Jump to content
ktm25089

Συνχρονιζε Δευτερας 122

Recommended Posts

Εαν δεν ηταν εγγυηση και τζαμπα.Το κατεβαζα μονος και το πηγαινα σε φιλαρακι σαζμανολογο να ο φτιαξω.Ξες τουλαχιστον εσυ τι μπορω να κανω. :)

Η τιμη ειναι απο επισημη αντιπροσωπεια λιγο εξω απο θεσσαλονικη.Οποτε οποιοδηποτε συνεργειο θα εχει πιο φτηνες τιμες.Το θεμα ειναι κατα ποσο θα εμπιστευτεις τον μαστορα.Γιατι οπως και να το κανουμε δεν ανοιγουν ολοι καθε μερα σαζμαν.Καθε σαζμαν εχει τις δικες του ιδιοτροπιες και οπως και να το κανουμε τα μαστορια στις αντιπροσωπειες εχουν περασει και ενα σεμιναριο και εχουν και ενα manual πως να το κανουν αυτο.

Link to comment
Share on other sites

κτμ θα σου φερω το golf για σερβις :D

και για τα τους sensors+control module+steering wheel+.....+++

Link to comment
Share on other sites

Αφου απο τα χερια μου θα περασεις παλι.Τι κοροιδευεις????Θα σε γδαρω μετα στην τιμη!!

Link to comment
Share on other sites

ο μαστορας που κανει καλη δουλεια εχει δικαιωμα στην πληρωμη

ολοι οι αλλοι θελουν κρεμασμα

Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν ηταν εγγυηση και τζαμπα.Το κατεβαζα μονος και το πηγαινα σε φιλαρακι σαζμανολογο να ο φτιαξω.Ξες τουλαχιστον εσυ τι μπορω να κανω. :)

Η τιμη ειναι απο επισημη αντιπροσωπεια λιγο εξω απο θεσσαλονικη.Οποτε οποιοδηποτε συνεργειο θα εχει πιο φτηνες τιμες.Το θεμα ειναι κατα ποσο θα εμπιστευτεις τον μαστορα.Γιατι οπως και να το κανουμε δεν ανοιγουν ολοι καθε μερα σαζμαν.Καθε σαζμαν εχει τις δικες του ιδιοτροπιες και οπως και να το κανουμε τα μαστορια στις αντιπροσωπειες εχουν περασει και ενα σεμιναριο και εχουν και ενα manual πως να το κανουν αυτο.

Και εγώ έτσι σκέφτηκα (τσάμπα, εγγύηση, συχνότητα ίδιων επισκευών, σεμινάρια και manual) αλλά τελικά αποδείχτηκε το αντίθετο: εξαγωγή του συγχρονιζέ σίγουρα όχι με εξωλκέα...μάλλον κάποια ακατάλληλο εργαλείο, πείρα=0, ο λεβίες των ταχυτήτων χωρίς ρύθμιση, το elsa δεν το κοίταξαν καθόλου και δεν συμμαζεύετε...

Ο εξωτερικός μηχανικός μου αποδείχθηκε πως και εμπειρία είχε, και το elsa είχε και το συμβουλεύετε αν χρειαστεί για να είναι σίγουρος , και μεράκι είχε και σεμινάρια πηγαίνει συνεχώς (έχει τον τρόπο...) και λογικότατες χρεώσεις κάνει και απο τα καλύτερη εξυπηρέτηση προσφέρει. Σε Αντίθεση Με Την Αντιπροσωπεία!!!

ο μαστορας που κανει καλη δουλεια εχει δικαιωμα στην πληρωμη

ολοι οι αλλοι θελουν κρεμασμα

+1.000.000.000.000.000

Link to comment
Share on other sites

Αδικαιολογητα χαμηλη αξιοπιστια στα σασμαν τα 6αρια ...απο την αρχη τους αλλα και ακομα μετα την βελτιωση (τοτε στην ανακληση) ...και τα 6αρια(εκδοση golf) εχουν πολυ μετριο σασμαν ...ελπιζω στο 7 να το αλλαξουν ΟΛΟ η ασ βαλουν τον κωδικο που βαζουν στα 2.0 gti-s3 οπου ειναι οτι πρεπει και δεν εχει ακουστει τιποτα. Σε παραπονα μου και σε ενεργειες μου (πηγαινα mazda και hundai να δουν οτι ακομα και σε αυτα μπιανουν ποιο ευκολα οι ταχυτητες και τελειως ομαλα) μου ειπαν στο τελος οτι τα vag δεν εχουν και τα καλυτερα σασμαν .... και οτι δεν γινεται να κανουμε τιποτα ...Σωτηρια ηταν η αλλαγη δισκο πλατο (στα 20.000 στην εγγυηση)και η σχολαστικη σωστη επαναρυθμιση σασμαν την οποια κανω καθε 15.000 και ας σας φενεται υπερβολικο (αναφερομαι στην επαναρυθμιση σασμαν) ... απο εκει και περα ενοειται δεν ξαναδινω χρηματα για πεταμα ...οταν φτιαξουν νεο σασμαν και κλεισει κανα χρονο ζωης και διαβασω και καλα λογια θα ξαναπαρω golf αλλιως fabia ... και leon ...

Απλα φανταστειτε ποσοι ανθρωποι ειναι κανονικοι χρηστες και ποσα αυτοκινητα κυκλοφορουν με προβληματικες σκαστρες ν75 ,και συχρονιζε για πεταμα....

Οσο για μαστορια...στις αντιπροσωπειες....ναι υπαρχουν αλλα οχι σε ολες.... προσοχη λοιπον....γιατι το σασμαν δεν ειναι παιξε γελασε...εγω που το εκανα χαλκιδα αλλα ακομα και αλλαγη λαδιων χρησιμοποιουν το δυναμοκλειδο συνεχεια και αυτο ειναι μια λεπτομερεια σημαντικη .

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Εκει που το παω εγω ειναι καλα μαστορια και γενικα ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και δεν σε κοιταν σαν 50αρικο ουτε το παιζουν επιστημονες.

Οσο για τα σαζμαν δικιο εχεις.Τι δισκο εβαλες?Γενικα αλλαξε κανεις δισκο και να βαλει κατι εκτος αντιπροσωπειας??

Link to comment
Share on other sites

Εκει που το παω εγω ειναι καλα μαστορια και γενικα ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ και δεν σε κοιταν σαν 50αρικο ουτε το παιζουν επιστημονες.

Off Topic

+1000 ! Κι εγώ την ίδια συμπεριφορά αντιμετώπισα όταν πήγα για service ! Τέτοιοι επαγγελματίες πρέπει να μαθαίνονται !
Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως τον ιδιο κωδικο αλλα καινουρια παρτιδα κατασκευης 2010 -4 μηνα ...

Link to comment
Share on other sites

μεσα σε 10 μερες θα το αλαξω και εγω.

πηγα τελικα και τους ειχα γραψει σε ενα χαρτακι μερικα πραγματα που ηθελα να κανουν..

(τακακια, υγρα φρενων κλπ) και μεταξυ αλλων τους εγραψα "προβλημα στη 2ερα - συνχροναιζ"

ωταν τους το εδωσα μου ειπαν.. καλα οκ μπορει να μην ειναι αυτο μπορει να θελει απλα ρυθμιση..

και τους λεω μπααααα δεν νομοιζω. τελικα ειπαν πως πρεπει να αλαχτει και το περιμενουμε σε 10 μερες.

πρεπει να κανω και αλαγη βαλβολινες κλπ και ρυθμιση?

Link to comment
Share on other sites

Βαλβολινες θα αλλαξουν.Γιατι θα χυθουν.Εκτος και εαν στις μαζεψουν και τις ξαναβαλουν μεσα :p

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα στα 49000 χλμ η δευτερα δεν κουμπωνει πανω απο 2.500 στροφες.... ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν με τα εργατικα 550e!!Πολλες φορες οταν φορτωσω πανω απο 4.500 την 3η δεν κουμπωνει την 4η!! τυχαιο δεν νομιζω..Μηπως τελικα να ψαξω για λυση εκτος VW σε κατι ποιο αξιοπιστο???Καμια προταση εμπειρη???:)

Link to comment
Share on other sites

Εγω τωρα που σιγα σιγα φευγω απο εγγυηση θελω να παω να φτιαξω αυτη τη 3η που ποτε δεν καταφερα να την βαλω "καρφωτη" εχει 2 κλακ μεχρι να μπει. Οταν τον ειχα πει με ειπε δεν ειναι "προβλημα" αλλα για να το φτιαξουμε πρεπει να κατεβασουμε σαζμαν.

Και σκεφτομαι να τους πω Οκ κατεβαστε.. ΑΛΛΑ αν το κανουν χειροτερο αναλαμβανουν ευθηνες? Εδω σημερα που πηγα για κατι βαψιματακια σε κατι γρατσουνιτσες που με εκανε ενας υπεγραψα 150 χαρτια για να πληρωθουν αυτοι απο την ασφαλεια του τυπου..

Αν μετα απο δικο τους λαθος ΛΕΜΕ τωρα γινει σκατα το σαζμαν μου ...? Μονο και μονο που σκεφτομαι την ταλαιπωρια που εχω να τραβηξω κουραζομαι..και στην τελικη θα παρω και μπαλες!

Link to comment
Share on other sites

Αφου νομιζεις οτι υπαρχει προβλημα θα πρεπει να πας οσο εισαι στην εγγυηση ετσι θα εχεις καπου να πατησεις αν αργοτερα κατι παει στραβα ενω αν πας μετα την ληξη χωρις προηγουμενο διαπιστωμενο προβλημα μαλλον θα βαλεις οτι χρειαστει απο την τσεπη σου.

Επεκταση δεν εχεις κανει?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδες...

εγω εχω αλλο θεμα.. στη δευτερα.. πριν τις 2Κ στροφες.. και κυριως σε ανηφορες..

ακουω ενα κροταλισμα.. οταν "φορτωνει"

το ακουσανε στην αντιπροσωπεια οταν πηγα για αλλο θεμα.. και μ πανε θα τ ξαναδουνε..

δεν ακουγεται παντα βεβαια...

επισης ενα δυο φορες σε χαμηλες στροφες στο κουμπωμα της δευτερας μου εκανε ενα θορυβο.. οχι οτι μπηκε με δυσκολια..! ισα ισα μια χαρα μπαινουν... γενικα κατι παιζει με δευτεαρ.. ενας φιλος μ πε οτι ισως ειναι συγχρονιζε..

αυτα ειναι συμπτωματα? παιζει και στη τριτη να εχω ιδιο θεμα.. δεν τ εχω σιγουρεψει ομως......

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδες...

εγω εχω αλλο θεμα.. στη δευτερα.. πριν τις 2Κ στροφες.. και κυριως σε ανηφορες..

ακουω ενα κροταλισμα.. οταν "φορτωνει"

το ακουσανε στην αντιπροσωπεια οταν πηγα για αλλο θεμα.. και μ πανε θα τ ξαναδουνε..

δεν ακουγεται παντα βεβαια...

επισης ενα δυο φορες σε χαμηλες στροφες στο κουμπωμα της δευτερας μου εκανε ενα θορυβο.. οχι οτι μπηκε με δυσκολια..! ισα ισα μια χαρα μπαινουν... γενικα κατι παιζει με δευτεαρ.. ενας φιλος μ πε οτι ισως ειναι συγχρονιζε..

αυτα ειναι συμπτωματα? παιζει και στη τριτη να εχω ιδιο θεμα.. δεν τ εχω σιγουρεψει ομως......

Σε ανηφορες και σε αλλαγη κατω απο τις 2000 στροφες ακους κροταλισμα και το θεωρεις περιεργο;Εγω θεωρω περιεργο που δε σου σβηνει.Το αμαξακι απλα ζοριζεται φιλε μου.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

εγραψα κυριως..... δεν ειπα και στις 1000.. ειπαμε.. δεν ζοριζεται ανεβαζει κανονικα στροφες!

οταν ζοριζεται και θελει κατεβασμα κανει τελειως αλλο θορυβο..

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους σας

Καθως διαβαζα ολα αυτα που λεγατε για τα σαζμαν γενικα ,ελεγα πως εγω θα ειμαι τυχερος και δεν εχω παρει τετοιο λαχειο GOLF !!!!!!

E, λοιπον , η τυχη μου σταματησε στα 39.600 χλμ !!! Εχω το 6αρι με 122 ,αγορα 29/1/2009 , χωρις επεκταση εγγυησης ( για οικονομικους λογους)

και εδω και μια βδομαδα απο 1η σε 2α με πανω απο 3500 χ.στροφες αρχιζουν τα οργανα προφανως του συνχρονιζε 2ας .

Γενικα δεν ειχα κατι το περιεργο με το σασμαν ,εκτος αν εξαιρεσεις κατι μικρες σκληροτητες σε προσπαθεια να μπει καποια ταχυτητα οταν ηταν κρυο , που εγω το θεωρουσα σχεδον φυσιολογικο λογω γερμανικου αυτ/του.Το αυτοκινητο οδηγειτε μικτα (και γρηγορα και αργα),δεν ειμαι κοντρακιας ωστε να το εχω πιεσει.

Τι κανω τωρα με τους τυπους που δεν θα αναγνωρισουν το προβλημα το κλασικο τους ??? ειμαι εκτος εγγυησης 5 μηνες αλλα γενικα οπως και αλλοι το θεωρω δικια τους ευθυνη.

Μαλλον θα πρεπει να διμιουργησουμε τους αγανακτισμενους των σασμαν vw και να παμε εξω απο την ΚΟΣΜΟΚΑΡ ( δεν το λεω για πλακα)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους σας

Καθως διαβαζα ολα αυτα που λεγατε για τα σαζμαν γενικα ,ελεγα πως εγω θα ειμαι τυχερος και δεν εχω παρει τετοιο λαχειο GOLF !!!!!!

E, λοιπον , η τυχη μου σταματησε στα 39.600 χλμ !!! Εχω το 6αρι με 122 ,αγορα 29/1/2009 , χωρις επεκταση εγγυησης ( για οικονομικους λογους)

και εδω και μια βδομαδα απο 1η σε 2α με πανω απο 3500 χ.στροφες αρχιζουν τα οργανα προφανως του συνχρονιζε 2ας .

Γενικα δεν ειχα κατι το περιεργο με το σασμαν ,εκτος αν εξαιρεσεις κατι μικρες σκληροτητες σε προσπαθεια να μπει καποια ταχυτητα οταν ηταν κρυο , που εγω το θεωρουσα σχεδον φυσιολογικο λογω γερμανικου αυτ/του.Το αυτοκινητο οδηγειτε μικτα (και γρηγορα και αργα),δεν ειμαι κοντρακιας ωστε να το εχω πιεσει.

Τι κανω τωρα με τους τυπους που δεν θα αναγνωρισουν το προβλημα το κλασικο τους ??? ειμαι εκτος εγγυησης 5 μηνες αλλα γενικα οπως και αλλοι το θεωρω δικια τους ευθυνη.

Μαλλον θα πρεπει να διμιουργησουμε τους αγανακτισμενους των σασμαν vw και να παμε εξω απο την ΚΟΣΜΟΚΑΡ ( δεν το λεω για πλακα)

επειδή κ εγω αλαξα συγχρωνιζε κ είμαι κ εγω απριλιο του 2009 πίεσε τους να το αναγνωρισουνε και να το αλλάξουν καθος η παρτιδα τους ήταν ελαττωματική! άλλο που κάνουν τις μαϊμούδες!

Link to comment
Share on other sites

Εχει περασει η ημερομηνια για να κανω επεκταση.

Ας παω να δω τι θα μου πουνε για το προβλημα, αν και δεν ειμαι πολυ αισιοδοξος.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σας

πηγα τελικα το καλοκαιρι στην vw για να δουν το προβλημα - (να συμπληρωσω οτι τοτε ,που μου το εκανε αυτο που αποκαλουμε συνχρονιζε 2ας ,εγινε 2-4 φορες. Μεχρι να τους το παω, το πιεζα επιτηδες για να το δω και δεν το ξαναεκανε) - το παιρνει ενα παληκαρι που του εχω μια σχετικη εμπιστοσυνη επειδη εχει ασχοληθει με το αμαξι μου , γυρναει και μου λεει οτι δεν εχει τιποτα απολυτως , οτι μπορει να εχει μια πολλη μικρη ταση συνχρονιζε με πολλη πιεση ομως στροφων απο 1η σε 2α .Στην θεση μου δεν θα εκανε τιποτα απολυτως , πως δεν αξιζει να κατεβει σασμαν κτλ για κατι τετοιο και καλο ειναι να το παρακολουθησουμε και να το δουμε .

Για αρχη τον κοιταζα καλα καλα και με μια δοση τσαντιλας ( ο διευθυντης τμηματος σερβις ειναι πολυ φιλος μου και ολο αυτο εγινε με εντολη του, σε πολυ φιλικη κατασταση ,το λεω απο αποψη αν ειχαν ταση να με δουλεψουν η οχι και δεν ειμαι σε εγγυηση !.) και του ειπα δηλαδη πιστευεις οτι αυτο το σασμαν μπορει να βγαλει 100,000 χιλ χλμ χωρις προβλημα ? μου ειπε με μια αναλογη προσοχη και 200,000 χ χλμ !!! δεν μου το υπογραφη ομως ....

Δεν μου προτεινε ουτε αλλαγη βαλβολινης , ουτε καμια ρυθμιση στο σασμαν που εχω ακουσει απο αλλους .....

Ψυχολογικα απο τοτε μπορω να πω οτι στο σασμαν ''φερομαι πολυ γλυκα'' χωρις ομως αυτο να σημαινει οτι δεν εχει φαει αλλαγες βαρβατες οταν χρειαζεται και σκισιματακια . (εχω κανει +8.000 χλμ απο τοτε )

Το θεμα ειναι πως το σασμαν περα απο μια μικρη σκληροτητα , σε αναλογες συνθηκες (κρυο κτλ ) δεν εχει κανει σχεδον κιχ . Γρατζουνισμα παντως 2ας δεν εχω πλεον .

Εχω γυρω στα 47.000 χλμ και σκεφτομαι να παω να αλλαξω βαλβολινες και ισως να βαλω και κανενα ενυσχητικο . τι λετε ? πως τα ακουτε ολα αυτα ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.