/C.Αλλα τωρα δεν ξερω για τα golf αν το μοτερ παιρνει απο τον ιμαντα της μηχανης η ξεχωριστα. Κι εγω αυτο πιστευα οτι επρεπε να κομπλαρει ο κομπρεσσορας αλλα μου ειπε οτι εφοσον εχασε πιεση ειναι λογικο να μην κομπλαρει. Edited February 7, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 Κι εγω αυτο πιστευα οτι επρεπε να κομπλαρει ο κομπρεσσορας αλλα μου ειπε οτι εφοσον εχασε πιεση ειναι λογικο να μην κομπλαρει. θυμασε πια βαλβίδα σου έβγαζε σφάλμα? μήπως η f129? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 7, 2011 Report Share Posted February 7, 2011 (edited) θυμασε πια βαλβίδα σου έβγαζε σφάλμα? μήπως η f129? Δυστυχως δεν το προσεξα.Αν εννοεις αυτη : http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2089237-Will-the-A-C-system-function-properly-without-the-pressure-switch (κοιτα στο κατω μερος της σελιδας) οχι δεν ειναι αυτη.Αυτη στη φωτο ειναι πιο ψηλα στο αυτοκινητο κι εχεις προσβαση απο πανω και ειναι σαν βαλβιδα απο λαστιχο αυτοκινητου με την ακιδα που μπορεις να την πιεσεις και να απελευθερωσεις το αεριο.Οχι δεν ειναι αυτη. Edited February 7, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
red Gti V Posted February 13, 2011 Author Report Share Posted February 13, 2011 Τελικά το πρόβλημα λύθηκε ? Εαν ναι , ποια η λύση του ? Δέν έχει λυθεί ακόμα... Δεν έχω ασχοληθεί δλδ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 11, 2011 Report Share Posted March 11, 2011 Αλλαξα σημερα την βαλβιδα απο την οποια ειχα χασει φρεον.Λεγεται "αισθητηρας πιεσης" με κωδικο 1Κ0959126D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chatilas Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Παιδιά και σε μένα με το ίδιο πρόβλημα (δηλαδή μία να βγάζει κρύο και 10 να μη βγάζει) και μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία όπου δεν βρήκαν τίποτα μετά από 3 ώρες ψάξιμο (οι άχρηστοι) πήγα σε ένα ΜΑΣΤΟΡΑ που ασχολείται το παλικάρι μόνο με air-conditions και σχεδόν βρήκε το πρόβλημα με το που του ανέφερα τα συμπτώματα. Έβαλε μπρος το αυτοκίνητο, άνοιξε τον κλιματισμό, είδε ότι δίνει σήμα στον κομπρέσορα κανονικά αλλά δεν κομπλάρει και μου είπε ότι φταίει η ηλεκτροστατική βαλβίδα του κομπρέσορα, η οποία πάει πακέτο με τον κομπρέσορα. Ενώ δεν είχε κομπλάρει ο κομπρέσορας μου λέει δώσε 2-3 γερές γκαζιές όπως και έκανα και το Α/C πήρε μπρος κανονικά. Η βαλβίδα αυτή τα παίζει(χάχουν επαφή οι πλατίνες της) και μπορεί με ένα τράνταγμα ή μια λακούβα ή ένα χτύπημα από κάτω να επανέρχεται. Τελικά όμως μάλλον θα τα παίξει εντελώς. Δεν ανοίγει για επισκευή/καθάρισμα άρα θέλει αλλάγή. Όποιος μπορεί να τη βρεί μόνη της την αλλάζει, αλλιώς θέλει αγορά όλος ο κομπρέσορας. Υπόψιν ότι δεν έχουν όλα τα Α/C το συγκεκριμένο τύπο (ηλεκτροστατική) βαλβίδας άρα μπορεί να είναι κάποιο άλλο το πρόβλημα. Εγώ έχω Polo 9n 1.4 16V 101PS του 2004. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chatilas Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Επανέρχομαι (Από Repair Manual) A/C Compressor Regulator Valve -N280- The regulator valve is implemented into the compressor. It is activated by the A/C Display Control Head -E87- or Climatronic Control Module -J255-. Pressure on the low pressure side is influenced via the regulator valve and thus regulates the temperature in the evaporator. Note: A/C Compressor Regulator Valve -N280- is a structural component of the A/C compressor and cannot be replaced separately. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...