GOLFAKI 4 Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Εχθες ειμουν συνεργειο για κατι ψιλολογια!ο μηχανικος μου λοιπον βαζει υγραεριο στα ιχ και ειπα να δημοσιευσω αυτα που εμαθα! πρωτο και κυριοτερο.το ολο κοστος της μετατροπης ανερχεται στα 1200 ευροπουλακια!για ιχ επιβατικα οχι τζιπ φορτηγα κτλ. μπαινει στο αυτοκινητο ενα τεποζιτο στο χωρο της ρεζερβας το οποιο ειναι απολυτα στεγανο και ασφαλες.απο εκει και επειτα υπαρχει καινουρια συνδεσμολογια,σαν να συνδεεις απο την αρχη μοτερ,μπεκ ψεκασμου εγκεφαλος ηλεκτολογικα κτλ.το υγραεριο δεν καταργει την βενζινη.λειτουργει ας πουμε σαν υβριδικο.στα πρωτα λεπτα με βενζινη και υστερα γυρναει αυτοματα στο υγραεριο.απο επιδοσεις δεν κοβει τπτ!δεν υπαρχει καμια διαφορα απο καταναλωση εχει περιπου 1 λιτρο παραπανω στα 100 χλμ απο τον μ.ο.αλλα αυτη η αυξηση της καταναλωσης ειναι οφελος στην ουσια αν αναλωγηστεις πως η τιμη της βενζινης ειναι πλεον 1.50 ενω του υγραεριου 0.68!ακομα δεν υπαρχουν πολλα βενζιναδικα που εχουν 20 στην αθηνα αλλα μπορεις να βαλεις και αντλια στο σπιτι αποκτοντας το προσωπικο σου βενζιναδικο!θεωρο πως αξιζει αν και μαλλον ειναι νωρις ακομα και η αποσβεση θα γινει πολυ γρηγορα!αυτα οποιος ενδιαφερεται.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Δημήτρη, νομίζω πως είναι κάπου στα 40 στην Αθήνα τα πρατήρια που έχουν και υγραέριο... θα το ψάξω! Και φυσικά η πρόταση είναι πολύ καλή... ψήνομαι να το κάνω στο Caliber... το Polo καθότι turbo το φοβάμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 18, 2010 Author Report Share Posted July 18, 2010 και στο πολο μη το φοβασε!!!ρωτησα δεν εχει θεμα!εγω ψηνομαι αλλα ειναι νωρις ακομα!ας δοκιμασουν οι τζιπαδες πρωτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApostolisArta Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Εχω την εντυπωση οτι ειδικα για τους Tsi ειναι επιβεβλημενη η χρηση 5ης γενιας πνευμονα - μπεκ υγραεριου για την σωστη λειτουργια του συστηματος αλλα πανω απ' ολα τη μακροζωια του κινητηρα...! Ξεχασα να ρωτησω! Ξερει κανεις, στα σιγουρα, αν μπορει να μετατραπει ενας κινητηρας Diesel σε Bifuel με τη χρηση υγραεριου??? Ρωταω γιατι σκεφτομαι να αγορασω το νεο Jetta Tdi 1.6 Cr αλλα όπως παει το πετρελαιο κινησης θα φτασει τη βενζινη οποτε η λυση Diesel - Υγραεριο θα ηταν το ιδανικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIAKOS Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 nomizo pos oi diselokinitires de dexontai ygraerio... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Λογω διαφορετικου τροπου αναφλεξης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 δεχονται κ ομως απλα ειναι διαφορετικο το κιτακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnz Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 δεχονται κ ομως απλα ειναι διαφορετικο το κιτακι Αυτό μου ΄λεγε ένας φίλος μου χθες,για έναν ταξιτζή που το είχε κάνει εδώ και 10 χρόνια (πετρέλαιο -υγραέριο).Και χωρίς κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 σε λιγο θα εχω κ μαστερ στο θεμα υγραεριο..περα απο την πλακα παρακολουθω μαθηματα επι του θεματος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApostolisArta Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 (edited) Για πες τιποτε περισσοτερο για το συνδιασμο πετρελαιο-υγραεριο γιατι και εγω απ ότι ηξερα δεν επαιζε αυτο το σκηνικο σε καμια περιπτωση! Ειναι σιγουρο οτι γινεται ή μηπως ειναι μια απο τις πολλες ευφανταστες πατεντες του καθε ασχετου εγκαταστατη που σου κανουν τη "δουλεια" και μετα μην τον ειδατε τον Παναη...? Επειδη εχω πελαγωσει και δεν ξερω σε τί αγορα να καταληξω (πετρελαιο - βενζινη+υγραεριο) Θελω αιτιολόγηση πληρη και μηχανολογικα κατερτισμενη επιπέδου μαστερ οχι παιξε- γελασε ετσι... Edited February 2, 2011 by ApostolisArta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 σου συνιστω να παρεις τηλεφωνα σε εξουσιοδοτημενους εγκαταστατες-συνεργεια να δεις δειγματα δουλειας τους κ αν εβαλε κανεις γνωστος σου να τον ρωτησεις κατα ποσο εμεινε ευχαριστημενος. αναφορικα με τις πατεντες δυστηχως δεν ξερω πως δουλευει ο καθε εγκαταστατης ανα την ελλαδα αλλα υπαρχουν ειδικα κιτακια για καθε κατηγορια αμαξιου(για την ωρα μονο τα twincharged ειναι σε εκρεμμοτητα απο οσο ξερω), γιατι δεν ανατρεχεις κ στα site των εργοστασιων παραγωγων να σου λυθουν οι αποριες εαν πραγματι ενδιαφερεσαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ApostolisArta Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 σου συνιστω να παρεις τηλεφωνα σε εξουσιοδοτημενους εγκαταστατες-συνεργεια να δεις δειγματα δουλειας τους κ αν εβαλε κανεις γνωστος σου να τον ρωτησεις κατα ποσο εμεινε ευχαριστημενος. αναφορικα με τις πατεντες δυστηχως δεν ξερω πως δουλευει ο καθε εγκαταστατης ανα την ελλαδα αλλα υπαρχουν ειδικα κιτακια για καθε κατηγορια αμαξιου(για την ωρα μονο τα twincharged ειναι σε εκρεμμοτητα απο οσο ξερω), γιατι δεν ανατρεχεις κ στα site των εργοστασιων παραγωγων να σου λυθουν οι αποριες εαν πραγματι ενδιαφερεσαι Αφου ξερεις τί παιζει με τους μαστορες...!εχω ρωτησει κανα δυο και ο καθενας λεει το μακρυ και το κοντο του ο ένας λεει οτι γινεται και ο αλλος οχι!ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι (ιδιαιτερα εδω επαρχια που δεν ειναι διαδεδομενο το υγραεριο).Διαβασα και αυτες τις σελιδες http://www.go-lpg.co.uk/diesel.html και μπερδεύτηκα ακομη περισσοτερο! εν συντομια η Αγγλικη σελιδα υποστηριζει οτι δυο τροποι υπαρχουν για να μετατραπει ενα πετρελαιο σε Bifuell υγραεριου (1) τρυποντας τις κεφαλες και τοποθετοντας μπουζι για την αναφλεξη του υγραεριου ενω παραληλα πρεπει να μειωθει και η συμπιεση του κινητηρα.... (2)ο αλλος τροπος ειναι να γινει μιξη του υγραεριου με το πετρελαιο κατα τον ψεκασμο ωστε να τελειωποιηθει η καυση του πετρελαιου μιας και η καυση του κανονικα ειναι γυρο στο 85% του ψεκαζομενου καυσιμου. Ολα τα παραπανω συνοδευονται με αρκετα ευλογα ερωτηματα που εγείρονται σε σχεση με την αξιοπιστια, την οικονομια αλλα και αποδοτικοτητα και των δυο επιλογων αμφότερα. Αντε τωρα πηγαινε στο καθε να του τα πεις ολα αυτα στο καθε Ελληνα μαστορατζα και αν δε σε κοιτα σαν εμενα να μη με λενε...Ειλικρινά δεν ξερω τι να κανω, τέλος πάντων, ευχαριστω για το ενδιαφερον και για οτι νεοτερο θα ενημερωσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIAKOS Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 καλησπέρα! μια ερώτηση... για τον 2.0 TSI ποτε θα βγουν τα κιτ??? ρώτησα σε μια αξιόπιστη εταιρεια (CARGATE) και με ενημέρωσαν πως ακόμα δεν υπάρχει κάποιο κιτ για εμένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantinos_gti Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 φίλε μου για το 2.0 tsi σου έχουν βγάλει κιτ και έχει περίπου στα 1100 euro..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Για το δικό μου που ρώτησα εδώ Θεσσαλονίκη (1.4tsi 140hp) δεν έχει βγει ακόμα κάτι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantinos_gti Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 εσένα φίλε μου είναι το 1,4 tsi κομπρεσορασ και turbo??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted March 24, 2011 Report Share Posted March 24, 2011 εσένα φίλε μου είναι το 1,4 tsi κομπρεσορασ και turbo??? Ναι με κωδικό κινητήρα BMY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantinos_gti Posted March 30, 2011 Report Share Posted March 30, 2011 φίλε έμαθα και για εσένα το καλύτερο που μπορείς να βάλεις είναι φυσικό αέριο για να μην έχεις και κανένα πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 φίλε έμαθα και για εσένα το καλύτερο που μπορείς να βάλεις είναι φυσικό αέριο για να μην έχεις και κανένα πρόβλημα Και που θα φουλάρω ρε συ στην παροχή του σπιτιού μου? Δεν νομίζω να έχουμε πρατήρια με φυσικό αέριο στην Θεσσαλονίκη, μόνο κάποια λεωφορεία στην Αθήνα καίνε μέχρι στιγμής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 για φυσικο αεριο ειναι οικονομικοτατο. το μονο που χρειαζεσαι μια αυλη η εναν ακαλυπτο. κανεις μια γεωτρηση και τελειωσες.ουτε αδειες ουτε τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 Και που θα φουλάρω ρε συ στην παροχή του σπιτιού μου? Δεν νομίζω να έχουμε πρατήρια με φυσικό αέριο στην Θεσσαλονίκη, μόνο κάποια λεωφορεία στην Αθήνα καίνε μέχρι στιγμής... Σε ένα πρατήριο κοντά στη λιτή έχει, και ίσως και στα κτέλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostantinos_gti Posted March 31, 2011 Report Share Posted March 31, 2011 αυτό φίλε μου όντως είναι ένα πρόβλημα άλλα είναι το μόνο σωστό που μπορείς να κανείς τώρα για το που θα γεμίζεις δεν ξέρω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIAKOS Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 Παιδιά το υγραέριο σε ακριτικές περιοχές που είναι και θέμα μεταφοράς (διυλιστηρίου – πρατηρίου) το αγοράζουν οι πρατηριούχοι 0,50 - 0,58 λεπτά από τις εταιρείες, προσθέτοντας στην ανώτατη τιμή το ΦΠΑ 23% ( 0,58 Χ 1,23 = 0,71 λεπτά και δυστυχώς εμείς το αγοράζουμε σαν καταναλωτές με 0,81… 10 λεπτά ακριβότερα!!! Ότι καταφέρανε με την βενζίνη την 95ρα και την 100ρα που η διαφορά τους για την αγορά του πρατηριούχου είναι μόλις 5 λεπτά του Ευρώ (εκτός BP & SHELL που η διαφορά είναι 10 λεπτά για την racing και 5λεπτά για την V-POWER 95) θα καταφέρουν με την βενζίνη και το υγραέριο κάπου παρακάτω… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 3, 2011 Report Share Posted April 3, 2011 http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html gia tfsi kai fsi...επιτελους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iakovos Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 το καλυτερο και τελευταιας τεχνολογιας σετακι μετατροπης σε υγραεριο ειναι της 5 ης γενεας και κοστιζει περιπου στα 2000 ευρω. το θεμα ειναι ομως επειδη το υγραεριο ειναι 110 οκτανια η ζωη του κινητηρα χωρις προβληματα ειναι στα 5 χρονια............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...