Jump to content
page

Golf Tsi 122 Διακοπές (Τροφοδοσίας)

Recommended Posts

δεν μπορεις να λες ''αποφυγη''.αποτελει δυσφημηση.καταλαβαινω οτι εισαι νευριασμενος και προφανως δικαιολογημενα,αλλα καλυτερα να μην το γενικευεις κατ'αυτον τον τροπο για μια προσωπικη εκτιμηση.

ευχομαι να ικανοποιηθεις το συντομοτερο.

'Εχεις δίκιο , διορθώθηκε. Τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους .

Επισυνάτω φωτό απο την καλωδίωση και πιστεύω ότι θα καταλάβετε την αγανάκτηση μου.

post-16031-1281025808,52_thumb.jpg

Edited by page
Link to comment
Share on other sites

οντως το θεαμα με τις μονωτικες ειναι τουλαχιστον αντιαισθητικο.θα μπορουσαν να το εχουν αποφυγει!

Link to comment
Share on other sites

"επισκευάστηκε" η καλωδίωση ενώ αρχικά μου είχαν πεί για αντικατάσταση .

Η καλωδίωση γιατί επισκευάστηκε? Τι σου είπαν ακριβώς?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε joop. Δεν είναι απλά μονωτική (που άρχισε να ξεκολάει) στη άκρη της καλωδίωσης.Πρόκειτε για νέες γραμμές που έρχονται απο την καμπίνα περνάνε πάνω απο το servo διακλαδίζονται με την πλεξούδα και καταλήγουν στους μισούς αισθητήρες του κινητήρα.Δεν φαίνονται όλα στην φωτό.

Το χειρότερο είναι ή παρουσιάστηκε και άλλο πρόβλημα ή το προκάλεσε ή επισκευή.

Το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν ατμοσφαιρικό . Η 2α ανεβάζει ποιό αργά απο ότι ανέβαζε πρίν η τρίτη . Η τρίτη με το ζόρι μέχρι τις 5.500 ενώ έχει αλλάξει ο ήχος του κινητήρα.(μέχρι και η γυναικα μου το κατάλαβε)

Φίλε κοσμά .Ο σύμβουλος μου είπε ότι επισκευάστηκαν επαφές που δεν πάταγαν καλά . Όχι αυτό που ευτυχώς ή δυστυχώς αντίκρυσα όταν έφτασα σπίτι.

Πάντως μου φαίνεται δύσκολο το εργοστάσιο που κατά τα λεγόμενά τους ενημερώθηκε, να πρότεινε ή να συμφώνησε σε αυτή την λύση.

Edited by page
Link to comment
Share on other sites

Η καλωδίωση ευθύνεται και για την μειωμένη απόδοση και συγκεκριμένα το bypass που έκαναν και θα αντκατασταθεί.

θα σας ενημερώσω για την συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Αν μη τι αλλο τελειως ερασιτεχνικο, οπως ειπε και ο φιλος απο αλλες εποχες, και κυριως δειχνει την εντυπωση οτι σιγουρα κατι δεν προκειται να παει καλα. Απιστευτο που αφησαν καινουργιο αυτοκινητο να φυγει ετσι απο συνεργειο και μαλιστα μετα απο επιδιορθωση μεσα σε εγγυηση οπου θα επρεπε να ειχε αλλαχθει οτι ηταν με καινουργιο και οχι με μπαλωματα.

Και αν δε μπορουσαν ασ το κραταγαν μεσα μεχρι να ερθουν τα σωστα ανταλλακτικα και να εδιναν αυτοκινητο αντικαταστασης.

Αυτο ειναι υπευθυνοτητα και σεβασμος στον πελατη.

Δυστυχως η προχειροδουλεια καποιου στιγματιζει γενικα την οποια επιχειριση, δικαιως η αδικα,

αλλα αυτο δεν ειναι προβλημα δικο μας αλλα αυτων που εχουν τετοιους τεχνικους και τετοια νοοτροπια.

Δυστυχως δεν μου εχει τυχει ακομα να εμπιστευθω απολυτα κανενα συνεργειο αντιπροσωπειας γιατι σχεδον παντα και οσα εχω αλλαξει καπου και καπως κανουνε απο χοντρες μεχρι μικρες μ.....ες.

Αυτο οφειλεται κυριως στο οτι το προσωπικο τους στο μεγαλυτερο ποσοστο αλλαζει διαρκως και οτι ερχεται, που συνεπαγεται και χαμηλοτερο κοστος, δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Πανω που βρισκεις καποιον που θελει και κανει σωστα την δουλεια του, στην επομενη επισκεψη σου εκει απλα δεν υπαρχει. Σχεδον μονιμη κατασταση.

Εκει που παω το δικο μου μονο ο ηλεκτρολογος ειναι ο ιδιος τα τελευταια 3 χρονια. Οι μηχανικοι, τεχνικοι κλπ εχουν αλλαξει σχεδον ολοι. Ο δε υπευθυνος φανοποιοιου εχει αλλαξει 3 φορες.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

πως γινεται η καλωδιωση να ριχνει τις επιδοσεις του κινητηρα?πανε κ βρισε τους εκει μεσα μπας κ συντονιστουν...τι ειναι αυτοι ρε?ξερουν πως βγαινουν 22000ε αντε γαμωτο τωρα νευριασα κ εγω....

Link to comment
Share on other sites

Απο ότι μου είπε ο αρχιμηχανικός, δεν μεταφέρονται μάλλον σωστά οι πληροφορίες απο τους αισθητήρες.

Πρίν την επισκευή το αυτοκίνητο δεν παρουσίαζε πρόβλημα απόδοσης , οπότε έχει μία βάση , αφού "πείραξαν" την καλωδίωση.

Θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο να κατυφύγω σε ακραίες συμπεριφορές αφού φαίνεται ότι κατάλαβαν το σφάλμα τους και είναι διατεθιμένοι να ασοχοληθούν σοβαρά με το πρόβλημα.

Η ζημιά ωστόσο έχει γίνει.

Link to comment
Share on other sites

αν γινει σωστη επισκευη ενταξει...ειναι απλο, στην εγγυηση οτι παρουσιαζει προβλημα, οτιδηποτε προβλημα, αλλαγη με καινουργιο ανταλλακτικο αλλωστε η vw το καλυπτει...αυτα με τις μονοτικες ταινιες μονο σε δεκαετιας αμαξια κ παλι γ να γλυτωσει το κοστος επισκευεις ο ιδιοκτητης οχι αυτοι...οταν λες η ζημια εχει γινει τι εννοεις?αν οπως λες ασχοληθουν σοβαρα θα διορθωθει ειναι επισκευασιμη ετσι δν ειναι?

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Λέγοντας ζημιά δέν εννοώ κάποια βλάβη αλλά αναφέρομαι στην ταλαιπωρία που με έχουν υποβάλει, απογοήτευση από την ποιότητα των υπηρεσιών τους, και ότι η αίσθηση που έχω σήμερα από το αυτοκίνητο είναι μεταχειρισμένο 15 ετίας. Ζημία νομίζω ότι προκαλούν και στο όνομά τους και γενικότερα του brand, ίσως άδικα εάν εκτελούσαν εντολές άνωθεν.

Link to comment
Share on other sites

φιλε αυτο που βλεπω ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ το να κανεις Bypass σε τετοιου τυπου αυτοκινητο με τετοια ηλεκτρονικα ενα ειναι σιγουρο η αποτυχια .... εδω σε ενισχυτες κανεις τετοια και μειωνεται η ποιοτητα του ηχου μιλαμε για πολυ απλα πραγματα.

Ζητα ανθρωπε να το πας σε μια σωστη αντιπροσωπια ...να διαγνωσουν τι εχει γινει και στην τελικη εγγυηση εχεις ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ...

Απλα τραγικο ... ο οποιοσδηποτε σοβαρος γνωστης των golf tsi και των ηλεκτρονικων τους ξερει οτι ποτε δεν αλλαζουμε καλωδιωσεις σε τοσο ευαισθητα σημεια με πατεντες και οτι ναναι καλωδια ισως...

Αισχος.

Link to comment
Share on other sites

H Kosmocar θα επιμεινει λεγοντας σου πως θα πρεπει να γινει η επισκευή στο συγκεκριμενο συνεργειο για να δουν και οι ίδιοι οι τεχνικοί που ήταν τελικά το προβλημα σύμφωνα παλι με τις οδηγίες της kosmocar αλλά εσυ θα πεις ότι δεν εμπιστεύομαι το συγκεκριμενο συνεργειο και υποδείξτε μου συνεργειο επισκευής γιατί ή υπάρχει κενό γνωσης ή είναι επιπολαιοι πραγμα που σημαίνει ότι και στις δύο πειπτώσεις δεν προκειται να ξανααγγίξει κανεις το αυτοκινητο μου

Edited by golf gtV
Link to comment
Share on other sites

Ενα θεμα με οταν ειμαστε σταματημενοι και κανει ενα "τρανταγμα" να το πω πολυ μικρο ισα που το καταλαβαινεις αν εισαι συγκεντρωμενος εχει καμια σχεση με τροφοδοσια? Τωρα το καλοκαιρι το κανει πολυ συχνοτερα απ'οτι το χειμωνα.

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Ενα θεμα με οταν ειμαστε σταματημενοι και κανει ενα "τρανταγμα" να το πω πολυ μικρο ισα που το καταλαβαινεις αν εισαι συγκεντρωμενος εχει καμια σχεση με τροφοδοσια? Τωρα το καλοκαιρι το κανει πολυ συχνοτερα απ'οτι το χειμωνα.

Το τράνταγμα που λες το κάνει και το δικό μου , σταματημένος με νεκρά . Απλά εκείνη την ώρα παρατηρώ στην στιγμιαία κατανάλωση κάποια ανεβοκατεβάσματα , πχ πριν το τράνταγμα είχε 0,7 , μετά το τράνταγμα ανεβάζει 0,9 .. μετά 0,8 .. μετά 0,7 . Επίσης κι άλλες φορές μετά από αρκετά χιλιόμετρα η στιγμιαία είναι στο 0,5 και τότε δεν το κάνει καθόλου . Μόνο όταν δείχνει 0,7 το κάνει ... υπόψη ότι οι στροφές του ρελαντί είναι αμετάβλητες και στις δυο περιπτώσεις .

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έχω δει υπάρχουν posts που έχουν συνημμένα σκίτσα από διάφορα parts του αυτοκινήτου. Μήπως έχει κανείς, εικόνα (σκίτσο) της καλωδίωσης που θα μπορούσε να δημοσιεύσει. Θα ήθελα να δώ εάν έρχεται έτοιμη με τις φύσες, και απλά κουμπώνει στον κινητήρα και εγκέφαλο ή πάλι θα πρέπει να κόψουν και να ράψουν.

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έχω δει υπάρχουν posts που έχουν συνημμένα σκίτσα από διάφορα parts του αυτοκινήτου. Μήπως έχει κανείς, εικόνα (σκίτσο) της καλωδίωσης που θα μπορούσε να δημοσιεύσει. Θα ήθελα να δώ εάν έρχεται έτοιμη με τις φύσες, και απλά κουμπώνει στον κινητήρα και εγκέφαλο ή πάλι θα πρέπει να κόψουν και να ράψουν.

ποια καλωδιωση θες συγκεκριμενα; :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω PN. Είναι η καλωδίωση που καταλήγει στους αισθητήρες του κινητήρας.Στον αισθητήρα αέρα, τον πίεσης βενζίνης, την Ν75 ...

Link to comment
Share on other sites

Η καλωδίωση αλλάχθηκε με καινούργια όμως το αυτοκίνητο εξακολουθεί να μην αποδίδει. Λειτουργεί περίπου σαν ατμοσφαιρικό. Βέβαια ήταν έτοιμοι να μου το παραδώσουν.

Έγινε test drive με τον τεχνικό που το διπίστωσε και παρόλο που το παραδέχτηκε κάναμε και test drive με δικό τους 122 .Το πόρισμα και την δεύτερη φορά του τεχνικού κατά λέξη. " Καμία σχέση το δικό μας σκάβει". Σημειώνω ότι το πρόβλημα το έχει εντοπίσει και την προγούμενη φορά ο αρχιμηχανικός .

Επικοινωνόντας πολιτισμένα ζήτησα να αλλάξουν προληπτικά ότι σχετικό δεν τους εμφανίζει σφάλμα στο διαγνωστικό και η απάντηση ήταν ότι όλοι οι αισθητήρες παρουσιάζουν πρόβλημα στο διαγνωστικό και ότι η αιτία μάλλον δεν είναι ηλεκτρική. Μπορεί να έχουν και δίκιο αλλά είναι δυνατόν να μην γνωρίζουν ότι υπάρχει πρόβλημα σε κάποιους αισθητήρες όπως ανεφέρεται σε πολλά σημεία στο forum που δεν εμφανίζεται στο διαγνωστικό (Ν75 κ.λ.π).Χωρίς να είναι απόλυτο ότι αυτό είναι το πρόβλημα.

Αυριο το πρωί θα κάνουν Update εγκεφάλου (έαν υπάρχει , πιστεύω ότι δε θα υπάρχει) και βλέπουμε .Προφανώς δεν θα λυθεί το πρόβλημα, και απο Δευτέρα πάλι.

Επίσης τους ζήτησα να ελέγξουν την μετάδοση , εξάτμιση διότι ακούγονται, παράληλα με το κροτάλισμα που επανηλημένως τους έχω αναφέριε και όσο περνάει ο καιρός γίνεται εντονότερο μεταλικοί χτύποι στην αλαγή 1η 2α. Σαν να χτυπάν οι ντίζες μεταξύ τους. Το πόρισμα όλα εντός φυσιολογικών θορύβων. Το test drive όμως δεν έκανε θόρυβο. Η απάντηση . Θα κάνει . Εχει μόνο 2000 χ.λ.μ . Τότε γιατί το δικό μου χτυπάει απο τα 1000 ? Απ: Το έκανε νωρίτερα . OTI NA NAI !!!!

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ εμπειρικά έχετε να προτείνετε κάποια αντιπροσωπία που να γωρίζουν την δουλειά τους ?

Link to comment
Share on other sites

Παρε τηλεφωνο στα κεντρικα και μιλησε με κανεναν που εχει μια στοιχειωδη ωριμοτητα και πες του για τις βλακειες που σου λενε περι Ν75 που βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο μπας και καταλαβουν οτι οι μηχανικοι της αντιπροσωπειας που εισαι ειναι ασχετοι.Οπως ειπε και ο φιλος ζητα να σου υποδειξουν αλλο εξουσιοδοτημενο.

Link to comment
Share on other sites

H Kosmocar θα επιμεινει λεγοντας σου πως θα πρεπει να γινει η επισκευή στο συγκεκριμενο συνεργειο για να δουν και οι ίδιοι οι τεχνικοί που ήταν τελικά το προβλημα σύμφωνα παλι με τις οδηγίες της kosmocar αλλά εσυ θα πεις ότι δεν εμπιστεύομαι το συγκεκριμενο συνεργειο και υποδείξτε μου συνεργειο επισκευής γιατί ή υπάρχει κενό γνωσης ή είναι επιπολαιοι πραγμα που σημαίνει ότι και στις δύο πειπτώσεις δεν προκειται να ξανααγγίξει κανεις το αυτοκινητο μου

ΥΓ. Εγω θα σου ελεγα Βουλιαγμένης αλλά μετά την παραπανω διαδικασία και παρουσία τεχνικού εκπαιδευτή-συμβούλου από Kosmocar

Link to comment
Share on other sites

Τελικά άλλαξαν Ν75 & Ν249, και ενώ την μία φορά μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει αισθητήρας που δεν βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό, εχθές μου είπαν ακριβώς το αντίθετο.

Το forum τελικά έχει μεγαλύτερη τεχνογνωσία απο το service.Φαίνεται ότι αποκατασταθηκε η λειτουργεία του κινητήρα, ωστόσο νομίζω ότι εξακολουθεί να μην αποδίδει 100%. Θα to δούμε στο επόμενο συνεργείο που περιμένω σπο την kosmocar να μου υποδείξει. Eπικοινώνησα με το customer service τους εχθές το πρωί και αναμένω τηλέφωνο τους για να μου υποδείξουν δικό τους συνεργείο που θα ελέγχξει τις εργασίες που έγιναν στο αυτοκίνητο, και θα εκτελέσει περαιτέρω ελέγχους.

Edited by page
Link to comment
Share on other sites

Τελικά άλλαξαν Ν75 & Ν249, και ενώ την μία φορά μου έλεγαν ότι δεν υπάρχει αισθητήρας που δεν βγάζει σφάλμα στο διαγνωστικό, εχθές μου είπαν ακριβώς το αντίθετο.

Το forum τελικά έχει μεγαλύτερη τεχνογνωσία απο το service.Φαίνεται ότι αποκατασταθηκε η λειτουργεία του κινητήρα, ωστόσο νομίζω ότι εξακολουθεί να μην αποδίδει 100%. Θα to δούμε στο επόμενο συνεργείο που περιμένω σπο την kosmocar να μου υποδείξει. 9επικοινώνησα με το customer service τους εχθές το πρωί και αναμένω τηλέφωνο τους για να μου υποδείξουν δικό τους συνεργείο που θα ελέγχξει τις εργασίες που έγιναν στο αυτοκίνητο, και θα εκτελέσει περαιτέρω ελέγχους.

Όλα αυτά για να καταλαβουν οτι ευθύνονταν οι Ν75& Ν249!!!!Συγχαρητήρια ..... Έχε υπόψη σου οσον αφορα την μειωμένη απόδοση και την ζέστη που επικρατεί, ειδικά με το i.c. που εχει το 122.

Link to comment
Share on other sites

AN ολα αυτα εγιναν για την σκαστρα και την ν75 οι ανθρωποι στην καλυτερη περιπτωση ειναι ανιδεοι κπρεπει να απολυθουν ΤΩΡΑ....Μα τοσο χαμηλα standar για την επιλογη των μηχανικων οτι και να πω ειναι λιγο...

Καλα οι διαλογοι που περιγραφεις παραπανω χρειαζονται πολυ υπομονη για να τους αντεξεις... :blink:new_grrrr.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.