Jump to content

Recommended Posts

Νομίζω ότι η εισαγωγή του R είναι ήδη καλοσχεδιασμένη, με ένα sport φίλτρο θα είναι μια χαρά :

Από την άλλη δεν γνωρίζουμε αν υπάρχουν αρκετές after market προτάσεις, μία που έχω βρει είναι της Oettinger, που μου φαίνεται πάντως copy-paste από mk5 (ούτε την φωτό του κινητήρα δεν έχουν αλλάξει!) :

http://www.oettinger...occo_r-529.html

Edited by trelaras582
Link to comment
Share on other sites

Η εισαγωγη στο R δεν ειναι κατι καινουργιο, ειναι αυτη του s38p και υπαρχουν παρα πολλες aftermarket λυσεις...

dsc02096o.jpg

Edited by groupa
Link to comment
Share on other sites

Πληροφοριακα παιδια εισαγωγες του τυπου, injen , APR carbonio, oettinger και ολα τα σκουποειδη, ειναι για τα σκουπιδια, ειτε με τα φρικτα φιλτρα τους ειτε με την μικρη διαμετρο τους. Οταν βαζεις εισαγωγη μεγαλωνεις τη διαμετρο για περισσοτερο καθαρο αερα!

Εκει βασιζεται και η νοοτροποια του πιο "ελευθερου" φιλτρου, οτι επιτρεπει πιο πολυ αερα.

Για Κ04 θα προτεινα V-flow η οποια ειναι ΤΟP με το τρομερο φιλτρο μπροστα με 100αρα διαμετρο πισω και κονικο σχημα.

Αλλιως χειροποιητη 76αρα εισαγωγη με γωνια πισω απο το φαναρι !

Link to comment
Share on other sites

Aμα μεταβαλεις τη διαμετρο στο R με νορμαλ η επωνυμο προγραμμα το ταμπλο θα γινει ντισκοτεκ απο τα λαμπακια!

Link to comment
Share on other sites

Aμα μεταβαλεις τη διαμετρο στο R με νορμαλ η επωνυμο προγραμμα το ταμπλο θα γινει ντισκοτεκ απο τα λαμπακια!

Δεν ισχυει αυτο που λες Τασσο μου. Οι σωστοι προγραμματιστες κανουν "re-scale" το Map sensor.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχυει αυτο που λες Τασσο μου. Οι σωστοι προγραμματιστες κανουν "re-scale" το Map sensor.

Oι εταιρειες στην Αγγλια, Γερμανια και τα λοιπα δεν μπορουν να γνωριζουν τα χουγια καθε πελατη και βγαζουν προγραμμα για τις προδιαγραφες του καθε αυτοκινητου ως εχει. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι σωστοι, μαλλον ειναι πιο σωστοι... τωρα αν καποιος θελει κατι εξειδικευμενο μπορει να παει σε καποιο προγραμματιστη της γειτονιας και να αλλαξει οτι θελει...

Οι εισαγωγες που προανεφερες επισης ειναι κορυφαιες και δεν απαιτουν κανενα εξτρα προγραμματισμο, πραγμα που ειναι και το σωστο (αυτη ειναι η εννοια του bold on) αλλιως κοβουμε ενα σωληνα πεταμε και μια χοανη και φτιαξαμε εισαγωγη.

Η βελτιωση ενος αυτοκινητου δεν ειναι τυροπιτα που μπορουμε να την αγορασουμε η να τη φτιαξουμε μονοι μας.

Υπαρχουν βασικες λεξεις οπως TUV-ISO ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ- ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που τα πιο πολλα handmade προιοντα ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ για αυτο και οι εκαστοτε ανατιναξεις σε βελτιωμενα αμαξια.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω ο groupa ειπε τις σωστες λεξεις κλειδια και συμφωνω μαζι του.ο καθενας ας κρινει οπως νομιζει.ο κινητηρας του r δεν ειναι κατι νεο.ειναι ο παλιος καλος tfsi με κοδικο cdl δεν ειναι ο νεος tsi. TSI γραφει μονο στο καπακι του φιλτρου για λογους ομοιομορφιας με τα υπολοιπα μοντελα το οποιο καπακι του φιλτρου ειναι ακριβος ιδιο με οποιοδηποτε αλλο 2.0 tfsi του groupVW οποτε οι επιλογες για σκουποξυλα και φιλτρα ειναι απεριοριστες.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο μια V-flow για Κ04 κ καθαρισες απο θεμα εισαγωγης.Ειναι οτι καλυτερο αυτην την στιγμη.Ολα τα αλλα ειναι σκουπιδακια μπροστα της....

Μπορεις καλλιστα να την παρεις απο Αμερικη με πολυ λιγοτερα χρηματα απο οτι την ζητανε εδω στην Ελλαδα.....500 ευρω αν δεν κανω λαθος ειναι τιμη να τραβας τα μαλλια σου.....Βαλτην κ θα εχεις κ ηχο αλλα κ αποδοση αφου ειναι η μονη που ειναι πλαστικη με κεραμικη επιστρωση κ δεν ζεσταινεται σχεδον ποτε....Απλα προσεχε να παρεις αυτην για Κ04 που εχει κ την επιστροφη ετοιμη για να μην τρεχεις να ανοιγεις τρυπες μετα.....

Link to comment
Share on other sites

Βαλαμε κ το προγραμματακι APR στον φιλο Κώστα. Εν αναμονη να κανει adapt το προγραμμα να δουμε ποση διαφορα θα παιξει! :p

Link to comment
Share on other sites

Βαλαμε κ το προγραμματακι APR στον φιλο Κώστα. Εν αναμονη να κανει adapt το προγραμμα να δουμε ποση διαφορα θα παιξει! :p

καλοδουλευτο φιλε κ απροβληματιστο! καλα χλμ κ πανω απο ολα υγεια! :roadrage::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

μπράβο φίλε:p ,πόσο υπολογίζετε να φτασει περίπου ;

(πολύ το ζηλέυω το αυτκίνητο σου ..με την καλή την έννοια:D)

Link to comment
Share on other sites

μπράβο φίλε:lol: ,πόσο υπολογίζετε να φτασει περίπου ;

(πολύ το ζηλέυω το αυτκίνητο σου ..με την καλή την έννοια:blush:)

αν ειμαι τυχερος γυρω στα 325-330? Λεω να το μετρησω καποια στιγμη να δω και εγω τι παιζει

εχει αγριεψει πολυ παντως με το προγραμμα :lol:

Link to comment
Share on other sites

αν ειμαι τυχερος γυρω στα 325-330? Λεω να το μετρησω καποια στιγμη να δω και εγω τι παιζει

εχει αγριεψει πολυ παντως με το προγραμμα :p

Με γεια Γιώργο!! Όχι ότι δεν ήταν άγριο και από πριν!!

Link to comment
Share on other sites

αν ειμαι τυχερος γυρω στα 325-330? Λεω να το μετρησω καποια στιγμη να δω και εγω τι παιζει

εχει αγριεψει πολυ παντως με το προγραμμα :)

Καλοδουλευτο και απροβληματιστο το τερατακι φιλε μου!!!! :huh::clapping:

Με το θεμα της εισαγωγης τι εκανες τελικα? Βαλε V-flow με κλειστα τα ματια! :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.