Katana Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Παιδιά είναι και το θέμα της ψυχολογίας πάντως. Ας πούμε εγώ, τώρα που έχω το ιντερκούλερ από S3, νιώθω πιο σίγουρος και του πίνω το αίμα άφοβα. Πχ, σήμερα με εξωτερική στους 43C (!), ταξίδευα για κάνα 20λεπτο με 190-210 km/h και πραγματικά δεν καταλάβαινε τίποτα... Υ.Γ. ...σε αντίθεση με τα κατεβάσματα σε 2α, που θα το πάρει ο δι@ολος καμιά μέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Παιδιά είναι και το θέμα της ψυχολογίας πάντως. Ας πούμε εγώ, τώρα που έχω το ιντερκούλερ από S3, νιώθω πιο σίγουρος και του πίνω το αίμα άφοβα. Πχ, σήμερα με εξωτερική στους 43C (!), ταξίδευα για κάνα 20λεπτο με 190-210 km/h και πραγματικά δεν καταλάβαινε τίποτα... Υ.Γ. ...σε αντίθεση με τα κατεβάσματα σε 2α, που θα το πάρει ο δι@ολος καμιά μέρα! και εγω αυτο νομιζα οτι δεν παει βημα....ετσι λοιπον μετρησα ξανα και ξανα...οσο για το ic s3 και εκει υπαρχει ψυχολογικη αντιληψη παραπανω αποδοσης κτλ κτλ...ναι μεν θα δεις καλυτερες θερμοκρασιες... αλλα και το μανισιο ειναι 100% επαρκες ... Στα πολλα χιλιομετρα υπαρχει καλυτερη ψυξη ...λογω ροης αερα οποτε ειναι ποιο ασφαλες το καλοκαιρι να μην ταρζανιζουμε με 1-2 οπου εκει υπαρχει υστερηση αντιληπτη σε >37-38 ποσο αν μιλαμε για 44-46 που ειναι ο αερας λιγα εκατ πανω απο την καυτη ασφαλτο ...Στην τελικη το αμαξι δεν ειναι για ταρζανιες και σκληρη χρηση ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 θα συμφωνησω με τα παιδια παραπανω. αν η διαφορα αποδοσης ειναι αισθητη τοτε θελει ψαξιμο.και οταν λεμε ψαξιμο δεν εννοουμε απλως σκαναρισμα.θελει μετρησεις για να διαπιστωθει αν υπαρχει αποκλιση απο τις εργοστασιακες.εγω παντως θα το παω να το δουν και θα ζητησω και τις μετρησεις εκτυπωμενες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 και μένα παρουσιάζει μεταξυ 2000 - 3000 στροφές κομπιασματα και μια υστέρηση του κομπρεσορα που μου σπαει τα νευρα ειδικα τώρα που κανω βόλτες εδω στα τζουμερκα λόγω διακοπων, και έχω την εντυπωση ότι ακουγετε περισσότερο η σκαστρα οχι ποιο δυνατα αλλα σαν να χάνει αερα να το πω... έβαλα vagcom αλλα δεν έχει κάποιο σφαλμα μετά το τέλος της εβδομάδας που γυριζω από τισ διακοπές θα πάει αντιπροσωπεία το κόβω για Ν75 γιατί τα κομπιασματα γίνονται μέχρι τις 3000 στροφές Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 και εγω αυτο νομιζα οτι δεν παει βημα....ετσι λοιπον μετρησα ξανα και ξανα...οσο για το ic s3 και εκει υπαρχει ψυχολογικη αντιληψη παραπανω αποδοσης κτλ κτλ...ναι μεν θα δεις καλυτερες θερμοκρασιες... αλλα και το μανισιο ειναι 100% επαρκες ... Στα πολλα χιλιομετρα υπαρχει καλυτερη ψυξη ...λογω ροης αερα οποτε ειναι ποιο ασφαλες το καλοκαιρι να μην ταρζανιζουμε με 1-2 οπου εκει υπαρχει υστερηση αντιληπτη σε >37-38 ποσο αν μιλαμε για 44-46 που ειναι ο αερας λιγα εκατ πανω απο την καυτη ασφαλτο ...Στην τελικη το αμαξι δεν ειναι για ταρζανιες και σκληρη χρηση ... Ψυχολογία, κλασσικά... Και εγώ βέβαια μιλάω για πολλά χλμ, 160++++, οπότε και τραβάει το μοτέρ τόνους αέρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Σε μαμα αυτοκίνητα, για να επιτευχθεί ο ζητούμενος στόχος ροπής, ο αραιότερος αέρας αντισταθμίζεται από τη μικρη άνοδο της πίεσης υπερπλήρωσης και η απόδοση παραμένει σταθερή(εκεί οφείλεται και ο δυνατότερος ήχος του τούρμπο και της σκάστρας). Διαφορά θα υπάρξει μόνο σε παρατεταμένα πατήματα που η άνοδος της θερμοκρασίας του μοτέρ, θα το αναγκάσει να ρίξει το αβανς ώστε να αυτοπροστατευτεί. Σε αυτοκίνητα με πρόγραμμα όμως που η τουρμπίνα δουλεύει στο 100% σε μεγάλο φάσμα στροφών(ή και σε όλο) δεν έχει περιθώριο να ανεβάσει την πίεση της ώστε να πιάσει το στόχο ροπής και μοιραία χάνει απόδοση. Η κατάσταση χειροτερεύει από τις μεγαλύτερες πιέσεις που δουλεύει πλέον ο κινητήρας, οι οποίες ανεβάζουν ακομη περισσότερο τη θερμοκρασία εισαγωγής και ρίχνουν το αβανς. Συμπερασματικά, θα μπορούσαμε να πούμε ότι στα μαμα φαίνεται διαφορά μετά από πίεση ενώ στα πιεσμενα με πρόγραμμα, από το πρώτο πάτημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Τι κρίμα να σε έχουμε στα Βόρεια και όχι εδώ κάτω, ώστε να μας τα εξηγείς και από κοντά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 (edited) Και μεις που τον εχουμε νομιζεις τον βλεπουμε καθολου??? Μονο το αμαξι του αραια και που..!!! Edited August 16, 2010 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Kαι αυτό καλό είναι. Στέφανε, είσαι απαράδεκτος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Μακάρι να βόλευε να σας γνωρίσω αλλά όποτε κατεβαίνω Αθήνα είναι ταξίδια εξπρες. Θα το κανονισουμε χειμώνα γιατί το δικό μου έχει πρόγραμμα και τώρα ψοφάει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 17, 2010 Report Share Posted August 17, 2010 Bάλε S3 intercooler και έλα στην παρέα μας, χαχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisjetta Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Συγχωρείστε την "ασχετοσύνη" μου αλλά είμαι νέος κάτοχος ενός μεταχειρισμένου 2007 Jetta TSI 140 με 50.000 χιλιόμετρα. Πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αλλά έχω παρατηρήσει αυτό το κόμπιασμα που αναφέρεται εδώ, κυρίως σε προσπεράσεις και σε ανηφορικά κομμάτια. Κυριολεκτικά "βυθίζεται" η μούρη του αυτοκινήτου εκεί που επιταχύνει και γενικά δεν έχει γραμμική απόδοση. Αυτό οφείλεται στο Ν75? Εχμ.... τι είναι ρε παιδιά το Ν75, τι πρέπει να πώ να κοιτάξουν στο σέρβις και για τι κόστος μιλάμε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Καταρχας αλλαξε βενζιναδικο να δεις μηπως οφειλεται στη βενζινη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Συγχωρείστε την "ασχετοσύνη" μου αλλά είμαι νέος κάτοχος ενός μεταχειρισμένου 2007 Jetta TSI 140 με 50.000 χιλιόμετρα. Πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αλλά έχω παρατηρήσει αυτό το κόμπιασμα που αναφέρεται εδώ, κυρίως σε προσπεράσεις και σε ανηφορικά κομμάτια. Κυριολεκτικά "βυθίζεται" η μούρη του αυτοκινήτου εκεί που επιταχύνει και γενικά δεν έχει γραμμική απόδοση.Αυτό οφείλεται στο Ν75? Εχμ.... τι είναι ρε παιδιά το Ν75, τι πρέπει να πώ να κοιτάξουν στο σέρβις και για τι κόστος μιλάμε?Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Λεβεντη μην τρελενεσαι ...Ν75 και σκαστρα και τα 2 γυρω στα 100 ευρω καια νατε να σου παρουν 25 ευρω εργασια . Μην ψαχνεις ουτε βενζινες ουτε τιποτα ...Οταν το αμαξι παταμε γκαζι και σε συγκεκριμενο φασμα στροφων κοβει κοιταμε παντα N75-SKASTRA .... Αλλαξετα και θα εισαι οκ . και προσοχη στα συνεργεια ...καποιον τον εβαλαν να αλλαξειπραγματα 700 ευρω (αισθητηρες)...επειδη η N75 δεν βγαζει σφαλμα στο διαγνωστικο... περιμενουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yannisjetta Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 (edited) Για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν πως λειτουργεί το αυτοκίνητο τους!! Ευχαριστώ πολύ Νίκο! Σε άλλο θέμα του συγκεκριμένου forum βρήκα τεχνικές πληροφορίες για τον twincharged που φοράει το Jetta, καθώς το link που δίνεις είναι για τον TSi 122. Βρήκα επίσης από απάντηση κάποιου μέλους ένα pdf στα αγγλικά με λεπτομερή τεχνικά στοιχεία και έτσι έμαθα και για την βαλβίδα N75 και για την σκάστρα και άλλα πολλά. Πραγματικά πολύ σημαντικό να γνωρίζεις τέτοια πράγματα για το αυτοκίνητο σου. Τώρα όσον αφορά το πρόβλημα μου θα επισκεφτώ ένα συνεργείο για το καθιερωμένο σέρβις, θα ρωτήσω λεπτομέρεις και θα σας ενημερώσω. Edited August 27, 2010 by PAGOURISTAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Τελικα εχει Ν75 το 122αρι?????????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Τελικα εχει Ν75 το 122αρι?????????????????????? θετικον κεντρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotos.G Posted August 27, 2010 Author Report Share Posted August 27, 2010 θετικον κεντρο. Τελικά σήμερα άλλαξα και την Ν75 αλλά ο μηχανικός μου είπε οτι παράλληλα χρειάζεται και μια αλλαγή σε μια βαλβίδα Νομιζω Ν80 η οποία είναι κατι για το κλαπέτο του γκαζιού η οποία έβγαλε ενα error. Η συγκεκριμένη βαλβίδα μου είπε οτι ελέγχει όταν πατάς το γκάζι αν πρέπει να για μπαμ ή για τελική ταχύτητα αναλόγως με τη σχέση έχεις μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο πεταει!!!!!! Συνολικό κόστος 135 euro. 2 βαλβίδες + εργασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Τις αλλαζουμε μια φορα στα 2 χρονια ... υπαρχει φθορα...βγαζουν δεν βγαζουν σφαλμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 N80 δεν βλεπω να υπαρχει.αλλιως πρεπει αν την ειπε. εγω δεν αλλαζω τιποτα αν δεν χαλασει πρωτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SENTENCED3468 Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Γεια σας φίλοι Είναι το 1ο μου post εδώ στο forum. Anyway… Έχω ένα VW Golf 5 (του 08) TSI GT Sport 140hp με DSG. Τελευταία όταν στο DSG έχω την επιλογή D γύρω στης 1800 με 2100 στροφές έχω μείωση της απόδοσης και πολλές φορές ακούω ένα θόρυβο σαν ντουπ ντουπ και το αυτοκίνητο σαν να βήχει σαν να χάνει στιγμιαία την ώθηση που του δίνει ο κινητήρας. Στο μυαλό μου το φαντάζομαι τον θόρυβο σαν να προσπαθεί να μπει το turbo αλλά να μην μπορεί και να προσπαθεί 2-3 φορές… κατά τα αλλά το αμάξι είναι ok. Είμαι στα 51800 χλμ και λέω αύριο που έχω ρεπό να το πάω συνεργείο (φιλιπαιο) …δεν έχω ραντεβού… λέτε να το δούναι ή θα πάρω τα @@ μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Σκαναρισμα με διαγνωστικο ... Προληπτικη αλλαγη Σκαστρας και n75 εαν δεν εχεις αλλαξει και εχεις τα παλια ανταλλακτικα (ξερεουν εκει τους κωδικους) θα κανεις ενα μεγαλο καλο στο αμαξακι σου . Μετα απο εκει και περα...θα το δουν εκει ...εαν δεν δεις οτι παρολα αυτα δεν επερχεται λυση ...Ρωτησε τους εαν τυχαινει αυτο να οφειλεται σε λαθος εντολες του mechatronics ειναι η ηλεκτρονικη μοναδα του dsg .Σε εξαιρετικες περιπτωσεις εχουν παρατηρηθει καποια κουλα ...με αυτα . Ενημερωσε μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panagiotisg Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 SENTENCED Τελικά τι πρόβλημα είχες γιατί αντιμετωπίζω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα.Σκάστρα και Ν75έχω αλλάξει.SOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...