JOHNL Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 (edited) Το όνομα FAVORIT, πρωτοχρησιμοποιήθηκε από το 1936 έως το 1941 και επανήλθε το 1987. Το FAVORIT, έμεινε στην παραγωγή από το 1987 έως το 1994, όπου και το διαδέχθηκε το SKODA FELICIA. Το σχεδίασε ο Bertone και έγινε ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της Ευρώπης, λόγω της χαμηλής του τιμής και λόγω του ότι η ποιότητα και η αξιοπιστία του δεν είχε καμία σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα SKODA. Εκτός της Ευρώπης, εξήχθει και σε άλλες αγορές ανά τον κόσμο όπως: Αργεντινή, Χιλή, Κολομβία, Ισημερινό, Περού, ισραήλ, Ρωσία, τουρκία κλπ. Κυκλοφόρησε σε 5θυρο, estate (station wagon) και pick up. Οι κινητήρες που το κινούσαν ήταν: •1,3 με απόδοση 58 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 93 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1989 έως το 1994. •1,3 με απόδοση 57 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 93 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1991 έως το 1993. •1,3 με απόδοση 54 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 93 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1990 έως το 1992. •1,3 με απόδοση 54 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 93 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1993 έως το 1994. •1,3 με απόδοση 63 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 100 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1987 έως το 1991. •1,3 με απόδοση 68 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 100 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1993 έως το 1994. •1,3 με απόδοση 68 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 93 nm ροπής στις 3000 σ.α.λ. από το 1993 έως το 1994. Το πλήρες άρθρο με φωτό Edited October 3, 2010 by JOHNL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...