Jump to content
hovikland

Μηδενισμοσ Χιλιομετρων

Recommended Posts

Γεια σε ολους, εχω κανει μια μετατροπη σε ενα golf 3 το οποιο τωρα δεν εχει τιποτα εργοστασιακο επανω του αυτο σημενει και αλλαγμενη μηχανη full επισκευασμενη. Αυτο που θελω ειναι να μηδενισο τα χιλιομετρα του καντραν οχι να τα σβησω απο τον εγκεφαλο που δεν γινετε απ' οτι ξερω,

μπορω μονος μου η πρεπει να παω σε εναν κοντερα? εχω και διαγνωστικο την autodiagnos αμα σας λεει κατι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο κοντερας κατι θα ξερει παραπανω για πιο γρηγορα να σου τα αλλαξει!Αλλα μπορεις και μονος σου..Βγαζεις το καντραν!Περνεις ενα δραπανο..βαζεις την ντιζα που αλλαζει τα χιλιομετρα και την βαζεις στο δραπανο! Το βαζεις να γυρναει αναποδα ομως εφοσον θες να τα γυρισεις πισω!Θελει ομως παρα πολλη ωρα μεχρι να τα γυρισει!Και αμα θες να γυρισεις και πολλες χιλιαδες χιλιομετρα....Αστο!Παντως οπως σου ειπα γινετε...

Link to comment
Share on other sites

ΣΕ golf 5 tsi Μπορεις να κατεβασεις χλμ?

Νομίζω πως όχι διότι μόλις συνδέσεις το vag-com σου εμφανίζει σφάλμα , οπότε καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά με τ' αμάξι ... είναι η περίπτωση που ανέφερε ο Karaman στο προηγούμενο post :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εύκολα. Όλα γίνονται.

Δεν θα διαφωνήσω στην παραπάνω φράση αλλά , σε μια δοκιμή που είχε κάνει μέλος με 5άρι 122(2008) να αλλάξει τα χιλιόμετρα με συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν έπιανε το κόλπο( εμφανίζει σφάλμα στο vag-com ή δεν έπαιρνε τα χιλιόμετρα, δν θυμάμαι τι από τα δυο ), ενώ σε Leon φίλου του έπιανε κανονικά !

Φιλικά ,

Speedy

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνήσω στην παραπάνω φράση αλλά , σε μια δοκιμή που είχε κάνει μέλος με 5άρι 122(2008) να αλλάξει τα χιλιόμετρα με συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν έπιανε το κόλπο( εμφανίζει σφάλμα στο vag-com ή δεν έπαιρνε τα χιλιόμετρα, δν θυμάμαι τι από τα δυο ), ενώ σε Leon φίλου του έπιανε κανονικά !

Φιλικά ,

Speedy

αδερφε μην παιρνεις και ορκο..εχω δει με τα ματια μου να κατεβαζουν χμ σε 1.6φσι να βαζεις vag com και να μην βγαζει κανενα σφαλμα!τα χμ ο τυπας τα κατεβασε στα χμ που ειχε οταν εκανε το τελευταιο σερβις σε εξουσιοδοτημενο..τον ρωτησα γιατι??και η απαντηση ηταν μετα απο 8000χμ θα κανω σερβις στην αντιπρωσοπια ωστε να καταγραφει το 76000χμ σαν τελευταιο σερβις στο συστημα...ετσι αν καποιος το ψαξει αν ειναι γνισια τα χμ και η αντιπ.θα του πει βεβαια!!το τελευταιο σερβις εγινε 20-8-10 και το αμαξι ειχε 76000χμ!!και ας ειχε 140000.....κανεις δεν θα το γνωριζει...κριμα..αλλα συμβαινουν και αυτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κοιτα αυτο με τις φθορες στο τιμονι και λεβιε δεν ισχυει σε ολα τα αυτοκινητα..δες το δικο μου το v gti απο τα 25000χμ ειχε φθορες στο δερμα του τιμονιου και το καθισμα απο το μπες βγες τσαλακωσε η γωνια απο το μπακετ..εχουν ποσοι γνωστοι μου τα ιδια προβληματα με ιδια αυτοκινητα..τι σημαινει??οτι ολοι εχουμε 200000χμ??οιο δισκοι αλλαζουν..πιστευω οτι σιγουρα μπορεισ να ανακαλυψεις τα χμ αλλα δεν ειναι παντα κριτιριο οι δισκοι και οι φθορες στο εσωτερικο..εχω δει αμαξι με 150000χμ και ειχε αλλαξει το τιμονι με πολυλειτουργικο πριν λιγες μερες..επειδη δεν εχει φθαρμενο τιμονι δεν παει να πει οτι δεν εχει χμ..οπως και στο φιναλε υπαρχουν αμαξια με 150000χμ πολυ καθαροτερα και καλυτερα συντηρημενα απο καποια με 50000χμ...

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

πριν περιπου ενα χρονο ηθελα να πουλησω το δικο μου γκολφ!οποτε για να πιασω μια καλυτερη τιμουλα ρωτησα εναν που γυρναει χιλιομετρα και μου ειπε με 50 ευρω αν θες το μηδενιζουμε κιολας!!!!Αν οχι ολα τα περισσοτερα μεταχειρισμενα δεν εχουν πραγματικα χλμ.ειδικα αυτα που ειναι σε μαντρες!υπαρχουν βεβαια και οι εξαιρεσεις που ομως πρεπει να ξερεις για να το διακρινεις!!απο το εσωτερικο δεν καταλαβαινεις πολλα αφου ο καθενας μας κανει διαφορετικη χρηση στο αυτοκινητο του!!χαρακτιριστικα σας λεω πως οταν αγορασα το πασατ (καινουριο) μετα απο 6 μηνες ξεφτησε ολο το τιμονι και στη στεφανη και στον αεροσακο .το αλλαξα βεβαια με την εγγυηση αλλα αν θελησω να το πουλησω με τα λεγομενα σας θα φαινεται πως εχει αλλαχθει!οποτε ας επικεντρωνομαστε στα μηχανικα και μεταλλικα μερη του αυτοκινητου για να αποκτησουμε αποψη γιαυτο!

Link to comment
Share on other sites

οι αντ/πιες παντως δεν κοιτουν χιλιομετρα στο κοντερ.θα το παρουν οσο τους βγαλει το συστημα με βασει τον κινητηρα,ετος κατασκευης κλπ

Link to comment
Share on other sites

γιατι τα βιβλια σερβις ειναι γνησια????σε οπελ που δουλευα ειδαν τα ματακια μου.....

ολα ειναι απατη δυσκολα πλεον ξεχωρηζεις!!

να σας πω και το τρελο???ειχα γνωστο που αγοραζε κομμενα και τα κολλαγε!ο τυπος ηταν μηχανικος αεροσκαφων και παταγε στα πονταρισματα του εργοστασιου!

ορκιζοσουν πως το αμαξι ηταν ατρακαριστο!!

γιαυτο ΠΡΟΣΟΧΗ και μηδεν εμπιστοσυνη ουτε στον στωλο σου που λενε

Link to comment
Share on other sites

εδω ο αλλος καινουριο αγορασε και μετα απο καμια εβδομαδα καταλαβε οτι ηταν μπατσαρισμενο..προσεξτε!!ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!

Link to comment
Share on other sites

γιατι τα βιβλια σερβις ειναι γνησια????σε οπελ που δουλευα ειδαν τα ματακια μου.....

ολα ειναι απατη δυσκολα πλεον ξεχωρηζεις!!

να σας πω και το τρελο???ειχα γνωστο που αγοραζε κομμενα και τα κολλαγε!ο τυπος ηταν μηχανικος αεροσκαφων και παταγε στα πονταρισματα του εργοστασιου!

ορκιζοσουν πως το αμαξι ηταν ατρακαριστο!!

γιαυτο ΠΡΟΣΟΧΗ και μηδεν εμπιστοσυνη ουτε στον στωλο σου που λενε

Αμαξι το οποιο να ειναι τρακαρισμενο και να ειναι ξαναφτιαγμενο δεν φαινετε και να ειναι και μηχανικος της ΝΑΣΑ...Δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχει βαψει κατι ο αλλος η να εχει αλλαξει και να το δω και να μην το καταλαβω!Αν ξερεις που να κοιτας σε ενα αμαξι καταλαβαινεις τα παντα!Μονο αν ειναι κομμενο στη μεση και κολλημενο επειδη ειναι η μοκετα και ο ουρανος καλυμενα δεν φαινετε(φιλος μου με civic) το εχει παθει αυτο!

Link to comment
Share on other sites

παιδια προχθες πηγα σε καποια αντιπροσωπεια vw-audi για να περασω αυτοματο πιλοτο.αυτο που ειδα μεσα ηταν αυτοκινητο γερμανιας απο μαντρα θεσσαλονικης vw golf 2010 1.6 diesel ηρθε στην επαρχεια αλλαξε τιμονι πενταλ και λεβγεδακι χωρις να χτυπηθουν τα χιλιομετρα στα χαρτια της εταιριας οπως κανουν σε ολα τα δικα μας γιατι ηταν συνεργατης και το αυτοκινητο ειχε 255,000 χιλιομετρα δεν το εκανες με τιποτα για τοσα χιλιομετρα το αμαξι παρα μονο απο το τιμονι κ το λεβιε μαζι με τα λιομενα πενταλ.τελος παντων τα περασανε ολα ηρθε ο τυπος να το παρει μπηκε μεσα το εκανε 47,000κμ και ξαναμπενει μεσα και λεει ο τυπος παιδια ξεχασατε να το κανετε σερβις.και πλεον με τα 47,000κμ κανει το σερβις το οποιο ειναι πλεον ονλαιν και το αγοραζουμε με λιγα χιλιομετρα.ειναι και οι αντιπροσωπειες στα παιχνιδια.μακρια απο ολους.μονο καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

Πώς έκανε μωρέ 255000 χλμ σε τρια χρόνια?Ούτε ταξί δεν κάνουν τόσα

Αμα μπαινοβγαινεις εξωτερικο οδικως 1-2 φορες το μηνα νομιζω οτι ειναι αρκετο για να μαζευτουν τα χλμ για αυτο το λογο μαλλον το ειχε παρει και diesel

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Τα χιλιόμετρα παιδιά φαίνονται αμα το ψάξεις..

Και τιμόνη να αλλάξει μόλις το δείς δεν θα καταλάβεις ότι το τιμόνη είναι καινούργιο?κατι βρομάει και πάλι.

 

Εγώ αγόρασα απο ιδιώτη (γυναίκα) πρόσφατα GT του 08 με πολύ λίγα χλμ 26.000 αλλα το αμάξι φαινόταν σε 4-5 σημεία ότι είχε λίγα χμλ ασε που σε τόσα λίγα με την μία το ψάχνεις απο πάνω μέχρι κάτω.(εμένα ευτηχώς ήταν όλα γνήσια και βιβλία και χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο καινουργιο)

Αλλα εχω δεί κάτι αγγελίες με 50.000 - 60000 χλμ που ακόμα και απο τισ φώτο το αμαξι φαίνεται ότι έχει κάνει πολλά περισότερα.

Στο μτχ είναι ζαριά νομίζω το όλο πράγμα.

 

Αλλα πιστευω ευκολότερα πουλάς με πραγματικά χλμ παρά με γυρισμένα..(στο car έχει αυτοκίνητα VW τα ίδια απο τα μέσα του 2012)

Link to comment
Share on other sites

Το 2008 πουλησα ενα suzuki ignis sport με 78.000χλμ πραγματικα στο κοντερ , ειχα αλλαξει μοτερ ομως . Προχθες το ειδα παλι να πωλειται με 70.000 χλμ ....

 

Απλα ΓΕΛΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.......

Link to comment
Share on other sites

Πολύ παλιό το θέμα, αλλά ας το επαναφέρω. Διάβασα τα προηγούμενα σχόλια και συμφωνώ με τα περισσότερα. Με κάποια όχι και τόσο...

Σωστά τα γράψανε για κάθε στοιχείο χωριστά (κοντέρ, τιμόνια, λεβιέδες, βιβλία σέρβις κλπ) και όντως το καθένα από αυτά μπορεί να "πειραχθεί". Το θέμα όμως είναι ότι τα σημεία είναι τόσα πολλά που είναι σχεδόν αδύνατον κάθε πωλητής (και ειδικά ένας ιδιώτης) να τα προσέξει και να τα φτιάξει όλα. Προσέχοντας όλα αυτά μαζί "πακέτο" κατά πάσα πιθανότητα θα αποκαλυφθεί η αλήθεια.

Ιδιώτης που πουλάει το αμάξι του και ειδικά αν το γούσταρε θα σας πει όλες τις λεπτομέρειες σε ότι ερωτήσεις και αν κάνετε.
Πολλοί βάζουν καλύμματα για να μην φθείρονται τα καθίσματα, αλλά αν ο οδηγός είναι πάνω από 80κιλά μετά από 200.000χλμ κανένα κάθισμα δε θα είναι ίδιο με το κάθισμα του συνοδηγού. Αρκεί να καθίσεις και στα δύο για να καταλάβεις την διαφορά.

Καινούργιο τιμόνι δε λέει κάτι, αν υπάρχει λογική εξήγηση. Πριν λίγο καιρό βρήκα ένα Octavia και σκεφτόμουν να το αγοράσω, αλλά ήταν με τετράκτινο τιμόνι και έτσι αν το αγόραζα, θα του έβαζα αμέσως το τριάκτινο που βγήκε αμέσως μετά. Καθαρά για αισθητικό σκοπό.

Τα χιλιόμετρα αποθηκεύονται πλέον σε πολλά σημεία και αν δώσεις 30-40 ευρώ σιγά μην κάτσει κάθε τεχνικός να ασχοληθεί με όλους τους αισθητήρες ESP, ABS, κλειδιά κλπ. Πηγαίνοντας στην επίσημη αντιπροσωπεία θα το βρουν. Αλλιώς τέτοιο "φτιάξιμο" κοστίζει ακριβά και δε θα το κάνει κανένας. Όπως κανένας δε θα αλλάζει όλους τους φθαρμένους διακόπτες, τιμόνι, λεβιέ, κάθισμα οδηγού. Τέτοιου είδους "make up" είναι ασύμφορο για πώληση μεταχειρισμένου δεκαετίας και βάλε.

Το να κάνει τελευταίο σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία... καλό κολπάκι, αλλά γιατί να μην ψάχνουμε αυτοκίνητο με βιβλίο σέρβις όπου όλα τα σέρβις έγιναν στην επίσημη αντιπροσωπεία;

Το ότι μαγειρεύονται και βιβλία σέρβις στις επίσημες αντιπροσωπείες είναι γνωστό, αλλά πιστέψτε δε κάθονται αστυνομικοί ντετέκτιβ εκεί. Στις περισσότερες φορές δε θα μπουν σε κόπο να αλλάζουν στυλό και γραφικό χαρακτήρα. Δηλαδή αν βλέπεις βιβλίο σέρβις σε αυτοκίνητο δεκαετίας και παντού ίδιο στυλό ίδιας απόχρωσης... ε, όντως κάτι δεν πάει καλά. 

 

Ο άλλος γράφει "Σιγά μην είναι χτυπημένο, φτιαγμένο και να μην το καταλάβω. Το καταλαβαίνεις άμα ξέρεις που να κοιτάξεις." Ε πες που να κοιτάμε, φίλε... Στο άλλο θέμα έδειξα φωτογραφίες διαλυμένης Mercedes με κόστος επισκευής κοντά στα 8.000. Και όμως την έφτιαξαν και ούτε με το μάτι, ούτε με το χέρι δείχνει το φοβερό τρακάρισμα που έφαγα. Σίγουρα στην συγκεκριμένη περίπτωση θα την προδόσουν τα τζάμια, αλλά ο ιδιοκτήτης μπορεί να πει ότι του σπάσανε το τζάμι για να κλέψουν κάτι. Η σε άλλη περίπτωση μπορεί τα τζάμια να μείνουν ανέπαφα. Τότε; Αν γίνει σωστή δουλειά (και όχι τσαπατσούλικη) δε θα καταλάβεις οπτικά τίποτα. Ακόμα και βαφή. Μόνο με ειδικό εργαλείο που μετράει το πάχος. Ευτυχώς δεν είναι ακριβά αυτά και θα συνιστούσα σε κάθε ενδιαφερόμενο αγοραστή μεταχειρισμένου να το προμηθευτεί. Τι είναι 30-60 ευρώ μπροστά στα χιλιάρικα που θα δώσεις...

 

Από την άλλη... υπάρχουν κάτι κελεπούρια μια στο εκατομμύριο που τα χιλιόμετρά τους δε σημαίνουν τίποτα. Το γερμανικό ADAC ασχολείται με αξιολόγηση μεταχειρισμένων. Όταν αναλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο το συνεργείο τους το αποσυναρμολογεί κυριολεκτικά μέχρι τελευταία βίδα. Έτσι, πολύ ενδιαφέρον έχουν τα άρθρα τους για αυτοκίνητα σε άριστη κατάσταση μετά από πολλά χιλιόμετρα. Π.χ. είδαν μια αγγελία για ένα Skoda Octavia I με πολύ χαμηλή τιμή, αλλά κανείς δεν το αγόραζε επειδή έκανε 500.000 χιλιόμετρα. Ήταν 1.6MPI. Το αποσυναρμολόγησαν τελείως και έμειναν έκπληκτοι σε πόσο άριστη κατάσταση ήταν. Ειδικά δε τους εξέπληξε η κατάσταση κιβωτίου. Αυτά τα κιβώτια δεν απαιτούν συντήρηση και αλλαγή λαδιών από τον κατασκευαστή. Παρόλα αυτά ο ιδιοκτήτης άλλαξε το λάδι μια φορά στις 250.000 χλμ. Οι τεχνικοί της ADAC λένε πως ίσως αυτή η αλλαγή το κράτησε σε τέτοια κατάσταση και είναι σίγουροι πως βγάζει άλλες 500.000 έτσι. 
Έκανα και εγώ αλλαγή βαλβολίνης στο κιβώτιο μετά που διάβασα αυτό το άρθρο και περίπου στα ίδια χιλιόμετρα.

Μια δεύτερη περίπτωση που διάβασα πρόσφατα ήταν ένα Ford Mondeo πετρελαιοκίνητο που άνηκε σε μια εταιρεία και έκανε πάνω από 300.000χλμ. Η ADAC το πήρε από τον τωρινό του ιδιοκτήτη ιδιώτη. Όλα τα service στην ώρα τους και με προβλεπόμενα λιπαντικά, ανταλλακτικά. Ως αποτέλεσμα ούτε καμιά σοβαρή βλάβη και κατάσταση σαν καινούργιο. Ο ιδιοκτήτης χαίρεται που του έτυχε τέτοιος λαχνός.

 

Μια άλλη έρευνα έδειξε πως περίπου 20% των μεταχειρισμένων ΙΧ που πωλούνται στη Γερμανία έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα. Ενώ το ποσοστό φτάνει στο 50% πχ. στην Πολωνία. Στην Ελλάδα λίγο να ασχοληθεί κανείς με την αγορά μεταχειρισμένων καταλαβαίνει πως οι σχεδόν όλες οι μάντρες κατεβάζουν τα χιλιόμετρα. Δε γίνεται να ψάχνεις για ΙΧ με λίγα χιλιόμετρα και κατά 95% όλα να βρίσκονται στους εμπόρους.

 

To αντιρεκόρ πάντως ανήκει σε έναν Τσέχο που κατέβασε τουλάχιστον 500.000 χιλιόμετρα για να πουλήσει το αμάξι του. Τον αποκάλυψε η εταιρεία Cebia που ασχολείται με έρευνα ιστορικού μεταχειρισμένων στην Τσεχία. Αγόρασε ένα Citroen Berlingo του 2007 από το εξωτερικό. Το έφερε στην Τσεχία το 2011 με 663500 χλμ στο κοντέρ. Και τώρα προσπάθησε να το πουλήσει σε έμπορο μεταχειρισμένων με 145000 στο κοντέρ.

 Η Cebia έχει και στατιστικά από ιδιώτες που πουλάνε αυτοκίνητα. Λένε, λοιπόν, πως οι Τσέχοι πιο συχνά πειράζουν τα χιλιόμετρα σε Skoda Octavia, Fabia και VW Passat. Το ποσοστό φτάνει 45-49%. Ενώ οι πιο τίμιοι είναι οι ιδιοκτήτες Kia και Hyundai.

 

Αυτά... :)

Link to comment
Share on other sites

Να και άλλη μια ιστορία με θρυλική αξιοπιστία μετά από πολλά... πάρα πολλά χιλιόμετρα.

Toyota χαρίζει ολοκαίνουργιο pickup Tundra σε έναν Αμερικανό που με το δικό του Tundra έκανε 1.000.000... μίλια!!! σε 9! χρόνια. 1.6 εκατομμύρια χιλιόμετρα δηλαδή. 200.000χλμ το χρόνο.

Ο κ. Σέπαρντ λέει πως το αυτοκίνητο δε χάλασε καμιά φορά. Τα σέρβις γίνονταν μόνο στην επίσημη αντιπροσωπεία. Σε 9 χρόνια έκανε 117 σέρβις. Και όλες οι εργασίες ήταν τυπικές. Δε χρειάστηκε να αλλάξει κάτι που χάλασε πριν λήξει όριο υπηρεσίας του. Το συγκεκριμένο Tundra είναι 16ο(!) στην επιχείρησή του. Προφανώς δεν εμπιστεύεται κανένα άλλο μοντέλο :)

H Toyota θα μεταφέρει το παλιό Tundra στο πλησιέστερο εργοστάσιο, όπου θα εξετάσουν ενδελεχώς τον κινητήρα, το κιβώτιο, την ανάρτηση και άλλα μέρη. Την εμπειρία που θα αποκομίσουν θα τη χρησιμοποιήσουν στην τεχνολογία κατασκευής μελλοντικών "αγροτικών" της εταιρείας.

Τι να πω... φοβερό!

2b0ad851b3976a8c52471a562b6b537ce96f1538

 

4cab726545e138f9b27c98b8daf9d88c5155d074

 

7b101df22731070f904c996cf70fa45630d723d7

 

Θυμάμαι μια παρόμοια ιστορία με έναν Έλληνα ταξιτζή που έκανε ένα εκατομμύρια χιλιόμετρα με το Mercedes του και η Mercedes του χάρισε καινούργια, ενώ την δική του την πήρε στο μουσείο στη Γερμανία.

Link to comment
Share on other sites

On 30/3/2013 at 10:58 ΠΜ, super said:

Τα χιλιόμετρα παιδιά φαίνονται αμα το ψάξεις..

Και τιμόνη να αλλάξει μόλις το δείς δεν θα καταλάβεις ότι το τιμόνη είναι καινούργιο?κατι βρομάει και πάλι.

 

Εγώ αγόρασα απο ιδιώτη (γυναίκα) πρόσφατα GT του 08 με πολύ λίγα χλμ 26.000 αλλα το αμάξι φαινόταν σε 4-5 σημεία ότι είχε λίγα χμλ ασε που σε τόσα λίγα με την μία το ψάχνεις απο πάνω μέχρι κάτω.(εμένα ευτηχώς ήταν όλα γνήσια και βιβλία και χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο καινουργιο)

Αλλα εχω δεί κάτι αγγελίες με 50.000 - 60000 χλμ που ακόμα και απο τισ φώτο το αμαξι φαίνεται ότι έχει κάνει πολλά περισότερα.

Στο μτχ είναι ζαριά νομίζω το όλο πράγμα.

 

Αλλα πιστευω ευκολότερα πουλάς με πραγματικά χλμ παρά με γυρισμένα..(στο car έχει αυτοκίνητα VW τα ίδια απο τα μέσα του 2012)

Καλημέρα και από εμένα..

Παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου..

Το προηγούμενο ΠΑΣΣΑΤ tsi που αγόρασα , από γνωστή μάντρα στον Κορυδαλλό , φαινόταν ότι είχε 72.000 χιλιόμετρα στην 4ετία (λογικά)..

Το αμάξι φαινόταν χαρτί , πήρα τηλέφωνο τον ασφαλιστή μου και από την ένωση ασφαλιστών μου βεβαίωσε ότι δεν είχε εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα'

Βιβλίο service ενημερωμένο από τη RORRIS MOTORSPORT..Εγγύηση χιλιομέτρων από τον πωλητή..

To πήγα άμεσα στο  GKRATSIA για έλεγχο ( 40 ευρώ πλήρωσα) , μου είπαν , ότι είναι άψογο , ΑΛΛΑ , δεν επικοινωνεί το ταμπλό με τον εγκέφαλο.. ήθελε περαιτέρω ψάξιμο  ..

Μετά από 5 μήνες περίπου αποφάσισα να το αλλάξω με το τωρινό μου tdi.. To πήγα στην Καρεντα , το ελέγξανε . το αξιολόγησαν και μου δώσανε μια καλή τιμή ..

Μετά από 2 εβδομάδες , μιλώντας με τον πωλητή της Καρέντα για ένα χαρτί που χρειαζόμουν , μου γνώρισε ότι το αυτοκίνητο , βρήκαν κατά την πώληση ότι είχε 112.000 χιλιόμετρα πριν 7 μήνες (όταν το αγόρασα περίπου ) και αναγκάστηκαν να κάνουν μια γενναία έκπτωση στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου..Η εγγύηση χιλιομέτρων μου είπαν είναι ένα χαρτί που δεν ισχύει ΠΟΥΘΕΝΑ και εξυπηρετεί μόνο την απατεωνιά..

Εν κατακλείδι , εφόσον ασχολούνται και γυρνάνε και τα βενζίνα και μιλάμε για σβήσιμο 40.000 χιλιομέτρων , καλή μας τύχη , στα μεταχειρισμένα και στα πετρέλαια εισαγωγής .

Ότι και να κάνετε , το πιο πιθανό είναι να την πατήσετε .. οπότε καλή τύχη ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.