Jump to content
GOLFAKIAS_1985

Sos

Recommended Posts

κσλησπερα σε ολους σας.εχω ενα προβλημα και θελω την βοηθεια σας.τον περασμενο μαιο εκανα μετατροπη το γκολφακι μου σε gti απο 1600αρη που ηταν πριν.λοιπων μεχρι και πριν 15 μερες ολα ηταν καλα.πριν 15 μερες κανω αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου η οποια ηταν σπασμενη παρεπιπτωντος και απο τοτε και μεχρι σημερα εχω συμπληρωση 1 λιτρο παραφλου.γιατι μου το χανει?μου το καιει τη γινετε ?καπιοι μου ειπαν πως λογο μεγαλων θερμοκρασιων ολα τα 20vt το καινει.ισχυει κατι τετοιο?και γιατι να τα χανει και απο που ?οποιος ξερει ας με βοηθησει.

Link to comment
Share on other sites

κσλησπερα σε ολους σας.εχω ενα προβλημα και θελω την βοηθεια σας.τον περασμενο μαιο εκανα μετατροπη το γκολφακι μου σε gti απο 1600αρη που ηταν πριν.λοιπων μεχρι και πριν 15 μερες ολα ηταν καλα.πριν 15 μερες κανω αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου η οποια ηταν σπασμενη παρεπιπτωντος και απο τοτε και μεχρι σημερα εχω συμπληρωση 1 λιτρο παραφλου.γιατι μου το χανει?μου το καιει τη γινετε ?καπιοι μου ειπαν πως λογο μεγαλων θερμοκρασιων ολα τα 20vt το καινει.ισχυει κατι τετοιο?και γιατι να τα χανει και απο που ?οποιος ξερει ας με βοηθησει.

To καπακι του λαδιου μαζευει κατι σαν καφε αφρο?

Link to comment
Share on other sites

εγω σαν κάτοχος 20 vt το διαψεύδω αυτό που σου είπαν περί κατανάλωσης παραφλου....δεν ισχύει... έχω 120.000χλμ στα 90 άλλαξα ιμάντες κ αντλία νερού(προληπτικά) δεν καίει τπτ πάρα μονό λάδι(φλάντζα ψευτοκαπακου)...δυο πραγματα μπορω να σκεφτω 1) μη σωστη τοποθετιση τις αντλιας νερου(πιθανός κ χαλασμένη φλάντζα αυτής) και το χειρότερο σενάριο μιας 2) καμένη φλάντζα καπακιού..στο παλιό μου αμάξι έψαχνα να βρω από που χάνει ...κ τελικά το έκαιγε... αν δεν έχεις παρατηρήσει κηλίδες κάτω τότε το καίει στάνταρ...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω να το καίει,άμα έχει κάψει φλατζα θα έχει κ αλλά συμπτώματα όπως θρμοκρασια,ρεταρισματα κλπ. Όταν ξεπαρκαρεις δε βλέπεις να έχει χάσει τπτ από κάτω;το παραφλου είναι καθαρό στο δοχειακι;άμα σου έχει κάψει φλατζα θα φερνει και καυσαέρια στο δοχειακι και θα βγάζει άσπρο καπνό στα καυσαέρια.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα.κοιλιδες δεν υπαρχουν το παγουρακι ειναι πεντακαθαρο θερμοκρασια δεν ανεβασε ποτε.αρα το παω για φουσκωμα?το ειναι αυτο ακριβως ?

να το πας πάλι στο μάστορα που το έκανες το σέρβις με τους ιμάντες κ να του πεις ότι κάτι παίχτηκε με την αλλαγή τις αντλίας νερού κ καίει παραφλου....κ φυσικά ... ξέρω απο περίπτωσή φίλου που δουλευει σε εξωτερικό σέρβις του ομίλου πολλά τέτοια περιστατικα μη σωστής τοποθέτησης φλαντζών....κ πιστεύω οτι αφού εκεί μπήκε "χεράκι"απο εκει προερχετε...κ φυσικά να αρνηθείς να πληρώσεις αμα σου πει τπτ.....δεν θα πληρώνουμε τις μ@λ@κιες άλλον...

παντος η αντλία έκτος τις φλάντζας εχει κ ενα πλαστικό δακτυλιδάκι περιμετρικά, μπορεί κ απο εκει να μην εχει κάτσει σωστα κ να δακρύζει (όπως ήταν στο δικο μου κ αλλάχτηκε γι'αυτο το λόγο οτι μπορούσε να σκεβρώσει περισσότερο το πλαστικό δακτυλιδάκι κ να χάνει παραφλου)

Link to comment
Share on other sites

Βιδωνουνε μια ειδηκη τρομπα πανω στο παγουρι και πρεσαρουνε αερα μεσα στο κυκλωμα και οπου εχει δοιαροη φενετε, το εχω δει σε αντιπρωσωποια της seat να το εφαρμοζουνε σε ενα ibiza.

ναι αλλα ομός οταν βάζει στο συστημα ψυξης μια πιεση "α" δεν το φθειρεις? εκει οπου ειναι απο τον καιρο φαγωμενο το μεταλο θα ανοιξει τρυπα (βλεπε ψυγειο) κανω λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Οντως ετσι ειναι, κοληταρι μου με astraki του 2002 συμπληρωνε νερα κανα 6μηνο, δεν μπορουσανε να βρουνε απο που ειναι, το φουσκωνανε και δεν ετρεχε απο πουθενα, οσπου ενα πρωινο αρχισε να δουλευει τρικυληνδρα...φλαντζα κεφαλης.

ωχ...μην του λες τετοια του ανθρωπου.το οτι εγινε μετα απο αλλαγη αντλιας κτλ το ποιο πιθανο ειναι να οφειλεται εκει η διαρροη.

Link to comment
Share on other sites

κατι ασχετο βρε παιδια το 20vt που αναφερι ο φιλος τι σιμενει?αν γινετε καποιος να μου εξιγισει αναλιτικα εθχαριστω¨)

Link to comment
Share on other sites

κατι ασχετο βρε παιδια το 20vt που αναφερι ο φιλος τι σιμενει?αν γινετε καποιος να μου εξιγισει αναλιτικα εθχαριστω¨)

20vt=20 valve turbo ελληνικά 20 βαλβιδος τουρμπο..ειναι 4 κύλινδρος εν σειρά 1.781cc τούρμπο κινητήρας με 20 βαλβίδες σύνολο,δλδ ανα κύλινδρο{ 3 εισαγωγής 2 εξαγωγής}... συναντούνται σε εκδώσεις των 150-180-193-225 αλογα

τα 225 ps ήταν για τετρακίνητα βλεπε s3 και ττ μκ1

τα 193ps ηταν για πασσατ(περιορισμενη εκδοση),οκταβια μκ1 abt ..

180ps-γολφ μκ4 gti νομιζω μετα το 2001 γιατι τα πριν ειχαν 150

150ps -σε ολα τα μοντελα

να αναφερω επισης υπαρχουν βελτιώσεις του κινητήρα μέχρι και 770αλογα

http://miniurl.com/48947

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

ψψψψ με καλιψες να σε καλα αδερφε.και ο 1.8τ ποy εχει το audi και το leon 20vt einai h 16vt?

Link to comment
Share on other sites

20vt=20 valve turbo ελληνικά 20 βαλβιδος τουρμπο..ειναι 1.8cc τούρμπο κινητήρας με 20 βαλβίδες ανα κύλινδρο{ 3 εισαγωγής 2 εξαγωγής}... συναντούνται σε εκδώσεις των 150-180-193-225 αλογα

τα 225 ps ήταν για τετρακίνητα βλεπε s3 και ττ μκ1

τα 193ps ηταν για πασσατ(περιορισμενη εκδοση),οκταβια μκ1 abt ..

180ps-γολφ μκ4 gti νομιζω μετα το 2001 γιατι τα πριν ειχαν 150

150ps -σε ολα τα μοντελα

να αναφερω επισης υπαρχουν βελτιώσεις του κινητήρα μέχρι και 770αλογα

http://miniurl.com/48947

Link to comment
Share on other sites

sarul, 20vt έχει ο φίλος σου με το κόκκινο audi που ήταν στον Γιάννη τις προάλες.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα τα τσι κτλ γιατι ειναι 16v κ οχι 20v?ποια ειναι τα ωφελοι και κ τα μειων?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.