stavros geoldasis Posted August 18, 2010 Report Share Posted August 18, 2010 Γεια σε ολους θελω να μου πειτε τι βαλβολινες να βαλω στο σασμαν σε passat 1.6l 3b γιατι θελω να τις αλλαξω και μια τιμη αν γινεται και οποιος εχει τιποτα οδηγιες για το πως τις αλλαζουμε ας μου τις πει ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 19, 2010 Report Share Posted August 19, 2010 Να βαλεις τις εργοστασιακες.Μην βαλεις καμια βελτιωτικη-αγωνιστικη γιατι το σασμαν θα ειναι θεοσκληρο μεχρι να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 5, 2011 Author Report Share Posted November 5, 2011 Παιδες αλλαξα βαλβολινες στο σασμαν και εβαλα Castrol 75w/90 και το πρωι ζοριζομαι λιγο με τις ταχυτητες εκανα βλακεια που τις εβαλα θα παθει τιποτα το σασμαν? ΥΣ. τις βαλβολινες τις πηρα τζαμπα μη ρωτατε γιατι δεν εβαλα τις εργοστασιακες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 5, 2011 Report Share Posted November 5, 2011 (edited) Παιδες αλλαξα βαλβολινες στο σασμαν και εβαλα Castrol 75w/90 και το πρωι ζοριζομαι λιγο με τις ταχυτητες εκανα βλακεια που τις εβαλα θα παθει τιποτα το σασμαν? ΥΣ. τις βαλβολινες τις πηρα τζαμπα μη ρωτατε γιατι δεν εβαλα τις εργοστασιακες. Διαβασε και εδω http://www.vwclub.gr...pic=6305&st=260 Η πιο σιγουρη λυση ειναι η μαμα... Ρωτα ποιον κωδικο σου δινει η vw για τις βαλβολινες σου και πραξε αναλογα. Εμενα παντως δεν θα μου αρεσε να "προβληματιζομαι" απο γρατζουνισμα στο κιβωτιο ή απο σκληρο λεβιε ταχυτητων, ποσο μαλιστα αν δεν γνωριζω αν οι βαλβολινες ειναι συμβατες ή οχι για το σαζμαν. Edited November 5, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 5, 2011 Author Report Share Posted November 5, 2011 Βασικα οι βαλβολινες ξεμειναν στο συνεργειο απο ενα λεωφορειο που παιρνει 75w/90 αλλα το σασμαν δεν γρατσουναει απλα το πρωι τα πρωτα 500 μετρα ειναι λιγο ζορικα μετα κανενα προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 Στα δικα μας σασμαν θελει 75/90 full synthetic. Αν αυτες που εβαλες δεν ειναι φουλ συνθετικες,ειναι λογικο να σου κανει το γρατζουνισμα αυτο που περιγραφεις μεχρι να ζεσταθουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 (edited) Βασικα οι βαλβολινες ξεμειναν στο συνεργειο απο ενα λεωφορειο που παιρνει 75w/90 αλλα το σασμαν δεν γρατσουναει απλα το πρωι τα πρωτα 500 μετρα ειναι λιγο ζορικα μετα κανενα προβλημα. Τι μονετλο ειναι? 1999? Ισως η 75w90 που εβαλες ειναι πιο χονδρη απο αλλες 75w90...αλλα οσο πεφτει η θερμοκρασια θα σφιξει περισσοτερο ο λεβιες σε κρυα εκκινηση.. Aν μπορεις να τσεκαρεις ποιον κωδικο σου δινει η vw για τις βαλβολινες. Edited November 6, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 6, 2011 Author Report Share Posted November 6, 2011 Οι βαλβολινες ειναι φόυλ συνθετικες δεν γρατσουναει απλα δεν κουμπωνουν ευκολα το passat ειναι μοντελο 1998. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 (edited) Βασικα οι βαλβολινες ξεμειναν στο συνεργειο απο ενα λεωφορειο που παιρνει 75w/90 Για λεοφoρεια ειναι αυτη Castrol Syntrans AT 75W-90 http://www.castrol.c...rans_B13127.pdf Και εσυ χρειαζεσαι την Castrol TAF-X 75W90 http://www.uleiauto....strol/TAF-X.pdf Ριξε και εδω μια ματια http://www.castrol.c...ntentId=7029506 Και οι δυο ειναι 100% συνθετικες αλλα εσυ χρειαζεσαι την atf-x 75W90. Οπως ειπα παραπανω η βαλβολινη που εβαλες και κοιταζοντας τα κινηματικα της ιξωδη ειναι θεοχοντρη μιας και ειναι για φορτηγα... Και πιο συγκεκριμενα η taf-x εχει Viscosity at 40ºC, mm²/s 73 Viscosity at 100ºC, mm²/s 14.4 ενω η φορτηγησια Syntrans AT 75W-90 Viscosity at 40ºC, mm²/s 120 Viscosity at 100ºC, mm²/s 18.5 Δηλαδη η διαφορα τους ειναι αρκετη και καλο θα ηταν να εβαζες τις σωστες!!!! Καταλληλη επισης φαινεται και η Syntrax Universal 75W-90(η οποια δεν ειναι φουλ συνθετικη) που ισως αναφερεται και ισως φοραει ο συμφορουμιστας karaman παραπανω αλλα ειναι και αυτη λιγο πιο χονδρη απο την taf-x... Edited November 6, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 6, 2011 Author Report Share Posted November 6, 2011 Καλα ολα που αναφερες αλλα υπαρχει περιπτωση να αναψει σασμαν διαφορικο και να γινουν μπουρδελο επειδη ειναι πιο χοντρη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 6, 2011 Report Share Posted November 6, 2011 (edited) Καλα ολα που αναφερες αλλα υπαρχει περιπτωση να αναψει σασμαν διαφορικο και να γινουν μπουρδελο επειδη ειναι πιο χοντρη? Δεν το γνωριζω αυτο φιλος αλλα για 40-50 ευρω ειναι κριμα να ρισκαρεις. Παντως οπως ειπα παραπανω οσο πεφτει η θερμοκρασια τοσο θα ζοριζεσαι στο κουμπωμα... Ελπιζω να βοηθησα! Edited November 6, 2011 by ilias1.4tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 7, 2011 Report Share Posted November 7, 2011 Σιγουρα επειδη ειναι πιο χοντρη θα σου αργει να ζεσταθει γιαυτο και σου κανει το γρατζουνισμα αυτο. Αλλα επειδη αυτα τα θεματα ειναι ''λεπτα'' κατα την γνωμη μου,καλο θα ηταν να βαλεις αυτες που ανταποκρινονται στις προδιαγραφες του κατασκευαστη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted November 8, 2011 Author Report Share Posted November 8, 2011 Οι προδιαγραφες της βαλβολινης ειναι GL-4 τα σασμαν αυτα τι παιρνουν γιατι εψαξα και δεν μπορεσα να βρω τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias1.4tsi Posted November 8, 2011 Report Share Posted November 8, 2011 Οι προδιαγραφες της βαλβολινης ειναι GL-4 τα σασμαν αυτα τι παιρνουν γιατι εψαξα και δεν μπορεσα να βρω τιποτα. Ναι GL-4 ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosrory Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 καλησπερα παιδια!μπορειτε να μου πειτε ποτε αλλαζω βαλβολινες στο τ5 (κοντο αξονιο)?εχω κανει 95000κλμ και δε τις εχω αλλαξει.ειναι μαμισιες.ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 5, 2011 Report Share Posted December 5, 2011 Με τα χιλιομετρα αυτα,δεν ειναι κακο να τις αλλαξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά μήπως ξέρει κανείς και κάθε πόσο αλλάζουμε βαλβολίνες εχω PASSAT 2006 μοντέλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά μήπως ξέρει κανείς και κάθε πόσο αλλάζουμε βαλβολίνες εχω PASSAT 2006 μοντέλο; Καλή χρονιά.Δεν αναφέρει χρονικό ή χιλιομετρικό όριο η vw.Αν όμως έχεις ξεπεράσει τις 100.000 χλμ καλό θα ήταν να τις αλλάξεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 Θεωρητικα δεν χρειαζονται αλλαγη. Στην πραξη ομως,επειδη μιλαμε για υγρο,καλο ειναι στις 100.000 να αλλαχθουν. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...