GOLFAKIAS_1985 Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 κσλησπερα σε ολους σας.εχω ενα προβλημα και θελω την βοηθεια σας.τον περασμενο μαιο εκανα μετατροπη το γκολφακι μου σε gti απο 1600αρη που ηταν πριν.λοιπων μεχρι και πριν 15 μερες ολα ηταν καλα.πριν 15 μερες κανω αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου η οποια ηταν σπασμενη παρεπιπτωντος και απο τοτε και μεχρι σημερα εχω συμπληρωση 1 λιτρο παραφλου.γιατι μου το χανει?μου το καιει τη γινετε ?καπιοι μου ειπαν πως λογο μεγαλων θερμοκρασιων ολα τα 20vt το καινει.ισχυει κατι τετοιο?και γιατι να τα χανει και απο που ?οποιος ξερει ας με βοηθησει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 κσλησπερα σε ολους σας.εχω ενα προβλημα και θελω την βοηθεια σας.τον περασμενο μαιο εκανα μετατροπη το γκολφακι μου σε gti απο 1600αρη που ηταν πριν.λοιπων μεχρι και πριν 15 μερες ολα ηταν καλα.πριν 15 μερες κανω αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλια νερου η οποια ηταν σπασμενη παρεπιπτωντος και απο τοτε και μεχρι σημερα εχω συμπληρωση 1 λιτρο παραφλου.γιατι μου το χανει?μου το καιει τη γινετε ?καπιοι μου ειπαν πως λογο μεγαλων θερμοκρασιων ολα τα 20vt το καινει.ισχυει κατι τετοιο?και γιατι να τα χανει και απο που ?οποιος ξερει ας με βοηθησει. To καπακι του λαδιου μαζευει κατι σαν καφε αφρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKIAS_1985 Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 οχι φιλε μου ειναι πεντακαθαρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 εγω σαν κάτοχος 20 vt το διαψεύδω αυτό που σου είπαν περί κατανάλωσης παραφλου....δεν ισχύει... έχω 120.000χλμ στα 90 άλλαξα ιμάντες κ αντλία νερού(προληπτικά) δεν καίει τπτ πάρα μονό λάδι(φλάντζα ψευτοκαπακου)...δυο πραγματα μπορω να σκεφτω 1) μη σωστη τοποθετιση τις αντλιας νερου(πιθανός κ χαλασμένη φλάντζα αυτής) και το χειρότερο σενάριο μιας 2) καμένη φλάντζα καπακιού..στο παλιό μου αμάξι έψαχνα να βρω από που χάνει ...κ τελικά το έκαιγε... αν δεν έχεις παρατηρήσει κηλίδες κάτω τότε το καίει στάνταρ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Δε νομίζω να το καίει,άμα έχει κάψει φλατζα θα έχει κ αλλά συμπτώματα όπως θρμοκρασια,ρεταρισματα κλπ. Όταν ξεπαρκαρεις δε βλέπεις να έχει χάσει τπτ από κάτω;το παραφλου είναι καθαρό στο δοχειακι;άμα σου έχει κάψει φλατζα θα φερνει και καυσαέρια στο δοχειακι και θα βγάζει άσπρο καπνό στα καυσαέρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKIAS_1985 Posted August 7, 2010 Author Report Share Posted August 7, 2010 καλημερα.κοιλιδες δεν υπαρχουν το παγουρακι ειναι πεντακαθαρο θερμοκρασια δεν ανεβασε ποτε.αρα το παω για φουσκωμα?το ειναι αυτο ακριβως ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 καλημερα.κοιλιδες δεν υπαρχουν το παγουρακι ειναι πεντακαθαρο θερμοκρασια δεν ανεβασε ποτε.αρα το παω για φουσκωμα?το ειναι αυτο ακριβως ? να το πας πάλι στο μάστορα που το έκανες το σέρβις με τους ιμάντες κ να του πεις ότι κάτι παίχτηκε με την αλλαγή τις αντλίας νερού κ καίει παραφλου....κ φυσικά ... ξέρω απο περίπτωσή φίλου που δουλευει σε εξωτερικό σέρβις του ομίλου πολλά τέτοια περιστατικα μη σωστής τοποθέτησης φλαντζών....κ πιστεύω οτι αφού εκεί μπήκε "χεράκι"απο εκει προερχετε...κ φυσικά να αρνηθείς να πληρώσεις αμα σου πει τπτ.....δεν θα πληρώνουμε τις μ@λ@κιες άλλον... παντος η αντλία έκτος τις φλάντζας εχει κ ενα πλαστικό δακτυλιδάκι περιμετρικά, μπορεί κ απο εκει να μην εχει κάτσει σωστα κ να δακρύζει (όπως ήταν στο δικο μου κ αλλάχτηκε γι'αυτο το λόγο οτι μπορούσε να σκεβρώσει περισσότερο το πλαστικό δακτυλιδάκι κ να χάνει παραφλου) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Βιδωνουνε μια ειδηκη τρομπα πανω στο παγουρι και πρεσαρουνε αερα μεσα στο κυκλωμα και οπου εχει δοιαροη φενετε, το εχω δει σε αντιπρωσωποια της seat να το εφαρμοζουνε σε ενα ibiza. ναι αλλα ομός οταν βάζει στο συστημα ψυξης μια πιεση "α" δεν το φθειρεις? εκει οπου ειναι απο τον καιρο φαγωμενο το μεταλο θα ανοιξει τρυπα (βλεπε ψυγειο) κανω λαθος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 για φουσκωμα κ παρακαλα απο καπου να τρεξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Οντως ετσι ειναι, κοληταρι μου με astraki του 2002 συμπληρωνε νερα κανα 6μηνο, δεν μπορουσανε να βρουνε απο που ειναι, το φουσκωνανε και δεν ετρεχε απο πουθενα, οσπου ενα πρωινο αρχισε να δουλευει τρικυληνδρα...φλαντζα κεφαλης. ωχ...μην του λες τετοια του ανθρωπου.το οτι εγινε μετα απο αλλαγη αντλιας κτλ το ποιο πιθανο ειναι να οφειλεται εκει η διαρροη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 κατι ασχετο βρε παιδια το 20vt που αναφερι ο φιλος τι σιμενει?αν γινετε καποιος να μου εξιγισει αναλιτικα εθχαριστω¨) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 (edited) κατι ασχετο βρε παιδια το 20vt που αναφερι ο φιλος τι σιμενει?αν γινετε καποιος να μου εξιγισει αναλιτικα εθχαριστω¨) 20vt=20 valve turbo ελληνικά 20 βαλβιδος τουρμπο..ειναι 4 κύλινδρος εν σειρά 1.781cc τούρμπο κινητήρας με 20 βαλβίδες σύνολο,δλδ ανα κύλινδρο{ 3 εισαγωγής 2 εξαγωγής}... συναντούνται σε εκδώσεις των 150-180-193-225 αλογα τα 225 ps ήταν για τετρακίνητα βλεπε s3 και ττ μκ1 τα 193ps ηταν για πασσατ(περιορισμενη εκδοση),οκταβια μκ1 abt .. 180ps-γολφ μκ4 gti νομιζω μετα το 2001 γιατι τα πριν ειχαν 150 150ps -σε ολα τα μοντελα να αναφερω επισης υπαρχουν βελτιώσεις του κινητήρα μέχρι και 770αλογα http://miniurl.com/48947 Edited August 7, 2010 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 ψψψψ με καλιψες να σε καλα αδερφε.και ο 1.8τ ποy εχει το audi και το leon 20vt einai h 16vt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 20vt=20 valve turbo ελληνικά 20 βαλβιδος τουρμπο..ειναι 1.8cc τούρμπο κινητήρας με 20 βαλβίδες ανα κύλινδρο{ 3 εισαγωγής 2 εξαγωγής}... συναντούνται σε εκδώσεις των 150-180-193-225 αλογα τα 225 ps ήταν για τετρακίνητα βλεπε s3 και ττ μκ1 τα 193ps ηταν για πασσατ(περιορισμενη εκδοση),οκταβια μκ1 abt .. 180ps-γολφ μκ4 gti νομιζω μετα το 2001 γιατι τα πριν ειχαν 150 150ps -σε ολα τα μοντελα να αναφερω επισης υπαρχουν βελτιώσεις του κινητήρα μέχρι και 770αλογα http://miniurl.com/48947 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 sarul, 20vt έχει ο φίλος σου με το κόκκινο audi που ήταν στον Γιάννη τις προάλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 ναι αλλα τα τσι κτλ γιατι ειναι 16v κ οχι 20v?ποια ειναι τα ωφελοι και κ τα μειων? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...