Jump to content
athsak

Σοσ!Προβλημα Με Θερμοκρασια.

Recommended Posts

Παιδιά χρειάζομαι τη βοήθεια/γνώμη σας.Χτες το απόγευμα ενώ οδηγούσα με το αμάξι στην πόλη (golf 3 1.4) ξαφνικά βλέπω να ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και την θερμοκρασία κοντά στο 120.Σταματάω αμέσως και το σβήνω και αφήνω να κρυώσει λίγο.¶νοιξα το καπό και είχε πολλή ζέστη αλλά δεν είδα καπνούς.Το αφήνω να κρυώσει τελείως ξεκινώ και πάλι αρχίζει να φεύγει η θερμοκρασια από το 90.Ξανασταματάω και προσπαθώ να βρω τι είναι.Εν το μεταξύ λάδια και νερά ψυγείου κανονικά η στάθμη.Τελικά διαπιστώνω παρ'όλο που ανέβαζε θερμοκρασία δεν άναβε το βεντιλατέρ...Το πάω σήμερα σ'ενα συνεργείο και ο μάστορας λέει ότι είναι ο θερμοστάτης του βεντιλατέρ.Τον αλλάζει όλα οκ.πηγαίνω κανονικά και ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν ανεβαίνει πάνω από το 90 δηλ. είναι στα φυσιολογικά επίπεδα.Όμως αυτό που παρατηρώ, δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου είναι ότι η θερμοκρασία ανεβαίνει σχετικά γρήγορα μέχρι τους 90 ενώ το έχω ρελαντί, ενώ παλιότερα πιστεύω δε γινόταν έτσι.Και γενικά έχω την εντύπωση ότι μέχρι τους 90 ανεβαίνει γρήγορα όμως δεν ανεβαίνει με τπτ πιο πάνω...Τι λέτε να παίζει???Υπάρχει περίπτωση να έκαψε καμιά φλάτζα?Πείτε τη γνώμη σας παρακαλω?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χρειάζομαι τη βοήθεια/γνώμη σας.Χτες το απόγευμα ενώ οδηγούσα με το αμάξι στην πόλη (golf 3 1.4) ξαφνικά βλέπω να ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και την θερμοκρασία κοντά στο 120.Σταματάω αμέσως και το σβήνω και αφήνω να κρυώσει λίγο.Άνοιξα το καπό και είχε πολλή ζέστη αλλά δεν είδα καπνούς.Το αφήνω να κρυώσει τελείως ξεκινώ και πάλι αρχίζει να φεύγει η θερμοκρασια από το 90.Ξανασταματάω και προσπαθώ να βρω τι είναι.Εν το μεταξύ λάδια και νερά ψυγείου κανονικά η στάθμη.Τελικά διαπιστώνω παρ'όλο που ανέβαζε θερμοκρασία δεν άναβε το βεντιλατέρ...Το πάω σήμερα σ'ενα συνεργείο και ο μάστορας λέει ότι είναι ο θερμοστάτης του βεντιλατέρ.Τον αλλάζει όλα οκ.πηγαίνω κανονικά και ο δείκτης της θερμοκρασίας δεν ανεβαίνει πάνω από το 90 δηλ. είναι στα φυσιολογικά επίπεδα.Όμως αυτό που παρατηρώ, δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου είναι ότι η θερμοκρασία ανεβαίνει σχετικά γρήγορα μέχρι τους 90 ενώ το έχω ρελαντί, ενώ παλιότερα πιστεύω δε γινόταν έτσι.Και γενικά έχω την εντύπωση ότι μέχρι τους 90 ανεβαίνει γρήγορα όμως δεν ανεβαίνει με τπτ πιο πάνω...Τι λέτε να παίζει???Υπάρχει περίπτωση να έκαψε καμιά φλάτζα?Πείτε τη γνώμη σας παρακαλω?

Σε Golf 3 (1.400cc) είχα το ίδιο πρόβλημα. Τώρα δουλεύει μια χαρά το μοτέρ σου. ;)

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Σε Golf 3 (1.400cc) είχα το ίδιο πρόβλημα. Τώρα δουλεύει μια χαρά το μοτέρ σου. ;)

Παιδιά όμως προβληματίζομαι γιατί ανεβαίνει η θερμοκρασία σχετικά γρήγορα στους 90.Λέτε να είναι τπτ?Σκέφτομαι καμία φλάντζα?Πώς θα το καταλάβω?Γενικά το έβλεπα πριν το αμάξι ήταν καλό στη θερμοκρασία και μάλιστα αν ήταν στο 90 και το πήγαινες σε καμια κατηφόρα και χαλαρά έπεφτε στους 80.Το βεντιλατέρ και πριν και τώρα ανοίγει γύρω στους 90+...(Θυμάσαι μήπως στα πόσα χιλιόμετρα περίπου σου κάηκε ο θερμοστάτης...?)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όμως προβληματίζομαι γιατί ανεβαίνει η θερμοκρασία σχετικά γρήγορα στους 90.Λέτε να είναι τπτ?Σκέφτομαι καμία φλάντζα?Πώς θα το καταλάβω?Γενικά το έβλεπα πριν το αμάξι ήταν καλό στη θερμοκρασία και μάλιστα αν ήταν στο 90 και το πήγαινες σε καμια κατηφόρα και χαλαρά έπεφτε στους 80.Το βεντιλατέρ και πριν και τώρα ανοίγει γύρω στους 90+...(Θυμάσαι μήπως στα πόσα χιλιόμετρα περίπου σου κάηκε ο θερμοστάτης...?)

Στα 80.000+. Μου είχαν αλλάξει και την φούσκα του βεντιλατερ αν θυμάμε καλά. Ο θερμοστάτης πρέπει να ανοίγει στους 87C.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Στα 80.000+. Μου είχαν αλλάξει και την φούσκα του βεντιλατερ αν θυμάμε καλά. Ο θερμοστάτης πρέπει να ανοίγει στους 87C.

Εγώ τώρα είμαι στα 163000 και δεν άλλαξε φούσκα μόνο θερμοστάτη...λές να παίζει ρόλο η φούσκα?Τι κάνει ακριβώς?Έκανα πάλι τεστ το βράδυ και η θερμοκρασία ανέβηκε στα 90 γρηγορα στα 2 χ,μ με κανονική ταχύτητα και χωρίς στοφές...κι επίσης όταν το ανάβω στο ρελαντί πάλι νομίζω ανεβαίνει γρήγορα.Το καλό είναι ότι δε φεύγει από τα 90.Λέτε να παίζει κανένα άλλο πρόβλημα?

Έχω προβληματιστεί...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τώρα είμαι στα 163000 και δεν άλλαξε φούσκα μόνο θερμοστάτη...λές να παίζει ρόλο η φούσκα?Τι κάνει ακριβώς?Έκανα πάλι τεστ το βράδυ και η θερμοκρασία ανέβηκε στα 90 γρηγορα στα 2 χ,μ με κανονική ταχύτητα και χωρίς στοφές...κι επίσης όταν το ανάβω στο ρελαντί πάλι νομίζω ανεβαίνει γρήγορα.Το καλό είναι ότι δε φεύγει από τα 90.Λέτε να παίζει κανένα άλλο πρόβλημα?

Έχω προβληματιστεί...

Προβλημα θα εχεις αν φυγει απο του 90, αρα ηρεμησε δεν εχει προβλημα το αυτοκίνητο σου δουλευει σωστα ετσι πρεπει να ανεβαίνει η θερμοκρασια.

Link to comment
Share on other sites

Προβλημα θα εχεις αν φυγει απο του 90, αρα ηρεμησε δεν εχει προβλημα το αυτοκίνητο σου δουλευει σωστα ετσι πρεπει να ανεβαίνει η θερμοκρασια.

Κι όμως δεν ανεβαινε έτσι...Και έπεφτε αν το πήγαινα χαλαρά αλλά τώρα κολλημένο στα 90.Υπάρχει περίπτωση να έκαψε φλάτζα?Αν καιγόταν η φλάτζα θα ανέβαζε θερμοκρασία μετα το 90?Πως θα το ελεγξω?Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως δεν ανεβαινε έτσι...Και έπεφτε αν το πήγαινα χαλαρά αλλά τώρα κολλημένο στα 90.Υπάρχει περίπτωση να έκαψε φλάτζα?Αν καιγόταν η φλάτζα θα ανέβαζε θερμοκρασία μετα το 90?Πως θα το ελεγξω?Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

....α καλα

Link to comment
Share on other sites

....α καλα

Χαχα...Νίκο είμαι τρομοκρατημένος γι'αυτο τα ρωτάω αυτά καλοπροαίρετα...Θέλω βοήθεια,όχι ειρωνεία...Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Και σε ποιον δεν ανεβαινει πολυ γρηγορα στους 90 το Καλοκαιρι;Μην ανησυχεις φιλε απλα ο προηγουμενος θερμοστατης σου ειχε προβλημα απο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως δεν ανεβαινε έτσι...Και έπεφτε αν το πήγαινα χαλαρά αλλά τώρα κολλημένο στα 90.Υπάρχει περίπτωση να έκαψε φλάτζα?Αν καιγόταν η φλάτζα θα ανέβαζε θερμοκρασία μετα το 90?Πως θα το ελεγξω?Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Δεν ξέρω να σου πω σίγουρα. Πάντως στο Golf 3 κάνει σίγουρα 5 λεπτά για να πιάσει τους 90C όταν το ανάβεις και είναι τελείως κρύα η μηχανή.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Κι όμως δεν ανεβαινε έτσι...Και έπεφτε αν το πήγαινα χαλαρά αλλά τώρα κολλημένο στα 90.Υπάρχει περίπτωση να έκαψε φλάτζα?Αν καιγόταν η φλάτζα θα ανέβαζε θερμοκρασία μετα το 90?Πως θα το ελεγξω?Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Γιατι στα δικα μας νομιζεις οτι πεφτει;Απο τη στιγμη που θα πιασει 90 μενει εκει κολλημενο οσο χαλαρα και αν το πας.Μην τρωγεσαι με τα ρουχα σου μια χαρα ειναι το αμαξι σου.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Κι όμως δεν ανεβαινε έτσι...Και έπεφτε αν το πήγαινα χαλαρά αλλά τώρα κολλημένο στα 90.Υπάρχει περίπτωση να έκαψε φλάτζα?Αν καιγόταν η φλάτζα θα ανέβαζε θερμοκρασία μετα το 90?Πως θα το ελεγξω?Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Η φλατζα σου πιστευω θα καιγοταν αν πηγενες καποια χλμ με την θερμοκρασια σου ψηλα. τσεκαρε τα λαδια σου αν εχεις κατι σα γρασσο στην βεργα η στην ταπα του καπακιου τοτε ισως να συμβαινει αυτο που λες αλλιως σιγουρα οχι.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να έκαψε φλάτζα?Αν καιγόταν η φλάτζα θα ανέβαζε θερμοκρασία μετα το 90?Πως θα το ελεγξω?

:p - οπως ειπε κι ο ane mkiv ,ενα πραγμα στην ταπα σαν αφρος απο φραπε (!)

Link to comment
Share on other sites

:good: - οπως ειπε κι ο ane mkiv ,ενα πραγμα στην ταπα σαν αφρος απο φραπε (!)

Σε ποια τάπα να δω?Του ψυγείου?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν η θερμοκρασια σου δεν ξεφευγει απο τους 90 τοτε δεν εχεις προβλημα, τζαμπα ανυσηχεις.

Πηγαινε το καπου ανηφορικα και ζορισε το παρακολουθοντας την θερμοκρασια, αν δεν σου περασει τους 90, δεν εχεις προβλημα. Αν ειχες προβλημα με φλαντζα κεφαλης θα σου ανεβαζε θερμοκρασια και θα ειχες και αλλου προβληματα στο περπατημα.

Ευχαριστω φίλε μου.Δεν ανεβαίνει τους 90 αλλά πιάνει νομίζω πιο γρήγορα τους 90...Ρε παιδιά αν έχει κανείς golf 3 μπορεί να μετρήσει απο τελείως κρύο σε πόση ώρα θα ανεβάσει στους 90 στο ρελαντί???

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φίλε μου.Δεν ανεβαίνει τους 90 αλλά πιάνει νομίζω πιο γρήγορα τους 90...Ρε παιδιά αν έχει κανείς golf 3 μπορεί να μετρήσει απο τελείως κρύο σε πόση ώρα θα ανεβάσει στους 90 στο ρελαντί???

θα κοιαξεις την ταπα στο καπακι των βαλβιδων. Μην ξεχνας ομως οτι ειναι καλοκαιρι και με αυτη τη ζεστη δεν θελει πολυ χρονο να ζεσταθει ο κινητηρας. ομως αν δεν ξεπερναει τος 90 τζαμπα αγχωνεσε

Link to comment
Share on other sites

θα κοιαξεις την ταπα στο καπακι των βαλβιδων. Μην ξεχνας ομως οτι ειναι καλοκαιρι και με αυτη τη ζεστη δεν θελει πολυ χρονο να ζεσταθει ο κινητηρας. ομως αν δεν ξεπερναει τος 90 τζαμπα αγχωνεσε

Οχι δεν τους ξεπερναει...πόσο χρόνο απο το μηδεν στο 90 στο ρελαντί περίπου ρε παιδιά???Να υπολογίζω?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φίλε μου.Δεν ανεβαίνει τους 90 αλλά πιάνει νομίζω πιο γρήγορα τους 90...Ρε παιδιά αν έχει κανείς golf 3 μπορεί να μετρήσει απο τελείως κρύο σε πόση ώρα θα ανεβάσει στους 90 στο ρελαντί???

Έχω εγώ Golf 3 αλλά εξαρτάται από το τι θερμοκρασία έχει εκείνη την ώρα αλλά και από άλλους πολλούς παράγοντες. π.χ. Όταν μπαίνεις στο αμάξι ξεκινάς κατευθείαν η περιμένεις να ζεσταθεί καθόλου ? Το πηγαίνεις με πολλές στροφές μέχρι να πιάσει 90C ?

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Ο κάθε θερμοστάτης έχει διαφορετικό gap από κάποιον άλλο(μην φανταστείς τίποτα διαφορές τεράστιες μιλάμε για διαφορά λιγότερη του ενός βαθμού) στο ξεκίνημα και στο σταμάτημα του ventilator.

Το πόσο γρήγορα ανεβαίνει η θερμοκρασία μην σε προβληματίζει αρκεί να μένει σταθερά στούς 90 βαθμούς και να λειτουργεί σωστά το ventilator.

Gap=το διάκενο ανάμεσα στο σημείο που κόβει ο θερμοστάτης την λειτουργία του ventilator μέχρι το σημείο που του δίνει την επαφή να ξαναρχίσει να λειτουργεί.

Link to comment
Share on other sites

Ο κάθε θερμοστάτης έχει διαφορετικό gap από κάποιον άλλο(μην φανταστείς τίποτα διαφορές τεράστιες μιλάμε για διαφορά λιγότερη του ενός βαθμού) στο ξεκίνημα και στο σταμάτημα του ventilator.

Το πόσο γρήγορα ανεβαίνει η θερμοκρασία μην σε προβληματίζει αρκεί να μένει σταθερά στούς 90 βαθμούς και να λειτουργεί σωστά το ventilator.

Gap=το διάκενο ανάμεσα στο σημείο που κόβει ο θερμοστάτης την λειτουργία του ventilator μέχρι το σημείο που του δίνει την επαφή να ξαναρχίσει να λειτουργεί.

Παιδιά έχω την εντύπωση ότι ανεβαίνει πιο γρήγορα από πριν στους 90 και μετά ανοίγει το βεντιλατέρ και δεν τους ξεπερνάει τους 90.Το ζόρισα με στροφές και σε ανηφόρα και έμεινε καρφωμένο στους 90 όπως παλιά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντέχω θα το πω!!!!

Ενα "πρόβλημα" με "Πρόβλημα Θερμοκρασία" το εχουμε παει 2 σελιδες χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.

Σορρυ που είμαι επικριτικός αλλα καμια φορα χρειάζεται.

Μέτα διαμαρτυρόμαστε που καποια αλλα φορουμς σημειώνουν τα προβλήματα και μας τα κοπανάνε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντέχω θα το πω!!!!

Ενα "πρόβλημα" με "Πρόβλημα Θερμοκρασία" το εχουμε παει 2 σελιδες χωρίς να υπάρχει πρόβλημα.

Σορρυ που είμαι επικριτικός αλλα καμια φορα χρειάζεται.

Μέτα διαμαρτυρόμαστε που καποια αλλα φορουμς σημειώνουν τα προβλήματα και μας τα κοπανάνε.

Έλα βρε Νίκο οκ.Αλλά κάθε απάντηση είναι χρήσιμη.Είναι το αγαπημενο μου αμάξι.Έχει μόνο 160.000 χμ αν και είναι 14 χρονων.Το προσέχω πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.