Jump to content
stavros geoldasis

Αλλαγη Βαλβολινης

Recommended Posts

Γεια σε ολους θελω να μου πειτε τι βαλβολινες να βαλω στο σασμαν σε passat 1.6l 3b γιατι θελω να τις αλλαξω και μια τιμη αν γινεται και οποιος εχει τιποτα οδηγιες για το πως τις αλλαζουμε ας μου τις πει ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Να βαλεις τις εργοστασιακες.Μην βαλεις καμια βελτιωτικη-αγωνιστικη γιατι το σασμαν θα ειναι θεοσκληρο μεχρι να ερθουν σε θερμοκρασια λειτουργιας.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες αλλαξα βαλβολινες στο σασμαν και εβαλα Castrol 75w/90 και το πρωι ζοριζομαι λιγο με τις ταχυτητες εκανα βλακεια που τις εβαλα θα παθει τιποτα το σασμαν?

ΥΣ. τις βαλβολινες τις πηρα τζαμπα μη ρωτατε γιατι δεν εβαλα τις εργοστασιακες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες αλλαξα βαλβολινες στο σασμαν και εβαλα Castrol 75w/90 και το πρωι ζοριζομαι λιγο με τις ταχυτητες εκανα βλακεια που τις εβαλα θα παθει τιποτα το σασμαν?

ΥΣ. τις βαλβολινες τις πηρα τζαμπα μη ρωτατε γιατι δεν εβαλα τις εργοστασιακες.

Διαβασε και εδω http://www.vwclub.gr...pic=6305&st=260

Η πιο σιγουρη λυση ειναι η μαμα...

Ρωτα ποιον κωδικο σου δινει η vw για τις βαλβολινες σου και πραξε αναλογα.

Εμενα παντως δεν θα μου αρεσε να "προβληματιζομαι" απο γρατζουνισμα στο κιβωτιο ή απο σκληρο λεβιε ταχυτητων, ποσο μαλιστα αν δεν γνωριζω αν οι βαλβολινες ειναι συμβατες ή οχι για το σαζμαν.

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Βασικα οι βαλβολινες ξεμειναν στο συνεργειο απο ενα λεωφορειο που παιρνει 75w/90 αλλα το σασμαν δεν γρατσουναει απλα το πρωι τα πρωτα 500 μετρα ειναι λιγο ζορικα μετα κανενα προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Στα δικα μας σασμαν θελει 75/90 full synthetic.

Αν αυτες που εβαλες δεν ειναι φουλ συνθετικες,ειναι λογικο να σου κανει το γρατζουνισμα αυτο που περιγραφεις μεχρι να ζεσταθουν.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα οι βαλβολινες ξεμειναν στο συνεργειο απο ενα λεωφορειο που παιρνει 75w/90 αλλα το σασμαν δεν γρατσουναει απλα το πρωι τα πρωτα 500 μετρα ειναι λιγο ζορικα μετα κανενα προβλημα.

Τι μονετλο ειναι? 1999?

Ισως η 75w90 που εβαλες ειναι πιο χονδρη απο αλλες 75w90...αλλα οσο πεφτει η θερμοκρασια θα σφιξει περισσοτερο ο λεβιες σε κρυα εκκινηση..

Aν μπορεις να τσεκαρεις ποιον κωδικο σου δινει η vw για τις βαλβολινες.

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Βασικα οι βαλβολινες ξεμειναν στο συνεργειο απο ενα λεωφορειο που παιρνει 75w/90

Για λεοφoρεια ειναι αυτη Castrol Syntrans AT 75W-90 http://www.castrol.c...rans_B13127.pdf

Και εσυ χρειαζεσαι την Castrol TAF-X 75W90 http://www.uleiauto....strol/TAF-X.pdf

Ριξε και εδω μια ματια http://www.castrol.c...ntentId=7029506

Και οι δυο ειναι 100% συνθετικες αλλα εσυ χρειαζεσαι την atf-x 75W90.

Οπως ειπα παραπανω η βαλβολινη που εβαλες και κοιταζοντας τα κινηματικα της ιξωδη ειναι θεοχοντρη μιας και ειναι για φορτηγα...

Και πιο συγκεκριμενα η taf-x εχει

Viscosity at 40ºC, mm²/s 73

Viscosity at 100ºC, mm²/s 14.4

ενω η φορτηγησια Syntrans AT 75W-90

Viscosity at 40ºC, mm²/s 120

Viscosity at 100ºC, mm²/s 18.5

Δηλαδη η διαφορα τους ειναι αρκετη και καλο θα ηταν να εβαζες τις σωστες!!!! ;)

Καταλληλη επισης φαινεται και η Syntrax Universal 75W-90(η οποια δεν ειναι φουλ συνθετικη) που ισως αναφερεται και ισως φοραει ο συμφορουμιστας karaman παραπανω αλλα ειναι και αυτη λιγο πιο χονδρη απο την taf-x...

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Καλα ολα που αναφερες αλλα υπαρχει περιπτωση να αναψει σασμαν διαφορικο και να γινουν μπουρδελο επειδη ειναι πιο χοντρη?

Link to comment
Share on other sites

Καλα ολα που αναφερες αλλα υπαρχει περιπτωση να αναψει σασμαν διαφορικο και να γινουν μπουρδελο επειδη ειναι πιο χοντρη?

Δεν το γνωριζω αυτο φιλος αλλα για 40-50 ευρω ειναι κριμα να ρισκαρεις. :sad:

Παντως οπως ειπα παραπανω οσο πεφτει η θερμοκρασια τοσο θα ζοριζεσαι στο κουμπωμα...

Ελπιζω να βοηθησα!

Edited by ilias1.4tsi
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα επειδη ειναι πιο χοντρη θα σου αργει να ζεσταθει γιαυτο και σου κανει το γρατζουνισμα αυτο.

Αλλα επειδη αυτα τα θεματα ειναι ''λεπτα'' κατα την γνωμη μου,καλο θα ηταν να βαλεις αυτες που ανταποκρινονται στις προδιαγραφες του κατασκευαστη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά μήπως ξέρει κανείς και κάθε πόσο αλλάζουμε βαλβολίνες εχω PASSAT 2006 μοντέλο;

Καλή χρονιά.Δεν αναφέρει χρονικό ή χιλιομετρικό όριο η vw.Αν όμως έχεις ξεπεράσει τις 100.000 χλμ καλό θα ήταν να τις αλλάξεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικα δεν χρειαζονται αλλαγη.

Στην πραξη ομως,επειδη μιλαμε για υγρο,καλο ειναι στις 100.000 να αλλαχθουν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.